abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34604378

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • De Fokcup
  • Fok!Awards

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • Huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096
    #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102
    #103 | #104 | #105 | #106

Huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

Hattrick Fok!-Cup
    Dit topic gaat over de Fok!-Cup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

Hattrick Meeting topic
    Het topic waar alles over de diverse meetings wordt besproken. Meestal zie je er ook wel wat leuke foto’s staan 

Waar dient alle topics over Hattrick absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!-Hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
    [sub]De complete openingspost is hier te vinden
  • I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_34604382
    En een goedemorgen

Gisteren een stabiele 4-0 overwinning gepakt
    Ik ben van pindavlees
      maandag 30 januari 2006 @ 08:14:25 #3
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34604487
    ben nog aan het rouwen over het 'onderschattings' event dat ik kreeg te verduren...
    pi_34604497
    Ik ben nog aan het rouwen over een 4-1 verloren wedstrijd . . . .
    KUT Match Engine . . .
    pi_34605387
    Matchengine
    4-2 gewonnen van de vermoedelijke nummer 1 met mindere stats
    3e plaats weer
    32-jarige naar matig ervaring
    Kater
    pi_34605816
    Deze week 5-1 gewonnen van een bot team!

Sta nu eerste in de groep!

Ik ga dit denk ik niet lang volhouden maar je weet het nooit! Volgende week tegen de nummer 2. Die haalt een erg hoog middenveld dus ik moet deze week weer met een nieuwe tacktiek komen!
      maandag 30 januari 2006 @ 10:11:11 #7
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34606099
    3-0 gewonnen van bot.
    32-jarige verdediger +6..
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
    pi_34606405
    tgv
    Children of the night. What music they make.
    pi_34606775
    nu ben ik aan het twijfelen of ik al versterkingen moet gaan halen na mijn verkoop van een paar spelers...
    Als het goed is heb ik rond de 4 miljoen op de bank, wil graag even rente pakken en dan op het eind van het seizoen spelers kopen als de transfermarkt weer helemaal is ingestort
    pi_34607710
    Moge het verse bloed niet uitstromen
    Signature
    pi_34607799
    Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging

Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0

Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.

Joralf
    Signature
    pi_34608393
    1-0 gewonnen gisteren. Ben tevreden.
    pi_34608943
    1-5 gewonnen, degelijk, tegenstander dacht dat ik motste, maar dat was helaas voor hem totaal niet nodig

wel een verdubbeling van mijn totaal aantal punten dit seizoen
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
      maandag 30 januari 2006 @ 12:21:01 #14
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_34609359
    1-6 gewonnen sta 1e en blijf 1e
    pi_34609488
    3-1 winst op de nummer 2

12 uit 4 en komende weken weer een zooi bot teams. Leuk dat ik al 17 potjes ongeslagen ben (16 winst)
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_34609822
    2-3 gewonnen

volgende wedstrijden zijn tegen de nummer 3 en de nummer 2
    pi_34610129
    3-0 verloren geen kans gehad maar toch waren al me stats beter kut hattrick
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_34610778
    Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch

Anyway, wat leuke verkopen gedaan dit weekend en als mijn vaste trainees stijgen (binnen paar weken) dan ga ik switchen naar SP. Wordt ook wel tijd want ik ben het wel een beetje moe zoveel tijd in HT te steken.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
      maandag 30 januari 2006 @ 14:54:54 #19
    66186 foetre
    pi_34613720
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Lortnoc het volgende:
    Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch

Schaam je ,Schaam je diep!
      maandag 30 januari 2006 @ 14:56:35 #20
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_34613788
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging

Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0

Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.

Joralf
    Pijl of peil??
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      maandag 30 januari 2006 @ 14:57:02 #21
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_34613800
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef JAM het volgende:

[..]

Nou ja, dat zit wel goed dan. Ik heb drie verdedigers lopen van 17, 18 en 18 jaar, geloof ik. .
    Je moet er 10 hebben
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 30 januari 2006 @ 14:59:12 #22
    66186 foetre
    pi_34613867
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:57 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Je moet er 10 hebben
    Yep ,10 trainies +1 reserve trainie in geval van blessures.
      maandag 30 januari 2006 @ 15:08:37 #23
    27167 SuperWeber
    pi_34614160
    Nog even een vraag voor de overige counterhufters...

Ik heb het zelf nl. nooit geprobeerd...

Is er iemand die ervaring heeft met 4-3-3 counter??
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      maandag 30 januari 2006 @ 15:44:50 #24
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_34615181
    Ja dit vraag ik me dus ook af, ik heb wel en paar verdedigers om counter te spelen volgende zondag aangezien ik zijn middeveld ratings niet haal kan ik dus Counter spelen, is dit met 4-3-3 en beetje slim?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_34615332
    als je dan zn aanval maar tegenhoudt met 4 verdedigers. Voor de rest kan het wel.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      maandag 30 januari 2006 @ 15:53:09 #26
    125053 stefmans
    pi_34615427
    Mijn verdediging ratings : Rechterverdediging: zwak (heel laag)
    Centrale verdediging: zwak (laag)
    Linkerverdediging: slecht (zeer hoog

Zijn aanval:Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
    Centrale aanval: zwak (hoog)
    Linkeraanval: slecht (heel laag)

Die ratings haalde ik in 3-5-2 dus met 4 verdedigers zijn deze nog en beetje hoger is dit dus wel aan te raden?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_34615820
    maar wat train je als je 3-5-2 speelt? Als je pm traint lijkt me met 3 IM spelen niet ideaal. Liever 1 aanvallende mid en 2 aanvallende vleugels (zelf geef ik bij counteren heel het middenveld op, maar ik speel 5-3-2)
      maandag 30 januari 2006 @ 16:08:36 #28
    125053 stefmans
    pi_34615911
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
    maar wat train je als je 3-5-2 speelt? Als je pm traint lijkt me met 3 IM spelen niet ideaal. Liever 1 aanvallende mid en 2 aanvallende vleugels (zelf geef ik bij counteren heel het middenveld op, maar ik speel 5-3-2)
    Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?

En ik train Positiespel, maar ik train maar 6 spelers.
    pi_34616352
    0-2 verloren. Volkomen terecht ook. Ik ga dit seizoen voor de training. Resultaten komen volgend seizoen wel weer.
    De komende 2 wedstrijden zijn tegen botjes. De westrijden daarna tegen de sterkere teams ga ik counteren. Kijken wat dat oplevert. Met mijn middenveld kan ik ze iig nog niet verslaan.
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_34617283
    Ondanks een rode kaart kon ik gister toch de eerste overwinning van het seizoen vieren (1-0). Gelukkig dit keer geen blessures (is ook wel weer eens leuk). Nu hopen dat ik verder kan bouwen op deze overwinning en mezelf kan herpakken na een dramatische start. Volgende week zou een makje moeten worden, maar ja je weet maar nooit...
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_34617322
    ik wil het NIET meer over mijn wedstrijd van gisteren hebben
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
      maandag 30 januari 2006 @ 17:06:34 #32
    125053 stefmans
    pi_34617784
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
    Was het zo erg dan?
    pi_34617944
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
    hmm dan zal ik die eens gaan bekijken als het je doel was om op deze manier aandacht te krijgen voor je team is dat in ieder geval gelukt
    pi_34618019
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

Was het zo erg dan?
    haha oooow hij was maar een heel erg kleine beetje veel beter dan zijn tegenstander en heeft toch verloren
    pi_34618537
    quote:
    Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    21 jaar, goed in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
    Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: flag België
    Total Skill Index (TSI): 3 000
    Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Hoolieganzen
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: formidabel Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    Deze speler had ik tijdelijk gehaald om mn briljant mid te vervangen die 6 weken dood was.
    Die is vandaag op +1 terecht gekomen en kan dus zondag wel weer spelen. Dus deze mag weer weg.
    Staat voor 450k op de list, maar mag voor meer weg Gekocht voor 600k
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
      maandag 30 januari 2006 @ 18:45:28 #36
    39256 Bonobo11
    pi_34620771
    Mijn YP van zonet:
    quote:
    Ramon van Zoest (93251053) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag Nederland
    Total Skill Index (TSI): 350
    Loon: 560 ¤/week
    Eigenaar: Bonobo11

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
    Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
    Kan ik daar nog wat voor vangen? Wingertrainers? Anyone?
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 30 januari 2006 @ 18:46:03 #37
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_34620782
    Hoi, 5-2 winst.

Stabiel 3e. Komende zondag uit tegen nummer 2.
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      maandag 30 januari 2006 @ 19:27:56 #38
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_34622438
    4-3 verloren na 1-3 voorsprong.

Het enige mooie aan de wedstrijd is dat hij volgens alltid hattrick de best gewaardeerde wedstrijd van div X is dit seizoen met een gezamenlijke hatstat van 255. Ik koop er nix voor, maar een beetje trots ben ik wel
    Maus United (769353)
      maandag 30 januari 2006 @ 19:30:09 #39
    66186 foetre
    pi_34622512
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef MacMauser het volgende:
    4-3 verloren na 1-3 voorsprong.

Het enige mooie aan de wedstrijd is dat hij volgens alltid hattrick de best gewaardeerde wedstrijd van div X is dit seizoen met een gezamenlijke hatstat van 255. Ik koop er nix voor, maar een beetje trots ben ik wel
    ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?
      maandag 30 januari 2006 @ 19:31:52 #40
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_34622571
    Ik heb ook maar weer eens een teampje aangemaakt
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
    pi_34622595
    feli! en welkom
      maandag 30 januari 2006 @ 19:35:23 #42
    50936 The_Hives
    pi_34622712
    [offtopic]

Stam

[/offtopic]
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      maandag 30 januari 2006 @ 19:35:37 #43
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_34622723
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef foetre het volgende:

[..]

ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?
    125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indeling
    Maus United (769353)
      maandag 30 januari 2006 @ 19:35:52 #44
    50936 The_Hives
    pi_34622731
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
    Ik heb ook maar weer eens een teampje aangemaakt
    waarom ben je de vorige keer gestopt?
    Fok! Federatie
      maandag 30 januari 2006 @ 19:39:26 #45
    66186 foetre
    pi_34622877
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef MacMauser het volgende:

[..]

125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indeling
    Zo word het nog is spannend
    pi_34623040
    oh ja, ik kan ook promoveren zonder 1e of 2e te worden
    pi_34623196
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
    oh ja, ik kan ook promoveren zonder 1e of 2e te worden
    ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
    Als ik na dit seizoen promoveer verwacht ik weer zo'n seizoen als vorig seizoen (waarin ik dus wekelijks alle hoeken van het veld te zien krijg) Ik blijf dus liever nog een seizoen langer in de 7de dan waardoor mn team misschien wel 6de divisie waardig is
    pi_34623316
    mijn team is na de trainingsswith wel VI waardig al zeg ik het zelf
      maandag 30 januari 2006 @ 19:53:16 #49
    66186 foetre
    pi_34623416
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
    Als ik na dit seizoen promoveer verwacht ik weer zo'n seizoen als vorig seizoen (waarin ik dus wekelijks alle hoeken van het veld te zien krijg) Ik blijf dus liever nog een seizoen langer in de 7de dan waardoor mn team misschien wel 6de divisie waardig is
    Ja dat heb ik nou ook straks 9e divisie maar dan krijg je die herindeling terwijl ik nog gewoon ff wilde winnen met gemak.Dat zit er straks in de 7e of 8e niet in moet gelijk me spaargeld gebruiken
    pi_34623418
    Wat ga je trainen?
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
      maandag 30 januari 2006 @ 19:53:53 #51
    125053 stefmans
    pi_34623450
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
    [offtopic]

Stam

[/offtopic]
    Eindelijk een goede aankoop van ajax.
    pi_34623465
    Lortnoc, talking to me???

Wingers of SP denk ik nu
      maandag 30 januari 2006 @ 19:58:58 #53
    66186 foetre
    pi_34623653
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Eindelijk een goede aankoop van ajax.
    Een oude lul ,niets meer niets minder .Word gewoon weer 10 keer niks met ajakkes
      maandag 30 januari 2006 @ 19:59:58 #54
    66186 foetre
    pi_34623697
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
    Lortnoc, talking to me???

Wingers of SP denk ik nu
    Als je toch gaat switchen dan naar SP
    pi_34623790
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
    mijn team is na de trainingsswith wel VI waardig al zeg ik het zelf
    aha ik ben net van training geswitched, dus ik moet eerst mn spitsen nog goed trainen en daar geld in verdienen om eventuele versterkingen te halen. Anders red ik het echt niet
      maandag 30 januari 2006 @ 20:02:58 #56
    125053 stefmans
    pi_34623826
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef foetre het volgende:

[..]

Een oude lul ,niets meer niets minder .Word gewoon weer 10 keer niks met ajakkes
    Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker. En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
    pi_34624004
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker. En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
    haha zoiets is meer uitzondering op de regel.
    Stam is op zich een goede verdediger, maar ik ben bang dat ie wel een beetje op zijn retour is.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:10:26 #58
    66186 foetre
    pi_34624171
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Haha Romario in de braziliaanse competitie

Met ze ik ben een beetje moe
      maandag 30 januari 2006 @ 20:12:57 #59
    50936 The_Hives
    pi_34624274
    Fok! Federatie
    pi_34624713
    Is er nog steeds niemand die interesse heeft in mn super jeugdpull?
      maandag 30 januari 2006 @ 20:24:47 #61
    66186 foetre
    pi_34624820
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
    Zo super is die blijkbaar niet
    pi_34624925
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef foetre het volgende:

[..]

Je ben gewoon jaloers.
    pi_34625475
    quote:

[..]

nou... dat wil ik niet meteen zeggen..
    maar ja ik train geen verdedigen en ik kan em niet betalen..
    pi_34625681
    In HAM heb je bij opstellingshulp instellingen en advanced setup weet iemand op welke waarden ik die dingen moet zetten? om een beetje redelijk in de buurt van de werkelijkheid te komen

[ Bericht 2% gewijzigd door CJay op 30-01-2006 20:48:05 ]
    What's "God"?
    You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
    Tsv Grastrappers (504918)
      maandag 30 januari 2006 @ 20:41:59 #65
    125053 stefmans
    pi_34625704
    quote:

[..]

Ik zou er een moord voor doen als ik verdedigers trainde.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:46:51 #66
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_34625917
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef -J-D- het volgende:
    feli! en welkom
    Dankje!
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:

[..]

waarom ben je de vorige keer gestopt?
    Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisie Team liep best lekker, maar t werd redelijk saai en uiteindelijk maar een maat verder laten spelen
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
      maandag 30 januari 2006 @ 20:50:22 #67
    125053 stefmans
    pi_34626075
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dankje!
    [..]

Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisie Team liep best lekker, maar t werd redelijk saai en uiteindelijk maar een maat verder laten spelen
    Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:50:42 #68
    66186 foetre
    pi_34626095
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:26 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Je ben gewoon jaloers.
    Klopt want ik train wel verdedigen.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:52:42 #69
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_34626187
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.
    In principe niet nee.. Misschien als er wat veranderd is in de laatste.. 2 jaar?
    pi_34626391
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef foetre het volgende:

[..]

Klopt want ik train wel verdedigen.
    maar hebt het geld er niet voor?
      maandag 30 januari 2006 @ 20:57:50 #71
    66186 foetre
    pi_34626425
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar hebt het geld er niet voor?
    Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,
    En 17 yr uitstekend is een leuke trainie maar nog ni nodig als X divisie trainer
    Ik koop liever hoog goed
    pi_34626571
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef foetre het volgende:

[..]

Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,
    En 17 yr uitstekend is een leuke trainie maar nog ni nodig als X divisie trainer
    Ik koop liever hoog goed
    en terecht..dan is het ook nog niet nodig
      maandag 30 januari 2006 @ 21:06:33 #73
    125053 stefmans
    pi_34626833
    17 jarige uitstekend kan zich toch wel -20 in spelen of is dit heel optimisties.
      maandag 30 januari 2006 @ 21:11:23 #74
    66186 foetre
    pi_34627056
    ligt ook aan de bijskills,trainer assistenten
      maandag 30 januari 2006 @ 21:13:16 #75
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34627154
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
    17 jarige uitstekend kan zich toch wel -20 in spelen of is dit heel optimisties.
    erg optimitisch inderdaad. Alleen nog bij kansloze landen zoals burundi ofzo...voor de rest is het zelfs met excellent bijstats nu al wel kansloos aan het worden. Zeker als je niet zelf een excellent coach hebt.
    pi_34627956
    grumps, hoe was de vakantie
      maandag 30 januari 2006 @ 21:34:57 #77
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34628241
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
    grumps, hoe was de vakantie
    de vakantie goed, helaas is die nu voorbij he.
    pi_34628347
    dat geldt bijna voor alle vakanties. Hoe is he met de SP training, hoeveel kapitaal heb ik ongeveer nodig om dat te kunnen gaan doen?:
      maandag 30 januari 2006 @ 21:39:59 #79
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34628477
    heb zelf 16 miljoen gebruikt, en het heeft me nog geen geld opgeleverd tot nu toe. De meningen verschillen enorm maar ik denk dat het optimaal is als je 25 miljoen hebt, rendabel wordt het wel iets eerder.
    pi_34628608
    is dat inclusief een vervanging van een groot deel van je basis?
      maandag 30 januari 2006 @ 21:49:08 #81
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34628863
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
    is dat inclusief een vervanging van een groot deel van je basis?
    exclusief, ik heb 16 miljoen in de 35 spelers gestoken die je moet aanschaffen, wat gemiddeld op zo'n 4 ton per speler neerkomt (voor diegene die na gaan rekenen klopt het niet helemaal, komt omdat ik ook nog wat in basis gestopt had).
    pi_34628991
    heb 6 spelers in mijn team die op de transferlijst staan en weg mogen, met de rest wil ik proberen een goed team op te bouwen
    pi_34629158
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:56 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Pijl of peil??
    Ze zijn daardoor weer peilsnel
    Signature
    pi_34629227
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?

En ik train Positiespel, maar ik train maar 6 spelers.
    Hoe zit het met de opstellingservaring?
    Signature
    pi_34629279
    quote:
    Heerlijk he

Eindelijk en ervaren speler tussen al die jonkes
    Signature
      maandag 30 januari 2006 @ 21:59:26 #86
    125053 stefmans
    pi_34629315
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Hoe zit het met de opstellingservaring?
    Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.
    pi_34629345
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Heerlijk he

Eindelijk en ervaren speler tussen al die jonkes
    als er nog jonkies overblijven
      maandag 30 januari 2006 @ 22:01:54 #88
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34629429
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef AirRaid het volgende:
    heb 6 spelers in mijn team die op de transferlijst staan en weg mogen, met de rest wil ik proberen een goed team op te bouwen
    en over welke waarde van de spelers en mogelijke investeringen praten we dan?
    pi_34629495
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.
    als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...
      maandag 30 januari 2006 @ 22:07:38 #90
    125053 stefmans
    pi_34629712
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...
    Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3
    pi_34629713
    pi_34629897
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3
    ah op die manier
      maandag 30 januari 2006 @ 22:49:46 #93
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34631681
    quote:

[..]

Zou ik 5-3-2 met, 3 inner mids (waarvan 2 aanvallend) neerzetten, zodat je meer counter-power hebt.
    Als je enige ervaring met 5-3-2 hebt, maar dat zal wel niet..
      maandag 30 januari 2006 @ 22:50:20 #94
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_34635677
    ben 'on the verge of' een revolutionaire trainingsmethode
    nee, ff serieus, ik was sowieso van plan om na volgende week weer wat passing te trainen, omdat sommigen van mijn trainees op springen moeten staan wat betreft passen. dus gaak maar wat passable defjes zoeken met inadequate passing, HOGE tsi enzo, en dan binnen een paar weken in beiden stats omhoog trainen ook solid defjes met inadequate passing, daar betaald men niet snel meer voor dan kale, maar als ie dalik op passable staat wordt er wel beter op gelet hoop ik
    pi_34635744
    quote:

[..]

dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekker wel t liefst met twee aanvallende wingers dan

edit: correctie, je had redelijk ervaring met 4-3-3 , ff over t hoofd gezien
    misschien dan toch wel interessante opstelling voor de counter... je aanval is iig toppie, vooral met twee aanvallende wingers. maar goed, je defs moeten eerst de ballen tegenhouden om de aanvallers een kans te geven om een counter te verzilveren. misschien een id om dan een van je middenvelders of je wingers defensive te zetten... ben benieuwd hoe dat werkt met 4-3-3
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:57:42 #97
    27167 SuperWeber
    pi_34639587
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekker wel t liefst met twee aanvallende wingers dan

edit: correctie, je had redelijk ervaring met 4-3-3 , ff over t hoofd gezien
    misschien dan toch wel interessante opstelling voor de counter... je aanval is iig toppie, vooral met twee aanvallende wingers. maar goed, je defs moeten eerst de ballen tegenhouden om de aanvallers een kans te geven om een counter te verzilveren. misschien een id om dan een van je middenvelders of je wingers defensive te zetten... ben benieuwd hoe dat werkt met 4-3-3
    Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot inga
    pi_34641199
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
    Heb een bod van 1M.
    pi_34641900
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:57 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot inga
    zeker, training weggooien
    ben benieuwd hoe je t doet met 4-3-3. hoe ga je t aanpakken, defensie nog een beetje versterken met verdedigend ingstelde wingers/middenvelders?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:16:57 #100
    125053 stefmans
    pi_34650424
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

zeker, training weggooien
    ben benieuwd hoe je t doet met 4-3-3. hoe ga je t aanpakken, defensie nog een beetje versterken met verdedigend ingstelde wingers/middenvelders?
    Ik speel woensdag ook 4-3-3, en gooi denk ik alles verdedigend kijken hoe dat uitpakt.
    pi_34657785
    0-3 gewonnen staat 4de. Maar 2 punten verschil met nummmer 1 :")
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:03:49 #102
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_34657935
    Hehe... ik ga maar weer wat stijgers zoeken
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:21:49 #103
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34658705
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Tomhoog het volgende:
    0-3 gewonnen staat 4de. Maar 2 punten verschil met nummmer 1 :")
    Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:22:45 #104
    125053 stefmans
    pi_34658733
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..
    Spannend Comp heb je dan.
    pi_34658824
    Ik haat spannende competities..

Behalve eredivisie
    pi_34659362
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
    Hehe... ik ga maar weer wat stijgers zoeken
    lukt mij vandaag ook al niet echt
    pi_34659568
    33 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
    Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider

iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
    Hattrick: FC Logtclub (770122)
    pi_34659865
    moet hij eerst naar goed XP gaan he
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:54:00 #109
    125053 stefmans
    pi_34659899
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:

Kan hij ook wat op het veld.
    pi_34660194
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Kan hij ook wat op het veld.
    Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
    Positiespel: goed Passen: waardeloos
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
    pi_34660213
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
    moet hij eerst naar goed XP gaan he
    maar voor hoeveel kan ik deze ongeveer verkopen?

ik las ergens rond de 300k
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:25:38 #112
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34661052
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:22 schreef stefmans het volgende:

[..]

Spannend Comp heb je dan.
    Zeker.

[ Bericht 7% gewijzigd door Daemon19 op 31-01-2006 21:34:43 ]
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:31:24 #113
    125053 stefmans
    pi_34661311
    quote:
    Imageshack.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:33:26 #114
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34661391
    Jah, weet ik veel.
    Ik had een eigen site, waar ik mn dingen kon hosten, maar die doet het niet meer.
    pi_34661415
    Dan kan deze weg

[ Bericht 37% gewijzigd door -J-D- op 31-01-2006 21:43:53 ]
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:34:26 #116
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34661446
    Juistem, danke schön herr JD, voor het hosten..
    Ik heb hem ff in mijn berichtje gezet - voor de duidelijkheid.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:39:29 #117
    125053 stefmans
    pi_34661691
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
    Juistem, danke schön herr JD, voor het hosten..
    Ik heb hem ff in mijn berichtje gezet - voor de duidelijkheid.
    En je hebt geen bot-teams zo te zien?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:44:24 #118
    65997 Oldbie
    pi_34661916
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

En je hebt geen bot-teams zo te zien?
    Jawel, twee stuks zo te zien
      dinsdag 31 januari 2006 @ 22:09:24 #119
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34663020
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Oude biet zegt het al, de onderste twee.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 22:10:52 #120
    65997 Oldbie
    pi_34663087
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Oude biet zegt het al, de onderste twee.
    Ik ben niet oud
      dinsdag 31 januari 2006 @ 22:11:46 #121
    125053 stefmans
    pi_34663126
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Het kunnen ook 2 hele slechte teams zijn.
    pi_34664414
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:

leuke spelert, ik zoek er geen, maar die levert zeker enkele tonnen op ja. stond er in t vorige topic niet een lijstje met de prijzen voor dit soort spelers?

@komrad en joralf er zijn zat stijgers op de markt hoor
    pi_34666021

pi_34666133
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 00:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
    ben 'on the verge of' een revolutionaire trainingsmethode
    nee, ff serieus, ik was sowieso van plan om na volgende week weer wat passing te trainen, omdat sommigen van mijn trainees op springen moeten staan wat betreft passen. dus gaak maar wat passable defjes zoeken met inadequate passing, HOGE tsi enzo, en dan binnen een paar weken in beiden stats omhoog trainen ook solid defjes met inadequate passing, daar betaald men niet snel meer voor dan kale, maar als ie dalik op passable staat wordt er wel beter op gelet hoop ik
    He, dat heb je van mij

Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
    pi_34667362
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

He, dat heb je van mij

Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
    je kunt een deel van de formule claimen als je wil t klopt dat je me idd eerder had verteld over het combinatie trainen met spitsen, ik doe het iig met verdedigers
    denk idd niet dat t een wekelijkse tactiek wordt...maar nu ff erbij omdat ik toch passing ga trainen voor een paar weekjes
    pi_34667932
    Voor 1,7M.

Ali Ahmed (41246632)
    22 jaar, matig in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
    Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Israel
    Total Skill Index (TSI): 9 550
    Loon: 4 272 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: BovenHardinxveld

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: slecht Passen: redelijk
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
    Scoren: matig Spelhervatting: slecht
    pi_34671175
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

He, dat heb je van mij

Het is handig om zulke spelers aan het eind van het seizoen te kopen, als je (net zoals ik) in het tussenseizoen passen traint. Ik heb zo al meerdere spelers binnen een paar weken in 2 stats omhoog getraind. Als je dit elk seizoen doet, gaan je lange termijn trainees ook gegarandeerd in passen omhoog
    Signature?
    pi_34673854
    Hattrickers,

Even een coach-vraagje, eerst een korte intro - ik ben in mijn derde seizoen begonnen (1e in 10e divisie seizoen 15, 2e in 9e divisie seizoen 16 ) en ook nu in de 8e divisie sta ik op de derde plek met (al zeg ik het zelf) mogelijkheid tot promotie. Alhoewel m'n team qua kwaliteit eigenlijk wel iets te kort komt. Wanneer ik de boel vergelijk op Alltidhattrick etc schommelen de jongens een beetje rond plek 4.
    Anyway, om de kwaliteit van m'n team te verbeteren, en om gewoon wat anders te gaan doen, heb ik besloten om van verdedigers trainen (eerste 2 seizoenen met succes!) over te stappen naar positiespel. Dit om mijn voor mij redelijk niveau verdedigers samen met een sterk 5 mans sterk middenveld de gehele kwaliteit van m'n spelers omhoog te brengen (zonder de spelers te moeten kopen)... Nu gaat deze omslag komend weekend plaatsvinden (vrijdag poppen de laatste 2 verdedigers) en vanaf zaterdag gaan we naar positiespel, wat betekend dat er nu ook een nieuwe coach aangesteld mag worden (heb wat gespaard en huidige is matig coach en zwak leider).

1e vraag, is het uberhaupt verstandig om nu al een grote investering in een nieuwe coach te doen?
    2e vraag, zelf zat ik dan te denken aan een 'redelijk - redelijk' constructie, is dit zinvol?
    pi_34673883
    YP is verkocht voor 1,3M
    pi_34674271
    Als je gaat trainen is een redelijk coach egt een minimum wat je moet hebben, een goed coach is wel aan te raden, je zegt zelf dat je zit te denken aan een redelijk redelijk als je die extern aanneemt kost je dat 521000 euro, wanneer je een goed/slecht coach neemt kost het je maar 268700 en dat traint sneller dan een redelijk coach
    What's "God"?
    You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
    pi_34674744
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef CJay het volgende:
    Als je gaat trainen is een redelijk coach egt een minimum wat je moet hebben, een goed coach is wel aan te raden, je zegt zelf dat je zit te denken aan een redelijk redelijk als je die extern aanneemt kost je dat 521000 euro, wanneer je een goed/slecht coach neemt kost het je maar 268700 en dat traint sneller dan een redelijk coach
    En hou je dus ook meer geld over voor goede trainees!

@truck Ik weet niet precies wat voor trainees je hebt gekocht toen je begon. Maar meestal is het interessant om trainees zo hoog mogelijk op te trainen immers van matig naar redelijk levert veel minder op de van goed naar uitstekend.
    Als je nu pas 2 seizoenen speelt zou ik lekker doorgaan en er nog een jaartje aan vast knopen. Volgend jaar komt je promotie wel!
    pi_34674930
    Ik heb net 3-2 verloren in mijn friendly. Oostenrijk dit keer.
    Ik heb door mijn vormcrisis een aantal b-spelers in het A team staan en omgekeerd. Nou zijn 2 A team spelers eraf geschopt!
    Een voor 4 weken en de ander 5 weken!
    Waar ik juist de hoop had ze aankomend weekend te kunnen gebruiken na een evt. vormstijging vrijdag. Zondag de lastigste wedstrijd van het seizoen en daar speel ik liever met een formi mid dan met een redelijke!
    pi_34675249
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef ExCibular het volgende:

[..]

En hou je dus ook meer geld over voor goede trainees!

@truck Ik weet niet precies wat voor trainees je hebt gekocht toen je begon. Maar meestal is het interessant om trainees zo hoog mogelijk op te trainen immers van matig naar redelijk levert veel minder op de van goed naar uitstekend.
    Als je nu pas 2 seizoenen speelt zou ik lekker doorgaan en er nog een jaartje aan vast knopen. Volgend jaar komt je promotie wel!
    Jep, duidelijk, thx, promotie is voor dit seizoen ook zeker niet de doelstelling, heb me meer voorgenomen om bijv. binnen 5 seizoenen in divisie 5 te spelen. Voor wat betreft die trainees is het inderdaad zo dat ik van redelijk naar goed / uitstekend train, dit om een redelijke hoge marge te pakken.

De goed / slecht constructie qua coach vind ik wel een goeie, maar betekend waarschijnlijk wel dat ik binnen 't elftal redelijk wat leiderschap moet hebben rondlopen..?
    pi_34675901
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Truck het volgende:

[..]

Jep, duidelijk, thx, promotie is voor dit seizoen ook zeker niet de doelstelling, heb me meer voorgenomen om bijv. binnen 5 seizoenen in divisie 5 te spelen. Voor wat betreft die trainees is het inderdaad zo dat ik van redelijk naar goed / uitstekend train, dit om een redelijke hoge marge te pakken.

De goed / slecht constructie qua coach vind ik wel een goeie, maar betekend waarschijnlijk wel dat ik binnen 't elftal redelijk wat leiderschap moet hebben rondlopen..?
    Beter leiderschap heeft als gevolg dat je TS sneller terug naar bedaard gaat als je een TS hebt onder bedaard. En dat TS minder snel terug gaat naar bedaard als je een TS hebt dit beter is dan bedaard. In de hogere divisies kan dat interessant zijn omdat de onderlinge verschillen heel klein zijn. Maar in de lagera klassen is dat relatief wat minder interessant zeker gezien het geld dat je ervoor betaald.

In je team hoef je niks aan te passen, leiderschap heeft daar een heel ander effect.

PS. er zijn hier genoeg trainers die je uit de droom willen helpen dat je over 5 seizoenen in div 5 kan spelen. Ik denk dat je voor een div 5 team toch zeker zo'n 35 miljoen nodig hebt. En dat duurt wel even voordat je die bij elkaar hebt gespaard! Bovendien worden je tegenstanders ook steeds beter.

[ Bericht 11% gewijzigd door ExCibular op 01-02-2006 12:34:24 ]
    pi_34676123
    Igor Spivak (89854644)
    18 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Deutschland
    Total Skill Index (TSI): 600
    Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Tsv Grastrappers

Positiespel: uitstekend Passen: slecht
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
    Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

staat op de TL loopt om 13:10 af en nog steeds heeft niemand erop geboden , vraag er maar 90000 voor vink nie veel aangezien de TC minimaal 122000 en maximaal 345000 aangaf of vraag ik er tog te veel voor (kweet ut z'n bijstats zuigen )
    What's "God"?
      woensdag 1 februari 2006 @ 12:41:16 #136
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_34676548
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef ExCibular het volgende:

[..]

Beter leiderschap heeft als gevolg dat je TS sneller terug naar bedaard gaat als je een TS hebt onder bedaard. En dat TS minder snel terug gaat naar bedaard als je een TS hebt dit beter is dan bedaard. In de hogere divisies kan dat interessant zijn omdat de onderlinge verschillen heel klein zijn. Maar in de lagera klassen is dat relatief wat minder interessant zeker gezien het geld dat je ervoor betaald.

In je team hoef je niks aan te passen, leiderschap heeft daar een heel ander effect.

PS. er zijn hier genoeg trainers die je uit de droom willen helpen dat je over 5 seizoenen in div 5 kan spelen. Ik denk dat je voor een div 5 team toch zeker zo'n 35 miljoen nodig hebt. En dat duurt wel even voordat je die bij elkaar hebt gespaard! Bovendien worden je tegenstanders ook steeds beter.
    pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar V Maar okay.. na dit seizoen zit ik weer in VI
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_34677527
    dat wou ik net zeggen van maniack

maarre cjay volgens mij zijn er toch mensen erop aan het bieden hoor
    We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
    pi_34677632
    Klopt en het gaat lekker, ze zitten al op 162000 vond alleen dat het laat begon, maar goed kan zijn dat ik ongeduldig ben

het is uiteindelijk 162000 geworden , maar goed vink nie slecht voor een speler waar ik 55000 voor betaald heb en maar 3 weken heb gehad
    What's "God"?
    pi_34677666
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef ExCibular het volgende:

[..]

...

Hehe, ach... 't management durft te dromen
    pi_34678799
    ik heb nu wat geld bij elkaar gespaard, wat zal ik doen, een trainee bijkopen, stadion uitbreiden (heb iets van 963 supporters en maar 12120 plaatsen) , of mijn team ergens verstevigen ?
    What's "God"?
    pi_34679043
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef CJay het volgende:
    ik heb nu wat geld bij elkaar gespaard, wat zal ik doen, een trainee bijkopen, stadion uitbreiden (heb iets van 963 supporters en maar 12120 plaatsen) , of mijn team ergens verstevigen ?
    stadion uitbreiden, maar dan wel als je het geld hebt om naar 20 à 25k te gaan.
    pi_34679552
    Hoezo? die eenmalige kosten zijn ook te verwaarlozen.
    pi_34679648
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef Lennox het volgende:
    Hoezo? die eenmalige kosten zijn ook te verwaarlozen.
    Als je geld hebt om uit te breiden naar 3k zou ik het stadion laten voor wat het is en op zoek gaan naar een nieuwe trainee. Wat ik bedoel: ik zou alleen uitbreiden als ik geld heb om een echte goeie stap voorwaarts te maken.
    Mijn 17,5k stadion zit ook altijd vol, maar ik wacht nog met uitbreiden tot het einde van het seizoen omdat ik dan meer geld denk te hebben.
    pi_34680436
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar V Maar okay.. na dit seizoen zit ik weer in VI
    Jij bent een uitstekend voorbeeld. Je bent gepromoveerd zonder V waardig team.

Daarnaast wordt het niveau verschil tussen V en de lagere klassen steeds groter.

Maar als je een goed team hebt en een beetje geluk is 6 wel haalbaar denk ik.
    pi_34681857
    Ik was vergeten dat ik een internationale oefenwedstrijd moest spelen, en nu moest ik om 8 uur vanmorgen
    Nu heb ik maar 2 andere hele training gehad, en 1 nieuwe halve training
    Gelukkig niet helemaal hetzelfde team als zondeg.
    pi_34682096
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hoe vaak moet je dat nog zeggen?

Dat het niet eens de bedoeling was zeg je er niet bij he

Signature
    pi_34682364
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Hoe vaak moet je dat nog zeggen?

Dat het niet eens de bedoeling was zeg je er niet bij he

Laat hem maar. Hij snapt niet dat je moet pimpen met goede dingen, ipv blunders.
    pi_34682682
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Laat hem maar. Hij snapt niet dat je moet pimpen met goede dingen, ipv blunders.

Hij wil nog een keer een award!
      woensdag 1 februari 2006 @ 16:42:38 #149
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_34684348
    Zo net ff bedacht dat ik nog geen opstelling gemaakt had (druk met studeren, maniack weet wel)
    Toch maar ff gedaan
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_34685079
    Ik heb een site gevonden die de sublevel van spelers zegt te zien, ik weet nie of de skill traders, daytraders, dripplers wat dan ook ff kan checken of het ongeveer klopt

http://www.asole.org/hat_sublevel_tool.php
    What's "God"?
      woensdag 1 februari 2006 @ 17:08:08 #151
    66186 foetre
    pi_34685245
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef CJay het volgende:
    Ik heb een site gevonden die de sublevel van spelers zegt te zien, ik weet nie of de skill traders, daytraders, dripplers wat dan ook ff kan checken of het ongeveer klopt

Ik heb hm ook een al tijdje in me favorieten staan maar helaas nog niet kunnen gebruiken.
    pi_34685689

Ik log een half uur geleden in op hattrick, wil ik mijn team instellen voor de friendly van vandaag, word ik weggeroepen door mijn moeder om boiodschappen te gaan doen en vergeet ik mijn team in te stellen

En nou kan dat niet meer
    pi_34685889
    01-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 3 185 000 ¤ ontvangen.
    01-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 930 ¤ ontvangen.
    01-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 89 944 ¤ ontvangen.
    01-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 369 499 ¤ ontvangen.

Kapitaal: 447 215 ¤ (4 165 330) ¤

woensdag 1 februari 2006 @ 17:28:17 #154
    66186 foetre
    pi_34685932
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef DeHovenier het volgende:

Ik log een half uur geleden in op hattrick, wil ik mijn team instellen voor de friendly van vandaag, word ik weggeroepen door mijn moeder om boiodschappen te gaan doen en vergeet ik mijn team in te stellen

En nou kan dat niet meer
    Moeders oook he .
    Maar wat is nou belangrijker ?Boodschappen doen of hattrick instellen
      woensdag 1 februari 2006 @ 17:36:31 #155
    125053 stefmans
    pi_34686167
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef DeHovenier het volgende:

En nou kan dat niet meer
    En die 10 seconde voor de opstelling konden er niet even vanaf.
    pi_34686366
    Ik was het vergeten
      woensdag 1 februari 2006 @ 17:46:22 #157
    125053 stefmans
    pi_34686499
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
    Ik was het vergeten
    Dus nu speelt je a-elftal of helemaal niets.
    pi_34686662
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik heb hm ook een al tijdje in me favorieten staan maar helaas nog niet kunnen gebruiken.
    eerste inschatting is dat het niet goed werkt.

Een kale solid def heeft dezelfde omslagwaarde qua loon als een solid def met op alle andere skils passable. In werkelijkheid beinvloeden bijstats wel degelijk het loon dus het ding werkt niet echt
    pi_34686964
    quote:

"For passbale players, second best level must not be better than weak."

klopt wel redelijk, maar zoals alle tools is t een hulp en moet je uiteindelijk je gezonde verstand gebruiken
    pi_34687049
    maw VK ze vertellen je wat ongeveer het loon voor kale defs moet zijn, voeg niet echt veel toe naar mijn mening omdat die toch al door 10000 mensen gevonden worden en er dus geen fatsoenlijke marge op te behalen is. Ik gok liever soms en haal daar dan ook meer voldoening uit hoewel ik er dan ook wel eens langs zit.
    BTW Hauri was een stuk lager dan ik dacht toen ik hem kocht, maar nu vind ik dat hij toch niet te duur was
    pi_34687241
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
    maw VK ze vertellen je wat ongeveer het loon voor kale defs moet zijn, voeg niet echt veel toe naar mijn mening omdat die toch al door 10000 mensen gevonden worden en er dus geen fatsoenlijke marge op te behalen is. Ik gok liever soms en haal daar dan ook meer voldoening uit hoewel ik er dan ook wel eens langs zit.
    BTW Hauri was een stuk lager dan ik dacht toen ik hem kocht, maar nu vind ik dat hij toch niet te duur was
    tjao, ik zal t ook niet echt vaak gaan gebruiken, ik hou t liever zelf bij
    pi_34687730
    jah maar jullie hebben daar iets meer ervaring in , ik begin nou pas een beetje door te krijgen hoe het zit en zo'n tool is altijd handig om te kijken of je het goed hebt of niet
    What's "God"?
    pi_34687949
    dan ga je er wel van uit dat de tool altijd goed is en dat is dus maar de vraag
    pi_34688158
    ik heb een uur geleden de link ontdekt dus kan het nooit met zekerheid zeggen, maar goed daar kom ik dan snel genoeg achter
    What's "God"?
      woensdag 1 februari 2006 @ 18:39:50 #165
    66186 foetre
    pi_34688203
    Grumpey Gefeliciteerd met je winst in de beker
    2-5 (83e minuutt)
      woensdag 1 februari 2006 @ 18:40:50 #166
    125053 stefmans
    pi_34688239
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef foetre het volgende:
    Grumpey Gefeliciteerd met je winst in de beker
    2-5 (83e minuutt)
    Het is nog niet voorbij he.
      woensdag 1 februari 2006 @ 18:46:07 #167
    66186 foetre
    pi_34688433
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:

[..]

Het is nog niet voorbij he.
    nu wel!
      woensdag 1 februari 2006 @ 18:47:09 #168
    125053 stefmans
    pi_34688474
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef foetre het volgende:

[..]

nu wel!
    ik stond ook en keer met 0-3 voor in de 80ste minuut en verloos met 5-3
    pi_34689661
    2-4 gewonnen, aardig onterecht
      woensdag 1 februari 2006 @ 19:26:32 #170
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_34689739
    Bijna dit deel gemist

4-0 gewonnen trouwens
    pi_34691435
    quote:

Vul ik deze gegevens in:
    quote:
    Nationaliteit: Nederland
    Total Skill Index (TSI): 1 030
    Loon: 740 ¤/week
    Eigenaar: Azzez

Positiespel: slecht Passen: goed
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
    Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
    -Currently, cannot calculate sub-level for this player.
    Best skill level must be Playmaking / Winger / Defending / Scoring

Vul ik dan maar passable (redelijk) in voor passen

Maximum skill level must be at least one level above next level

Vul ik dan maar inadequate (matig) in

For passbale players, second best level must not be better than weak

Uiteindelijk vul ik weak (zwak) in

-Sub Level of Main Skill: very high

Hoe zou dit komen
    Dit is niks voor mij, aangezien ik alleen hoge spelers koop met minstens redelijk of goed passen
    pi_34693695
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

asspirines verhaaltje

voor mij denk ik ook niet, veel passing ook hier
    pi_34694002
    ik ken het probleem dit soort dingen zijn ook niet betrouwbaar omdat ze nooit kunnen zien (bij hogere bijstats) wel deel van het loon zogenaamd toegekend kan worden aan een bijstat
    pi_34698264
    #$$%^$%&^%&&%^&
    Weer mijn keeper gebleseerd voor @#%#$% 5 weken !!!
    pi_34698337
    Allemaal fc Vreg zijn schuld omdat hij niet gewoon voor de FokCup accepte!!!
    pi_34698389
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef stefmans het volgende:

ik stond ook en keer met 0-3 voor in de 80ste minuut en verloos met 5-3
    heh, een keer in 86e min nog met 3-1 voor gestaan en met 3-5 verloren :(
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
      woensdag 1 februari 2006 @ 23:44:11 #177
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34700527
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef foetre het volgende:

[..]

nu wel!

En vanaf nu gaat het echt moeilijk worden vrees ik

edit: volgende tegenstander is zelfde als deze ronde, in principe ben ik nog wel de favoriet. Volgende ronde begint het grote geweld vrees ik.
      woensdag 1 februari 2006 @ 23:48:55 #178
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_34700700
    Doe eens niet zo snel posten

Oefenwedstrijdje met 6-2 gewonnen...
    A.M.A.B
      donderdag 2 februari 2006 @ 00:13:15 #179
    27167 SuperWeber
    pi_34701520
    3-4 verloren in de verlenging....

Nu moet ik weer van die knullige friendlies gaan spelen
    pi_34702074
    quote:
    Antonio Gerardo Deiana (92334104)
    19 jaar, goed in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Italia
    Total Skill Index (TSI): 580
    Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: nicker100

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
    Voor 7 k gekocht
    1 Trainee was geblesseerd. Deze zit denk ik wel erg hoog van wat ik hier lees. Iemand een idee?

Deze ook gekocht, had nog een verdediger nodig:
    quote:

Ambrosi Lepper (71078354)
    31 jaar, zwak in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Schweiz
    Total Skill Index (TSI): 530
    Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
    Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
    50K
    De rest ging er uit voor 80k ongeveer de hele middag. Wel redelijke prijs dus.
      donderdag 2 februari 2006 @ 00:58:36 #181
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34702683
    quote:
    Antonio Gerardo Deiana (92334104)
    19 jaar, goed in vorm, gezond
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Italia
    Total Skill Index (TSI): 580
    Loon: 744 �/week inclusief een 20% bonus

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
    Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
    Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
    Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
    Oftewel, mss moet je hem helemaal vanaf het begin af aan trainen, want er is geen duidelijk hoofdstat. Zn conditie is waardeloos, dus je zult minimaal 4 á 5 weken conditietraining moet geven, wil je er echt aan verdienen. Bovendien kan zn tsi ook hoger zijn - dan dat ie zou moeten zijn - door zn hoge vorm.

Kortom, ik zou hem niet gekocht hebben.. Maar, ik koop zowiezo geen trainees zonder zijstats..
    quote:
    Ambrosi Lepper (71078354)
    31 jaar, zwak in vorm, gezond
    Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
    Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: Schweiz
    Total Skill Index (TSI): 530
    Loon: 816 �/week inclusief een 20% bonus

Positiespel: slecht Passen: zwak
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
    Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
    De uitstekende conditie is leuk (maar nutteloos), geen vleugel, geen pm, zwak passen (wat eigenlijk niet echt telt) en hij is 31 jaar. Oftewel als ie geblesseerd raakt kan je hem ontslaan (helaas ben ik ervaren sinds zondag). Zn matige ervaring is dan wel weer mooi meegenomen. Alhoewel die niet direct inzetbaar is door zn zwakke vorm.

En de 'normale prijs' voor een goed verdediger met zwak passen van rond de 23 jaar is 45k (voor zoveel heb ik mn verdedigers gekocht). Dus ik denk dat je meer betaald heb voor zn ervaring, dan voor zn skills. Aangezien de prijs al lager had moeten liggen door zn hoge leeftijd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Daemon19 op 02-02-2006 01:07:42 ]
    pi_34702877
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Oftewel, mss moet je hem helemaal vanaf het begin af aan trainen, want er is geen duidelijk hoofdstat. Zn conditie is waardeloos, dus je zult minimaal 4 á 5 weken conditietraining moet geven, wil je er echt aan verdienen. Bovendien kan zn tsi ook hoger zijn - dan dat ie zou moeten zijn - door zn hoge vorm.

Kortom, ik zou hem niet gekocht hebben.. Maar, ik koop zowiezo geen trainees zonder zijstats..
    [..]

De uitstekende conditie is leuk (maar nutteloos), geen vleugel, geen pm, zwak passen (wat eigenlijk niet echt telt) en hij is 31 jaar. Oftewel als ie geblesseerd raakt kan je hem ontslaan (helaas ben ik ervaren sinds zondag). Zn matige ervaring is dan wel weer mooi meegenomen. Alhoewel die niet direct inzetbaar is door zn zwakke vorm.

En de 'normale prijs' voor een goed verdediger met zwak passen van rond de 23 jaar is 45k (voor zoveel heb ik mn verdedigers gekocht), dus ik denk dat je meer betaald heb voor zn ervaring, dan voor zn skills.
    Trainee had ik nodig, en koste maar 7k, dus gokte het erop

Verdeiger is wel direct inzetbaar, gezien de rest van de vorm
    PM, vleugel en passen heb ik niet nodig. Als het niet zon erge blessure is kan hij zeker nog herstellen.
    Ik heb ook alleen gezocht op minimaal matig ervaring, gelezen dat dat wel belangrijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door twisteddlogic op 02-02-2006 14:29:15 ]
      donderdag 2 februari 2006 @ 01:17:21 #183
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34703039
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef twisteddlogic het volgende:
    Ik heb ook alleen gezocht op minimaal matig vorm, gelezen dat dat wel belangrijk is.
    Typfout? Aangezien die zwak vorm heeft..
      donderdag 2 februari 2006 @ 02:40:28 #184
    81028 ScudRaket
    Fanatiek nachtbaggeraar
    pi_34704416
    Zo weer een ronde verder in de beker
    Nu een IV-er met 5-0 weer naar huis gestuurd. Dat maakt mijn doelsaldo in de beker dit seizoen 22-2

Ronde 6 is een kansloze missie: United United uit divisie II komt op bezoek...
    We zien wel waar het schip strandt..
    If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
    Lullo scrotum ejaculatio est.
    Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
    pi_34705739
    ScudRaket
      donderdag 2 februari 2006 @ 09:13:34 #186
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34706690
    ScudRaket

En daemon19, goede analyse van die beide spelers, hoef zelf niet eens meer te reageren!
    pi_34709086
    ScudRaket
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
      donderdag 2 februari 2006 @ 12:49:51 #188
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_34709149
    ScudRaket
      donderdag 2 februari 2006 @ 13:01:01 #189
    27167 SuperWeber
    pi_34709479
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 07:34 schreef -J-D- het volgende:
    ScudRaket
    pi_34710006
    Veel mensen van FH die dit seizoen ver komen met bekeren
    Signature
    pi_34710026
    Kut en ik verpest het weer zeker..

Nou ok...

ScudRaket

Signature
    pi_34710458
    ScudRaket
    pi_34710533
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
    KutRaket
    Signature
    pi_34710715
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

KutScudRaket
    pi_34710731
    ScudKutRaket
      donderdag 2 februari 2006 @ 13:53:08 #196
    27167 SuperWeber
    pi_34711327
    Tssssssssssssssk...

Heb eens respect voor onze Scud...
    pi_34711794
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 13:53 schreef SuperWeber het volgende:
    Tssssssssssssssk...

Heb eens respect voor onze Scud...
    Flip Fluitketel bracht me op het idee . . .

Maar ik heb diep respect voor Scuttie
      donderdag 2 februari 2006 @ 14:32:33 #198
    81028 ScudRaket
    Fanatiek nachtbaggeraar
    pi_34712642
    Thanks guys, maar dit was toch echt de laatste stunt in de beker dit seizoen. Nu ga ik me maar weer eens op de competitie richten: 4 punten pas behaald
    If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
    Lullo scrotum ejaculatio est.
    Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
    pi_34712952
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Typfout? Aangezien die zwak vorm heeft..
    Ik bedoelde ervaring idd.
    Scudraket
      donderdag 2 februari 2006 @ 14:43:13 #200
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34712963
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef Grumpey het volgende:
    En daemon19, goede analyse van die beide spelers, hoef zelf niet eens meer te reageren!
    Jaja, ik ga voor die award!

ScudRaket
      donderdag 2 februari 2006 @ 14:45:23 #201
    66186 foetre
    pi_34713029
    ScudRaket
      donderdag 2 februari 2006 @ 15:25:32 #202
    27167 SuperWeber
    pi_34714390
    MK
    MK
      donderdag 2 februari 2006 @ 16:44:59 #203
    65997 Oldbie
    pi_34717292
    Ik had een 33 jarige middenvelder die afgelopen zondag met een blessure uitviel. Hij had een blessure van 3 weken dus dat wordt heel erg lang voor zo'n oud baasje.
    Ik heb hem, op hoop van zegen, voor ¤0 op de transferlijst gezet. Wat denk je?
    Een hele echte bidwar vanmiddag: verkocht voor 46k

plaatje uit HT ratings omdat ik zijn ratings in HT niet meer kan zien natuurlijk
    pi_34717620
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef SuperWeber het volgende:
    MK
    MK
    Signature?
    pi_34719036
    quote:
    Hattrick WoW, it's not just a game, it's a way of life

Zometeen pannekoeken bakken
    pi_34719975
    Scutraket is goed bezig, welke div speel je zelf scut, omdat je nu tegen een II moet
      donderdag 2 februari 2006 @ 18:26:52 #207
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34720380
    Ik zit mn 32-jarige verdediger met +5 er vanaaf op..
      donderdag 2 februari 2006 @ 22:01:39 #208
    124424 Aten
    He who rejoices in the Horizon
    pi_34723472
    Vraagje hé.. hoeveel zouden jullie voor de volgende speler overhebben?
    quote:
    25 jaar, zwak in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
    Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Total Skill Index (TSI): 2 250
    Loon: 920 ¤/week

Positiespel: goed Passen: zwak
    Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
    Scoren: goed Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 16
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
    Ik heb hem al gekocht, maar ik heb mij iets laten meeslepen geloof ik.

Was al tijden op zoek naar versterking voor het middenveld maar telkens als ik een leuke speler zag greep ik ernaast.. en daar was ik wel zo zat van dat ik gewoon lekker mee ben gaan bieden in een fijne bidwar tussen 3 man.
      donderdag 2 februari 2006 @ 22:35:51 #209
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34723689
    50k, max 60k..
      zaterdag 4 februari 2006 @ 12:19:39 #210
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34725344
    ik zie weer een werkend forum....
      zaterdag 4 februari 2006 @ 12:23:30 #211
    125053 stefmans
    pi_34725481
    Forum werkt weer. Ik was ook nog ziek moet je je indenken, ik heb niets kunnen doet als sport.fok kunnen kijken.
    pi_34725678
    pi_34726257
    Fok! is er weer!!
      zaterdag 4 februari 2006 @ 12:53:18 #214
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_34726412
    Woei

Dan wou ik nu melden dat ik met ingang van deze week switch naar shooting Laat de stijgers maar komen (hoop ik )
    pi_34726643
    TU:
    TSI: 1050/-440
    Vorm 6/-3

Geen stijgers
    Ik had eigenlijk gehoopt dat mijn andere 17 jarige zou stijgen. Volgende week dan maar.
    pi_34726690
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
    50k, max 60k..
    Die is wel meer waard denk ik.
    Het zijn niet mijn soort spelers, maar er zijn mensen die hier aardig voor betalen.
    pi_34727166
    wow, een hattrick topic die het zo lang overleeft, dankzij de downtime natuurlijk

TU van vrijdag:
    Vorm: +7 / -8
    TSI: +2730 / -1560
    Vleugel: +3

Waabij ik op 1 speler heel erg trots ben
    Een 17-jarige redelijk vleugel met goed passen gekocht op woensdag voor 153k en is vrijdag al gestegen
    Dat is pas dripplen
    Zal er vanavond of morgen op de TL staan, 2 mindere skilltrades...
    pi_34729161
    Ben nu ook supporter .

Alleen bij de betaling ging iets mis (Ideal) dus ff in de gaten houden of het geld wel op tijd over is
    West Ham supporters, check: Dutchirons
    Dutch Football Manager Site!
    Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
      zaterdag 4 februari 2006 @ 14:50:31 #219
    50936 The_Hives
    pi_34729962

Welkom bij de grote mannen
    Fok! Federatie
    pi_34730076
    Wees een man, wordt supporter!

Goede slogan!
    pi_34730109
    en fok doet het weer

En ik zin op revanche
    pi_34730329
    Welke programma\'s gebruiken jullie eigenlijk??

Ik bedoel dan programma's waarmee je stats kan laten berekenen enzo
    pi_34730357
    HAM en Hattrickpoli
    HAM en HT Buddy schijnen de meeste populaire te zijn
    pi_34730397
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef komrad het volgende:
    HAM en Hattrickpoli
    HAM en HT Buddy schijnen de meeste populaire te zijn
    Oke ga ik die is uitproberen, wil het nu wat serieuzer gaan doen dus ook me is beter inlezen in alles enzo
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:10:02 #225
    27167 SuperWeber
    pi_34730460
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 14:50 schreef The_Hives het volgende:

Welkom bij de grote mannen
    Morgen [14.gif]
    pi_34730462
    Helaas uit de beker, maar dat was gelukkig bedoeld.

Als ik 4-4-2 met normal had gespeeld had ik kans gemaakt maar vond de gok vooraf te groot, hij speelde met 3 spitsen, 130 000 tsi, 75 000 tsi en 25 000 tsi tegen 3 van mijn trades (defjes met tsi van 2000 t/m 12 000). Daarom 5-3-2 & PIC. 2-5 eraf voor het oog van 52 000 man, maarja.. volgend seizoen beter

Training:

verdedigen +7, inmiddels al weer wat verkocht:

04-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 402 525 ¤ ontvangen.
    04-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 586 440 ¤ ontvangen.
    04-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 307 800 ¤ ontvangen.
    04-02-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 7 615 ¤
    04-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 476 650 ¤ ontvangen.
    04-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 581 378 ¤ ontvangen.
    02-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 235 978 ¤ ontvangen.
    02-02-2006 Je hebt een speler verkocht en 220 863 ¤ ontvangen.
    02-02-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 110 250 ¤

Som: 4 818 799¤

vanavond en morgen staat nog een en ander te koop, dit waren allemaal trades

Aankoopkosten van wat hier bovenstaat:

3 978 001

21% ROI in 1 week.

Helaas niet echt moddervet, spitsen trainers zouden dit beter doen maar het is nu eenmaal niet beter op de defjes markt. (Daarom schakelde SW, JD, Komrad & Grumpey over van defs naar het echte werk)
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:11:09 #227
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34730486
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
    Welke programma\\\'s gebruiken jullie eigenlijk??

Ik bedoel dan programma\'s waarmee je stats kan laten berekenen enzo
    Hattrick Poli
    Hattrick Coach Professional
    Hattrick Organizer (aanrader voor stats)
    Hattrick Ratings (aanrader voor opstelling)
    pi_34730533
    @Jonks ik ben nog niet overgeschakeld haha

En graag ene adviesje, met beperkt kapitaal (20-25M als ik alles verkoop 30M) is SP te doen of kan ik beter nog een seizoen of 2 wingers trainen totdat ik 40M heb of zo

trouwens nette ROI, die excellent coach doet mooie dingen voor je of niet
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:17:07 #229
    50936 The_Hives
    pi_34730646
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Morgen [14.gif]
    1-3
    Fok! Federatie
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:18:23 #230
    50936 The_Hives
    pi_34730682
    TU +3 trouwens. Mn 2e bovennatuurlijk, een wonderbaarlijk een een uitmuntend.

Uitmuntend van 19 verkoop ik en hoop dan een goed/redelijk coach te kopen.
    Fok! Federatie
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:21:02 #231
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_34730755
    Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:21:10 #232
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34730761
    TU van gister:
    Vorm: 0 (+4 / -4)
    TSI: 910 (+1490 / -580)
    PM: +1 (-> formidabel)
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef Jonks het volgende:
    verdedigen +7, inmiddels al weer wat verkocht:
    7 pops?! doe je niet slecht..
    pi_34730810
    Nikolay Tikachev (68982492)
    19 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Eesti
    Total Skill Index (TSI): 5 820
    Loon: 3 600 €/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: vintage fc
    Waarschuwingen: 1

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: zwak Passen: slecht
    Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant

te koop voor 1,45M lijkt me een koopje, loopt vanavond af
    pi_34730877
    Tja dat is kiezen tussen twee sappigheden

Wingers kan zooooo donders leuk zijn om te trainen maar ik ken de markt niet zo goed..

Weet wel paar voorbeelden van lekkere players en hun verkoopprijzen:

- Alvin Reyna

Quick, bovennatuurlijk PM, Wereldklasse +x (dicht bij bovennat.)wing, goed passen. Verkocht @ 9 mln aan Optimi

- Formi pm, wereldklasse wing, waardeloos passen quick, 22 verkocht @ 3.950.000

- uitmuntend pm bovennatuurlijk wing, matig passen, quick verkocht @ 5.650.000

- uitstekend pm, wereldklasse wing, zwak passen, koppen verkocht @ 3.700.000

Als je je bedenkt hoe laag wereldklasse wing eigenlijk is zijn dit verschrikkelijk lekkere bedragen en ze zijn niet eens abnormaal.
    Geloof dat uitmuntend pm uitmuntend wing + secondary ook al voor 3m gaat.

Over setpiece weet ik wel vrij veel, ik ken een sp trainer die een team van briliantjes had (all offensive) en "maar" 3.5 mln om in zijn trainees te stoppen, inmiddels 1.5 seizoen geleden.

Inmiddels heeft ie een team met allemaal wonderbaarlijk / wereldklasse midjes en heeft ie zijn trainees geupgrade naar uitstekendjes met een enkele formi er tussen.

Als je actief aan en verkoopt dan kun je met weinig geld snel meer maken, als je wat rustiger handelt, spelers een seizoen traint en je A-spelers niet direct probeert te verkopen na wonderbaarlijk SP, dan heb je wat meer nodig.

Hoe wil je investeren? 30 mln egaal verspreid over je team ( 47 spelers à
    600k ) of wil je 10 "experimentjes" 10 a spelers en 30 al cheapo trainees?

Experimentjes kunnen b.v. spelers zijn van landen die net beginnen, wel een A-team hebben maar met mainskills rond de goed - formidabel. Als je voor een prikkie een oude bok (23~24) uit zo'n land opschept kan ie NT worden dankzij zijn SP. Daar zit wel wat geld dat makkelijk te cashen is.

Ik zou zelf proberen zo veel mogelijk waardevolle spelers te kopen waar vraag naar is, spelers rond de 500-700k.

Liefst koopjes, leuke specialities, goed sp e.d. Als je die dan optijd verkoopt en goed list kun je snel richting 20k per trainee per week gaan verdienen, zo'n miljoen per week. De echt goede sp trainers verdienen 20-22m per week. Da's bijna het dubbele van wat ik verdien met mijn skilltrading.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:27:32 #235
    50936 The_Hives
    pi_34730939
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef sanger het volgende:
    Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
    over 10 weken s het seizoen af. Dan 2 tussenweken. Over 12 weken dus
    Fok! Federatie
    pi_34730974
    Jonks, ik hoop dat aan het einde 2 tot 2.2 M per week bedoeld anders wordt het echt ziek.

Leuke van wingers is idd dat je leuke multiskilled spelers kan optrainen, nadeel is dat je maar 4 volwaardige trainingsposities heb en 2 LT (1/2) trainees en dat nog 2 skilltrading spots. Leuk is wel dat ze snel stijgen natuurlijk/

Ik wil dit icm AO gaan spelen dus kan wellicht de wingbacks in a wedstrijden ook als skilltrading spots gaan beschouwen als ik voldoende dominantie op het MF kan verkrijgen
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:29:22 #237
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_34730978
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef The_Hives het volgende:

[..]

over 10 weken s het seizoen af. Dan 2 tussenweken. Over 12 weken dus
    Dank je wel

* agenda erbij pakt

Tijd genoeg dus om de regels te gaan begrijpen.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:30:35 #238
    50936 The_Hives
    pi_34731001

dat moet idd genoeg zijn ja
    Fok! Federatie
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:34:29 #239
    27167 SuperWeber
    pi_34731104
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

1-3
    Dream on, dream on...
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:36:19 #240
    50936 The_Hives
    pi_34731152
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:34 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Dream on, dream on...
    alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnen

wat was het? 1 keer in de laatset 10 jaar? :')
    Fok! Federatie
    pi_34731186
    ik ben voor ajax

goed voor psv
    pi_34731339
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef Jonks het volgende:
    Tja dat is kiezen tussen twee sappigheden

Wingers kan zooooo donders leuk zijn om te trainen maar ik ken de markt niet zo goed..

Weet wel paar voorbeelden van lekkere players en hun verkoopprijzen:

- Alvin Reyna

Quick, bovennatuurlijk PM, Wereldklasse +x (dicht bij bovennat.)wing, goed passen. Verkocht @ 9 mln aan Optimi

- Formi pm, wereldklasse wing, waardeloos passen quick, 22 verkocht @ 3.950.000

- uitmuntend pm bovennatuurlijk wing, matig passen, quick verkocht @ 5.650.000

- uitstekend pm, wereldklasse wing, zwak passen, koppen verkocht @ 3.700.000

Als je je bedenkt hoe laag wereldklasse wing eigenlijk is zijn dit verschrikkelijk lekkere bedragen en ze zijn niet eens abnormaal.
    Geloof dat uitmuntend pm uitmuntend wing + secondary ook al voor 3m gaat.

Over setpiece weet ik wel vrij veel, ik ken een sp trainer die een team van briliantjes had (all offensive) en \"maar\" 3.5 mln om in zijn trainees te stoppen, inmiddels 1.5 seizoen geleden.

Inmiddels heeft ie een team met allemaal wonderbaarlijk / wereldklasse midjes en heeft ie zijn trainees geupgrade naar uitstekendjes met een enkele formi er tussen.

Als je actief aan en verkoopt dan kun je met weinig geld snel meer maken, als je wat rustiger handelt, spelers een seizoen traint en je A-spelers niet direct probeert te verkopen na wonderbaarlijk SP, dan heb je wat meer nodig.

Hoe wil je investeren? 30 mln egaal verspreid over je team ( 47 spelers à
    600k ) of wil je 10 \"experimentjes\" 10 a spelers en 30 al cheapo trainees?

Experimentjes kunnen b.v. spelers zijn van landen die net beginnen, wel een A-team hebben maar met mainskills rond de goed - formidabel. Als je voor een prikkie een oude bok (23~24) uit zo\'n land opschept kan ie NT worden dankzij zijn SP. Daar zit wel wat geld dat makkelijk te cashen is.

Ik zou zelf proberen zo veel mogelijk waardevolle spelers te kopen waar vraag naar is, spelers rond de 500-700k.

Liefst koopjes, leuke specialities, goed sp e.d. Als je die dan optijd verkoopt en goed list kun je snel richting 20k per trainee per week gaan verdienen, zo\'n miljoen per week. De echt goede sp trainers verdienen 20-22m per week. Da\'s bijna het dubbele van wat ik verdien met mijn skilltrading.
    kzal me dan maar eens gaan storten op wingers met pm skills
    maar om een speler met uitmuntend pm te kopen die nog minstens redelijk wing heeft en nog een relatief jonge leeftijd...
    ik betaal me gewoon blauw
    pi_34731417
    dat is voor mij geen probleem, mooie is dat je ze op het begin gewoon als winger TM zet
    als ik wingers ga trainen neem ik er 2 met redelijk of meer passne en 1 of 2 met PM

als ik mijn resterende defs verkoop heb ik zeker wel dik 10M voor trainees en een paar basis defs.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 15:48:43 #244
    66186 foetre
    pi_34731437
    fok doet et weer

TU :
    vorm :12/-0 (eindelijk?
    TSI:+2000
    DEF:dat komt as TU wel goed

Feyenoord wint zondag weer van die kutjoden
      zaterdag 4 februari 2006 @ 16:02:42 #245
    27167 SuperWeber
    pi_34731701
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:37 schreef komrad het volgende:
    ik ben voor ajax

goed voor psv
    Dit valt me van je tegen komrad... ... ...
    pi_34731756
    Voor iedereen die FokHattrick een warm hart toedraagt:
    http://www.paperboy.nl/in(...)90B-C6FF817F8FE76382
    pi_34731762
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Dit valt me van je tegen komrad... ... ...
    ach je weet hoe het zit he, als PSV maar kampioen wordt zal het me verder worst wezen wie er 2e en 3e worden dus daarom is het handig dat PSV wint
    bovendien, PSV heeft gewoon het beste elftal van NL
    pi_34731774
    In hoevere kan je van die "Beste opstellingen" calculator van HT Coach Profesional uitgaan??
      zaterdag 4 februari 2006 @ 16:07:16 #249
    50936 The_Hives
    pi_34731801
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:48 schreef foetre het volgende:

Feyenoord wint zondag weer van die kutjoden
    waarom moeten die feyenoordertjes toch altijd meteen weer schelden :')

En hoe bedoel je weer?

feyenoord - AFC Ajax
    # 1994-1995 0-5
    # 1995-1996 2-4
    # 1996-1997 2-2
    # 1997-1998 0-1
    # 1998-1999 1-1
    # 1999-2000 1-1
    # 2000-2001 3-1
    # 2001-2002 1-2
    # 2002-2003 1-2
    # 2003-2004 0-0
    # 2004-2005 2-3

---------------

Maar nu weer genoeg over de wedstrijd . We zullen de andere hattrickers maar niet meer hiermee lastig vallen
    Fok! Federatie
    pi_34731808
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef -J-D- het volgende:
    Voor iedereen die FokHattrick een warm hart toedraagt:
    http://www.paperboy.nl/in(...)90B-C6FF817F8FE76382
      zaterdag 4 februari 2006 @ 16:09:08 #251
    27167 SuperWeber
    pi_34731828
    Waarom komen jullie altijd met het verleden aan??

We leven in het heden... En jullie gaan de pan in
      zaterdag 4 februari 2006 @ 16:09:27 #252
    50936 The_Hives
    pi_34731831
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
    In hoevere kan je van die \"Beste opstellingen\" calculator van HT Coach Profesional uitgaan??
    voor zo'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
    Fok! Federatie
    pi_34731871
    je kan er beter helemaal niet vanuit gaan, maar iig zal je het ding moeten finetunen
    pi_34731904
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:

[..]

voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
    k thnx
    pi_34732297
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef The_Hives het volgende:

[..]

alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnen

wat was het? 1 keer in de laatset 10 jaar? :\')
    als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnen

maar ik ben helaas dit jaar voor ajax (maar dat is alleen maar beter voor psv ) Anders zou ik echt wel voor feyenoord zijn, want het is altijd leuker om ajax dik te zien verliezen Het leukste is uiteraard als ze allebei dik verliezen, maar iets zegt me dat dat niet mogelijk is in deze wedstrijd
    "You got 99 problems and FC Kielp is one!"
      zaterdag 4 februari 2006 @ 16:30:51 #256
    27167 SuperWeber
    pi_34732341
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef pvrens het volgende:

[..]

als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnen

maar ik ben helaas dit jaar voor ajax (maar dat is alleen maar beter voor psv ) Anders zou ik echt wel voor feyenoord zijn, want het is altijd leuker om ajax dik te zien verliezen Het leukste is uiteraard als ze allebei dik verliezen, maar iets zegt me dat dat niet mogelijk is in deze wedstrijd
    Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...

Kampioen wordt je toch omdat je de beste bent...

Niet omdat Ajax van Feyenoord wint ...

Dit kan écht niet...
    pi_34732385
    Sw jij hebt nu makkelijk praten, maar het maakt mij niets uit als wij straks maar met die schaal op het stadhuisplein staan
    pi_34732388
    fok terug

TU: tweede speler naar magnificent, 20jarige met ook passable passing en passable winger gaat niet in de verkoop een voor de lange termijn

verder:
    04-02-2006 Sold a player and received 1 206 660 ¤
    04-02-2006 Bought a player and paid 4 246 000 ¤.
    03-02-2006 Sold a player and received 1 997 450 ¤
    03-02-2006 Sold a player and received 271 704 ¤

mn outstanding keeper verkocht, en mn potentiele u20 macedonische trainee (naar mijn idee kwam ie niet meer aanmerking), en nu een world class keeper met excellent exp
      zaterdag 4 februari 2006 @ 16:33:26 #259
    50936 The_Hives
    pi_34732412
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...

Kampioen wordt je toch omdat je de beste bent...

Niet omdat Ajax van Feyenoord wint ...

Dit kan écht niet...
    Fok! Federatie
    pi_34732464
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
    fok terug

TU: tweede speler naar magnificent, 20jarige met ook passable passing en passable winger gaat niet in de verkoop een voor de lange termijn

verder:
    04-02-2006 Sold a player and received 1 206 660 ¤
    04-02-2006 Bought a player and paid 4 246 000 ¤.
    03-02-2006 Sold a player and received 1 997 450 ¤
    03-02-2006 Sold a player and received 271 704 ¤

mn outstanding keeper verkocht, en mn potentiele u20 macedonische trainee (naar mijn idee kwam ie niet meer aanmerking), en nu een world class keeper met excellent exp
    4,2M voor een keeper

Trouwens ik twijfel of ik nog een reusachtige winger zal gaan halen, maar dat is nutteloos als ik wingers ga trainen straks. Ik wacht dus nog ff
    pi_34732602
    ik ben dus echt voor feyenoord, als psv-er, feyenoord is veel sympathieker
    ajakkes
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_34732639
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
    ik ben dus echt voor feyenoord, als psv-er, feyenoord is veel sympathieker
    ajakkes
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    vage spoiler quote tags VK
    sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZ
    pi_34732663
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef komrad het volgende:

[..]

vage spoiler quote tags VK
    sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZ
    kon zo gauw niet bedenken hoe ik kleine lettertjes kreeg :')
    pi_34732677
    VK wat voor def ratings denk je te halen met je nieuwe keeper?
    pi_34732878
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:

[..]

voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
    hiermee kun je toch ook de opstelling meteen uploaden naar hattrick??? of niet???
    pi_34732903
    nee moet je in hattrick maken
      zaterdag 4 februari 2006 @ 17:21:54 #267
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_34733646
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef foetre het volgende:

[..]

En terecht (van Geel vuile nsb-er)
    Zullen we nou weer ontopic gaan? (en de kneuzerige reacties van jouw kant maar achterwege laten?)
    pi_34733899
    Heren, kap eens met die ongein.
    Één slowchat opmerking is tot daar aan toe, maar voor een lange reeks slowchatten verwijs ik u graag door naar irc.fok.nl
    pi_34734087
    Maar je gaat gewoon door? Kappen, kerel. En de rest ook.
      zaterdag 4 februari 2006 @ 17:42:57 #270
    66186 foetre
    pi_34734116
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef The_Hives het volgende:

[..]

behalve de opstelling, kan je trouwens met dit progje ook nog veel meer andere statistieken enzo bekijken. Sinds de updates is dit erg verbeterd
    idd, makkelijk is dat je een popup krijgt of je alles al gedaan hebt(opstelling,pull jeugdopleiding)
      zaterdag 4 februari 2006 @ 17:48:02 #271
    66186 foetre
    pi_34734235
    is het eigenlijk een groot voordeel als je longshots (spits,aanvallende mid,aanvallende vleugel) hebt met de counter?
      zaterdag 4 februari 2006 @ 18:06:20 #272
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_34734713
    Slowchat verwijderd, beperk het aub tot het spel
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_34734761
    Dank MMaRsu
      zaterdag 4 februari 2006 @ 18:08:48 #274
    50936 The_Hives
    pi_34734797
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
    Slowchat verwijderd, beperk het aub tot het spel
    je hebt ook ontopic posts verwijderd
    Fok! Federatie
      zaterdag 4 februari 2006 @ 18:16:35 #275
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_34735030
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef The_Hives het volgende:

[..]

je hebt ook ontopic posts verwijderd
    Mijn excuses, het is hier moeilijk uit elkaar te houden . Maar hou het aub ontopc
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_34735592
    mijn vraag aan VK blijft staan, wat denk je voor def ratings te halen met je WC keeper met redelijk wat XP?

Ik wil echt revanche morgen, en ik speel volgende week tegen een bot team
    Iemand nog opmerkingen/adviezen omtrent de keuze voor de trainingsvorm wingers of SP
    pi_34736267
    foetre: longshots (je bedoelt set pieces?) is wel handig ja, als countehufter wil je zo veel mogelijk kans hebben op special events, omdat je normaalgesproken alleen afhankelijk bent van counterkansen.

komrad: ik zou niet weten wat ik verwacht aan ratings, ze zullen iig nog voor verbetering vatbaar zijn, want mn beste defs zijn in matig vorm en die keeper ook. uitmuntend/briljante centrale def, uitstekend/formidabel wing def?
    pi_34736405
    ok advies:

Bouw je setpiece training van te voren op, zorg dat je rond week 11 - 14 veel geld beschikbaar hebt om dan een leuk leger koopjes te kopen.

Omdat te bereiken zorg je dat je nu al je vaste krachten loost waar je niet mee verder wil, nu zijn de prijzen nog goed.

Vervolgens ga je korte termijn trainen met relatief simpele trainees die met 1 of 2 skillstijgingen al aardig kapitaal opleveren. ófwel defjes ófwel wingers.

Liefst ga je spelers trainen met goed SP die je als semi-skilltrade opkoopt en nog snel wat optraint voor ze op SP kamp gaan.
    pi_34736603
    Snap nog niet zoveel van de aangeraden programma's maar voor HT ratings ziet er goed uit .

Ik moet me echt weer is gaan inlezen bij Hattrick
      zaterdag 4 februari 2006 @ 19:12:19 #280
    66186 foetre
    pi_34736617
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
    foetre: longshots (je bedoelt set pieces?) is wel handig ja, als countehufter wil je zo veel mogelijk kans hebben op special events, omdat je normaalgesproken alleen afhankelijk bent van counterkansen.

komrad: ik zou niet weten wat ik verwacht aan ratings, ze zullen iig nog voor verbetering vatbaar zijn, want mn beste defs zijn in matig vorm en die keeper ook. uitmuntend/briljante centrale def, uitstekend/formidabel wing def?
    thnx medehufter
    pi_34736881
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
    Snap nog niet zoveel van de aangeraden programma\'s maar voor HT ratings ziet er goed uit .

Ik moet me echt weer is gaan inlezen bij Hattrick
    de regels bij Hattrick zijn een must, en lees je op http://www.hottrick.org eens in op training (HET BELANGRIJKSTE IN HATTRICK). verder staan er in de OP nog wel verschillende handige links
      zaterdag 4 februari 2006 @ 19:38:52 #282
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34737444
    TIP 1: Zet een goed trainingsprogramma op.
    TIP 2: Verbouw je stadion NIET.
    TIP 3: Doe rustig aan met aankopen en geef niet alles gelijk uit.
    pi_34737684
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 19:38 schreef Daemon19 het volgende:
    TIP 1: Zet een goed trainingsprogramma op.
    TIP 2: Verbouw je stadion NIET.
    TIP 3: Doe rustig aan met aankopen en geef niet alles gelijk uit.
    Ben al 3 seizoenen bezig, en heb pas 2 of 3 spelers gehaald . Ben al wel 2x gepromoveerd.

En de training moet ik nu is gaan bekijken hoe je dat allemaal doet enzo
    pi_34737761
    Dan ben je een heel eind onderweg.
    Voor nog meer tips: kom ook eens kleppen op http://irc.fok.nl :')
    pi_34737884
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 19:48 schreef -J-D- het volgende:
    Dan ben je een heel eind onderweg.
    Voor nog meer tips: kom ook eens kleppen op http://irc.fok.nl :\')
    Zal ik zeker doen, maar heb ook last van een FM 2006 verslaving
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:03:18 #286
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34738233
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ben al 3 seizoenen bezig, en heb pas 2 of 3 spelers gehaald . Ben al wel 2x gepromoveerd.

En de training moet ik nu is gaan bekijken hoe je dat allemaal doet enzo
    Haha, weet je iig wat je fout doet, je hebt te weinig goede spelers..
    pi_34738284
    2x gepromoveerd en dan te weinig goede spelers? Waar is de logica?
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:09:24 #288
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34738431
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef -J-D- het volgende:
    2x gepromoveerd en dan te weinig goede spelers? Waar is de logica?
    Geef ze een kans JD, ze zijn pas net begonnen met het spel....
    pi_34738466
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Geef ze een kans JD, ze zijn pas net begonnen met het spel....
    MrDoegewoon is redelijk goed bezig, maar Daemon trok iets te snel een conclusie imho
      zaterdag 4 februari 2006 @ 20:20:00 #290
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34738751
    Haha, was noch een conclusie noch een analyse.
    Was meer een grappig bedoelde opmerking, die nergens op was gebaseerd..

[ Bericht 22% gewijzigd door Daemon19 op 04-02-2006 21:11:29 ]
    pi_34739844
    TU:
    PM +2 18-jarige naar uitstekend
    19-jarige naar uitstekend
    19-jarige op de TL, vervanger is al binnen.
    Vorm: +7/-2
    TSI: +1080/-130

Lekkere TU hier
    pi_34741416
    Voor de mensen die nog niet bekend zijn met irc, klik dan eens op http://irc.fokhattrick.nl/
    Op zondagavond en woensdagavond (en soms andere avonden) is daar gezellig volk.
    Geneer je niet :')
      zaterdag 4 februari 2006 @ 21:52:59 #293
    66186 foetre
    pi_34742083
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef -J-D- het volgende:
    Voor de mensen die nog niet bekend zijn met irc, klik dan eens op http://irc.fokhattrick.nl/
    Geneer je niet :\\\')
    gezellig volk
    pi_34743443
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef -J-D- het volgende:
    Geneer je niet :\')
      zondag 5 februari 2006 @ 00:54:45 #295
    39256 Bonobo11
    pi_34748327
    Ah Fok doet het weer.

TU +1 def 18 jarig uitstekend

Vorm +7
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_34748861
    wat is er aan de hand met de favo smiley van fok!hattrick :\\\')

:\'(

edit: fuck he, en die de andere kant uit werkt ook al niet
    pi_34751440
    quote:
    Emile Viskil (93854030) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    18 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Total Skill Index (TSI): 550
    Loon: 560 ¤/week
    Eigenaar: Hoolieganzen

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
    Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
    Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
      zondag 5 februari 2006 @ 07:19:47 #298
    66186 foetre
    pi_34751775
    bier zuipe,lekker wijve neuke
    Jammie
    pi_34752018
    Mijn YP TSI 70 en 19 jaar, het wil dit seizoen nog niet echt

verder is mijn briljant def van 19 gisteren niet voor 1,45M verkocht. Is de markt zo rot ATM???
    pi_34752045
    pi_34752065
    VOL
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')