quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Pennywise de Clown in je avatarquote:
VK, mijn paradepaardje is Tounesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
TT: Wanneer wordt de OP is eens aangepast?!
Enfin, goedemorgen
@komrad: heb guatemala helaas nog niet...pakistan is voorlopig mijn paradepaardje![]()
Staan gebookmarkt, alleen ben ik dan waarschijnlijk ook niet thuis...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Steijn van Dooren (93849251) en Albert van der Meulen (93886546) zijn niet verkocht en staan weer te koop, nu voor 0, dus sla je slag
en het coolste komt nog: teamnaam: Carthage Warriors, voormalig spelend in de hoogste div daarquote:
het is in mijn voordeel om nu te zeggen dat het echt zo is, maar ik vrees voor je dat het toch meer toeval is. Het kan wel zo zijn dat ze lange afstandschoten waren, want daarmee willen SP-spelers wel vaker scoren dan anderen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:49 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb iets opgemerkt met één van mijn spelers
Het is een gewone vleugelspeler die als back staat, dus die doet het enorm slecht, haalt iedere week de slechtste ratings. Maar vanwege zijn goed SP, denk ik, heeft die al 5 keer gescoord in zoveel wedstrijden.
En niet eens vanuit vrije trappen.
Kan iemand bevestigen dat dat ook zo is? Dat een speler met hoog SP ook daadwerkelijk makkelijker scoort?
Want anders ben ik van plan om later heel mijn team te voorzien van spelers met SP en koppen.
Stel je voor, 6 zeer goede spelers met SP en koppen, dat wordt dan toch smullen![]()
Dan heb ik later wel interesse in je SP traineesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het is in mijn voordeel om nu te zeggen dat het echt zo is, maar ik vrees voor je dat het toch meer toeval is. Het kan wel zo zijn dat ze lange afstandschoten waren, want daarmee willen SP-spelers wel vaker scoren dan anderen.
Wellus, inbelverbindingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:59 schreef maniack28 het volgende:
De OP is nog niet aangepast omdat JD druk bezig is met verhuizen en in zijn nieuwe huis nog geen internet heeft.. dus niet zo zeuren
Whahaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Pennywise de Clown in je avatarDaar heb ik nachten over gedroomd en die clownskop van hem heeft me zo geindoctrineerd dat ik hem 's avonds ongeveer op iedere hoek van de weg verwachtte met een paar ballonnen in zn hand
![]()
Je moet echt het boek eens lezen, dan wordt de film nog mooier.
Inderdaad, dat dacht ik ook, al kom ik dan wel krap uit. Op het moment eigenlijk geen reservemid, behalve dan twee PM trainees die gisteren niet verkocht zijn. Maandag zijn die verkocht (staan er op voor 0) dus dan heb ik wel geld voor een reservemid. Daarom koop ik denk ik gewoon een WC mid, klinkt ook leuker dan wonderbaarlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
TT: Wanneer wordt de OP is eens aangepast?!
Enfin, goedemorgen
@komrad: heb guatemala helaas nog niet...pakistan is voorlopig mijn paradepaardje![]()
@uddel: ik denk dat het wel verstandiger is om meteen een WC mid te kopen. aan je financiele schets te zien is dat ook wel mogelijk. misschien met een leuk specialiteit (koppen is altijd leuk), maar ervaring of hoge SP is ook fijn. die reservemid komt dan nog wel eens, toch? Of je stelt jezelf een tijdje tevree met een wat mindere reserve. Het gaat toch om je basis
Moeten nog wel twee PM trainees verkocht worden en ik moet nog een middenvelder kopenquote:Kapitaal: 1 139 774 ¤ (3 272 986) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1718 leden
Supporters: in de wolken
Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 265 490 Stadionkosten 23 040
Sponsorgeld 88 445 Spelersloon 46 348
Financieel voordeel 3 400 Rente 0
Tijdelijk 10 262 765 Tijdelijk 8 336 000
Personeel 61 500
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 10 620 100 Totale uitgaven 8 486 888
Verwachte winst/verlies 2 133 212
Vorige week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 5 430 Stadionkosten 23 040
Sponsorgeld 87 898 Spelersloon 48 172
Financieel voordeel 0 Rente 0
Tijdelijk 1 124 910 Tijdelijk 10 000
Personeel 60 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 1 218 238 Totale uitgaven 161 212
Winst/verlies van vorige week 1 057 026
enquote:Adnan Khallali (78754020) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Arabic!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
U bent allen uitgenodigd te bieden!quote:Jurriaan Pronk (92612492) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Leuke he, het echte spel begint pas als je met miljoen kan strooienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
10 miljoen trainingswitch
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Leuke he, het echte spel begint pas als je met miljoen kan strooien![]()
Toch wel een goed ideetje dat shooting he, dan te bedenken dat je nu anders aan het aanmodderen was met xp gedoequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:31 schreef maniack28 het volgende:
Hehe idd... dat kan ik over enkele weken ook16-19 miljoen aan cash te besteden dan
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Leuke he, het echte spel begint pas als je met miljoen kan strooien![]()
Kutsitequote:Systeeminformatie
Hieronder zie je de lijst met bekende problemen in je league of in heel Hattrick.
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
OLE DB error trace [Non-interface error: OLE DB provider does not contain the table: ProviderName='HATTRICK_DB_SERVER', TableName='"hattrick"."dbo"."Leagues"'].
/Common/includes/Database2.asp, line 308
quote:Ove Lundgård [Geblesseerd, maar inzetbaar] = pleister
TSI = 2 550, 24 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Heikko Arak
TSI = 1 480, 23 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
+100 miljoenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En dan is zeker omhoog klijken naar de gasten met +10 Miljoenspeelgeld
ik maak een deal met jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
zolang je hauri niet te koop zet, kan ik er niet op bieden he komrad
waar gaan dat soort bakbeesten voor weg, 2,5 miljoen? heb ik bij lange na niet te besteden
Cash funds: 2 405 757 € (-57 822) €
Doe de tweede maar. Zijn vorm is zoveel beter dat hij die twee niveau's ruimschoots overbrugtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:52 schreef The_Hives het volgende:
wie van de 2 zouden jullie opstellen?
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef komrad het volgende:
[..]
ik maak een deal met je
ik train hem tot +2/+3 op def en geef hem dan een level passing en 2-3 levels wing erbij
dan mag je hem voor 6M wel kopen
conditie: matig, PM: matig, passen: uitstekend, wing:briljant, def: briljant +3, SP: redelijkquote:
Aan waarde van het team? Nog best wat, denk toch wel een team of 150 in het hele spel. Mijn eigen team vertegenwoordigd nu een waarde van 56-58 miljoen ongeveerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef komrad het volgende:
[..]
whehe hoeveel team zouden dat hebben?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doe de tweede maar. Zijn vorm is zoveel beter dat hij die twee niveau's ruimschoots overbrugt
volgens mij
thnx voor de bevestigingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
das een goeie grap komrad
hives: zou die tweede opstellen, goed vorm en uitstekend. scheelt toch al gauw 3 vormniveaus , plus die ene heeft ook nog een pleister, met t risico lang dr uit te worden geschopt
hooguit 5 teams, maar waarschijnlijk niemand. Valt overigens te bekijken, door van elk land de rijkste clubs te bekijken bij statistieken. Nog nooit gedaan, dus als iemand zich geroepen voeltquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
ik heb het eigenlijk over puur financiele middelen, dus op de bank
ben lui, trouwens k heb een 19 jarige excellent met SN SP, wat is die waard?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hooguit 5 teams, maar waarschijnlijk niemand. Valt overigens te bekijken, door van elk land de rijkste clubs te bekijken bij statistieken. Nog nooit gedaan, dus als iemand zich geroepen voelt
ik ben ook luiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:20 schreef komrad het volgende:
[..]
ben lui, trouwens k heb een 19 jarige excellent met SN SP, wat is die waard?
ja maar niet zo luiquote:
* Oldbie begraaft Hattrickquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:25 schreef komrad het volgende:
[..]
ja maar niet zo luiheb hem geloof ik voor 750k gelist of zo, zal wel niet verkocht worden. Hattrick weer eens dood
dat is de grap niet, meer dat ik hem dan nog zou kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef komrad het volgende:
[..]
conditie: matig, PM: matig, passen: uitstekend, wing:briljant, def: briljant +3, SP: redelijk
en net 21 jaar dan (of nog net 20), is dat geen 6M waard ??
doortrainen tot SN en dan voor 8 of 9M verkopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat is de grap niet, meer dat ik hem dan nog zou kopen
als ik trouwens over 1 of 2 weken spelers overheb die erg hoog zijn, wil jij ze dan overkopen? laat ik ze wel als centrale def op woensdag spelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat is de grap niet, meer dat ik hem dan nog zou kopen
ik denk niet dat ik over 1 a 2 weken geld heb, anders had ik je graag uit de brand geholpenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:42 schreef komrad het volgende:
[..]
als ik trouwens over 1 of 2 weken spelers overheb die erg hoog zijn, wil jij ze dan overkopen? laat ik ze wel als centrale def op woensdag spelen
we hebben het over high solids met name van 17 dus het gaat niet om gigantische bedragen hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik over 1 a 2 weken geld heb, anders had ik je graag uit de brand geholpen
ja zeker boeiend. Al denk ik dat het boeiender is tussen 50 en 70 miljoen. Jouw team is ook al veel waard Jonks, vergeet dat niet. Je hebt zo een team van 35-40 miljoen, en dan zit je echt nog niet tegen je salaristop aan te hikken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:05 schreef Jonks het volgende:
100m cash?
dat hebben opzich genoeg teams geloof dat in zweden de hele top 15 rijkste teams 80m ++ heeft.
In Nederland is interessanter, je hebt een lichting die al langer speelt maar wel een team waarde hebben van 100mln, weet niet hoeveel maar weet wel een aantal teams die dat sowieso hebben.
Maar tussen 10 en 100 mln zit veel ruimte, het is interessant om te welke van de teams boven 30m (dan nemen salarissen toe) nog goede groei door maken en welke lang zullen zweven tussen 30 en 50m.
Niet echt, ik denk dat je pas bij 680 gebruikers kan spreken over een bananenland.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef truStie het volgende:
Ik heb woensdag een wedstrijd in Bolivia, is dat een bananenlandje of nie?
Actieve gebruikers: 2752
Toppiequote:Cas Cleveringa (97489526)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 840 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Waardeloos of niequote:Julian Bessels (97487388) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 290
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
quote:Imme van Spanje (97507376)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oprecht is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
heb je die handmatig ingesteld of via die files? Misschien dat hji ze zelf overschreven heeft met de juiste waarden als je ze in eerste instantie handmatig ingegeven had.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:53 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb me maar eens een keer verdiept in HT Ratings... Alleen volgens mij doe ik iets niet helemaal goed. Ik heb voor een aantal wedstrijden in het verleden de sterren en de teamratings goed ingesteld. Maar wanneer ik HT Ratings weer opstart zijn deze allemaal weer anders?
Volgens mij snap ik iets niet helemaal met die XML files die je kan selecteren. Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?
Ach, beter dan dat hij Van Duitsland zou hetenquote:
True, maar daarom heb ik maar een duitse FC genomen met ene andere naamquote:Op zondag 5 maart 2006 11:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat hij Van Duitsland zou heten
and kicking![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef komrad het volgende:
[..]
True, maar daarom heb ik maar een duitse FC genomen met ene andere naam
hoe is het met je werk
wanneer komen de contractbesprekingen eraan?? Denk je dat je een dusdanig sterke positie hebt dat je er flink wat bij kan vragen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
goed. Onverminderd druk. Ben van de week tegen mn chef uit mn slof geschoten toen ze wilde dat ik 's avonds ook doorwerkte. Hij liep helemaal rood aan. Laat dus de contractbesprekingen maar komen
![]()
als het goed is komende maand. Duitsers en ondehandelenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
[..]
wanneer komen de contractbesprekingen eraan?? Denk je dat je een dusdanig sterke positie hebt dat je er flink wat bij kan vragen?
wil je zeggen dat je tevreden moet zijn met het feit dat je je overuren mag compenseren, ik zou dus ook wel een redelijk salarisverhoging willen omdat je 1 jaar werktquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als het goed is komende maand. Duitsers en ondehandelen. Financieel zal er relatief weinig ruimte zijn. Maar dan wil ik dus compensatieuren. \anders draai ik geen overuren meer.
dan valt het meequote:Op zondag 5 maart 2006 12:00 schreef The_Hives het volgende:
op zich stijg je bij dit bedrijf wel snel hoor qua salaris. Dus dat is het probleem niet. Het gaat me vooral om die extra uren.
Maarja, laten we het hier maar over hattrick hebben
je, maar daar is tegenwoordig weinig meer van overquote:Op zondag 5 maart 2006 12:08 schreef komrad het volgende:
[..]
dan valt het mee
De harde kern is dat vanuit het verleden toch wel gewend, dat het nergens over gaat![]()
ze zijn er tenminste mee bezigquote:Op zondag 5 maart 2006 12:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
YP tsi 230 redelijk scoren, 18 jr....![]()
en dan doet de transfercompare t ook niet eens![]()
neemt teveel van hun servercapaciteit in... prutsers![]()
Leden van de federatie hebben voorrang op niet leden volgens mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:20 schreef The_Hives het volgende:
Moet je eigenlijk supporter zijn om mee te doen aan de Fok! Cup?
ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet danquote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je, maar daar is tegenwoordig weinig meer van over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |