Hoezo....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet dan![]()
![]()
Waarom zou je met zoveel geld op de bank zitten? Beter geef je het uit aan je team ofzo, tenzij je al nummer 1 van de hoogste divisie bent en alles met 10- wint.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef komrad het volgende:
ik heb het eigenlijk over puur financiele middelen, dus op de bank
Foute redenering Fritsie...quote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Waarom zou je met zoveel geld op de bank zitten? Beter geef je het uit aan je team ofzo, tenzij je al nummer 1 van de hoogste divisie bent en alles met 10- wint.
3 070 000 ¤quote:Bolesław Kaleta (45743755) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Latvija
Total Skill Index (TSI): 30 960
Loon: 12 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Het is kort door de bocht, maar je moet het ook niet zo letterlijk opvattenquote:
Het haalt de lol uit het spel, ik heb al 2 blessures opgelopen tegen die bots van +4 dus jah, liever de WOquote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Lennox het volgende:
Scores tegen BOT's interesseren me niet. Zolang je zelf alles wint heb je geen nadeel met doelsaldo
Vanavond ook weer 1. Lekker piccen (uit) en 5-3-2 . Backs op normaal, 2 CV op aanvallend en 2 IM.
Jammer dat de topscoorder is geschorst,
Verder geen zin om te zoekenquote:Het rijkst - Sverige
1. REAL RICH VI.910 116 450 849 ¤
2. Travnissarnas FK VII.500 116 166 171 ¤
3. Hjärups boys V.647 110 483 203 ¤
4. Guns N' Roses City VI.762 109 115 761 ¤
5. IFK Ninweborg VI.684 108 649 457 ¤
6. Appelkvist F.K. VI.249 100 696 070 ¤
Ze maken elke week vorderingen, alleen zie je dit vooral in de TSI terug en niet altijd in levels (bij spelhervattingen trouwens niet want spelhervatting telt niet mee bij de TSI berekening). Scoren (O-)) kost bijvoorbeeld voor een 17 jarige 6 weken trainen om één niveau scoren te stijgen. Als je een 17 jarige goed scoren traint naar uitstekend zal hij na 6 weken het niveau uitstekend bereiken. Voordat hij het niveau uitstekend bereikt is hij na drie weken zeker beter geworden. Hij heeft het niveau wat ergens tussen goed en uitstekend zweeft, maar geen naam voor is. Vaak zeg je dan dat hij scoren +3 (weken training) is. Ook in TSI kun je zien dat een speler al halverwege uitstekend zit.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef jopper27 het volgende:
Vraagje, wanneer ik op een bepaald trainingsype train, bijvoorbeeld op spelhervattingen klopt het dat veel spelers binnen 1 a 2 weken al vorderingen maken???
ik weet namelijk dat wanneer je op conditie traint dit wel zo is.
Real Richquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Over de vraag van meer met 100 miljoen, in Nederland is er geeneen, maar in Zweden :
[..]
Verder geen zin om te zoeken
Krijg je niet zoveel voor hij is laag in vorm, laag in tsi, en geen bijstats. 80k denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef jde_kok het volgende:
Vanavond moet ik weer knallen. Zijn middenveld is dermate slecht dat een uitoverwinning er wel in moet zitten. Door wat daytrades ben ik naar 204000 in de plus gestegen. Even doorsparen en dan in het tussenseizoen een goed coach aanschaffen. Maakt het dan wat uit of deze aanvallend, verdedigend of de nog aanvallend nog verdedigend is. Ik heb nu een verdedigend coach.
Deze speler is vrijdag gepopt naar uitstekend positiespel. Zijn bijstats zijn echter kut. Wat kan ik voor hem vangen denken jullie? Heb hem voor 125000 op de lijst gezet... Oude jeugdpull die trainbaar was destijds.
Jan Wouter Jongeling (76912402)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 600 /week
Eigenaar: Einsteins Elf
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
ik heb en speler die ongeveer hetzelfde is,quote:Op zondag 5 maart 2006 18:49 schreef jde_kok het volgende:
Toch jammer, mede vanwege zijn uitstekende positiespel...
harde kernquote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoezo....
Nu hij de 2e meet gemist heeft is ie geen lid meer van de harde kern
Groot verschil hoor. Deze is twee niveau's conditie hoger én twee jaar jonger.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb en speler die ongeveer hetzelfde is,
Zionn Tintaya
TSI = 870, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
ja maar ik bedoelde erop dat hij veel meer waard KON zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Groot verschil hoor. Deze is twee niveau's conditie hoger én twee jaar jonger.
wanneer is die in Amsterdam danquote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, wanneer kom jij weer eens naar een meet dan![]()
![]()
pic dan haal je wel iets lagere ratings, dus je moet wel zeker zijn dat je veel betere ratings haalt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef twi het volgende:
Ik MOTS vandaag, tegen - volgens mij - de sterkste tegenstander uit de competitie. Hierna volgen twee wedstrijden tegen twee - volgens mij - enorm zwakke teams. En 't is belangrijk om in 't spoor van de koploper te blijven.
Wat is trouwens de beste manier om de teamgeest op te krikken (nadien)? Kan je daarna PIC'en of wordt je team dan te zwak?
Bedanktquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
pic dan haal je wel iets lagere ratings, dus je moet wel zeker zijn dat je veel betere ratings haalt.
