abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34550017

Microsoft's Xbox 360

Microsoft's nieuwste console en tevens de eerste "next-gen" console verkrijgbaar.

Features

Wat heeft de Xbox 360 allemaal te bieden?

• Xbox Gamer Guide
    De Xbox Gamer Guide is een "entertainmentgateway" die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface
    Je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop
    De Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem aan- of uitschakelen.
  • Xbox Live™
    Op Xbox Live, waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen Gamertag en gamerprofiel aanmaken, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace
    Houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games
    Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment
    Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

Pakketten

Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?

• Xbox 360 Core System
    Het core pakket bevat de console, controller met draad en av-kabel. Het Xbox 360 Core System pakket is verkrijgbaar vanaf ¤299,99.

• Xbox 360
    En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen. Hierbij zit een HD-componentkabel, een headset, harde schijf en een draadloze controller. Het Xbox 360 Premium pakket is verkrijgbaar vanaf ¤399,99.

Essentiële Accesoires

Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.

• Play and Charge Kit
    Als je gebruik maakt van een draadloze controller (standaard bij het Xbox 360 premium pakket), dan is deze play and charge kit aan te raden. De oplaadkabel en accu, die bij deze kit zitten, maken losse batterijen overbodig. Bovendien kun je met deze kabel opladen en spelen tegelijk. De accu moet 30 uur mee kunnen gaan per oplaadbeurt. Verkrijgbaar vanaf ¤19,99.

• Memory-Unit (64MB)
    Als je een "Xbox 360 Core System" hebt, dan heb je deze memory-unit nodig om te spelen op Xbox Live en gamevorderingen op te slaan. Verkrijgbaar vanaf ¤34,99.

• Hard Disc Drive (20GB)
    Als je een "Xbox 360 Core System" hebt en je wilt oude Xbox games spelen, demo's downloaden en muziek op kunnen slaan? Dan heb je deze harde schijf nodig. Bovendien maakt de harde schijf de memory-unit overbodig. De harde schijf wordt geleverd met vooraf geïnstalleerde Xbox Live Arcade game, muziek en video's. Verkrijgbaar vanaf ¤99,99.

• Advanced Scart Cable
    Grafisch rekent de Xbox 360 met RGB-waarden, je tv werkt intern met RGB-waarden. Dus je kunt het beeldsignaal het beste van je Xbox 360 naar je tv sturen in de vorm van RGB-waarden. De meegeleverde AV-kabel gebruikt analoge compressie om alle kleurinformatie over één kabeltje te kunnen sturen. Hierdoor gaat kwaliteit verloren, terwijl de RGB-kabel de kleuren rood, groen en blauw gescheiden naar je tv stuurt zonder verlies van kwaliteit. Vrijwel iedere PAL tv heeft een scartaansluiting die RGB ondersteunt. Voor non-HDTV's is dit de beste kabel die je kunt hebben. Deze scart kabel biedt tevens een optische uitgang voor audio, waarmee je je Xbox 360 digitaal kunt aansluiten op een receiver/versterker, waardoor je kunt profiteren van 5.1 surround geluid. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.

Xbox Live

Leuk dat Live, maar zijn er ook fokkers die het doen? Jazeker! Hier een lijst met gamercards met fok-usernaam erbij. Als je jouw gamercard er ook tussen wilt hebben, post het even in deze topic en een moderator zal de lijst voor je aanpassen!

Games Verkopen/Ruilen

Ben je een bepaalde game beu en wil je er vanaf, of wil je goedkoop aan een nieuwe game komen? Dan moet je in de Xbox 360 games verkoop/ruil topic wezen.

Links

• Xbox.com
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer

High Definition Console Gaming Topics

Welke tv's zijn geschikt voor HD-weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat zijn de beste instellingen? Wat zijn de voordelen van HD? Hier kun je alles kwijt over HDTV's icm de Xbox 360.
    01 | 02 | 03

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62

(OP)
  • [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_34550055
    Nogmaals voor Morthill:
    28.01.06 - Sega hat in der Famitsu Xbox 360 gesagt, dass man untersucht, Spiele der Virtua-Serie möglicherweise auf die Xbox 360 umzusetzen.
    Der Grund ist die Beliebtheit der Titel in den westlichen Märkten, wodurch sich Umsetzungen lohnen würden.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
      zaterdag 28 januari 2006 @ 14:56:10 #3
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34550103
    ?

Maar knikkeren is leuk
    The truth was in here.
    pi_34550104
    Ik wil zo DOA4 gaan halen? Is ie het een beetje waard?
    X
    X
    X
      Redactie Games zaterdag 28 januari 2006 @ 14:59:16 #5
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_34550198
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
    Nogmaals voor Morthill:
    28.01.06 - Sega hat in der Famitsu Xbox 360 gesagt, dass man untersucht, Spiele der Virtua-Serie möglicherweise auf die Xbox 360 umzusetzen.
    Der Grund ist die Beliebtheit der Titel in den westlichen Märkten, wodurch sich Umsetzungen lohnen würden.
    Virtua Tennis en Virtua Fighter!
    Nog meer geweldige spellen
    .....Kennedy
      zaterdag 28 januari 2006 @ 15:03:31 #6
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34550335
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
    9.0 Presentation
    Very nicely done. A ton of modes and the online set-up is especially well done.
    9.0 Graphics
    Everything looks excellent, the characters, the backgrounds, the special effects -- everything.
    8.5 Sound
    Kicking guitar riffs and rocking tunes are complemented by high action sound effects and nicely separated sound.
    9.0 Gameplay
    Subtlety is the name of this game, which, for this series, is a big change. DOA3 fans will need to re-adjust their fighting style a bit.
    9.0 Lasting Appeal
    There are tons of unlockables in DOA4, from fourth and fifth costumes to weird hats and face masks. The online mode is rich with options and it's technically sound, making for a great experience.

Lijkt me toch wel een leuk spel dan!
    The truth was in here.
    pi_34550344
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
    Nogmaals voor Morthill:
    Xbox 360 FTW. Sega is vanaf nu mijn God. Virtua Tennis en Virtua Fighter op de 360, wat wil een mens nog meer. Laat ze aub komen Sega.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_34550788
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

9.0 Presentation
    Very nicely done. A ton of modes and the online set-up is especially well done.
    9.0 Graphics
    Everything looks excellent, the characters, the backgrounds, the special effects -- everything.
    8.5 Sound
    Kicking guitar riffs and rocking tunes are complemented by high action sound effects and nicely separated sound.
    9.0 Gameplay
    Subtlety is the name of this game, which, for this series, is a big change. DOA3 fans will need to re-adjust their fighting style a bit.
    9.0 Lasting Appeal
    There are tons of unlockables in DOA4, from fourth and fifth costumes to weird hats and face masks. The online mode is rich with options and it's technically sound, making for a great experience.

Lijkt me toch wel een leuk spel dan!
    Had ondertussen al wat reviews gelezen en over het algemeen zeer positief. Dus ik ga zo maar even naar de stad om 'm te halen .
    X
    X
    X
    pi_34550862
    quote:
    Lijkt me nogal een persoonlijke vraag. Grafisch zit ie goed in elkaar maar hij kon mij nog geen 5 minuten boeien omdat ik niet van fightgames hou.

Maar als je een beetje van dat genre bent denk ik dat het wel een goeie voor je is
    pi_34551164
    Knikkeren

tvp
    Who knew?
    pi_34551278
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Respect hoor Daar begin ik niet aan.
    Als je hem al op normal ofzo hebt uitgespeeld moet het al een stukje makkelijker zijn als je die checkpoints nog een beetje weet tenminste. Vond het echt zo ontzettend frustrerend dat je om het checkpoint heen kon lopen op sommige stukken en zo dus dat hele checkpoint mistte
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_34551376
    Volgens mij is Marble Blast Ultra nog de best verkochte Arcade game.
    pi_34551721
    DoA 4 is binnen, tijd om te gamen
    pi_34551768
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 15:56 schreef Morthill het volgende:
    DoA 4 is binnen, tijd om te gamen
    Ik moet bekennen, de vrouwtjes zien er ditmaal weer beter uit. Zitten heerlijke filmpjes bij haha. Gotta luv it.

Die gekke Jap van Team NINJA kan weer trots op zichzelf zijn.
    pi_34551778
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik moet bekennen, de vrouwtjes zien er ditmaal weer beter uit. Zitten heerlijke filmpjes bij haha. Gotta luv it.

Die gekke Jap van Team NINJA kan weer trots op zichzelf zijn.
    Ik wacht al sinds de release op deze game
    pi_34551805
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 15:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik wacht al sinds de release op deze game
    Hopen dat ie dan niet tegenvalt he.
    pi_34551925
    Marble Blast Ultra wil ik stiekem hebben eigenlijk
    pi_34551933
    tvp
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      zaterdag 28 januari 2006 @ 16:08:26 #19
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34551959
    Ook DOA 4 gekocht

Was een goeie review.. en ik heb zin om kont te gaan schoppen
    The truth was in here.
    pi_34552155
    /edit

Verkeerde nick, zie onder
    And the druids turn to stone...
    pi_34552200
    Grmbl...Vriendinnen...Laten zich altijd ingelogd staan...

Anyways, mijn gamercard...Kan die ingeoverd worden?

En ik heb nog wel wat punten over....Ik zou Marble Blast Ultra kunnen downen. Even de demo checken zometeen.
    pi_34552284
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hopen dat ie dan niet tegenvalt he.
    whahaha, met dit soort eindfilmpjes en verhaallijnen

Dat was mijn sla, nu moet je dood

[ Bericht 2% gewijzigd door Morthill op 28-01-2006 16:59:23 ]
      zaterdag 28 januari 2006 @ 16:24:50 #23
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_34552333
    Ik las op Gamefront dat Blue Dragon pas eind 2006 komt wat betekent dat die game pas op zn vroegst zomer 2007 in Europa komt. Tegen die tijd ga ik mn 360 wel kopen dan
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_34553233
    Weet iemand wat de eindfilmpjes van DoA4 daadwerkelijk met het spel te maken hebben

Niet dat ik het erg vind, vind het wel leuk, sexy filmpjes die totaal nergens toe doelen, net als in DoAX, maar dit gaat wel heel vre
    pi_34553443
    quote:
    Niet meer als het waar is dat Virtua Fighter 5 naar de 360 gaat.
    Virtua series
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_34553506
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Niet meer als het waar is dat Virtua Fighter 5 naar de 360 gaat.
    Virtua series
    Al komt VF5 naar de 360, dan duurt dat nog 1.5 jaar of zo.
    pi_34553596
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

Al komt VF5 naar de 360, dan duurt dat nog 1.5 jaar of zo.
    De game is er al in de arcade, ik neem aan dat porten niet zo lang duurt.
    pi_34553712
    Er zit een frisbee bij je Xbox live Abo!! Hoe vet is dat...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
    pi_34553817
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
    Er zit een frisbee bij je Xbox live Abo!! Hoe vet is dat...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    wauw
    pi_34554221
    Marble Ultra Blast en Bejeweled 2 gekocht voor tussendoor Gewoon vermakelijk games. Die gratis arcade game is trouwens ook best aardig als je het een beetje doorhebt. Hopen dat er nog wat leuke nieuwe games in de planning zitten, is daar niet ergens een overzicht van ofzo?
      zaterdag 28 januari 2006 @ 17:53:44 #31
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_34554855
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
    Marble Ultra Blast en Bejeweled 2 gekocht voor tussendoor Gewoon vermakelijk games. Die gratis arcade game is trouwens ook best aardig als je het een beetje doorhebt. Hopen dat er nog wat leuke nieuwe games in de planning zitten, is daar niet ergens een overzicht van ofzo?
    van de nieuwe games niet
    The line is a dot to you!
    pi_34557085
    Heb wel een oud overzicht (met de huidige games) voor je in de aanbieding though.
    pi_34557202
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef Morthill het volgende:
    Weet iemand wat de eindfilmpjes van DoA4 daadwerkelijk met het spel te maken hebben

Niet dat ik het erg vind, vind het wel leuk, sexy filmpjes die totaal nergens toe doelen, net als in DoAX, maar dit gaat wel heel vre
    Sommige hebben wel met het verhaal te maken (als het gaat om die kloon bedoel je). De ninja's en Helena bijvoorbeeld. Anderen zoals Zack zijn alleen maar hilarisch!
    pi_34557241
    Eurogamer review van DOA4...auch...

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_34557312
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:

Naja, als je dat vergelijkt met ALLE andere reviews op het net kan je je serieus af gaan vragen in hoeverre deze review klopt.
    Sowieso, Eurogamer is Eurogamer allang niet meer imo.
    -
    pi_34557445
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
    Heb wel een oud overzicht (met de huidige games) voor je in de aanbieding though.
    Huidige games op gamer.nl had ik gelezen Marble Ultra Blast, Bejeweled 2 en die gratis game vind ik de enige drie die momenteel de moeite waard zijn...

Maar ben erg benieuwd naar wat er nog gaat komen, 35 arcade games deze zomer daar moet toch wel iets leuks tussen zitten

Marble Ultra Blast is verslavend trouwens
    pi_34557503
    Hoe is Kameo?

Iemand zin in PGR3? Ben te vinden onder de gamertag Anormius
    Xbox Live: Anormius
    pi_34557862
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Naja, als je dat vergelijkt met ALLE andere reviews op het net kan je je serieus af gaan vragen in hoeverre deze review klopt.
    Sowieso, Eurogamer is Eurogamer allang niet meer imo.
    Ze zijn wel erg kritisch moet ik zeggen. Ja, online is het wat laggy en het is het zelfde trucje als DOA3 allleen dan nog weer mooier en iets uitgebreider, maar damn, I love it.

6 is gewoon te laag, ik bedoel, Quake 4 heeft gemiddeld ook een zes...
    pi_34558051
    En Quake IV voor de 360 verdient gemiddeld veel lager .
    No way dat je een game met dergelijke performanceproblemen een voldoende kunt geven.
    pi_34558171
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef Retuobak het volgende:
    En Quake IV voor de 360 verdient gemiddeld veel lager .
    No way dat je een game met dergelijke performanceproblemen een voldoende kunt geven.
    Helemaal waar.
    pi_34558752
    "The amount of detail and objects displayed on the screen at one time is just amazing, especially since there never seems to be a frame rate hit."
    Uit de gamevortex review van Quake IV 360
    Vraag me af hoeveel geld ID die review gekost heeft
    pi_34559292
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
    "The amount of detail and objects displayed on the screen at one time is just amazing, especially since there never seems to be a frame rate hit."

gelukkig/helaas kon de demo daar al duidelijkheid over geven
      zaterdag 28 januari 2006 @ 21:23:47 #43
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_34561271
    Hoeveel paas eieren hebben julie al gevonden met knikkeren.
    Ik tot nu toe 4 waarvan ik er 1 maar niet te pakken krijg.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_34562423
    Waar kan ik zo'n kabel kopen man/vrouw* ik kan ze niet vinden.

*Streep door wat niet van toepassing is.
    pi_34562763
    Woohoo vandeweek ga ik waarschijnlijk deze TV halen. Dat moet er pas echt mooi uit gaan zien .

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp

[ Bericht 5% gewijzigd door Frasier op 28-01-2006 22:30:45 ]
    X
    X
    X
    pi_34563290
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Sommige hebben wel met het verhaal te maken (als het gaat om die kloon bedoel je). De ninja's en Helena bijvoorbeeld. Anderen zoals Zack zijn alleen maar hilarisch!
    Ik bedoel eigenlijk iets anders
    SPOILER
    pi_34563315
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef Frasier het volgende:
    Woohoo vandeweek ga ik waarschijnlijk deze TV halen. Dat moet er pas echt mooi uit gaan zien .

http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp
    Als het mee zit staat die deze zomer ook bij mij in huis.
    pi_34564863
    Wat een kut-spel dat DOA4 . Nu weet ik weer waarom ik vechtspellen niet leuk vind. Pure frustratie wekken die bij me op.
    X
    X
    X
    pi_34564942
    vervang "DOA4" door "Oblivion" en je kan al een beetje in de toekomst kijken
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_34565378
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
    Wat een kut-spel dat DOA4 . Nu weet ik weer waarom ik vechtspellen niet leuk vind. Pure frustratie wekken die bij me op.
    Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen' .

Dit spel gaat me echt controllers kosten vrees ik .
    X
    X
    X
      zaterdag 28 januari 2006 @ 23:31:12 #51
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34565414
    quote:

Je kan op reviews afgaan of op gametypes... voor een vechtspel is dit het mooiste spel wat ik ooit heb gezien
    The truth was in here.
    pi_34565567
    Wil wil mijn vriendje zijn op xbox live?
    pi_34566621
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen' .

Dit spel gaat me echt controllers kosten vrees ik .
    Agh, ik ben geloof ik 15-20 minuten bezig geweest met Alpha 152. Godsonmogelijk zo'n beetje. Telkens als ik bijna had gewonnen was ik 2 klappen later dood >_<

MAar het eindfilmpje maakt alles weer goed.

En die Eurogamer review, Eurogamer is de site die ik absoluut niet vertrouw als het op reviews aan komt, ben het nog vaker eens met IGN of Power Unlimited
    &lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
    &lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
    pi_34566683
    Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben . Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is . Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
    pi_34566743
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
    Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben . Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is . Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
    eensch. Ik heb games gespeeld die volledig werden afgekraakt maar waarmee ik me zeker zeer vermaakt heb. (Anna Kournikova's Smash Court Tennis op de PS1 was een van die games )

DoA4 wist ik van dat het gewoon een goede game zou worden als elke DoA op deel 1 na. Dat met de graphics (die zelfs op mijn gewone tv erg strak zijn). Zeker een zeer toffe game. F*ck Eurogamer
      zondag 29 januari 2006 @ 01:26:08 #56
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34569016
    Eurogamer is op zich erg goed maar het valt me op dat ze de 360 niet echt waarderen.... vreemde reviews !!
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_34569241
    quote:

Die Eurogamer review was inderdaad nogal... ernstig ja. Toch zou ik DOA4 wel willen spelen. Dit is het enige spel waarvoor ik een xbox 360 zou kopen! En de in game beelden die ik in de reclame zag zagen er zeker niet verkeerd uit!
      zondag 29 januari 2006 @ 01:59:52 #58
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34569626
    quote:

eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daar
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_34570284
    DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!

Dit spel ga ik echt nooit te nimmer spelen, vond de vorige delen ook al kut. ik wacht wel op een echte fighter, VF5
    pi_34570387
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:
    DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!
    Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.
    pi_34570486
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.
    Ja maar nu is het zo moeilijk dat je praktisch altijd geraakt wordt en dan is het gewoon niet leuk meer.
    Mooie graphics, mooie chicks, en zeker een mooie online mode maar daar houdt het ook mee op.
      zondag 29 januari 2006 @ 03:23:42 #62
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34570942
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:

Dit spel ga ik echt nooit te nimmer spelen, vond de vorige delen ook al kut. ik wacht wel op een echte fighter, VF5
    jaja je bent sega fanboy, nou weten we et wel
    pi_34571191
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jaja je bent sega fanboy, nou weten we et wel
    Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.
      zondag 29 januari 2006 @ 03:46:35 #64
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34571238
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.
    verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
    pi_34571265
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
    Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
      zondag 29 januari 2006 @ 03:54:52 #66
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34571302
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
    de games spelen net iets anders, DOA wint het voor mij door het online gamen, zodra soul caliber online gaat word het lastig
    pi_34571306
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
    Het probleem is dat ik altijd met/tegen noobs speel. En dan kun je met een dergelijk ingewikkeld verdedigings systeem niets doen tegen random combinaties van alles wat ze maar in kunnen drukken.
    En dat leidt tot verschrikkelijke frustratie en uiteindelijk 'het in de prullenbak flikkeren van een game.' Met Soul calibur ging het net zo.
      zondag 29 januari 2006 @ 03:56:32 #68
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34571315
    Gast je kan ook gewoon blocken, als je niet kan counterren moet je het laten zitten.
    Counterren is voor mensen die meer kunnen dan button bashen
    pi_34571340
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:56 schreef Gamedemon het volgende:
    Gast je kan ook gewoon blocken, als je niet kan counterren moet je het laten zitten.
    Counterren is voor mensen die meer kunnen dan button bashen
    Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?
      zondag 29 januari 2006 @ 04:04:29 #70
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34571389
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?
    gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.
    Je hebt grabs, daar werkt counterren ook niet tegen, alleen op hetzelfde moment op Grab drukken.
    en de andere is de flying kick van jan lee, daar moet je voor bukken, voor de rest kan je ALLES normaal blocken.
    Alleen als iemand laag aanvalt moet je laag blocken , en als iemand midden/hoog aanvalt hoog blocken.
    En je kan ALLES op die manier blocken behalve grabs en uitzonderlijke attacks (die vrijwel niemand heeft).

Counterren kan wel op 3 manieren, Hoog counterren, midden counterren, laag counterren maar daar moet je de game voor kennen en niet 15 minuten ingestoken hebben.
    Je moet zien welke combo iemand start, of wat voor gedrag iemand online vertoont.
    Als ik zie dat iemand na Combo 1 , move 2 altijd doet dan block ik combo 1 en counter ik move 1.
    Dat is het mooie aan button bashers, die rammen constant dezelfde knop in , dat is voor mij : Counter counter counter counter
    pi_34571477
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.
    Je hebt grabs, daar werkt counterren ook niet tegen, alleen op hetzelfde moment op Grab drukken.
    en de andere is de flying kick van jan lee, daar moet je voor bukken, voor de rest kan je ALLES normaal blocken.
    Alleen als iemand laag aanvalt moet je laag blocken , en als iemand midden/hoog aanvalt hoog blocken.
    En je kan ALLES op die manier blocken behalve grabs en uitzonderlijke attacks (die vrijwel niemand heeft).

Counterren kan wel op 3 manieren, Hoog counterren, midden counterren, laag counterren maar daar moet je de game voor kennen en niet 15 minuten ingestoken hebben.
    Je moet zien welke combo iemand start, of wat voor gedrag iemand online vertoont.
    Als ik zie dat iemand na Combo 1 , move 2 altijd doet dan block ik combo 1 en counter ik move 1.
    Dat is het mooie aan button bashers, die rammen constant dezelfde knop in , dat is voor mij : Counter counter counter counter
    Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.
    pi_34571525
    M.a.w. ik zuig dus heel hard in deze game. Maar aangezien het in andere fighters wel meevalt vind ik deze game dus slecht aangezien het hier allemaal zo lastig gaat.
      zondag 29 januari 2006 @ 08:20:36 #73
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34572436
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daar
    Thanks agent Mulder that will be all !
    pi_34572441
    Bah, als ze nu ff komen met een DOA demo dan kan ik het checken. Wil het op zich graag hebben, maar als het echt zo ruk is als sommigen van jullie zeggen dan is het een beetje zodne om mijn 60 Euro door te plee te spoelen
      zondag 29 januari 2006 @ 08:41:48 #75
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34572468
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.
    Of je gaat gewoon eerst practice spelen
    The truth was in here.
      zondag 29 januari 2006 @ 08:43:20 #76
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34572473
    Die eindfilmpjes zeg!
    Maar sommige zijn moeilijk te verslaan.. als je eenmaal in een combo van je tegenstander komt, ben je zo je halve balk kwijt.
    Maar ze lekker als je dat terug doet... dat beeld dan wat ff flitst.. KO
    The truth was in here.
      zondag 29 januari 2006 @ 10:08:24 #77
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34572837
    BF2 screens !

pi_34572854
    Kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van die shots, tis wel erg vol met jaggies allemaal.
      zondag 29 januari 2006 @ 10:17:22 #79
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34572952
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
    Kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van die shots, tis wel erg vol met jaggies allemaal.
    Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?

Maar heb eeecht geen tijd voor dit spel. Ga Oblivion spelen tegen die tijd Nieuwe en oude gameplay beelden van deze FPA (First Person Adventure)... wat een RPG !! Filmpje is een must see voor mensen die dit willen gaan kopen.....

http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGNma5c&search=oblivion

zondag 29 januari 2006 @ 10:29:50 #80
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_34573072
    Heb sinds gister DOA4 (en meteen 6x op normal uitgespeeld) en het is zeker niet zo dat het onmogelijk is geworden. Zou het eerder uitdagend noemen. Heb nu ook meer het idee dat je iets moet presteren om een eindfilmpje te zien ipv ff snel met alle characters door het spel heen te gaan.

Vind alleen de eindbaas (Alpha) niet zo goed uitgewerkt. Naar haar richting blijven meppen en dat is het dan.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_34573481
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?

Maar heb eeecht geen tijd voor dit spel. Ga Oblivion spelen tegen die tijd Nieuwe en oude gameplay beelden van deze FPA (First Person Adventure)... wat een RPG !! Filmpje is een must see voor mensen die dit willen gaan kopen.....

http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGNma5c&search=oblivion

[afbeelding]
    Die ga ik zo maar even bestellen Wel die speciale editie denk ik kost niet zo gek veel meer.
    pi_34573548
    Wanna hear something funny? Heb nu sinds vrijdag de retail van Ridge Racer 6.......

...... en ik vind de Full Auto demo, ondanks haar gebreken, stuk leuker.

.
      zondag 29 januari 2006 @ 11:02:16 #83
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34573577
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:

[..]

Die ga ik zo maar even bestellen Wel die speciale editie denk ik kost niet zo gek veel meer.
      zondag 29 januari 2006 @ 11:02:39 #84
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34573582
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:00 schreef =HellFire= het volgende:
    Wanna hear something funny? Heb nu sinds vrijdag de retail van Ridge Racer 6.......

...... en ik vind de Full Auto demo, ondanks haar gebreken, stuk leuker.

.
    2 bout spellen.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_34573656
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

2 bout spellen.
    Waarvan Full Auto de betere. Come on, zo slecht was die niet! Ik ga er blind vanuit dat die framerate probleempjes bij de Full Version van Full Auto (:')) opgelost zijn en dan wint deze het geheid van Ridge Racer 6 met z'n overenthousiaste negert als commentator, die al AWESOME roept wanneer je auto'tje zich één meter boven de grond bevindt.

Dat noem ik, mijn waarde gijsje79, pas bout.
      zondag 29 januari 2006 @ 11:11:37 #86
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34573748
    Ik heb Oblivion ook maar besteld
    pi_34573834
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef Chocobo het volgende:
    Ik heb Oblivion ook maar besteld
    Soms begrijp ik jou niet Dat spel lijkt me nu werkelijk helemaal niks.
      zondag 29 januari 2006 @ 11:15:40 #88
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34573850
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Soms begrijp ik jou niet Dat spel lijkt me nu werkelijk helemaal niks.
    Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezien Ja je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig

zondag 29 januari 2006 @ 11:15:47 #89
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_34573856
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
    Helemaal eens met deze post, behalve het Eurogamer stukje. Ik vind ze briljant, al zijn inderdaad de 360 reviews wat aan de lage kant. Ik kan alleen oordelen over Kameo en die verdient zeker meer dan de 5 die zij gaven.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_34573875
    Is inmiddels de Collectors Edition te pre-orderen?

En over het counteren in DoA4, oefenen is waar het om draait. De Story mode kun je gelijk uitspelen, maar zeker een chara als Alpha 152 is heel moeilijk te verslaan, en dan moet je gewoon goed weten hoe je blokt en countert, en ik kan als ervaren DoA3 speler zeggen dat, hoewel je in het begin veel moet oefenen, als je het eenmaal kan, is counteren puur een kwestie van moves herkennen. En of je het gelooft of niet, dat leer je.
      zondag 29 januari 2006 @ 11:16:47 #91
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34573882
    RR heeft me eigenlijk nooit echt geboeid.
    Vond de demo van Full auto wel wat tegen vallen. Niet echt mijn soort game.
    Dan vond ik Vigilante 8 (PSX)wel wat beter.
    Halo Stats
    360 Blog
      zondag 29 januari 2006 @ 11:17:03 #92
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34573890
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:
    pi_34573957
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
    Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezien Ja je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting. Dat trok ik toentertijd met Eye of the Beholder op de Amiga al niet.
      zondag 29 januari 2006 @ 11:21:12 #94
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34573989
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting. Dat trok ik toentertijd met Eye of the Beholder op de Amiga al niet.
    Ja ik wel Gijs..... Ik kan echt niet wachten totdat ik die grote wereld in kan trekken. Diverse presentaties hebben me overgehaald. Ga het gewoon proberen.
    pi_34574017
    Ik ben inmiddels in lvl 54 met marble blast en heb lvl 1-40 onder par time gehaald
    Who knew?
      zondag 29 januari 2006 @ 11:23:22 #96
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_34574040
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:

En over het counteren in DoA4, oefenen is waar het om draait. De Story mode kun je gelijk uitspelen, maar zeker een chara als Alpha 152 is heel moeilijk te verslaan, en dan moet je gewoon goed weten hoe je blokt en countert, en ik kan als ervaren DoA3 speler zeggen dat, hoewel je in het begin veel moet oefenen, als je het eenmaal kan, is counteren puur een kwestie van moves herkennen. En of je het gelooft of niet, dat leer je.
    Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_34574066
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:23 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.
    Gniffel, en ik maar kicks gebruiken, dat klere mens ramde altijd dwars door mijn aanvallen heen, al merkte ik inderdaad dat gewoon punch idd vrij makkelijk erdoorheen kwam, maar ik dacht dat het nooit zo makkelijk kon zijn.
    pi_34574195
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
    Ja ik wel Gijs..... Ik kan echt niet wachten totdat ik die grote wereld in kan trekken. Diverse presentaties hebben me overgehaald. Ga het gewoon proberen.
    Verschillen in smaak moeten er zijn Gijs
    pi_34574266
    Zo wat een vette Collectors Edition, besteld en dat voor 55 euro :0
      zondag 29 januari 2006 @ 11:35:37 #100
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34574307
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
    Zo wat een vette Collectors Edition, besteld en dat voor 55 euro :0
    Waar heb jij hem besteld?
    pi_34574331
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waar heb jij hem besteld?
    Sorry 55,99. Mag ik dat hier posten?
      zondag 29 januari 2006 @ 11:49:44 #102
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_34574634
    Waarom zou je het niet mogen posten?
    [22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_34574655
    pi_34574734
    Damn, die CE's zien er geil uit.
    pi_34575111
    Das niet duur, GCshop verkoopt hem duurder, denk dat ik hem maar ga bestellen daaro (grappig is dat ze bijvoorbeeld een DS Lite voor ¤180 verkopen :|)
      zondag 29 januari 2006 @ 12:14:40 #106
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34575319
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Die CE moet ik hebben
    pi_34575354
    DOA uitgespeelt nou ja story mode dan, er zijn nog een hoop characters die ik met timed mode moet uitspelen. Heerlijk spel wel hoor, alleen online lagt nog wel eens bij mij, maar dat zou aan mijn verbinding kunnen liggen, ga dat abonnement maar eens upgraden....

Counteren moet je gewoon mee oppassen omdat het je meer energie kost als dat mislukt dan als de tegenstander je normaal zou raken. Geld ook voor throw gebruiken en dan geslagen worden.
      zondag 29 januari 2006 @ 12:23:56 #108
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34575607
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

RTFM en ga de practise mode is bekijken
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 10:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Heb sinds gister DOA4 (en meteen 6x op normal uitgespeeld) en het is zeker niet zo dat het onmogelijk is geworden. Zou het eerder uitdagend noemen. Heb nu ook meer het idee dat je iets moet presteren om een eindfilmpje te zien ipv ff snel met alle characters door het spel heen te gaan.

Vind alleen de eindbaas (Alpha) niet zo goed uitgewerkt. Naar haar richting blijven meppen en dat is het dan.
    Precies, bij DoA2 schoot je er in een zucht doorheen en dan had je het eindfilmpje gezien.
    in het begin had ik ook zoiets van : Tyfus wat moeilijk staat die op hard ofzo.
    Maar aan de andere kant ben je er nu wel langer mee bezig wat dan wel weer gunstig is
    pi_34576090
    Oh, speaking of lag. De netcode is een beetje een zooitje helaas, het ligt niet aan je verbinding (of hooguit deels!). Het zijn deze dingetjes die het een beetje verpesten voor DOA4.

Voor de rest vind ik het weer een heerlijke game voor de 360.
    pi_34577012
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

RTFM en ga de practise mode is bekijken
    [..]

Precies, bij DoA2 schoot je er in een zucht doorheen en dan had je het eindfilmpje gezien.
    in het begin had ik ook zoiets van : Tyfus wat moeilijk staat die op hard ofzo.
    Maar aan de andere kant ben je er nu wel langer mee bezig wat dan wel weer gunstig is
    Oh, verrek, begin je standaard op normal of zo Vandaar. Maar gewoon meppen op Alpha werkt absoluut niet bij mij, ze dodged continue, je zult zeker niet moeiteloos door Alpha heen rammen of zo. Al moet ik zeggen, de 2e keer had ik maar 2 continues nodig.

Desalniettemin zijn de eindfilmpjes het nu zeker waard ook. Ik begin het verhaal een beetje te volgen, voorzover het erin zit. Naja, heb nu met 4 chara's de story mode doorgewerkt, dus er is nog genoeg te doen. Zoals de Halo chara vrijspelen.
    pi_34577229
    Meppen helpt wel bij Alpha, je moet het alleen wel goed timen. Verder begin ik standaard met een counter, lukt niet altijd, maar als ie lukt ben je al aardig op weg. Ik blijf het spel behoorlijk puittig vinden, zeker als ik timed mode doe of survival, volgens mij heb ik nog niet eens tien tegenstanders neergemept, hoe moet ik er nou honderd halen
    pi_34577274
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef zatoichi het volgende:
    Meppen helpt wel bij Alpha, je moet het alleen wel goed timen. Verder begin ik standaard met een counter, lukt niet altijd, maar als ie lukt ben je al aardig op weg. Ik blijf het spel behoorlijk puittig vinden, zeker als ik timed mode doe of survival, volgens mij heb ik nog niet eens tien tegenstanders neergemept, hoe moet ik er nou honderd halen
    oefenen
      zondag 29 januari 2006 @ 13:56:29 #113
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34578739
    een vriend van mijn broer is een core tard zonder internet en die wilt GTA : san andreas kunnen spelen op zijn 360, weet iemand hoe/of het mogelijk is om dit via mijn harde schijf op zijn memory kaart te kunnen dumpen?
      zondag 29 januari 2006 @ 13:57:19 #114
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34578763
    Volgens mij kan dat niet. Voor BC moet je echt een harde schijf hebben.
      zondag 29 januari 2006 @ 13:59:01 #115
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34578839
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef H.Flick het volgende:
    Volgens mij kan dat niet. Voor BC moet je echt een harde schijf hebben.
    dacht ik al, maar er zou ook ergens een site moeten zijn waarbij je het bestandje op een cd kon fikken ofzo toch en dan overzetten?
      zondag 29 januari 2006 @ 14:03:50 #116
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34579013
    Nu je het zegt staat me ook iets bij van CD's. Maar daar weet ik verder ook niks van. Beste oplossing is een HD kopen, maar die zijn waarschijnlijk nergens te krijgen.
    pi_34579118
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

dacht ik al, maar er zou ook ergens een site moeten zijn waarbij je het bestandje op een cd kon fikken ofzo toch en dan overzetten?
    Je kon toch die CD aanvragen bij Microsoft ofzo :x
    pi_34579160
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef H.Flick het volgende:
    Nu je het zegt staat me ook iets bij van CD's. Maar daar weet ik verder ook niks van. Beste oplossing is een HD kopen, maar die zijn waarschijnlijk nergens te krijgen.
    Mediamarkt zwolle heeft er nog genoeg, was gister enminste zo.
      zondag 29 januari 2006 @ 14:15:47 #119
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34579439
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef H.Flick het volgende:
    tsja tis een core tard dus of die een HDD gaat kopen betwijfel ik
      zondag 29 januari 2006 @ 14:20:23 #120
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34579595
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 12:14 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Die CE moet ik hebben
      zondag 29 januari 2006 @ 14:28:46 #121
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34579868
    Die cut scene van Lei Fang als je de story mode met haar uitspeelt is echt te flauw
    pi_34579963
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Gamedemon het volgende:
    Die cut scene van Lei Fang als je de story mode met haar uitspeelt is echt te flauw
    Die moet ik nog halen. Gaan we zo maar eens doen.
    pi_34580104
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 11:50 schreef Ipho het volgende:
    Reclame ofzo weet ik veel. Hier heb je je link:
    http://zuiderpark-computers.nl/advanced_search_result.php?keywords=Oblivion&x=0&y=0
    *besteld*
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_34580230
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*besteld*

Heeft dit spel eigenlijk een xbox live optie?

[ Bericht 11% gewijzigd door Ipho op 29-01-2006 15:10:05 ]
      zondag 29 januari 2006 @ 14:40:18 #125
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_34580249
    Eindfilmpje van Helena is Voor de mensen die te ongeduldig zijn...
    pi_34580560
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
    De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....
      zondag 29 januari 2006 @ 14:50:04 #127
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_34580615
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:

[..]

De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....
    Gister was die nog 10x zo snel.
    pi_34581031
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloaden
      zondag 29 januari 2006 @ 15:22:25 #129
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34581585
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloaden
    helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
    heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
      zondag 29 januari 2006 @ 15:41:21 #130
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_34582268
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Die van Zack. Vond die van Elliot mooi gedaan.
    pi_34582482
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ok, niet dat dat nu zo veel moeite kost, maar goed.
      zondag 29 januari 2006 @ 16:09:46 #132
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34583265
    ik heb em uitgespeeld met iedereen, alleen 1 ventje moet nog unlocked worden, zou niet weten hoe
    pi_34584780
    Gvr wordt het nu een DOA topic, we hebben echt snel nieuwe games nodig. Wat duurt het lang tot maart zeg
    pi_34585153
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Ipho het volgende:

[..]

Heeft dit spel eigenlijk een xbox live optie?
    Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.

EDIT: Die CE is wel heel vet. Maar ik houd niet zo van pre-orderen, ik ga dus als hij uit is even de winkel checken en kijken of hij er nog is, anders neem ik de normale editie wel mee naar huis.
      zondag 29 januari 2006 @ 17:05:28 #135
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34585470
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.

EDIT: Die CE is wel heel vet. Maar ik houd niet zo van pre-orderen, ik ga dus als hij uit is even de winkel checken en kijken of hij er nog is, anders neem ik de normale editie wel mee naar huis.
    Die hard singleplayer,..... verwoording +9
      zondag 29 januari 2006 @ 17:15:12 #136
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34585874
    Ik ben ook een die-hard singleplayer, dus ik zeg Oblivion +31!
      zondag 29 januari 2006 @ 17:16:15 #137
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34585917
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
    Gvr wordt het nu een DOA topic, we hebben echt snel nieuwe games nodig. Wat duurt het lang tot maart zeg
    Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
    pi_34585925
    Die hard singel player game Ik ben zoizo zeker dat ik hem krijg op of net naar de launche. het is natuurlijk altijd spannend met de post
      zondag 29 januari 2006 @ 17:22:14 #139
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34586138
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
    Liever niet als het een spel is dat mij niet interesseert
    pi_34587449
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
    Die hard singel player game Ik ben zoizo zeker dat ik hem krijg op of net naar de launche. het is natuurlijk altijd spannend met de post
    Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.

Maar hoeveel mensen zullen deze game nu leuk vinden? Kan me niet voorstellen dat ik het misloop. De ervaring leert namelijk dat de post nogal moeite heeft met het vinden van dit huis.
      zondag 29 januari 2006 @ 18:21:47 #141
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34588060
    Ik ga hem sowieso leuk vinden. Morrowind was ook leuk!
    pi_34590641
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.

Maar hoeveel mensen zullen deze game nu leuk vinden? Kan me niet voorstellen dat ik het misloop. De ervaring leert namelijk dat de post nogal moeite heeft met het vinden van dit huis.
    Woon je ook diep in het boos. Dan is de game wel wat voor jou, om in de sfeer te komen
      zondag 29 januari 2006 @ 20:42:12 #143
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_34592346
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
    Gvr wordt het nu een DOA topic,
    [Xbox 360] Dead or Alive 4
    pi_34593320
    Nieuwe Top Spin 2 screens

Allemaal @ 1280*720.
    pi_34594895
    kleding van steen, lijkt het
    pi_34594962
    Woei 2 ranked races online gewonnen met PGR3
    En ook nog op rij
    Gelijk ook de start last finish first badge opgepikt
      zondag 29 januari 2006 @ 21:44:35 #147
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34595019
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Retuobak het volgende:
    Woei 2 ranked races online gewonnen met PGR3
    En ook nog op rij
    Gelijk ook de start last finish first badge opgepikt
    Speel je dat baggerspel nou nog steeds?
    pi_34595142
    Ja, geen geld voor iets nieuws en het blijft leuk voor tussendoor ^_^
    pi_34595306
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
    Nieuwe Top Spin 2 screens

Allemaal @ 1280*720.
    Tennisende etalagepoppen!
    pi_34595354
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tennisende etalagepoppen!
    Zie je hoe ver de techniek is. Etalagepoppen kunnen tegenwoordig tennissen .
      zondag 29 januari 2006 @ 21:54:04 #151
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34595426
    Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel . Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
      Redactie Games zondag 29 januari 2006 @ 22:06:46 #152
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_34595888
    Full Auto is juist vet .
    Ik heb zojuist deze spellen besteld:

-Fight Night Round 3
    -Full Auto
    -Oblivion CE
    -Ghost Recon 3

Was het maar maart .
    .....Kennedy
      zondag 29 januari 2006 @ 22:07:22 #153
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34595915
    Full Auto is typisch Xbox. En laat ik daar nou eigenlijk niet van houden
      Redactie Games zondag 29 januari 2006 @ 22:11:30 #154
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_34596058
    Typisch Xbox, wtf is dat nou weer .
    .....Kennedy
      zondag 29 januari 2006 @ 22:13:48 #155
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_34596140
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 22:11 schreef Wessiej het volgende:
    Typisch Xbox, wtf is dat nou weer .
    Auto's, explosies, schieten en harde muziek!
      zondag 29 januari 2006 @ 22:14:30 #156
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_34596160
    Vandaag mijn PGR 3 omgeruild tegen de Condemned van iemand anders. Ik heb er zin in
    [22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_34597421
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
    Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel . Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
    Geen slecht woord over al die knikkerpracht en praal
    Who knew?
    pi_34598702
    Marble roelt! En ik snap echt niet waarom mensen games pre-orderen, ik heb echt nog nooit een game eerder daardoor gehad, hooguit later.
      zondag 29 januari 2006 @ 23:44:17 #159
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_34599673
    Marble Blast is gaaf ja, alleen jammer dat de learderboards niet werken met friends.
    Als ik naar de achievements kijk ben ik de enige die al eieren gevonden heeft.
    Ik zal julie een tipje geven. In het eerste level ligt er 1 redelijk makkelijk te vinden.
    Ik moet nog 2 levels en dan heb ik ze alle 60 een keer gehaald. Alleen die zijn zou moeilijk. Level 59 lijkt nog wel makkelijk maar wil me maar steeds niet lukken. En level 60 heeft niet voor niks een moeilijkheid van 11 op een schaal van 1 tot 10.

Toch van de week maar eens met wat meer Fokkers tegen elkaar spelen.
    pi_34600260
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Heintje het volgende:
    Marble Blast is gaaf ja, alleen jammer dat de learderboards niet werken met friends.
    Als ik naar de achievements kijk ben ik de enige die al eieren gevonden heeft.
    Ik zal julie een tipje geven. In het eerste level ligt er 1 redelijk makkelijk te vinden.
    Ik moet nog 2 levels en dan heb ik ze alle 60 een keer gehaald. Alleen die zijn zou moeilijk. Level 59 lijkt nog wel makkelijk maar wil me maar steeds niet lukken. En level 60 heeft niet voor niks een moeilijkheid van 11 op een schaal van 1 tot 10.

Toch van de week maar eens met wat meer Fokkers tegen elkaar spelen.
    Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?
    pi_34601194
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef Ipho het volgende:

[..]

Woon je ook diep in het boos. Dan is de game wel wat voor jou, om in de sfeer te komen
    Nee, ik woon midden in de stad, maar op een wat verdekte plek.

Die Full Auto demo heb ik ook gedownload, lijkt me niet super. Veel te chaotisch, ik heb niet het idee dat het schieten van mij ook maar enigzins bijdraagt aan het vernietigen van mijn tegenstanders. Je hebt geen flauw idee van wat je aan het doen bent, er is heel weinig overzicht. Niet echt een must-have voor mij, zo lijkt het.
      maandag 30 januari 2006 @ 00:43:12 #162
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34601688
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 22:14 schreef pkwarts het volgende:
    Vandaag mijn PGR 3 omgeruild tegen de Condemned van iemand anders. Ik heb er zin in
    Klinkt als een prima deal !!
      maandag 30 januari 2006 @ 01:46:42 #163
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_34602867
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?
    `Wat ik bedoel is dat er bij sommige levels bij friends alleen ik zelf sta, terwijl er gezien de achievements er meer moeten zijn uit mijn friendslist die dat level gehaald hebben.
    pi_34604284
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Klinkt als een prima deal !!
    Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijn Jij hebt me een beetje voor dat spel zitten hypen
    pi_34604383
    Het schijnt dat Bethesda alle speciale shadow en lightning uit Oblivion heeft gehaald en dat alleen alle characters en bomen nog maar schaduwen hebben. Dat klinkt niet zo erg, maar als je de vergelijking shots ziet:

Voor | Na
    Voor | Na
      maandag 30 januari 2006 @ 08:03:51 #166
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34604424
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 07:53 schreef pkwarts het volgende:
    Het schijnt dat Bethesda alle speciale shadow en lightning uit Oblivion heeft gehaald en dat alleen alle characters en bomen nog maar schaduwen hebben. Dat klinkt niet zo erg, maar als je de vergelijking shots ziet:

Voor | Na
    Voor | Na
    Ik vind bij de 2de vergelijking het "na" plaatje mooier dan het "voor" plaatje. .
    Vooral die kraag van die cape.. Heb je ze niet omgewisseld toevallig? .
    -
      maandag 30 januari 2006 @ 08:07:25 #167
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34604452
    quote:
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 30 januari 2006 @ 08:44:23 #168
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34604719
    Zo dat DOA4

Die KLAPPEN die er vallen ... die gfx.. die countermoves.. dat schelden en kwaad worden
    Nog 1 mannetje dan heb ik vlgs mij storymode uitgespeeld..had er ff geen kracht meer voor

Maar inderdaad.. als je goed kan blocken.. kom je wel verder dan puur alleen in de aanval gaan.
    Maar tis zo fucking knap om te counteren,.. dat lukt me echt weinig.. of ik douw de verkeerde knoppen in door de stress
    The truth was in here.
      maandag 30 januari 2006 @ 08:48:54 #169
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34604787
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 07:27 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijn Jij hebt me een beetje voor dat spel zitten hypen
    Ik verwacht hoge reviews van dit spel maar ik denk niet dat iedereen dit trekt. Kijk naar Morrowind,..... hoge reviews maar niet iedereen vond het cool... weet wat je doet dus
    pi_34605147
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Auto's, explosies, schieten en harde muziek!
    Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.

Trage hiphop bij een snel spel heb ik NOOIT begrepen.
      maandag 30 januari 2006 @ 09:19:57 #171
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34605257
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet weg
    The truth was in here.
    pi_34605259
    quote:

[..]

Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?
    pi_34605354
    Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
    pi_34605473
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
    Heb de ingame muziek snel verwisseld voor mijn eigen muziek
    pi_34605494
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
    Ja, de rest is ook niet best, maar in elk geval past die muziek bij 150 km/u.

Ik denk trouwens dat ik DOA4 ook maar ga halen. Maar eerst tentamen morgen, daarna komt het wel.
    pi_34606071
    mijn gamercard:

mystikvm request ook nog een keer of zijn Gamercard toegevoegd kan worden.
    And the druids turn to stone...
      maandag 30 januari 2006 @ 10:18:42 #177
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34606251
    Die van mij is inderdaad ook nog niet aangepast

The truth was in here.
    pi_34606278
    quote:
    Games met gewapende auto's speelde ik al op mijn MSX.
    pi_34607093
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 10:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Games met gewapende auto's speelde ik al op mijn MSX.
    Games met draakjes enzo had je toen ook al, over dat soort dingen hoor ik je niet
    pi_34607200
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet weg
    True. Maar dat is niet de hiphop die ik bedoelde.
    pi_34607241
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?
    Liever klassieke muziek dan misplaatste hiphop I'd say!
      maandag 30 januari 2006 @ 11:07:06 #182
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_34607299
    Hellfire, heb je die fight night al bekeken, en kun je daar al iets over loslaten?
    Is de gameplay nog aangepast?
    Drop you like an ill, bad habit
    pi_34608432
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef pmponer het volgende:
    Hellfire, heb je die fight night al bekeken, en kun je daar al iets over loslaten?
    Is de gameplay nog aangepast?
    To be honest heb ik de retail versie nog niet aangeraakt. De debugversie wel eventjes, verwacht de gameplay van de demo, maar dan vooral meer, uitgebreider etc. Vond je de demo moddertjevet, dan zit het ook wel snor met de retail. Op de retailversie zit trouwens een embargo op van 21 februari dus veel kan en mag ik nog niet zeggen.
    pi_34609216
    quote:

[..]

Er is niks mis mee (hiphop is nog erger ), maar ik heb liever games met wat meer klasse en verhaal.
      maandag 30 januari 2006 @ 12:16:29 #185
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34609231
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
    Zo dat DOA4

Die KLAPPEN die er vallen ... die gfx.. die countermoves.. dat schelden en kwaad worden
    Nog 1 mannetje dan heb ik vlgs mij storymode uitgespeeld..had er ff geen kracht meer voor

Maar inderdaad.. als je goed kan blocken.. kom je wel verder dan puur alleen in de aanval gaan.
    Maar tis zo fucking knap om te counteren,.. dat lukt me echt weinig.. of ik douw de verkeerde knoppen in door de stress
    vanavond live proberen? ben er nog niet online mee geweest
      maandag 30 januari 2006 @ 12:55:55 #186
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34610221
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

vanavond live proberen? ben er nog niet online mee geweest
    Nee ik ook niet, ik zal vanaaf es checken of ik tijd er voor heb
    The truth was in here.
    pi_34611941
    Doet Xbox Live het wel? Alles werkt weer maar bij Xbox Live houdt ie bij de tests er mee op. ..........

ZO FRUSTREREND!
    pi_34611961
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Er is niks mis mee (hiphop is nog erger ), maar ik heb liever games met wat meer klasse en verhaal.
    Hehe , lomp racen en schieten moet je van houden.
    pi_34612300
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef =HellFire= het volgende:
    Doet Xbox Live het wel? Alles werkt weer maar bij Xbox Live houdt ie bij de tests er mee op. ..........

ZO FRUSTREREND!
    Die grote update kwam vandaag toch uit? Ligt het daar wellicht aan...
    pi_34612349
    Nope, zit er gewoon op
    pi_34612766
    Condemned een leuke game?, vond de sfeer in de demo namelijk al erg vet
    pi_34613004
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef Mister_T het volgende:
    Condemned een leuke game?, vond de sfeer in de demo namelijk al erg vet
    Yep, die is erg vet!
    pi_34613360
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Yep, die is erg vet!
    ff bestellen dan maar
      Redactie Games maandag 30 januari 2006 @ 15:14:03 #194
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_34614301
    Condemned was zeker het beste spel bij de launch .
    .....Kennedy
      maandag 30 januari 2006 @ 15:31:36 #195
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_34614785
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hehe , lomp racen en schieten moet je van houden.
    Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?
    pi_34614977
    HDTV is binnen .

Wat een verbetering .
    X
    X
    X
    pi_34615414
    he psssst, iemand al mijn 3 mil met geometry wars verslagen?:)
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_34615443
    Vandaag zou die update van de 360 toch komen? Is ie al binnen?
      maandag 30 januari 2006 @ 16:06:03 #199
    8372 Bastard
    Persona non grata
      Redactie Games maandag 30 januari 2006 @ 16:09:23 #200
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_34615936
    Die update zal wel rond Amerikaanse tijd komen dus ik gok dat die hier rond 03.00 uur is.
    Morgen dus pas, ben benieuwd wat er is gebeurt.
    .....Kennedy
    pi_34615993
    Gamercards zijn ge-update, was het weekend weg.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      maandag 30 januari 2006 @ 16:16:35 #202
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34616175
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef peristilius het volgende:
    Gamercards zijn ge-update, was het weekend weg.
    The truth was in here.
    pi_34616573
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef pmponer het volgende:

[..]

Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?
    Dat heeft hij toch allang beantwoordt?
      maandag 30 januari 2006 @ 16:46:53 #204
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_34617118
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:52 schreef masterdave het volgende:
    he psssst, iemand al mijn 3 mil met geometry wars verslagen?:)
    he psssst, heb je m'n tijden op de Nurburgring al verslagen?
      maandag 30 januari 2006 @ 16:48:54 #205
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34617174
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef zatoichi het volgende:
    Vandaag zou die update van de 360 toch komen? Is ie al binnen?
    Wat doet de update?
    pi_34617182
    Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
    pi_34617241
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat doet de update?
    Vooral bugs fixen maar ik hoop ook op wat extra's...
      maandag 30 januari 2006 @ 16:53:47 #208
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34617332
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef twi het volgende:

[..]

he psssst, heb je m'n tijden op de Nurburgring al verslagen?
    He psssst, heb jij mijn highscore in Bejeweld 2 al verslagen
    The truth was in here.
      maandag 30 januari 2006 @ 16:56:13 #209
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34617413
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
    Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
    Nee hoor !
    pi_34617729
    quote:
    Ik ben er niet eens aan begonnen
    pi_34617776
    quote:
    Je bent echt niet alleen
    pi_34617807
    quote:
      maandag 30 januari 2006 @ 17:09:10 #213
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_34617878
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tekken --> Doa

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_34617924
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Zeiken is my middle name.
    Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
    pi_34617949
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tekken --> Doa

Fighter War
    pi_34618320
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
    Welke games vind je wel wat aan dan?
    pi_34618425
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Welke games vind je wel wat aan dan?
    PGR3 wel uiteraard en PDZ verder kijk ik uit naar Blazing Angels, Full auto, Chrome Hounds (of eigenlijk alles met mech's/robots) en tsja ik moet even naar een lijstje kijken van wat er nog uit moet komen.

Beetje de pick up and play games dus.
    pi_34618676
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef piet_pelle het volgende:
    Beetje de pick up and play games dus.
    Dat is so far vrijwel elke zo niet gewoon elke 360 game.
    pi_34618752
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat is so far vrijwel elke zo niet gewoon elke 360 game.
    Condemned niet
    pi_34618782
    pi_34620568
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef pmponer het volgende:

[..]

quote:
    To be honest heb ik de retail versie nog niet aangeraakt. De debugversie wel eventjes, verwacht de gameplay van de demo, maar dan vooral meer, uitgebreider etc. Vond je de demo moddertjevet, dan zit het ook wel snor met de retail. Op de retailversie zit trouwens een embargo op van 21 februari dus veel kan en mag ik nog niet zeggen.

.

Maar ik zal zo snel mogelijk het voor je bekijken.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:00:12 #222
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34621281
    quote:

[..]

je weet dat condemned van sega is???
    pi_34621349
    Inmiddels 9 story lines doorgespeeld met DoA4, nog 11 te gaan.

Heb ook ff geprobeerd op survial, koelere, dat is toch wel wat pittiger dan het was in DoA3. Hoe die gasten aan 100 wins komen
    pi_34623015
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

je weet dat condemned van sega is???
    dat maakte de 3d-sonics ook niet goed
      maandag 30 januari 2006 @ 20:02:50 #225
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34623820
    Vandaag ook maar DOA4 gehaald.
    Tis best wel vermakelijk.
    Halo Stats
    360 Blog
      maandag 30 januari 2006 @ 20:05:19 #226
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34623919
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Morthill het volgende:
    Inmiddels 9 story lines doorgespeeld met DoA4, nog 11 te gaan.

Heb ook ff geprobeerd op survial, koelere, dat is toch wel wat pittiger dan het was in DoA3. Hoe die gasten aan 100 wins komen
    Ja, makkelijk is anders.
    Was ff met de story mode begonnen, alleen maar combo's.
    Dacht zet hem wel ff op een makkelijker graad, maar die was er niet.
    Halo Stats
    360 Blog
    pi_34624340
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Ja, makkelijk is anders.
    Was ff met de story mode begonnen, alleen maar combo's.
    Dacht zet hem wel ff op een makkelijker graad, maar die was er niet.
    Erg, ja ik wordt ook gek, af en toe wordt alles wat ik doe gecountered. En soms ram ik er kei hard doorheen. Moet zelf eens gaan oefenen op counteren.
    pi_34625276
    Van die combo's wordt ik ook ziek in Doa4, af en toe echt fokkin irritant.

en zelf geen flauw benul hoe ik zelf combo's doen
    Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
    pi_34626424
    quote:
    Ik vond het wel leuk, maar ik heb na uren spelen nog steeds niet de 100,000 bereikt.

...Dus ja, saai kut spel!
    pi_34626467
    quote:

[..]

DUDE!!!!

Condemned niet cool vinden getuigt van... nou ja. WTF are you thinking?

Zo'n mooie game... en dan niet waarderen.... . Hou je ook alleen maar van pick up and see movies?
      maandag 30 januari 2006 @ 21:18:46 #231
    106302 mustisuc
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_34627434
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

DUDE!!!!

Condemned niet cool vinden getuigt van... nou ja. WTF are you thinking?

Zo'n mooie game... en dan niet waarderen.... . Hou je ook alleen maar van pick up and see movies?
    condemned niet leuk vinden?
    wat doet hij hier :")
    pi_34627749
    Met de nieuwe update kan je nog steeds niet in de achtergrond downloaden terwijl jij iets anders gaat doen. Ook kan je niet een optie aanzetten dat je 360 bij opstarten altijd je dashboard laat zien ipv je game opstart. De update is dus gewoon bugfixes.
    pi_34628239
    De update is:

• Improvements to the Xbox Guide.
  • Option to retain your saved games when you delete a profile.
  • Increased accuracy of "last time played."
  • Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.
  • More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
  • [22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_34628682
    Wanneer en hoe kun je hem downloaden dan?
    pi_34628839
    Gaat automatisch
      maandag 30 januari 2006 @ 21:49:23 #236
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_34628877
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef pkwarts het volgende:
    Met de nieuwe update kan je nog steeds niet in de achtergrond downloaden terwijl jij iets anders gaat doen. Ook kan je niet een optie aanzetten dat je 360 bij opstarten altijd je dashboard laat zien ipv je game opstart. De update is dus gewoon bugfixes.
    Dat zijn toch gewoon bugs?

Ik zou toch echt graag een optie hebben om in te loggen als "Appear offline". Soms zet ik m'n Xbox gewoon even aan om een DVD'tje te testen, iets te proberen met Media Center of gewoon even een paar minuutjes een arcade-gamepje te doen terwijl ik op iets wacht. Dan beginnen er gelijk invites te blingen. Om nou elke keer uit te gaan leggen aan mensen wat ik aan het doen ben heb ik dan echt geen zin in, maar het negeren is ook zo lullig. Nee Retuobak, het is niks persoonlijks
    pi_34628944
    Standaard Appear Offline zou ik ook graag zien.
    pi_34629303
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef pkwarts het volgende:
    De update is:

• Improvements to the Xbox Guide.
  • Option to retain your saved games when you delete a profile.
  • Increased accuracy of "last time played."
  • Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.
  • More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
  • Hahaha, m'n gezeik hebben ze aangehoord.
    pi_34630489
    Zit die CoD2 patch erin verwerkt dan?
    pi_34631037
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef devv05 het volgende:
    Zit die CoD2 patch erin verwerkt dan?
    Nee, die komt morgen.
    pi_34631691
    Waar is mijn online professional achievement MS? Hierrrrrrrrrr
    Kutsupport
    pi_34632041
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
    Waar is mijn online professional achievement MS? Hierrrrrrrrrr
    Kutsupport
    Waar heb je het over?
      maandag 30 januari 2006 @ 22:59:42 #243
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_34632146
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
    PGR3. Hebben ze die bug nog niet gefixed?
    pi_34632184
    Nee, nog niet
    pi_34633848
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef twi het volgende:

[..]

Dat zijn toch gewoon bugs?

Ik zou toch echt graag een optie hebben om in te loggen als "Appear offline". Soms zet ik m'n Xbox gewoon even aan om een DVD'tje te testen, iets te proberen met Media Center of gewoon even een paar minuutjes een arcade-gamepje te doen terwijl ik op iets wacht. Dan beginnen er gelijk invites te blingen. Om nou elke keer uit te gaan leggen aan mensen wat ik aan het doen ben heb ik dan echt geen zin in, maar het negeren is ook zo lullig. Nee Retuobak, het is niks persoonlijks
    heb jij die knipperdingen dan nog aan staan?
      maandag 30 januari 2006 @ 23:46:57 #246
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_34634387
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

heb jij die knipperdingen dan nog aan staan?
    erm iedereen die online wilt gamen heeft ze aanstaan? hoe kan je anders invites makkelijk zien?
    pi_34635399
    ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
    pi_34637150
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
    Internetkabel d'ruit roppen.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 01:35:22 #249
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_34637181
    Alleen als ik een film ga kijken wil ik me wel eens af melden. Al is dat om 4 uur 's nachts niet nodig.
    Dat zouden ze wel als optie mogen maken. Dat je zodra je DVD player hebt opgestart dat er dan geen knipper dingen meer in beeld komen.
    Iemand die mij dan een invite stuurt die kan ook zien dat ik een DVD aan het kijken ben. Dus die weet dan dat er waarschijnlijk niet op ingegaan wordt.

Net als het meteen naar je dashboard booten. Zijn dat toch wel de grootste verbeterpunten.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 07:37:49 #250
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34638970
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef Heintje het volgende:

Net als het meteen naar je dashboard booten. Zijn dat toch wel de grootste verbeterpunten.
    Dat vind ik wel de belangrijkste idd.. ik wil gewoon eerst mn dashboard zien en daarna kiezen om een spel te starten.
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 07:43:37 #251
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_34639001
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

[..]

.

Maar ik zal zo snel mogelijk het voor je bekijken.
    Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 07:55:17 #252
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639046
    TestDrive

Mooi hoor
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 07:59:11 #253
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34639070
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef Bastard het volgende:
    TestDrive

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi hoor
    Ziet er zeker goed uit.
    Eerst ff afwachten wat de gameplay inhoud.
    Halo Stats
    360 Blog
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:00:38 #254
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639089
    The Outfit

Grappig denk ik.
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:01:05 #255
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639093
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 07:59 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Ziet er zeker goed uit.
    Eerst ff afwachten wat de gameplay inhoud.
    Ja precies..
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:03:05 #256
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_34639104
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
    Misschien Sign Out.
    Halo Stats
    360 Blog
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:08:06 #257
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639131
    Wardevil

Release Date: TBA
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:10:48 #258
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639148
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
    Wardevil

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Halle-fucking-luja .
    -
    pi_34639194
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
    Wardevil

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het is
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:22:12 #260
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639227
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:16 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het is
    Een FPS
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:24:28 #261
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639246
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een FPS
    http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
    Filmpje al gezien? .
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:26:12 #262
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34639264
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:00 schreef Bastard het volgende:
    The Outfit

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Grappig denk ik.
    Die lijkt me cool
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:26:13 #263
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639265
    quote:
    JA

Praat he
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:27:03 #264
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639270
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die lijkt me cool
    Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:27:25 #265
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34639274
    quote:
    Is al een vrij oude trailer hoor Heb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldig
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:28:09 #266
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639279
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

JA

Praat he
    .
    Ik ga vandaag maar eens kijken of ik DOA4 kan vinden ergens. .
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:28:33 #267
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34639284
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.
    Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:29:05 #268
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639288
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is al een vrij oude trailer hoor Heb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldig
    Ja, uit 2004 staat aan het eind.
    En er staat ook "coming in 2005" .
    Ben benieuwd hoe ver ze er inmiddels mee zijn
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:29:49 #269
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639295
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
    Ik ga vandaag maar eens kijken of ik DOA4 kan vinden ergens. .
    Tis niet makkelijk.. maar daarom ook erg cool vind ik. Knoppen moet je even door hebben ook, tis niet niet echt een buttonbash spel. Maar grafisch ... mooiste tot nu toe denk ik.. en hooguit 3 seconden laadtijd.
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:30:39 #270
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639302
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !
    Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?
    Toch ziet BF2 er beter uit naar mijn idee..
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:31:47 #271
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639307
    Klinkt goed, B. De reviews waren ook wel lovend. .
    Trouwens, die Wardevil screens (en het filmpje) zijn allemaal met de nieuwe (ingame) engine gemaakt.. De RTE1080 engine.. .
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:34:44 #272
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639336
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Klinkt goed, B. De reviews waren ook wel lovend. .
    Trouwens, die Wardevil screens (en het filmpje) zijn allemaal met de nieuwe (ingame) engine gemaakt.. De RTE1080 engine.. .
    Over algemeen lovende reviews, en terecht imho..
    enne.. engine .. You lost me there
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:35:30 #273
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639347
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:

enne.. engine .. You lost me there
    Die Wardevil screens zijn ingame!
    Daar komt het op neer .
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:36:16 #274
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639353
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die Wardevil screens zijn ingame!
    Daar komt het op neer .
    Ieder geval een spel om in de gaten te gaan houden dan
    The truth was in here.
    pi_34639382
    Geen idee of deze al bekend waren
    Test Drive Unlimited:

Far East of Eden

Meer
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:40:34 #276
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639397
    He lekker.. screens
    The truth was in here.
    pi_34639416
    Die ingame shot van Far East of Eden
    Dat menen ze niet
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:45:08 #278
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639445
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:42 schreef Retuobak het volgende:
    Die ingame shot van Far East of Eden
    Dat menen ze niet
    Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweest .
    -
    pi_34639469
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweest .
    My point exactly
    pi_34639486
    graphicshoeren
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:54:23 #281
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639542
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
    graphicshoeren
    Het oog wil ook wat. .
    -
    pi_34639567
    Ik hoef op m'n 360 niet graphics die zelfs ondermaats gaan zijn voor de Revolution
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:58:04 #283
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34639591
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?
    Toch ziet BF2 er beter uit naar mijn idee..
    Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of War
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:59:10 #284
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639607
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of War
    Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!
    The truth was in here.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 08:59:25 #285
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34639610
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
    graphicshoeren
    Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:01:53 #286
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639647
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.
    Nou, wat ik er grafisch van heb gezien was echt briljant.
    Die andere Mistwalker titel vind ik nog iets interessanter.. Lost Odyssey of zo .
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:05:35 #287
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_34639702
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!
    Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOP

dinsdag 31 januari 2006 @ 09:08:39 #288
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_34639746
    De X360 en Japan
    quote:
    360 Resident Evil 5 far off, Chromehounds coming along
    Japanese publishers talk Xbox 360 development: Konami targeting US audiences, AQ Interactive considering 2-3 more titles, Capcom cautious.

While the Xbox 360 may be off to a slow start in Japan, publishers in the country aren't about to abandon the console. The latest issue of Famitsu Xbox 360 magazine interviews developers at top companies, and they've revealed what's in store for the console for 2006--and beyond.

One of the first Japanese publishers that announced Xbox 360 support was Capcom. Producer Keiji Inafune, best known as the creator of Mega Man, is currently working on Dead Rising for the Xbox 360. He revealed to Famitsu Xbox 360 that the project's development has entered its final stages and that his staff is currently fine-tuning the game. Inafune also commented that the basic components have been completed for Capcom's second Xbox 360 title, Lost Planet: Extreme Condition. Both games are scheduled for release during 2006 in Japan, and Dead Rising is set to hit the US in May.

When asked about Resident Evil 5, Inafune revealed that development on the game still hasn't begun in earnest. He explained that his developers are working on the game's graphics and going through a lot of trial and error to come up with ideas to make it play as an all-new game. Inafune hinted that RE5 wouldn't be coming out anytime soon, commenting that Capcom has no plans to release it until it's satisfied.

When asked about other Xbox 360 projects at Capcom, Inafune commented that the company is waiting to see how the Xbox 360 fares at retail before it makes its next move. He commented that making a next-generation game costs a lot, especially in terms of human resources. Inafune explained that Capcom currently has four next-generation games in development, and each requires a team of at least 50 staffers, or 200 total employees--nearly half the company's designers. Inafune thinks that the game industry may be entering into a new stage where it has to turn to outside investors to fund ballooning next-gen budgets, much like the film industry does.

Konami also feels the need to prepare for the changing game market, and it's starting to reorganize. Konami game software company president Michihiro Ishizuka told Famitsu Xbox 360 that Konami will be establishing development studios in four regions of the world in an effort to shift from a primarily Japanese company to a global enterprise. Up until now, Konami created all its games in Japan, but Ishizuka told the magazine that times have changed, and the markets in various regions have different demands and business practices.

Ishizuka admitted that 360 sales in Japan have been slow, but he hopes to release games that will help the console penetrate the traditionally Xbox-resistant market. However, he also commented that strong demand for the next-gen machine in North America and Europe means that Konami's Xbox 360 games will be fundamentally catered toward consumers in those two regions.

In terms of global expansion, Square Enix has been the first Japanese publisher to offer a massively multiplayer online role-playing game for the Xbox 360. The publisher has begun a beta of Final Fantasy XI in Japan, America, and Europe. In particular, Europe has been a major target for Square Enix since FFXI hasn't been previously released in the region. FFXI producer Hiromichi Tanaka revealed to Famitsu Xbox 360 that official services for FFXI will be announced soon, and gamers can expect it to launch within the next few months.

Tanaka also talked a bit about Square Enix's next MMORPG project, which is about to go into full-scale development. While Tanaka didn't reveal details, he confirmed that it will take advantage of the technologies shown in Square Enix's demo trailer during Microsoft's Pre-E3 conference last year. When asked about its release period, Tanaka hinted that it might take at least another year and a half. .

There's no doubt that many Japanese publishers will be announcing new Xbox 360 games at this year's E3, and one company that's already confirmed it is Sega. Sega consumer division sub-chief Hiroyuki Miyazaki commented to Famitsu Xbox 360 that his company will be announcing a number of new titles at E3 2006 targeted toward the European and North American market. Miyazaki also said that development on Chromehounds is going well, and it should come out before Mistwalker's Blue Dragon.

When asked whether Virtua Fighter 5 and House of the Dead 4 would come out for the Xbox 360, Miyazaki commented that both are currently under consideration, given their popularity in arcades worldwide.

Famitsu Xbox 360 also spoke with Naohiko Hoshino, vice president of AQ Interactive. AQ Interactive has been getting a lot of attention as an Xbox 360 game publisher, ever since it announced its three big titles at the end of 2005. The company is currently working with Mistwalker's Hironobu Sakaguchi on a new role-playing game named Cry On, and it's also developing two other games: Bullet Witch and Vampire's Rain.

Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain are all large-scale projects, and Hoshino confirmed to Famitsu Xbox 360 that there's a lot of money being invested into each of them. Although it's a huge risk to throw a great deal of cash into original games that aren't sequels, Hoshino said he feels people are getting tired of the same old titles. He thinks that the launch of a new console provides the biggest opportunity to start a new franchise from scratch. .

Hoshino said his aim is to expand Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain into successful series. Aside from making sequels, he also hopes to expand them into arcades, mobile phones, and online content if possible.

Hoshino also revealed that AQ Interactive is considering two to three other midsized Xbox 360 projects. Whether the projects will be accepted will depend on the console's success in Japan, he said.
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:11:09 #289
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_34639783
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOP

[afbeelding]
    En een MP er bij doen.. BF2 dan
    The truth was in here.
    pi_34639831
    Chromehounds...Als dat een beetje lekker speelt is dat zo gaaf, gelukkig is het bijna af.

En die Wardevil screens zijn echt geweldig. Het is dan wel weer een FPS, maar als ze er allemaal zo mooi uit gaan zien dan mogen er wel wat meer komen.

Die Far East of Eden screens zijn nou niet bepaald om een erectie van te krijgen. Uiteraard gaat het om de gameplay, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat ook te wensen over gaat laten.
    pi_34641383
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 07:43 schreef pmponer het volgende:

[..]

Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.
    Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:20:20 #292
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_34642247
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.
    Ja dat is het geval in de demo, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik weet wat ik doe wanneer het om fight night games gaat. En ik vond het heel erg slecht dat een jab zo makkelijk te counteren was. Ik bedoel je parreert een jab en kan dan meteen linker hoek rechter hoek linker uppercut geven...
    pi_34642385
    Wat is dat Far East of Eden voor iets? Lijkt op DQVIII, dus heeft mijn interesse.
    pi_34643107
    Love Football

Meer
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:56:15 #295
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_34643126

pi_34643144
    Ziet er wel aardig uit, maar dat is bij FIFA ook. Ik wacht gewoon op PES.
    pi_34643175
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:00:17 #298
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_34643237
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef Tain het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Wat een toffe game gek
    pi_34643324
    Je weet dat dit een andere Miyamoto is?
    pi_34643339
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
    Je weet dat dit een andere Miyamoto is?
    Nog niet waarschijnlijk
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.