quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Lortnoc het volgende:
Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch
Pijl of peil??quote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging
Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0
Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.
Joralf
Je moet er 10 hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zit wel goed dan. Ik heb drie verdedigers lopen van 17, 18 en 18 jaar, geloof ik..
Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
maar wat train je als je 3-5-2 speelt? Als je pm traint lijkt me met 3 IM spelen niet ideaal. Liever 1 aanvallende mid en 2 aanvallende vleugels (zelf geef ik bij counteren heel het middenveld op, maar ik speel 5-3-2)
Was het zo erg dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
ik wil het NIET meer over mijn wedstrijd van gisteren hebben
hmm dan zal ik die eens gaan bekijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
ik wil het NIET meer over mijn wedstrijd van gisteren hebben
haha oooow hij was maar een heel erg kleine beetje veel beter dan zijn tegenstander en heeft toch verlorenquote:
Deze speler had ik tijdelijk gehaald om mn briljant mid te vervangen die 6 weken dood was.quote:Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 000
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Kan ik daar nog wat voor vangen? Wingertrainers? Anyone?quote:Ramon van Zoest (93251053) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef MacMauser het volgende:
4-3 verloren na 1-3 voorsprong.![]()
![]()
Het enige mooie aan de wedstrijd is dat hij volgens alltid hattrick de best gewaardeerde wedstrijd van div X is dit seizoen met een gezamenlijke hatstat van 255. Ik koop er nix voor, maar een beetje trots ben ik wel![]()
125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indelingquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef foetre het volgende:
[..]
ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?
waarom ben je de vorige keer gestopt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een teampje aangemaakt
Zo word het nog is spannendquote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef MacMauser het volgende:
[..]
125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indeling![]()
ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
oh ja, ik kan ook promoveren zonder 1e of 2e te worden
Ja dat heb ik nou ook straks 9e divisie maar dan krijg je die herindeling terwijl ik nog gewoon ff wilde winnen met gemak.Dat zit er straks in de 7e of 8e niet in moet gelijk me spaargeld gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
Als ik na dit seizoen promoveer verwacht ik weer zo'n seizoen als vorig seizoen (waarin ik dus wekelijks alle hoeken van het veld te zien krijg) Ik blijf dus liever nog een seizoen langer in de 7de dan waardoor mn team misschien wel 6de divisie waardig is
Eindelijk een goede aankoop van ajax.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eindelijk een goede aankoop van ajax.![]()
Als je toch gaat switchen dan naar SPquote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
Lortnoc, talking to me???
Wingers of SP denk ik nu
aha ik ben net van training geswitched, dus ik moet eerst mn spitsen nog goed trainen en daar geld in verdienen om eventuele versterkingen te halen. Anders red ik het echt nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
mijn team is na de trainingsswith wel VI waardig al zeg ik het zelf
Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Een oude lul ,niets meer niets minder .Word gewoon weer 10 keer niks met ajakkes
haha zoiets is meer uitzondering op de regel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker.En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
![]()
Haha Romario in de braziliaanse competitiequote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker.En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
![]()
Zo super is die blijkbaar nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
Is er nog steeds niemand die interesse heeft in mn super jeugdpull?
nou... dat wil ik niet meteen zeggen..quote:
Ik zou er een moord voor doen als ik verdedigers trainde.quote:
Dankje!quote:
Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisiequote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom ben je de vorige keer gestopt?
Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dankje!![]()
[..]
Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisieTeam liep best lekker, maar t werd redelijk saai en uiteindelijk maar een maat verder laten spelen
![]()
In principe niet nee.. Misschien als er wat veranderd is in de laatste.. 2 jaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.![]()
maar hebt het geld er niet voor?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt want ik train wel verdedigen.
Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,quote:
en terecht..dan is het ook nog niet nodigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,
En 17 yr uitstekend is een leuke trainie maar nog ni nodig als X divisie trainer
Ik koop liever hoog goed
erg optimitisch inderdaad. Alleen nog bij kansloze landen zoals burundi ofzo...voor de rest is het zelfs met excellent bijstats nu al wel kansloos aan het worden. Zeker als je niet zelf een excellent coach hebt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
17 jarige uitstekend kan zich toch wel -20 in spelen of is dit heel optimisties.![]()
de vakantie goed, helaas is die nu voorbij he.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
grumps, hoe was de vakantie
exclusief, ik heb 16 miljoen in de 35 spelers gestoken die je moet aanschaffen, wat gemiddeld op zo'n 4 ton per speler neerkomt (voor diegene die na gaan rekenen klopt het niet helemaal, komt omdat ik ook nog wat in basis gestopt had).quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
is dat inclusief een vervanging van een groot deel van je basis?
Hoe zit het met de opstellingservaring?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?
En ik train Positiespel, maar ik train maar 6 spelers.![]()
Heerlijk hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef The_Hives het volgende:
Jaap Stam naar Ajax!
Het grote AFC AJAX topic #273: Verrassende versterking.
Hier over hattrick
Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe zit het met de opstellingservaring?
als er nog jonkies overblijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heerlijk he
Eindelijk en ervaren speler tussen al die jonkes
en over welke waarde van de spelers en mogelijke investeringen praten we dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef AirRaid het volgende:
heb 6 spelers in mijn team die op de transferlijst staan en weg mogen, met de rest wil ik proberen een goed team op te bouwen
als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.
Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...
ah op die manierquote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3![]()
Zou ik 5-3-2 met, 3 inner mids (waarvan 2 aanvallend) neerzetten, zodat je meer counter-power hebt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3![]()
dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot ingaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekkerwel t liefst met twee aanvallende wingers dan
edit: correctie, je had redelijk ervaring met 4-3-3 , ff over t hoofd gezien![]()
misschien dan toch wel interessante opstelling voor de counter... je aanval is iig toppie, vooral met twee aanvallende wingers. maar goed, je defs moeten eerst de ballen tegenhouden om de aanvallers een kans te geven om een counter te verzilveren. misschien een id om dan een van je middenvelders of je wingers defensive te zetten... ben benieuwd hoe dat werkt met 4-3-3
Heb een bod van 1M.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
Is er nog steeds niemand die interesse heeft in mn super jeugdpull?
zeker, training weggooienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot inga
Ik speel woensdag ook 4-3-3, en gooi denk ik alles verdedigend kijken hoe dat uitpakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zeker, training weggooien![]()
ben benieuwd hoe je t doet met 4-3-3. hoe ga je t aanpakken, defensie nog een beetje versterken met verdedigend ingstelde wingers/middenvelders?
Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Tomhoog het volgende:
0-3 gewonnen staat 4de. Maar 2 punten verschil met nummmer 1 :")
Spannend Comp heb je dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..
lukt mij vandaag ook al niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Hehe... ik ga maar weer wat stijgers zoeken
Kan hij ook wat op het veld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider
iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
Conditie: uitstekend Keepen: rampzaligquote:
maar voor hoeveel kan ik deze ongeveer verkopen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
moet hij eerst naar goed XP gaan he
Zeker.quote:
Imageshack.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zeker.
[[url=http://img477.imageshack.us/img477/3122/comp6jh.jpg]afbeelding][/URL]
En je hebt geen bot-teams zo te zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
Juistem, danke schön herr JD, voor het hosten..
Ik heb hem ff in mijn berichtje gezet - voor de duidelijkheid.
Jawel, twee stuks zo te zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
En je hebt geen bot-teams zo te zien?
Oude biet zegt het al, de onderste twee.quote:
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oude biet zegt het al, de onderste twee.
Het kunnen ook 2 hele slechte teams zijn.quote:
leuke spelert, ik zoek er geen, maar die levert zeker enkele tonnen op ja. stond er in t vorige topic niet een lijstje met de prijzen voor dit soort spelers?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider
iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
He, dat heb je van mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben 'on the verge of' een revolutionaire trainingsmethode
nee, ff serieus, ik was sowieso van plan om na volgende week weer wat passing te trainen, omdat sommigen van mijn trainees op springen moeten staan wat betreft passen. dus gaak maar wat passable defjes zoeken met inadequate passing, HOGE tsi enzo, en dan binnen een paar weken in beiden stats omhoog trainenook solid defjes met inadequate passing, daar betaald men niet snel meer voor dan kale, maar als ie dalik op passable staat wordt er wel beter op gelet hoop ik
je kunt een deel van de formule claimen als je wilquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
He, dat heb je van mij
Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
Het is handig om zulke spelers aan het eind van het seizoen te kopen, als je (net zoals ik) in het tussenseizoen passen traint. Ik heb zo al meerdere spelers binnen een paar weken in 2 stats omhoog getraind. Als je dit elk seizoen doet, gaan je lange termijn trainees ook gegarandeerd in passen omhoogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
He, dat heb je van mij
Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
En hou je dus ook meer geld over voor goede trainees!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef CJay het volgende:
Als je gaat trainen is een redelijk coach egt een minimum wat je moet hebben, een goed coach is wel aan te raden, je zegt zelf dat je zit te denken aan een redelijk redelijk als je die extern aanneemt kost je dat 521000 euro, wanneer je een goed/slecht coach neemt kost het je maar 268700 en dat traint sneller dan een redelijk coach
Jep, duidelijk, thx, promotie is voor dit seizoen ook zeker niet de doelstelling, heb me meer voorgenomen om bijv. binnen 5 seizoenen in divisie 5 te spelen. Voor wat betreft die trainees is het inderdaad zo dat ik van redelijk naar goed / uitstekend train, dit om een redelijke hoge marge te pakken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef ExCibular het volgende:
[..]
En hou je dus ook meer geld over voor goede trainees!
@truck Ik weet niet precies wat voor trainees je hebt gekocht toen je begon. Maar meestal is het interessant om trainees zo hoog mogelijk op te trainen immers van matig naar redelijk levert veel minder op de van goed naar uitstekend.
Als je nu pas 2 seizoenen speelt zou ik lekker doorgaan en er nog een jaartje aan vast knopen. Volgend jaar komt je promotie wel!
Beter leiderschap heeft als gevolg dat je TS sneller terug naar bedaard gaat als je een TS hebt onder bedaard. En dat TS minder snel terug gaat naar bedaard als je een TS hebt dit beter is dan bedaard. In de hogere divisies kan dat interessant zijn omdat de onderlinge verschillen heel klein zijn. Maar in de lagera klassen is dat relatief wat minder interessant zeker gezien het geld dat je ervoor betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Truck het volgende:
[..]
Jep, duidelijk, thx, promotie is voor dit seizoen ook zeker niet de doelstelling, heb me meer voorgenomen om bijv. binnen 5 seizoenen in divisie 5 te spelen. Voor wat betreft die trainees is het inderdaad zo dat ik van redelijk naar goed / uitstekend train, dit om een redelijke hoge marge te pakken.
De goed / slecht constructie qua coach vind ik wel een goeie, maar betekend waarschijnlijk wel dat ik binnen 't elftal redelijk wat leiderschap moet hebben rondlopen..?
pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar Vquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Beter leiderschap heeft als gevolg dat je TS sneller terug naar bedaard gaat als je een TS hebt onder bedaard. En dat TS minder snel terug gaat naar bedaard als je een TS hebt dit beter is dan bedaard. In de hogere divisies kan dat interessant zijn omdat de onderlinge verschillen heel klein zijn. Maar in de lagera klassen is dat relatief wat minder interessant zeker gezien het geld dat je ervoor betaald.
In je team hoef je niks aan te passen, leiderschap heeft daar een heel ander effect.
PS. er zijn hier genoeg trainers die je uit de droom willen helpen dat je over 5 seizoenen in div 5 kan spelen. Ik denk dat je voor een div 5 team toch zeker zo'n 35 miljoen nodig hebt. En dat duurt wel even voordat je die bij elkaar hebt gespaard! Bovendien worden je tegenstanders ook steeds beter.
Hehe, ach... 't management durft te dromenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef ExCibular het volgende:
[..]
...
PS. er zijn hier genoeg trainers die je uit de droom willen helpen dat je over 5 seizoenen in div 5 kan spelen. Ik denk dat je voor een div 5 team toch zeker zo'n 35 miljoen nodig hebt. En dat duurt wel even voordat je die bij elkaar hebt gespaard! Bovendien worden je tegenstanders ook steeds beter.
stadion uitbreiden, maar dan wel als je het geld hebt om naar 20 à 25k te gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef CJay het volgende:
ik heb nu wat geld bij elkaar gespaard, wat zal ik doen, een trainee bijkopen, stadion uitbreiden (heb iets van 963 supporters en maar 12120 plaatsen) , of mijn team ergens verstevigen ?
Als je geld hebt om uit te breiden naar 3k zou ik het stadion laten voor wat het is en op zoek gaan naar een nieuwe trainee. Wat ik bedoel: ik zou alleen uitbreiden als ik geld heb om een echte goeie stap voorwaarts te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef Lennox het volgende:
Hoezo? die eenmalige kosten zijn ook te verwaarlozen.
Jij bent een uitstekend voorbeeld. Je bent gepromoveerd zonder V waardig team.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar VMaar okay.. na dit seizoen zit ik weer in VI
![]()
Hoe vaak moet je dat nog zeggen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar VMaar okay.. na dit seizoen zit ik weer in VI
![]()
Laat hem maar. Hij snapt niet dat je moet pimpen met goede dingen, ipv blunders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat nog zeggen?
Dat het niet eens de bedoeling was zeg je er niet bij he
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Laat hem maar. Hij snapt niet dat je moet pimpen met goede dingen, ipv blunders.
Ik heb hm ook een al tijdje in me favorieten staan maar helaas nog niet kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef CJay het volgende:
Ik heb een site gevonden die de sublevel van spelers zegt te zien, ik weet nie of de skill traders, daytraders, dripplers wat dan ook ff kan checken of het ongeveer klopt![]()
http://www.asole.org/hat_sublevel_tool.php
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik log een half uur geleden in op hattrick, wil ik mijn team instellen voor de friendly van vandaag, word ik weggeroepen door mijn moeder om boiodschappen te gaan doen en vergeet ik mijn team in te stellen
En nou kan dat niet meer
En die 10 seconde voor de opstelling konden er niet even vanaf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik log een half uur geleden in op hattrick, wil ik mijn team instellen voor de friendly van vandaag, word ik weggeroepen door mijn moeder om boiodschappen te gaan doen en vergeet ik mijn team in te stellen
En nou kan dat niet meer
Dus nu speelt je a-elftal of helemaal niets.quote:
eerste inschatting is dat het niet goed werkt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb hm ook een al tijdje in me favorieten staan maar helaas nog niet kunnen gebruiken.
"For passbale players, second best level must not be better than weak."quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef CJay het volgende:
Ik heb een site gevonden die de sublevel van spelers zegt te zien, ik weet nie of de skill traders, daytraders, dripplers wat dan ook ff kan checken of het ongeveer klopt![]()
tjao, ik zal t ook niet echt vaak gaan gebruiken, ik hou t liever zelf bijquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
maw VK ze vertellen je wat ongeveer het loon voor kale defs moet zijn, voeg niet echt veel toe naar mijn mening omdat die toch al door 10000 mensen gevonden worden en er dus geen fatsoenlijke marge op te behalen is. Ik gok liever soms en haal daar dan ook meer voldoening uit hoewel ik er dan ook wel eens langs zit.
BTW Hauriwas een stuk lager dan ik dacht toen ik hem kocht, maar nu vind ik dat hij toch niet te duur was
Het is nog niet voorbij he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef foetre het volgende:
Grumpey![]()
Gefeliciteerd met je winst in de beker
![]()
![]()
2-5 (83e minuutt)
ik stond ook en keer met 0-3 voor in de 80ste minuut en verloos met 5-3quote:
Vul ik deze gegevens in:quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef CJay het volgende:
-Currently, cannot calculate sub-level for this player.quote:Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
heh, een keer in 86e min nog met 3-1 voor gestaan en met 3-5 verlorenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:47 schreef stefmans het volgende:
ik stond ook en keer met 0-3 voor in de 80ste minuut en verloos met 5-3![]()
quote:
Voor 7 k gekochtquote:Antonio Gerardo Deiana (92334104)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
50Kquote:
Ambrosi Lepper (71078354)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Oftewel, mss moet je hem helemaal vanaf het begin af aan trainen, want er is geen duidelijk hoofdstat. Zn conditie is waardeloos, dus je zult minimaal 4 á 5 weken conditietraining moet geven, wil je er echt aan verdienen. Bovendien kan zn tsi ook hoger zijn - dan dat ie zou moeten zijn - door zn hoge vorm.quote:Antonio Gerardo Deiana (92334104)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 744 �/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
De uitstekende conditie is leuk (maar nutteloos), geen vleugel, geen pm, zwak passen (wat eigenlijk niet echt telt) en hij is 31 jaar. Oftewel als ie geblesseerd raakt kan je hem ontslaan (helaas ben ik ervaren sinds zondag). Zn matige ervaring is dan wel weer mooi meegenomen. Alhoewel die niet direct inzetbaar is door zn zwakke vorm.quote:Ambrosi Lepper (71078354)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 816 �/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Trainee had ik nodig, en koste maar 7k, dus gokte het eropquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oftewel, mss moet je hem helemaal vanaf het begin af aan trainen, want er is geen duidelijk hoofdstat. Zn conditie is waardeloos, dus je zult minimaal 4 á 5 weken conditietraining moet geven, wil je er echt aan verdienen. Bovendien kan zn tsi ook hoger zijn - dan dat ie zou moeten zijn - door zn hoge vorm.
Kortom, ik zou hem niet gekocht hebben..Maar, ik koop zowiezo geen trainees zonder zijstats..
[..]
De uitstekende conditie is leuk (maar nutteloos), geen vleugel, geen pm, zwak passen (wat eigenlijk niet echt telt) en hij is 31 jaar. Oftewel als ie geblesseerd raakt kan je hem ontslaan (helaas ben ik ervaren sinds zondag). Zn matige ervaring is dan wel weer mooi meegenomen. Alhoewel die niet direct inzetbaar is door zn zwakke vorm.
En de 'normale prijs' voor een goed verdediger met zwak passen van rond de 23 jaar is 45k (voor zoveel heb ik mn verdedigers gekocht), dus ik denk dat je meer betaald heb voor zn ervaring, dan voor zn skills.
Typfout? Aangezien die zwak vorm heeft..quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook alleen gezocht op minimaal matig vorm, gelezen dat dat wel belangrijk is.
Flip Fluitketel bracht me op het idee . . .quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:53 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssssssk...
Heb eens respect voor onze Scud...
Ik bedoelde ervaring idd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Typfout? Aangezien die zwak vorm heeft..
Jaja, ik ga voor die award!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:13 schreef Grumpey het volgende:
En daemon19, goede analyse van die beide spelers, hoef zelf niet eens meer te reageren!
quote:Hattrick WoW, it's not just a game, it's a way of life
Ik heb hem al gekocht, maar ik heb mij iets laten meeslepen geloof ik.quote:25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 920 ¤/week
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 16
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Die is wel meer waard denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
50k, max 60k..
Oke ga ik die is uitproberen, wil het nu wat serieuzer gaan doen dus ook me is beter inlezen in alles enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef komrad het volgende:
HAM en Hattrickpoli
HAM en HT Buddy schijnen de meeste populaire te zijn
Morgen [14.gif]quote:
Hattrick Poliquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Welke programma\\\'s gebruiken jullie eigenlijk??
Ik bedoel dan programma\'s waarmee je stats kan laten berekenen enzo
1-3quote:
7 pops?! doe je niet slecht..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef Jonks het volgende:
verdedigen +7, inmiddels al weer wat verkocht:
over 10 weken s het seizoen af. Dan 2 tussenweken. Over 12 weken dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef sanger het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
Dank je welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
over 10 weken s het seizoen af. Dan 2 tussenweken. Over 12 weken dus
Dream on, dream on...quote:
alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnenquote:
kzal me dan maar eens gaan storten op wingers met pm skillsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef Jonks het volgende:
Tja dat is kiezen tussen twee sappigheden
Wingers kan zooooo donders leuk zijn om te trainen maar ik ken de markt niet zo goed..
Weet wel paar voorbeelden van lekkere players en hun verkoopprijzen:
- Alvin Reyna
Quick, bovennatuurlijk PM, Wereldklasse +x (dicht bij bovennat.)wing, goed passen. Verkocht @ 9 mln aan Optimi
- Formi pm, wereldklasse wing, waardeloos passen quick, 22 verkocht @ 3.950.000
- uitmuntend pm bovennatuurlijk wing, matig passen, quick verkocht @ 5.650.000
- uitstekend pm, wereldklasse wing, zwak passen, koppen verkocht @ 3.700.000
Als je je bedenkt hoe laag wereldklasse wing eigenlijk is zijn dit verschrikkelijk lekkere bedragen en ze zijn niet eens abnormaal.
Geloof dat uitmuntend pm uitmuntend wing + secondary ook al voor 3m gaat.
Over setpiece weet ik wel vrij veel, ik ken een sp trainer die een team van briliantjes had (all offensive) en \"maar\" 3.5 mln om in zijn trainees te stoppen, inmiddels 1.5 seizoen geleden.
Inmiddels heeft ie een team met allemaal wonderbaarlijk / wereldklasse midjes en heeft ie zijn trainees geupgrade naar uitstekendjes met een enkele formi er tussen.
Als je actief aan en verkoopt dan kun je met weinig geld snel meer maken, als je wat rustiger handelt, spelers een seizoen traint en je A-spelers niet direct probeert te verkopen na wonderbaarlijk SP, dan heb je wat meer nodig.
Hoe wil je investeren? 30 mln egaal verspreid over je team ( 47 spelers à
600k ) of wil je 10 \"experimentjes\" 10 a spelers en 30 al cheapo trainees?
Experimentjes kunnen b.v. spelers zijn van landen die net beginnen, wel een A-team hebben maar met mainskills rond de goed - formidabel. Als je voor een prikkie een oude bok (23~24) uit zo\'n land opschept kan ie NT worden dankzij zijn SP. Daar zit wel wat geld dat makkelijk te cashen is.
Ik zou zelf proberen zo veel mogelijk waardevolle spelers te kopen waar vraag naar is, spelers rond de 500-700k.
Liefst koopjes, leuke specialities, goed sp e.d. Als je die dan optijd verkoopt en goed list kun je snel richting 20k per trainee per week gaan verdienen, zo\'n miljoen per week. De echt goede sp trainers verdienen 20-22m per week. Da\'s bijna het dubbele van wat ik verdien met mijn skilltrading.
Dit valt me van je tegen komrad... ... ...quote:
ach je weet hoe het zit he, als PSV maar kampioen wordt zal het me verder worst wezen wie er 2e en 3e worden dus daarom is het handig dat PSV wintquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen komrad... ... ...
waarom moeten die feyenoordertjes toch altijd meteen weer schelden :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:48 schreef foetre het volgende:
Feyenoord wint zondag weer van die kutjoden
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef -J-D- het volgende:
Voor iedereen die FokHattrick een warm hart toedraagt:
http://www.paperboy.nl/in(...)90B-C6FF817F8FE76382
voor zo'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
In hoevere kan je van die \"Beste opstellingen\" calculator van HT Coach Profesional uitgaan??
k thnxquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnen
wat was het? 1 keer in de laatset 10 jaar? :\')![]()
Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef pvrens het volgende:
[..]
als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnen
maar ik ben helaas dit jaar voor ajax (maar dat is alleen maar beter voor psv) Anders zou ik echt wel voor feyenoord zijn, want het is altijd leuker om ajax dik te zien verliezen
Het leukste is uiteraard als ze allebei dik verliezen, maar iets zegt me dat dat niet mogelijk is in deze wedstrijd
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...
Kampioen wordt je toch omdat je de beste bent...
Niet omdat Ajax van Feyenoord wint...
Dit kan écht niet...
4,2M voor een keeperquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
fok terug
TU: tweede speler naar magnificent, 20jarige met ook passable passing en passable wingergaat niet in de verkoop
een voor de lange termijn
verder:
04-02-2006 Sold a player and received 1 206 660 ¤
04-02-2006 Bought a player and paid 4 246 000 ¤.
03-02-2006 Sold a player and received 1 997 450 ¤
03-02-2006 Sold a player and received 271 704 ¤
mn outstanding keeper verkocht, en mn potentiele u20 macedonische trainee (naar mijn idee kwam ie niet meer aanmerking), en nu een world class keeper met excellent exp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik ben dus echt voor feyenoord, als psv-er, feyenoord is veel sympathieker
ajakkesvage spoiler quote tags VKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef komrad het volgende:
[..]
vage spoiler quote tags VK
sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZ
hiermee kun je toch ook de opstelling meteen uploaden naar hattrick??? of niet???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
Zullen we nou weer ontopic gaan? (en de kneuzerige reacties van jouw kant maar achterwege laten?)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef foetre het volgende:
[..]
En terecht (van Geel vuile nsb-er)
idd, makkelijk is dat je een popup krijgt of je alles al gedaan hebt(opstelling,pull jeugdopleiding)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
behalve de opstelling, kan je trouwens met dit progje ook nog veel meer andere statistieken enzo bekijken. Sinds de updates is dit erg verbeterd
je hebt ook ontopic posts verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Slowchat verwijderd, beperk het aub tot het spel
Mijn excuses, het is hier moeilijk uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt ook ontopic posts verwijderd
thnx medehufterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre: longshots (je bedoelt set pieces?) is wel handig ja, als countehufter wil je zo veel mogelijk kans hebben op special events, omdat je normaalgesproken alleen afhankelijk bent van counterkansen.
komrad: ik zou niet weten wat ik verwacht aan ratings, ze zullen iig nog voor verbetering vatbaar zijn, want mn beste defs zijn in matig vorm en die keeper ook. uitmuntend/briljante centrale def, uitstekend/formidabel wing def?
de regels bij Hattrick zijn een must, en lees je op http://www.hottrick.org eens in op training (HET BELANGRIJKSTE IN HATTRICK). verder staan er in de OP nog wel verschillende handige linksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Snap nog niet zoveel van de aangeraden programma\'s maar voor HT ratings ziet er goed uit.
Ik moet me echt weer is gaan inlezen bij Hattrick
Ben al 3 seizoenen bezig, en heb pas 2 of 3 spelers gehaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:38 schreef Daemon19 het volgende:
TIP 1: Zet een goed trainingsprogramma op.
TIP 2: Verbouw je stadion NIET.
TIP 3: Doe rustig aan met aankopen en geef niet alles gelijk uit.
Zal ik zeker doen, maar heb ook last van een FM 2006 verslavingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:48 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben je een heel eind onderweg.
Voor nog meer tips: kom ook eens kleppen op http://irc.fok.nl :\')
Haha, weet je iig wat je fout doet, je hebt te weinig goede spelers..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben al 3 seizoenen bezig, en heb pas 2 of 3 spelers gehaald. Ben al wel 2x gepromoveerd.
En de training moet ik nu is gaan bekijken hoe je dat allemaal doet enzo
Geef ze een kans JD, ze zijn pas net begonnen met het spel....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef -J-D- het volgende:
2x gepromoveerd en dan te weinig goede spelers? Waar is de logica?
MrDoegewoon is redelijk goed bezig, maar Daemon trok iets te snel een conclusie imhoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geef ze een kans JD, ze zijn pas net begonnen met het spel....
gezellig volkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef -J-D- het volgende:
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met irc, klik dan eens op http://irc.fokhattrick.nl/
Op zondagavond en woensdagavond (en soms andere avonden) is daar gezellig volk.
Geneer je niet :\\\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef -J-D- het volgende:
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met irc, klik dan eens op http://irc.fokhattrick.nl/
Op zondagavond en woensdagavond (en soms andere avonden) is daar gezellig volk.
Geneer je niet :\')
quote:Emile Viskil (93854030) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|