quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Lortnoc het volgende:
Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch
Pijl of peil??quote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging
Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0
Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.
Joralf
Je moet er 10 hebbenquote:Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, dat zit wel goed dan. Ik heb drie verdedigers lopen van 17, 18 en 18 jaar, geloof ik..
Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
maar wat train je als je 3-5-2 speelt? Als je pm traint lijkt me met 3 IM spelen niet ideaal. Liever 1 aanvallende mid en 2 aanvallende vleugels (zelf geef ik bij counteren heel het middenveld op, maar ik speel 5-3-2)
Was het zo erg dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
ik wil het NIET meer over mijn wedstrijd van gisteren hebben
hmm dan zal ik die eens gaan bekijkenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
ik wil het NIET meer over mijn wedstrijd van gisteren hebben
haha oooow hij was maar een heel erg kleine beetje veel beter dan zijn tegenstander en heeft toch verlorenquote:
Deze speler had ik tijdelijk gehaald om mn briljant mid te vervangen die 6 weken dood was.quote:Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 000
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Kan ik daar nog wat voor vangen? Wingertrainers? Anyone?quote:Ramon van Zoest (93251053) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef MacMauser het volgende:
4-3 verloren na 1-3 voorsprong.![]()
![]()
Het enige mooie aan de wedstrijd is dat hij volgens alltid hattrick de best gewaardeerde wedstrijd van div X is dit seizoen met een gezamenlijke hatstat van 255. Ik koop er nix voor, maar een beetje trots ben ik wel![]()
125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indelingquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef foetre het volgende:
[..]
ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?
waarom ben je de vorige keer gestopt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een teampje aangemaakt
Zo word het nog is spannendquote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef MacMauser het volgende:
[..]
125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indeling![]()
ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
oh ja, ik kan ook promoveren zonder 1e of 2e te worden
Ja dat heb ik nou ook straks 9e divisie maar dan krijg je die herindeling terwijl ik nog gewoon ff wilde winnen met gemak.Dat zit er straks in de 7e of 8e niet in moet gelijk me spaargeld gebruikenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
Als ik na dit seizoen promoveer verwacht ik weer zo'n seizoen als vorig seizoen (waarin ik dus wekelijks alle hoeken van het veld te zien krijg) Ik blijf dus liever nog een seizoen langer in de 7de dan waardoor mn team misschien wel 6de divisie waardig is
Eindelijk een goede aankoop van ajax.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eindelijk een goede aankoop van ajax.![]()
Als je toch gaat switchen dan naar SPquote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
Lortnoc, talking to me???
Wingers of SP denk ik nu
aha ik ben net van training geswitched, dus ik moet eerst mn spitsen nog goed trainen en daar geld in verdienen om eventuele versterkingen te halen. Anders red ik het echt nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
mijn team is na de trainingsswith wel VI waardig al zeg ik het zelf
Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Een oude lul ,niets meer niets minder .Word gewoon weer 10 keer niks met ajakkes
haha zoiets is meer uitzondering op de regel.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker.En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
![]()
Haha Romario in de braziliaanse competitiequote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker.En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
![]()
Zo super is die blijkbaar nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
Is er nog steeds niemand die interesse heeft in mn super jeugdpull?
nou... dat wil ik niet meteen zeggen..quote:
Ik zou er een moord voor doen als ik verdedigers trainde.quote:
Dankje!quote:
Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisiequote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom ben je de vorige keer gestopt?
Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dankje!![]()
[..]
Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisieTeam liep best lekker, maar t werd redelijk saai en uiteindelijk maar een maat verder laten spelen
![]()
In principe niet nee.. Misschien als er wat veranderd is in de laatste.. 2 jaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.![]()
maar hebt het geld er niet voor?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt want ik train wel verdedigen.
Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,quote:
en terecht..dan is het ook nog niet nodigquote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,
En 17 yr uitstekend is een leuke trainie maar nog ni nodig als X divisie trainer
Ik koop liever hoog goed
erg optimitisch inderdaad. Alleen nog bij kansloze landen zoals burundi ofzo...voor de rest is het zelfs met excellent bijstats nu al wel kansloos aan het worden. Zeker als je niet zelf een excellent coach hebt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
17 jarige uitstekend kan zich toch wel -20 in spelen of is dit heel optimisties.![]()
de vakantie goed, helaas is die nu voorbij he.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
grumps, hoe was de vakantie
exclusief, ik heb 16 miljoen in de 35 spelers gestoken die je moet aanschaffen, wat gemiddeld op zo'n 4 ton per speler neerkomt (voor diegene die na gaan rekenen klopt het niet helemaal, komt omdat ik ook nog wat in basis gestopt had).quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
is dat inclusief een vervanging van een groot deel van je basis?
Hoe zit het met de opstellingservaring?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?
En ik train Positiespel, maar ik train maar 6 spelers.![]()
Heerlijk hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef The_Hives het volgende:
Jaap Stam naar Ajax!
Het grote AFC AJAX topic #273: Verrassende versterking.
Hier over hattrick
Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe zit het met de opstellingservaring?
als er nog jonkies overblijvenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heerlijk he
Eindelijk en ervaren speler tussen al die jonkes
en over welke waarde van de spelers en mogelijke investeringen praten we dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef AirRaid het volgende:
heb 6 spelers in mijn team die op de transferlijst staan en weg mogen, met de rest wil ik proberen een goed team op te bouwen
als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.
Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...
ah op die manierquote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3![]()
Zou ik 5-3-2 met, 3 inner mids (waarvan 2 aanvallend) neerzetten, zodat je meer counter-power hebt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3![]()
dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot ingaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekkerwel t liefst met twee aanvallende wingers dan
edit: correctie, je had redelijk ervaring met 4-3-3 , ff over t hoofd gezien![]()
misschien dan toch wel interessante opstelling voor de counter... je aanval is iig toppie, vooral met twee aanvallende wingers. maar goed, je defs moeten eerst de ballen tegenhouden om de aanvallers een kans te geven om een counter te verzilveren. misschien een id om dan een van je middenvelders of je wingers defensive te zetten... ben benieuwd hoe dat werkt met 4-3-3
Heb een bod van 1M.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
Is er nog steeds niemand die interesse heeft in mn super jeugdpull?
zeker, training weggooienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot inga
Ik speel woensdag ook 4-3-3, en gooi denk ik alles verdedigend kijken hoe dat uitpakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zeker, training weggooien![]()
ben benieuwd hoe je t doet met 4-3-3. hoe ga je t aanpakken, defensie nog een beetje versterken met verdedigend ingstelde wingers/middenvelders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |