quote:Hattrick WoW, it's not just a game, it's a way of life
Ik heb hem al gekocht, maar ik heb mij iets laten meeslepen geloof ik.quote:25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 920 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 16
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Die is wel meer waard denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
50k, max 60k..
Oke ga ik die is uitproberen, wil het nu wat serieuzer gaan doen dus ook me is beter inlezen in alles enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:06 schreef komrad het volgende:
HAM en Hattrickpoli
HAM en HT Buddy schijnen de meeste populaire te zijn
Morgen [14.gif]quote:
Hattrick Poliquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Welke programma\\\'s gebruiken jullie eigenlijk??
Ik bedoel dan programma\'s waarmee je stats kan laten berekenen enzo
1-3quote:
7 pops?! doe je niet slecht..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef Jonks het volgende:
verdedigen +7, inmiddels al weer wat verkocht:
over 10 weken s het seizoen af. Dan 2 tussenweken. Over 12 weken dusquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:21 schreef sanger het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
Dank je welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
over 10 weken s het seizoen af. Dan 2 tussenweken. Over 12 weken dus
Dream on, dream on...quote:
alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnenquote:
kzal me dan maar eens gaan storten op wingers met pm skillsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:25 schreef Jonks het volgende:
Tja dat is kiezen tussen twee sappigheden
Wingers kan zooooo donders leuk zijn om te trainen maar ik ken de markt niet zo goed..
Weet wel paar voorbeelden van lekkere players en hun verkoopprijzen:
- Alvin Reyna
Quick, bovennatuurlijk PM, Wereldklasse +x (dicht bij bovennat.)wing, goed passen. Verkocht @ 9 mln aan Optimi
- Formi pm, wereldklasse wing, waardeloos passen quick, 22 verkocht @ 3.950.000
- uitmuntend pm bovennatuurlijk wing, matig passen, quick verkocht @ 5.650.000
- uitstekend pm, wereldklasse wing, zwak passen, koppen verkocht @ 3.700.000
Als je je bedenkt hoe laag wereldklasse wing eigenlijk is zijn dit verschrikkelijk lekkere bedragen en ze zijn niet eens abnormaal.
Geloof dat uitmuntend pm uitmuntend wing + secondary ook al voor 3m gaat.
Over setpiece weet ik wel vrij veel, ik ken een sp trainer die een team van briliantjes had (all offensive) en \"maar\" 3.5 mln om in zijn trainees te stoppen, inmiddels 1.5 seizoen geleden.
Inmiddels heeft ie een team met allemaal wonderbaarlijk / wereldklasse midjes en heeft ie zijn trainees geupgrade naar uitstekendjes met een enkele formi er tussen.
Als je actief aan en verkoopt dan kun je met weinig geld snel meer maken, als je wat rustiger handelt, spelers een seizoen traint en je A-spelers niet direct probeert te verkopen na wonderbaarlijk SP, dan heb je wat meer nodig.
Hoe wil je investeren? 30 mln egaal verspreid over je team ( 47 spelers à
600k ) of wil je 10 \"experimentjes\" 10 a spelers en 30 al cheapo trainees?
Experimentjes kunnen b.v. spelers zijn van landen die net beginnen, wel een A-team hebben maar met mainskills rond de goed - formidabel. Als je voor een prikkie een oude bok (23~24) uit zo\'n land opschept kan ie NT worden dankzij zijn SP. Daar zit wel wat geld dat makkelijk te cashen is.
Ik zou zelf proberen zo veel mogelijk waardevolle spelers te kopen waar vraag naar is, spelers rond de 500-700k.
Liefst koopjes, leuke specialities, goed sp e.d. Als je die dan optijd verkoopt en goed list kun je snel richting 20k per trainee per week gaan verdienen, zo\'n miljoen per week. De echt goede sp trainers verdienen 20-22m per week. Da\'s bijna het dubbele van wat ik verdien met mijn skilltrading.
Dit valt me van je tegen komrad... ... ...quote:
ach je weet hoe het zit he, als PSV maar kampioen wordt zal het me verder worst wezen wie er 2e en 3e worden dus daarom is het handig dat PSV wintquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen komrad... ... ...
waarom moeten die feyenoordertjes toch altijd meteen weer schelden :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:48 schreef foetre het volgende:
Feyenoord wint zondag weer van die kutjoden
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef -J-D- het volgende:
Voor iedereen die FokHattrick een warm hart toedraagt:
http://www.paperboy.nl/in(...)90B-C6FF817F8FE76382
voor zo'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
In hoevere kan je van die \"Beste opstellingen\" calculator van HT Coach Profesional uitgaan??
k thnxquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof jullie wel eens in de kuip van ons winnen
wat was het? 1 keer in de laatset 10 jaar? :\')![]()
Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef pvrens het volgende:
[..]
als ik dit goed lees dan kan feyenoord dus wel in de kuip winnen
maar ik ben helaas dit jaar voor ajax (maar dat is alleen maar beter voor psv) Anders zou ik echt wel voor feyenoord zijn, want het is altijd leuker om ajax dik te zien verliezen
Het leukste is uiteraard als ze allebei dik verliezen, maar iets zegt me dat dat niet mogelijk is in deze wedstrijd
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat is dat PSV ook een kutclub hè met kutsupporters... Waar die lui hun principes al voor opzij zetten...
Kampioen wordt je toch omdat je de beste bent...
Niet omdat Ajax van Feyenoord wint...
Dit kan écht niet...
4,2M voor een keeperquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
fok terug
TU: tweede speler naar magnificent, 20jarige met ook passable passing en passable wingergaat niet in de verkoop
een voor de lange termijn
verder:
04-02-2006 Sold a player and received 1 206 660 ¤
04-02-2006 Bought a player and paid 4 246 000 ¤.
03-02-2006 Sold a player and received 1 997 450 ¤
03-02-2006 Sold a player and received 271 704 ¤
mn outstanding keeper verkocht, en mn potentiele u20 macedonische trainee (naar mijn idee kwam ie niet meer aanmerking), en nu een world class keeper met excellent exp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik ben dus echt voor feyenoord, als psv-er, feyenoord is veel sympathieker
ajakkesvage spoiler quote tags VKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef komrad het volgende:
[..]
vage spoiler quote tags VK
sorry maar ik vind Feyenoord helemaal niets, ajax ook niet, geef mij dan maar AZ
hiermee kun je toch ook de opstelling meteen uploaden naar hattrick??? of niet???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor zo\'n overzicht zou ik van HTRatings uitgaan
Zullen we nou weer ontopic gaan? (en de kneuzerige reacties van jouw kant maar achterwege laten?)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef foetre het volgende:
[..]
En terecht (van Geel vuile nsb-er)
idd, makkelijk is dat je een popup krijgt of je alles al gedaan hebt(opstelling,pull jeugdopleiding)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
behalve de opstelling, kan je trouwens met dit progje ook nog veel meer andere statistieken enzo bekijken. Sinds de updates is dit erg verbeterd
je hebt ook ontopic posts verwijderdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
Slowchat verwijderd, beperk het aub tot het spel
Mijn excuses, het is hier moeilijk uit elkaar te houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt ook ontopic posts verwijderd
thnx medehufterquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
foetre: longshots (je bedoelt set pieces?) is wel handig ja, als countehufter wil je zo veel mogelijk kans hebben op special events, omdat je normaalgesproken alleen afhankelijk bent van counterkansen.
komrad: ik zou niet weten wat ik verwacht aan ratings, ze zullen iig nog voor verbetering vatbaar zijn, want mn beste defs zijn in matig vorm en die keeper ook. uitmuntend/briljante centrale def, uitstekend/formidabel wing def?
de regels bij Hattrick zijn een must, en lees je op http://www.hottrick.org eens in op training (HET BELANGRIJKSTE IN HATTRICK). verder staan er in de OP nog wel verschillende handige linksquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Snap nog niet zoveel van de aangeraden programma\'s maar voor HT ratings ziet er goed uit.
Ik moet me echt weer is gaan inlezen bij Hattrick
Ben al 3 seizoenen bezig, en heb pas 2 of 3 spelers gehaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:38 schreef Daemon19 het volgende:
TIP 1: Zet een goed trainingsprogramma op.
TIP 2: Verbouw je stadion NIET.
TIP 3: Doe rustig aan met aankopen en geef niet alles gelijk uit.
Zal ik zeker doen, maar heb ook last van een FM 2006 verslavingquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:48 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben je een heel eind onderweg.
Voor nog meer tips: kom ook eens kleppen op http://irc.fok.nl :\')
Haha, weet je iig wat je fout doet, je hebt te weinig goede spelers..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben al 3 seizoenen bezig, en heb pas 2 of 3 spelers gehaald. Ben al wel 2x gepromoveerd.
En de training moet ik nu is gaan bekijken hoe je dat allemaal doet enzo
Geef ze een kans JD, ze zijn pas net begonnen met het spel....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:04 schreef -J-D- het volgende:
2x gepromoveerd en dan te weinig goede spelers? Waar is de logica?
MrDoegewoon is redelijk goed bezig, maar Daemon trok iets te snel een conclusie imhoquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geef ze een kans JD, ze zijn pas net begonnen met het spel....
gezellig volkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef -J-D- het volgende:
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met irc, klik dan eens op http://irc.fokhattrick.nl/
Op zondagavond en woensdagavond (en soms andere avonden) is daar gezellig volk.
Geneer je niet :\\\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:31 schreef -J-D- het volgende:
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met irc, klik dan eens op http://irc.fokhattrick.nl/
Op zondagavond en woensdagavond (en soms andere avonden) is daar gezellig volk.
Geneer je niet :\')
quote:Emile Viskil (93854030) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|