Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Tomhoog het volgende:
0-3 gewonnen staat 4de. Maar 2 punten verschil met nummmer 1 :")
Spannend Comp heb je dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..
lukt mij vandaag ook al niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Hehe... ik ga maar weer wat stijgers zoeken
Kan hij ook wat op het veld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider
iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
Conditie: uitstekend Keepen: rampzaligquote:
maar voor hoeveel kan ik deze ongeveer verkopen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
moet hij eerst naar goed XP gaan he
Zeker.quote:
Imageshack.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zeker.
[[url=http://img477.imageshack.us/img477/3122/comp6jh.jpg]afbeelding][/URL]
En je hebt geen bot-teams zo te zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
Juistem, danke schön herr JD, voor het hosten..
Ik heb hem ff in mijn berichtje gezet - voor de duidelijkheid.
Jawel, twee stuks zo te zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
En je hebt geen bot-teams zo te zien?
Oude biet zegt het al, de onderste twee.quote:
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oude biet zegt het al, de onderste twee.
Het kunnen ook 2 hele slechte teams zijn.quote:
leuke spelert, ik zoek er geen, maar die levert zeker enkele tonnen op ja. stond er in t vorige topic niet een lijstje met de prijzen voor dit soort spelers?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider
iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
He, dat heb je van mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben 'on the verge of' een revolutionaire trainingsmethode
nee, ff serieus, ik was sowieso van plan om na volgende week weer wat passing te trainen, omdat sommigen van mijn trainees op springen moeten staan wat betreft passen. dus gaak maar wat passable defjes zoeken met inadequate passing, HOGE tsi enzo, en dan binnen een paar weken in beiden stats omhoog trainenook solid defjes met inadequate passing, daar betaald men niet snel meer voor dan kale, maar als ie dalik op passable staat wordt er wel beter op gelet hoop ik
je kunt een deel van de formule claimen als je wilquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
He, dat heb je van mij
Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |