abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34604378

Met dank aan Robar voor deze geweldige openingsbanner

Welkom bij het topic van Fokhattrick. In deze openingspost vind je alles wat je op weg moet helpen naar roem en succes. De openingspost is verdeeld in drie hoofdcategorieën. Deze bestaan vervolgens weer uit enkele subcategorieën. Hieronder zie je een overzicht.

Hattrick
  • Hattrick
  • supporter

Federatie
  • Fok! Federatie
  • De Fokcup
  • Fok!Awards

Community
  • IRC @ FOK!
  • De meet
  • Waar dient dit topic absoluut niet voor
  • Links voor hattrick
  • Huidige topics

De links verwijzen door naar sites waar meer informatie op staan en die ook in het desbetreffende onderdeel in deze Openingspost worden vermeldt.

_______________________________________________________________________________

Hattrick
    quote:
    Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!

Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld internet explorer). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen of verkopen van spelers op de transfer markt of gewoon even chatten met andere Hattrick spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf een paar euro voor een paar maanden tot twintig euro per jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! (wordt nog verder besproken in deze Openingspost)

Hattrick Supporter
    Hattrick Supporter is iets voor mensen die Hattrick leuk vinden en er veel tijd aan besteden. Als lid van Hattrick Supporter krijg je toegang tot verschillende nieuwe mogelijkheden die het gebruik van Hattrick leuker en makkelijker maken.

Tevens stel je het Hattrickteam in staat het spel verder te ontwikkelen. Hattrick Supporter geeft je team binnen het spel geen extra voordelen, maar vergroot wel de beleving van het spel. Op dit moment bestaat de extra service uit o.a.:

- De mogelijkheid om spelers en teams te bookmarken
    - Extra statistieken
    - Deelname aan federaties, zoals bijvoorbeeld onze prachtige Fok!Federatie
    - Je kan supporter worden van andere teams waarbij je op de hoogte gesteld wordt van hun resultaten
    - Slechts 1 banner geladen
    - Extra club opties (logo, tenue, persberichten)

Federatie

Fok! Federatie
    Kom bij de Fok! Federatie en laat zien dat je een Fokker bent De federatie organiseert allerlei activiteiten die het hattricken net nog iets leuker maakt. Met een totaal van 75 leden begint de Fok!fed (zoals het hier veel genoemd wordt) een serieuze aangelegenheid te worden. Tevens krijgen alle fedleden, die actief zijn op het forum, een leuke smiley achter hun naam. Wat houdt je nog tegen? Kijk voor meer informatie op de site van de fokfed, die te vinden is op http://www.fokhattrick.nl . De website wordt bijgehouden door Johan-Derksen
    supporter vereist

Activiteiten van de Fok!federatie
    De meest belangrijke activiteiten zijn:

De Fokcup

Dankzij de geweldige inspanningen van Nicomart en Engessa hebben we vanaf 17 Maart 2004 ook een eigen Fok!Cup. Dit houdt in dat er volgens een vast rooster tegen elkaar friendlies gespeeld worden die uit moeten wijzen wie de beste club van Fok! heeft. Tegenwoordig zijn pekel en Joralf (aka Maniack28) verantwoordelijk voor de cup. Met vragen kan je dus hullie terecht.
    Wil je meer weten kijk dan even in Het huidige Hattrick Fok!CUP-Topic

De Winnaars van de Fok!Hattrick-Awards

Aan het eind van elk seizoen worden de zogenaamde Fok!Hattrick-Awards uitgedeeld. Dit is nu al 4x gebeurd en 4x was het een doorslaand succes. Wordt dus vervolgd.

Momenteel tellen we 9 awards. De winnaars van seizoen 15 staan hieronder. Ik vraag alle winnaars van voorgaande jaren vriendelijk hun avatar niet meer te gebruiken omdat de geldigheidsdatum verlopen is.

Guus Hiddink-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI

Grumpey

Peter Bosz-award:
    Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager

Komrad

Dirk Kuijt-award:
    Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie

Neilpad

Johan Cruijff-award:
    Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven

Johan Derksen

Rita Verdonk-award:
    Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen

De Hovenier

Koei-award:
    Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen

Jonks

Ole Gunnar Solskjaer-award:
    Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren

Refused

John Obi Mikel-award:
    Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler

Fok!Cupwinnaar-award:
    Voor de winnaar van de Fok!Cup

De winnaar heeft het recht om een seizoen lang de naam van de award in zijn fokicoon te dragen. En nee we delen geen geldprijzen uit.

Community

IRC @ FOK!
    Irc is een chatprogramma dat wordt gebruikt door de fokhattrickers. Er zijn 2 manieren om op het fokhattrick-kanaal te komen:

Webbased
    Johan-derksen is zo vriendelijk om een link te hosten en een programma te maken waarmee je webbased direct in het fokhattrick-kanaal komt.
    Klik hier voor webbased irc

Mirc:
    Mirc is een programma dat het chatten op irc wat makkelijker maakt. Aangezien het toch vrij lastig is, kan je op deze LINK een walkthrough vinden voor het instellen van Mirc.

Fokhattrick mirc
    Onze eigen Johan-Derksen heeft speciaal voor ons fokhattrickers een scriptje gemaakt voor mirc. Meer informatie kan je HIER vinden

Gedragsregels @ IRC
    Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.
  • Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
    lopen schelden en tieren.
  • Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
    hebben we helemaal geen behoefte aan.
  • Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
    manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om een manager te helpen.
  • Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
    heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
    gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
    speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
  • ATTENTIE ATTENTIE
    Soms wordt je wel eens gebanned of gekicked op het irc kanaal. Als je niets raars gedaan hebt, kan je meteen weer terugkeren. Een vaste gebruiker vindt het soms grappig om random mensen te bannen. Dit risico loop je vooral wanneer SuperWeber in het kanaal is .

De meet
    Jazeker, ook wij fokhattrickers meeten. In de 2e week van juli besloten 4 users met elkaar een pilsje te drinken terwijl ze de wedstrijden live op hadden staan. Dit is zo goed bevallen, dat er een vervolg kwam. Maar dan met meer fokhattrickers. Meer informatie over deze fantastische meet en komende meetings vind je in dit topic

je vragen en/of opmerkingen met betrekking tot de fokhattrick meet, kan je sturen naar Johan-Derksen(362390)

Links voor hattrick
    We hebben een aantal links Die betrekking hebben tot hattrick. Deze staat boordevol informatie, voor beginnende en gevorderde hattrickers. Klik hier voor een overzicht van de fokhattrickers hoogst gewaardeerde links

voor managers die net beginnen, raden wij deze website aan. Lees deze eerst door en als je dan iets niet snapt, kan je het natuurlijk vragen.

Oude topics
    Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattrick topics die op fok zijn geweest.

Lees nu alles over Grumbler en andere ‘cult-helden’:

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
    #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
    #013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
    #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
    #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
    #031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
    #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
    #043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
    #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
    #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
    #061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
    #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
    #073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
    #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
    #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
    #091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096
    #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102
    #103 | #104 | #105 | #106

Huidige topics
    Er staan veel topics over hattrick op Fok. Dat komt omdat anders het centrale topic heel erg chaotisch wordt. Om toch je weg te kunnen vinden door het doolhof van hattrick, hebben we de topics op een rij gezet.

Hattrick Fok!-Cup
    Dit topic gaat over de Fok!-Cup. Hier kan je de deelnemers, de wedstrijden en de uitslagen vinden.

Hattrick Meeting topic
    Het topic waar alles over de diverse meetings wordt besproken. Meestal zie je er ook wel wat leuke foto’s staan 

Waar dient alle topics over Hattrick absoluut niet voor
    Om speler te promoten die geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Haast elke Fok!-Hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.

Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.

Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.

voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
    [sub]De complete openingspost is hier te vinden
  • I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_34604382
    En een goedemorgen

Gisteren een stabiele 4-0 overwinning gepakt
    Ik ben van pindavlees
      maandag 30 januari 2006 @ 08:14:25 #3
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34604487
    ben nog aan het rouwen over het 'onderschattings' event dat ik kreeg te verduren...
    pi_34604497
    Ik ben nog aan het rouwen over een 4-1 verloren wedstrijd . . . .
    KUT Match Engine . . .
    pi_34605387
    Matchengine
    4-2 gewonnen van de vermoedelijke nummer 1 met mindere stats
    3e plaats weer
    32-jarige naar matig ervaring
    Kater
    pi_34605816
    Deze week 5-1 gewonnen van een bot team!

Sta nu eerste in de groep!

Ik ga dit denk ik niet lang volhouden maar je weet het nooit! Volgende week tegen de nummer 2. Die haalt een erg hoog middenveld dus ik moet deze week weer met een nieuwe tacktiek komen!
      maandag 30 januari 2006 @ 10:11:11 #7
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34606099
    3-0 gewonnen van bot.
    32-jarige verdediger +6..
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
    pi_34606405
    tgv
    Children of the night. What music they make.
    pi_34606775
    nu ben ik aan het twijfelen of ik al versterkingen moet gaan halen na mijn verkoop van een paar spelers...
    Als het goed is heb ik rond de 4 miljoen op de bank, wil graag even rente pakken en dan op het eind van het seizoen spelers kopen als de transfermarkt weer helemaal is ingestort
    pi_34607710
    Moge het verse bloed niet uitstromen
    Signature
    pi_34607799
    Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging

Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0

Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.

Joralf
    Signature
    pi_34608393
    1-0 gewonnen gisteren. Ben tevreden.
    pi_34608943
    1-5 gewonnen, degelijk, tegenstander dacht dat ik motste, maar dat was helaas voor hem totaal niet nodig

wel een verdubbeling van mijn totaal aantal punten dit seizoen
    Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
      maandag 30 januari 2006 @ 12:21:01 #14
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_34609359
    1-6 gewonnen sta 1e en blijf 1e
    pi_34609488
    3-1 winst op de nummer 2

12 uit 4 en komende weken weer een zooi bot teams. Leuk dat ik al 17 potjes ongeslagen ben (16 winst)
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_34609822
    2-3 gewonnen

volgende wedstrijden zijn tegen de nummer 3 en de nummer 2
    pi_34610129
    3-0 verloren geen kans gehad maar toch waren al me stats beter kut hattrick
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_34610778
    Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch

Anyway, wat leuke verkopen gedaan dit weekend en als mijn vaste trainees stijgen (binnen paar weken) dan ga ik switchen naar SP. Wordt ook wel tijd want ik ben het wel een beetje moe zoveel tijd in HT te steken.
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
      maandag 30 januari 2006 @ 14:54:54 #19
    66186 foetre
    pi_34613720
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Lortnoc het volgende:
    Door alle drukte vergeten een opstelling te maken, niet dat ik anders had gewonnen maar toch

Schaam je ,Schaam je diep!
      maandag 30 januari 2006 @ 14:56:35 #20
    27167 SuperWeber
    Heeft de afslag gemist...
    pi_34613788
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
    Gisteren 3-0 gewonnen van een kerel met een tot nu toe ondoordringbaar geachte verdediging

Hij heeft de eerste twee wedstrijden 0-0 gespeeld en vorige week 1-1. Gisteren dus verloren met 3-0

Wel een rode kaart (2x geel) en een pleister, maargoed, dat moeten we op de koop toe nemen. Na een slechte seizoensstart is m'n vorm weer op pijl. Nog drie makkelijke wedstrijden te gaan deze eerste helft. Dan weer drie makkelijke wedstrijden en daarna de moeilijke weer, maar tegen die tijd sta ik onverslaanbaar aan top.

Joralf
    Pijl of peil??
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      maandag 30 januari 2006 @ 14:57:02 #21
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_34613800
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 02:13 schreef JAM het volgende:

[..]

Nou ja, dat zit wel goed dan. Ik heb drie verdedigers lopen van 17, 18 en 18 jaar, geloof ik. .
    Je moet er 10 hebben
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 30 januari 2006 @ 14:59:12 #22
    66186 foetre
    pi_34613867
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:57 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Je moet er 10 hebben
    Yep ,10 trainies +1 reserve trainie in geval van blessures.
      maandag 30 januari 2006 @ 15:08:37 #23
    27167 SuperWeber
    pi_34614160
    Nog even een vraag voor de overige counterhufters...

Ik heb het zelf nl. nooit geprobeerd...

Is er iemand die ervaring heeft met 4-3-3 counter??
    3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
      maandag 30 januari 2006 @ 15:44:50 #24
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_34615181
    Ja dit vraag ik me dus ook af, ik heb wel en paar verdedigers om counter te spelen volgende zondag aangezien ik zijn middeveld ratings niet haal kan ik dus Counter spelen, is dit met 4-3-3 en beetje slim?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_34615332
    als je dan zn aanval maar tegenhoudt met 4 verdedigers. Voor de rest kan het wel.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      maandag 30 januari 2006 @ 15:53:09 #26
    125053 stefmans
    pi_34615427
    Mijn verdediging ratings : Rechterverdediging: zwak (heel laag)
    Centrale verdediging: zwak (laag)
    Linkerverdediging: slecht (zeer hoog

Zijn aanval:Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
    Centrale aanval: zwak (hoog)
    Linkeraanval: slecht (heel laag)

Die ratings haalde ik in 3-5-2 dus met 4 verdedigers zijn deze nog en beetje hoger is dit dus wel aan te raden?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_34615820
    maar wat train je als je 3-5-2 speelt? Als je pm traint lijkt me met 3 IM spelen niet ideaal. Liever 1 aanvallende mid en 2 aanvallende vleugels (zelf geef ik bij counteren heel het middenveld op, maar ik speel 5-3-2)
      maandag 30 januari 2006 @ 16:08:36 #28
    125053 stefmans
    pi_34615911
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
    maar wat train je als je 3-5-2 speelt? Als je pm traint lijkt me met 3 IM spelen niet ideaal. Liever 1 aanvallende mid en 2 aanvallende vleugels (zelf geef ik bij counteren heel het middenveld op, maar ik speel 5-3-2)
    Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?

En ik train Positiespel, maar ik train maar 6 spelers.
    pi_34616352
    0-2 verloren. Volkomen terecht ook. Ik ga dit seizoen voor de training. Resultaten komen volgend seizoen wel weer.
    De komende 2 wedstrijden zijn tegen botjes. De westrijden daarna tegen de sterkere teams ga ik counteren. Kijken wat dat oplevert. Met mijn middenveld kan ik ze iig nog niet verslaan.
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_34617283
    Ondanks een rode kaart kon ik gister toch de eerste overwinning van het seizoen vieren (1-0). Gelukkig dit keer geen blessures (is ook wel weer eens leuk). Nu hopen dat ik verder kan bouwen op deze overwinning en mezelf kan herpakken na een dramatische start. Volgende week zou een makje moeten worden, maar ja je weet maar nooit...
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_34617322
    ik wil het NIET meer over mijn wedstrijd van gisteren hebben
    Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
      maandag 30 januari 2006 @ 17:06:34 #32
    125053 stefmans
    pi_34617784
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
    Was het zo erg dan?
    pi_34617944
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
    hmm dan zal ik die eens gaan bekijken als het je doel was om op deze manier aandacht te krijgen voor je team is dat in ieder geval gelukt
    pi_34618019
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

Was het zo erg dan?
    haha oooow hij was maar een heel erg kleine beetje veel beter dan zijn tegenstander en heeft toch verloren
    pi_34618537
    quote:
    Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    21 jaar, goed in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
    Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: flag België
    Total Skill Index (TSI): 3 000
    Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
    Eigenaar: Hoolieganzen
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
    Positiespel: formidabel Passen: zwak
    Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
    Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
    Deze speler had ik tijdelijk gehaald om mn briljant mid te vervangen die 6 weken dood was.
    Die is vandaag op +1 terecht gekomen en kan dus zondag wel weer spelen. Dus deze mag weer weg.
    Staat voor 450k op de list, maar mag voor meer weg Gekocht voor 600k
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
      maandag 30 januari 2006 @ 18:45:28 #36
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_34620771
    Mijn YP van zonet:
    quote:
    Ramon van Zoest (93251053) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
    17 jaar, redelijk in vorm, gezond
    Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
    Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: flag Nederland
    Total Skill Index (TSI): 350
    Loon: 560 ¤/week
    Eigenaar: Bonobo11
    Waarschuwingen: 0
    Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
    Positiespel: matig Passen: slecht
    Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
    Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 0
    Hattricks in carrière: 0
    Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
    Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
    Kan ik daar nog wat voor vangen? Wingertrainers? Anyone?
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 30 januari 2006 @ 18:46:03 #37
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_34620782
    Hoi, 5-2 winst.

Stabiel 3e. Komende zondag uit tegen nummer 2.
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      maandag 30 januari 2006 @ 19:27:56 #38
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_34622438
    4-3 verloren na 1-3 voorsprong.

Het enige mooie aan de wedstrijd is dat hij volgens alltid hattrick de best gewaardeerde wedstrijd van div X is dit seizoen met een gezamenlijke hatstat van 255. Ik koop er nix voor, maar een beetje trots ben ik wel
    Maus United (769353)
      maandag 30 januari 2006 @ 19:30:09 #39
    66186 foetre
    pi_34622512
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef MacMauser het volgende:
    4-3 verloren na 1-3 voorsprong.

Het enige mooie aan de wedstrijd is dat hij volgens alltid hattrick de best gewaardeerde wedstrijd van div X is dit seizoen met een gezamenlijke hatstat van 255. Ik koop er nix voor, maar een beetje trots ben ik wel
    ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?
      maandag 30 januari 2006 @ 19:31:52 #40
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_34622571
    Ik heb ook maar weer eens een teampje aangemaakt
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
    pi_34622595
    feli! en welkom
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:35:23 #42
    50936 The_Hives
    pi_34622712
    [offtopic]

Stam

[/offtopic]
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      maandag 30 januari 2006 @ 19:35:37 #43
    40183 MacMauser
    Te gek, te gek, te gek!
    pi_34622723
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef foetre het volgende:

[..]

ZOZO das tenminste tegenstand,jij had zeker weer rond de 126 hatstats?
    125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indeling
    Maus United (769353)
      maandag 30 januari 2006 @ 19:35:52 #44
    50936 The_Hives
    pi_34622731
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
    Ik heb ook maar weer eens een teampje aangemaakt
    waarom ben je de vorige keer gestopt?
    Fok! Federatie
      maandag 30 januari 2006 @ 19:39:26 #45
    66186 foetre
    pi_34622877
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef MacMauser het volgende:

[..]

125, ik miste mijn Best(e) speler/middenvelder nog. Mijn klasse is zo sterk -> 5 hattricksupporters en overal 2de van alle div X's. Toch promoveer ik wel, zelfs zonder de nieuwe indeling
    Zo word het nog is spannend
    pi_34623040
    oh ja, ik kan ook promoveren zonder 1e of 2e te worden
    pi_34623196
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef komrad het volgende:
    oh ja, ik kan ook promoveren zonder 1e of 2e te worden
    ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
    Als ik na dit seizoen promoveer verwacht ik weer zo'n seizoen als vorig seizoen (waarin ik dus wekelijks alle hoeken van het veld te zien krijg) Ik blijf dus liever nog een seizoen langer in de 7de dan waardoor mn team misschien wel 6de divisie waardig is
    pi_34623316
    mijn team is na de trainingsswith wel VI waardig al zeg ik het zelf
      maandag 30 januari 2006 @ 19:53:16 #49
    66186 foetre
    pi_34623416
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ook, maar ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten.
    Als ik na dit seizoen promoveer verwacht ik weer zo'n seizoen als vorig seizoen (waarin ik dus wekelijks alle hoeken van het veld te zien krijg) Ik blijf dus liever nog een seizoen langer in de 7de dan waardoor mn team misschien wel 6de divisie waardig is
    Ja dat heb ik nou ook straks 9e divisie maar dan krijg je die herindeling terwijl ik nog gewoon ff wilde winnen met gemak.Dat zit er straks in de 7e of 8e niet in moet gelijk me spaargeld gebruiken
    pi_34623418
    Wat ga je trainen?
    "Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
    Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:53:53 #51
    125053 stefmans
    pi_34623450
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
    [offtopic]

Stam

[/offtopic]
    Eindelijk een goede aankoop van ajax.
    pi_34623465
    Lortnoc, talking to me???

Wingers of SP denk ik nu
      maandag 30 januari 2006 @ 19:58:58 #53
    66186 foetre
    pi_34623653
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Eindelijk een goede aankoop van ajax.
    Een oude lul ,niets meer niets minder .Word gewoon weer 10 keer niks met ajakkes
      maandag 30 januari 2006 @ 19:59:58 #54
    66186 foetre
    pi_34623697
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef komrad het volgende:
    Lortnoc, talking to me???

Wingers of SP denk ik nu
    Als je toch gaat switchen dan naar SP
    pi_34623790
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef komrad het volgende:
    mijn team is na de trainingsswith wel VI waardig al zeg ik het zelf
    aha ik ben net van training geswitched, dus ik moet eerst mn spitsen nog goed trainen en daar geld in verdienen om eventuele versterkingen te halen. Anders red ik het echt niet
      maandag 30 januari 2006 @ 20:02:58 #56
    125053 stefmans
    pi_34623826
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef foetre het volgende:

[..]

Een oude lul ,niets meer niets minder .Word gewoon weer 10 keer niks met ajakkes
    Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker. En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
    pi_34624004
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Een oude lul die goed op niveau van Ac milan mee kan zeker. En hoe heet die oud-speler van PSV ook alweer die er op zijn 40'ste nog iedere week inlegt?
    haha zoiets is meer uitzondering op de regel.
    Stam is op zich een goede verdediger, maar ik ben bang dat ie wel een beetje op zijn retour is.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:10:26 #58
    66186 foetre
    pi_34624171
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Haha Romario in de braziliaanse competitie

Met ze ik ben een beetje moe
      maandag 30 januari 2006 @ 20:12:57 #59
    50936 The_Hives
    pi_34624274
    Fok! Federatie
    pi_34624713
    Is er nog steeds niemand die interesse heeft in mn super jeugdpull?
      maandag 30 januari 2006 @ 20:24:47 #61
    66186 foetre
    pi_34624820
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
    Zo super is die blijkbaar niet
    pi_34624925
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef foetre het volgende:

[..]

Je ben gewoon jaloers.
    pi_34625475
    quote:

[..]

nou... dat wil ik niet meteen zeggen..
    maar ja ik train geen verdedigen en ik kan em niet betalen..
    pi_34625681
    In HAM heb je bij opstellingshulp instellingen en advanced setup weet iemand op welke waarden ik die dingen moet zetten? om een beetje redelijk in de buurt van de werkelijkheid te komen

[ Bericht 2% gewijzigd door CJay op 30-01-2006 20:48:05 ]
    What's "God"?
    You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? ....God is the guy that ignores you.
    Tsv Grastrappers (504918)
      maandag 30 januari 2006 @ 20:41:59 #65
    125053 stefmans
    pi_34625704
    quote:

[..]

Ik zou er een moord voor doen als ik verdedigers trainde.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:46:51 #66
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_34625917
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef -J-D- het volgende:
    feli! en welkom
    Dankje!
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:

[..]

waarom ben je de vorige keer gestopt?
    Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisie Team liep best lekker, maar t werd redelijk saai en uiteindelijk maar een maat verder laten spelen
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
      maandag 30 januari 2006 @ 20:50:22 #67
    125053 stefmans
    pi_34626075
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dankje!
    [..]

Verveling eigenlijk.. Speelde het al 2 seizoenen, toen die tijd nog in de 5e divisie Team liep best lekker, maar t werd redelijk saai en uiteindelijk maar een maat verder laten spelen
    Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:50:42 #68
    66186 foetre
    pi_34626095
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:26 schreef avw1982 het volgende:

[..]

Je ben gewoon jaloers.
    Klopt want ik train wel verdedigen.
      maandag 30 januari 2006 @ 20:52:42 #69
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_34626187
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dan hoeft het traine etc, je niet te worden uitgelegt.
    In principe niet nee.. Misschien als er wat veranderd is in de laatste.. 2 jaar?
    pi_34626391
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef foetre het volgende:

[..]

Klopt want ik train wel verdedigen.
    maar hebt het geld er niet voor?
      maandag 30 januari 2006 @ 20:57:50 #71
    66186 foetre
    pi_34626425
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar hebt het geld er niet voor?
    Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,
    En 17 yr uitstekend is een leuke trainie maar nog ni nodig als X divisie trainer
    Ik koop liever hoog goed
    pi_34626571
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef foetre het volgende:

[..]

Klopt en me traininglinie is helemaal bezet,
    En 17 yr uitstekend is een leuke trainie maar nog ni nodig als X divisie trainer
    Ik koop liever hoog goed
    en terecht..dan is het ook nog niet nodig
      maandag 30 januari 2006 @ 21:06:33 #73
    125053 stefmans
    pi_34626833
    17 jarige uitstekend kan zich toch wel -20 in spelen of is dit heel optimisties.
      maandag 30 januari 2006 @ 21:11:23 #74
    66186 foetre
    pi_34627056
    ligt ook aan de bijskills,trainer assistenten
      maandag 30 januari 2006 @ 21:13:16 #75
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34627154
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
    17 jarige uitstekend kan zich toch wel -20 in spelen of is dit heel optimisties.
    erg optimitisch inderdaad. Alleen nog bij kansloze landen zoals burundi ofzo...voor de rest is het zelfs met excellent bijstats nu al wel kansloos aan het worden. Zeker als je niet zelf een excellent coach hebt.
    pi_34627956
    grumps, hoe was de vakantie
      maandag 30 januari 2006 @ 21:34:57 #77
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34628241
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
    grumps, hoe was de vakantie
    de vakantie goed, helaas is die nu voorbij he.
    pi_34628347
    dat geldt bijna voor alle vakanties. Hoe is he met de SP training, hoeveel kapitaal heb ik ongeveer nodig om dat te kunnen gaan doen?:
      maandag 30 januari 2006 @ 21:39:59 #79
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34628477
    heb zelf 16 miljoen gebruikt, en het heeft me nog geen geld opgeleverd tot nu toe. De meningen verschillen enorm maar ik denk dat het optimaal is als je 25 miljoen hebt, rendabel wordt het wel iets eerder.
    pi_34628608
    is dat inclusief een vervanging van een groot deel van je basis?
      maandag 30 januari 2006 @ 21:49:08 #81
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34628863
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
    is dat inclusief een vervanging van een groot deel van je basis?
    exclusief, ik heb 16 miljoen in de 35 spelers gestoken die je moet aanschaffen, wat gemiddeld op zo'n 4 ton per speler neerkomt (voor diegene die na gaan rekenen klopt het niet helemaal, komt omdat ik ook nog wat in basis gestopt had).
    pi_34628991
    heb 6 spelers in mijn team die op de transferlijst staan en weg mogen, met de rest wil ik proberen een goed team op te bouwen
    pi_34629158
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:56 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Pijl of peil??
    Ze zijn daardoor weer peilsnel
    Signature
    pi_34629227
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja ik ga mischien zondag of 5-3-2 spelen of 4-3-3 dus want op zijn middeveld kan ik hem niet pakken, en ik heb nog een goed verdediger die ik erbij kan zetten dus kwa ratings moet ik zijn aanval wel kunnen hebben toch?

En ik train Positiespel, maar ik train maar 6 spelers.
    Hoe zit het met de opstellingservaring?
    Signature
    pi_34629279
    quote:
    Heerlijk he

Eindelijk en ervaren speler tussen al die jonkes
    Signature
      maandag 30 januari 2006 @ 21:59:26 #86
    125053 stefmans
    pi_34629315
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Hoe zit het met de opstellingservaring?
    Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.
    pi_34629345
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Heerlijk he

Eindelijk en ervaren speler tussen al die jonkes
    als er nog jonkies overblijven
      maandag 30 januari 2006 @ 22:01:54 #88
    59287 Grumpey
    Het zonnetje in huis
    pi_34629429
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef AirRaid het volgende:
    heb 6 spelers in mijn team die op de transferlijst staan en weg mogen, met de rest wil ik proberen een goed team op te bouwen
    en over welke waarde van de spelers en mogelijke investeringen praten we dan?
    pi_34629495
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

Met 4-3-3 redelijk dacht ik. en waarschijnlijk speel ik dit woensdag ook.
    als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...
      maandag 30 januari 2006 @ 22:07:38 #90
    125053 stefmans
    pi_34629712
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als je 3-5-2 gaat spelen dan train je ook nog eventuele vleugelspelers op pos, dat gaat alleen wat langzamer...
    Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3
    pi_34629713
    pi_34629897
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik speel normaal ook 3-5-2 maar Zondag verlies ik 100% zeker met die opstelling dus wou ik gaan counteren, met 4-3-3
    ah op die manier
      maandag 30 januari 2006 @ 22:49:46 #93
    129707 Daemon19
    Hattrick verslaafde..
    pi_34631681
    quote:

[..]

Zou ik 5-3-2 met, 3 inner mids (waarvan 2 aanvallend) neerzetten, zodat je meer counter-power hebt.
    Als je enige ervaring met 5-3-2 hebt, maar dat zal wel niet..
    Hattrick: Red Daemons (506731)
    "The first rule of business is to protect your investment."
      maandag 30 januari 2006 @ 22:50:20 #94
    65997 Oldbie
    Proud to be South African!
    pi_34635677
    ben 'on the verge of' een revolutionaire trainingsmethode
    nee, ff serieus, ik was sowieso van plan om na volgende week weer wat passing te trainen, omdat sommigen van mijn trainees op springen moeten staan wat betreft passen. dus gaak maar wat passable defjes zoeken met inadequate passing, HOGE tsi enzo, en dan binnen een paar weken in beiden stats omhoog trainen ook solid defjes met inadequate passing, daar betaald men niet snel meer voor dan kale, maar als ie dalik op passable staat wordt er wel beter op gelet hoop ik
    pi_34635744
    quote:

[..]

dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekker wel t liefst met twee aanvallende wingers dan

edit: correctie, je had redelijk ervaring met 4-3-3 , ff over t hoofd gezien
    misschien dan toch wel interessante opstelling voor de counter... je aanval is iig toppie, vooral met twee aanvallende wingers. maar goed, je defs moeten eerst de ballen tegenhouden om de aanvallers een kans te geven om een counter te verzilveren. misschien een id om dan een van je middenvelders of je wingers defensive te zetten... ben benieuwd hoe dat werkt met 4-3-3
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:57:42 #97
    27167 SuperWeber
    pi_34639587
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

dan liever 442, daar heb je altijd uitstekend ervaring in en t countert ook nog best lekker wel t liefst met twee aanvallende wingers dan

edit: correctie, je had redelijk ervaring met 4-3-3 , ff over t hoofd gezien
    misschien dan toch wel interessante opstelling voor de counter... je aanval is iig toppie, vooral met twee aanvallende wingers. maar goed, je defs moeten eerst de ballen tegenhouden om de aanvallers een kans te geven om een counter te verzilveren. misschien een id om dan een van je middenvelders of je wingers defensive te zetten... ben benieuwd hoe dat werkt met 4-3-3
    Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot inga
    pi_34641199
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef avw1982 het volgende:
    Heb een bod van 1M.
    pi_34641900
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:57 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Ik ga dat a.s. woensdag proberen VK... Ik moet immers met 3 spitsen blijven spelen (training weggooien is voor mij no option) Het is wel tegen een IV. Dus de kans bestaat dat ik keihard de boot inga
    zeker, training weggooien
    ben benieuwd hoe je t doet met 4-3-3. hoe ga je t aanpakken, defensie nog een beetje versterken met verdedigend ingstelde wingers/middenvelders?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:16:57 #100
    125053 stefmans
    pi_34650424
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

zeker, training weggooien
    ben benieuwd hoe je t doet met 4-3-3. hoe ga je t aanpakken, defensie nog een beetje versterken met verdedigend ingstelde wingers/middenvelders?
    Ik speel woensdag ook 4-3-3, en gooi denk ik alles verdedigend kijken hoe dat uitpakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')