Je denkt toch niet dat ik naar die stinkstad wilquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
dan heb ik al eens geprobeerd. Helaas te weinig animo![]()
ga dan naar eindhoven, daar kan je tenminste ook echt voetbal zienquote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar die stinkstad wil
als zakelijk voetbal mooi voetbal is dan zou ik zeggen ja, maar dat is nietquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ga dan naar eindhoven, daar kan je tenminste ook echt voetbal zien
't enige goeie uit Amsterdam is de trein naar Eindhoven
volgens mij heb jij de wedstrijd tegen heerenveen gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
als zakelijk voetbal mooi voetbal is dan zou ik zeggen ja, maar dat is niet
1x in het jaar heeft psv wel eens zo'n wedstrijd ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de wedstrijd tegen heerenveen gemist
Was een trainee, uitstekent conditie, uitstekent positiespel, redelijk passen, 19 jaar. Heeft me 663.000 opgeleverd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou hem doortrainen en voor die eerste ontvang je echt geen 750k.
Een 17jarige uitstekend gaat voor ong. 900k á 1 miljoen eruit.
Ik zou eerder rekenen op iets lager dan 500k. Daarom zou ik hem ook doortrainen
betekent zullen we maar met een t doen he (stam+t)quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
1x in het jaar heeft psv wel eens zo'n wedstrijd ja.![]()
dit betekend niet dat ajax dit jaar zo geweldig heeft gespeeld
doe ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:59 schreef komrad het volgende:
[..]
betekent zullen we maar met een t doen he (stam+t)
PSV is momenteel gewoon beter, accept it
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
je bedoelt motsen hives en dan daarna minimaal 2x piccen
Nee hoor, ik ben vandaag mooi naar AMSTERDAMquote:trouwens, hives je bent wel veel hier vandaag of niet?
jij toch wel, liev nep kakkerlakje van mequote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik naar die stinkstad wil
mwah gaat. Doe er niet veel aan. Ben aan het sparen voor nieuwe coach. Sta 4e 1 punt achter nummer 3. Speel nu tegen nummer 3. Sta 2-0 voor.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:12 schreef komrad het volgende:
ach hives, bij Ajax zijn ze snel tevree
Maareh hives, on topic, hoe is het met je hattrick team
wat voor een coach wil je? intern of extern?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah gaat. Doe er niet veel aan. Ben aan het sparen voor nieuwe coach. Sta 4e 1 punt achter nummer 3. Speel nu tegen nummer 3. Sta 2-0 voor.
Inderdaad, ben erg tevredenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
he frits, trouwes, goed ingeslagen, mooi op tijd
* FritsFluitketel meldtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef The_Hives het volgende:
dan heb ik al eens geprobeerd. Helaas te weinig animo![]()
Alleen de middenveldrating wordt omlaag gehaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
pic dan haal je wel iets lagere ratings, dus je moet wel zeker zijn dat je veel betere ratings haalt.
dat is voor mij zelfs nieuw.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Alleen de middenveldrating wordt omlaag gehaald
externquote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef komrad het volgende:
[..]
wat voor een coach wil je? intern of extern?
Ja meneer de leraar!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Beter je huiswerk doen voortaan
speciaal voor komrad: irc.fokhattrick.nlquote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef komrad het volgende:
speciaal voor VK: komende week speel ik in costa rica
quote:
waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
speciaal voor komrad: irc.fokhattrick.nl
Pleister over een pleister heen ofzoquote:Door een te laat ingezette tackle ging Pedro Rodríguez hard tegen de grond. Hij werd naar de kant gedragen, maar kwam na behandeling toch weer binnen de lijnen.
Dat bedacht ik me ook idd, net na het postenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Flappekz het volgende:
Dan krijg je zo'n kruisje, maar dan geplakt met pleisters
inmiddels is het 2-1quote:
quote:Rogier Baeyens had een penalty moeten krijgen in de 49e minuut. Hij werd foutief neergehaald door keeper Vincent Stigstedt toen hij deze wou omzeilen.
Kutscheidsquote:In de 80e minuut gaat Rogier Baeyens neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
1-2 tegen botquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Yankee_One het volgende:
Het is officeel : Hattrick zuigt
MatchID: 65360220
hier ook 2-1 tegen en bot.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
1-2 tegen bot![]()
Ach ik won net met 1-4 van bot. lekker belangrijk. 3punten, geen blessures en 5 man training.
Jammer dat andere speler er 5 inprikte vandaag, waardoor mn spelers nu 2 en 3 bij topscoorders zijn.
Tegen BOT heeft het geen zin om counter in te stellen. Je middenveld is altijd hoger, maar soms lijkt het niet te willen ofzo?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
532 GEEN counter is ook vrij kansloos opzich
0-1 gewonnen, ik twee counterkansen , één raak, tegenstander welgeteld 1 kans, en gemist
wat is t leven toch mooi, vooral als de nummer twee ook nog gelijkspeelt
tegen een bot lijkt me dat wel een goed goed idee. en tegen teams wie ik kan hebben met mijn middenvelders speel ik ook geen counter. of kan ik dat beter wel doen dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
532 GEEN counter is ook vrij kansloos opzich
0-1 gewonnen, ik twee counterkansen , één raak, tegenstander welgeteld 1 kans, en gemist
wat is t leven toch mooi, vooral als de nummer twee ook nog gelijkspeelt
nouja, die zekerheidjes zijn wel lekker, maar na die laatste 2 wedstrijden tegen dit team kan ik er geen pijl meer op trekkenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Lennox het volgende:
[..]
Tegen BOT heeft het geen zin om counter in te stellen. Je middenveld is altijd hoger, maar soms lijkt het niet te willen ofzo?
Die 5 verdedigers heb je qua rating ook niet nodig, dus meestal zet ik er nog 2 aanvallend om mid te versterken ook. Ben blij als die BOT teams eruit gaan,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |