Virtua Tennis en Virtua Fighter!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
Nogmaals voor Morthill:
28.01.06 - Sega hat in der Famitsu Xbox 360 gesagt, dass man untersucht, Spiele der Virtua-Serie möglicherweise auf die Xbox 360 umzusetzen.
Der Grund ist die Beliebtheit der Titel in den westlichen Märkten, wodurch sich Umsetzungen lohnen würden.
9.0 Presentationquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
Ik wil zo DOA4 gaan halen? Is ie het een beetje waard?
Xbox 360 FTW. Sega is vanaf nu mijn God. Virtua Tennis en Virtua Fighter op de 360, wat wil een mens nog meer. Laat ze aub komen Sega.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
Nogmaals voor Morthill:
28.01.06 - Sega hat in der Famitsu Xbox 360 gesagt, dass man untersucht, Spiele der Virtua-Serie möglicherweise auf die Xbox 360 umzusetzen.
Der Grund ist die Beliebtheit der Titel in den westlichen Märkten, wodurch sich Umsetzungen lohnen würden.
Had ondertussen al wat reviews gelezen en over het algemeen zeer positief. Dus ik ga zo maar even naar de stad om 'm te halenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
9.0 Presentation
Very nicely done. A ton of modes and the online set-up is especially well done.
9.0 Graphics
Everything looks excellent, the characters, the backgrounds, the special effects -- everything.
8.5 Sound
Kicking guitar riffs and rocking tunes are complemented by high action sound effects and nicely separated sound.
9.0 Gameplay
Subtlety is the name of this game, which, for this series, is a big change. DOA3 fans will need to re-adjust their fighting style a bit.
9.0 Lasting Appeal
There are tons of unlockables in DOA4, from fourth and fifth costumes to weird hats and face masks. The online mode is rich with options and it's technically sound, making for a great experience.
Lijkt me toch wel een leuk spel dan!
Lijkt me nogal een persoonlijke vraag. Grafisch zit ie goed in elkaar maar hij kon mij nog geen 5 minuten boeien omdat ik niet van fightgames hou.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
Als je hem al op normal ofzo hebt uitgespeeld moet het al een stukje makkelijker zijn als je die checkpoints nog een beetje weet tenminste. Vond het echt zo ontzettend frustrerend dat je om het checkpoint heen kon lopen op sommige stukken en zo dus dat hele checkpoint misttequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect hoorDaar begin ik niet aan.
Ik moet bekennen, de vrouwtjes zien er ditmaal weer beter uit. Zitten heerlijke filmpjes bij haha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:56 schreef Morthill het volgende:
DoA 4 is binnen, tijd om te gamen
Ik wacht al sinds de release op deze gamequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, de vrouwtjes zien er ditmaal weer beter uit. Zitten heerlijke filmpjes bij haha.Gotta luv it.
Die gekke Jap van Team NINJA kan weer trots op zichzelf zijn.
Hopen dat ie dan niet tegenvalt he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds de release op deze game
whahaha, met dit soort eindfilmpjes en verhaallijnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hopen dat ie dan niet tegenvalt he.
Niet meer als het waar is dat Virtua Fighter 5 naar de 360 gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
Al komt VF5 naar de 360, dan duurt dat nog 1.5 jaar of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet meer als het waar is dat Virtua Fighter 5 naar de 360 gaat.
Virtua series![]()
De game is er al in de arcade, ik neem aan dat porten niet zo lang duurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Al komt VF5 naar de 360, dan duurt dat nog 1.5 jaar of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
Er zit een frisbee bij je Xbox live Abo!! Hoe vet is dat...wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van de nieuwe games nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
Marble Ultra Blast en Bejeweled 2 gekocht voor tussendoorGewoon vermakelijk games. Die gratis arcade game is trouwens ook best aardig als je het een beetje doorhebt. Hopen dat er nog wat leuke nieuwe games in de planning zitten, is daar niet ergens een overzicht van ofzo?
Sommige hebben wel met het verhaal te maken (als het gaat om die kloon bedoel je). De ninja's en Helena bijvoorbeeld. Anderen zoals Zack zijn alleen maar hilarisch!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand wat de eindfilmpjes van DoA4 daadwerkelijk met het spel te maken hebben
Niet dat ik het erg vind, vind het wel leuk, sexy filmpjes die totaal nergens toe doelen, net als in DoAX, maar dit gaat wel heel vre
Naja, als je dat vergelijkt met ALLE andere reviews op het net kan je je serieus af gaan vragen in hoeverre deze review klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van DOA4...auch...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625
Huidige games op gamer.nl had ik gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Heb wel een oud overzicht (met de huidige games) voor je in de aanbieding though.
Ze zijn wel erg kritisch moet ik zeggen. Ja, online is het wat laggy en het is het zelfde trucje als DOA3 allleen dan nog weer mooier en iets uitgebreider, maar damn, I love it.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, als je dat vergelijkt met ALLE andere reviews op het net kan je je serieus af gaan vragen in hoeverre deze review klopt.
Sowieso, Eurogamer is Eurogamer allang niet meer imo.
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef Retuobak het volgende:
En Quake IV voor de 360 verdient gemiddeld veel lager.
No way dat je een game met dergelijke performanceproblemen een voldoende kunt geven.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
"The amount of detail and objects displayed on the screen at one time is just amazing, especially since there never seems to be a frame rate hit."
Ik bedoel eigenlijk iets andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Sommige hebben wel met het verhaal te maken (als het gaat om die kloon bedoel je). De ninja's en Helena bijvoorbeeld. Anderen zoals Zack zijn alleen maar hilarisch!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Als het mee zit staat die deze zomer ook bij mij in huis.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef Frasier het volgende:
Woohoo vandeweek ga ik waarschijnlijk deze TV halen. Dat moet er pas echt mooi uit gaan zien.
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp
Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
Wat een kut-spel dat DOA4. Nu weet ik weer waarom ik vechtspellen niet leuk vind. Pure frustratie wekken die bij me op.
Je kan op reviews afgaan of op gametypes... voor een vechtspel is dit het mooiste spel wat ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Agh, ik ben geloof ik 15-20 minuten bezig geweest met Alpha 152. Godsonmogelijk zo'n beetje. Telkens als ik bijna had gewonnen was ik 2 klappen later dood >_<quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen'.
Dit spel gaat me echt controllers kosten vrees ik.
eensch. Ik heb games gespeeld die volledig werden afgekraakt maar waarmee ik me zeker zeer vermaakt heb. (Anna Kournikova's Smash Court Tennis op de PS1 was een van die gamesquote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben. Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is
. Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
Die Eurogamer review was inderdaad nogal... ernstig ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:
DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!
Ja maar nu is het zo moeilijk dat je praktisch altijd geraakt wordt en dan is het gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.
jaja je bent sega fanboy, nou weten we et welquote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:
DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!
Dit spel ga ik echt nooit te nimmer spelen, vond de vorige delen ook al kut. ik wacht wel op een echte fighter, VF5![]()
Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja je bent sega fanboy, nou weten we et wel
verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
de games spelen net iets anders, DOA wint het voor mij door het online gamen, zodra soul caliber online gaat word het lastigquote:Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
Het probleem is dat ik altijd met/tegen noobs speel. En dan kun je met een dergelijk ingewikkeld verdedigings systeem niets doen tegen random combinaties van alles wat ze maar in kunnen drukken.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:56 schreef Gamedemon het volgende:
Gast je kan ook gewoon blocken, als je niet kan counterren moet je het laten zitten.
Counterren is voor mensen die meer kunnen dan button bashen
gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.
Je hebt grabs, daar werkt counterren ook niet tegen, alleen op hetzelfde moment op Grab drukken.
en de andere is de flying kick van jan lee, daar moet je voor bukken, voor de rest kan je ALLES normaal blocken.
Alleen als iemand laag aanvalt moet je laag blocken , en als iemand midden/hoog aanvalt hoog blocken.
En je kan ALLES op die manier blocken behalve grabs en uitzonderlijke attacks (die vrijwel niemand heeft).
Counterren kan wel op 3 manieren, Hoog counterren, midden counterren, laag counterren maar daar moet je de game voor kennen en niet 15 minuten ingestoken hebben.
Je moet zien welke combo iemand start, of wat voor gedrag iemand online vertoont.
Als ik zie dat iemand na Combo 1 , move 2 altijd doet dan block ik combo 1 en counter ik move 1.
Dat is het mooie aan button bashers, die rammen constant dezelfde knop in , dat is voor mij : Counter counter counter counter
Thanks agent Mulder that will be all !quote:Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daar
Of je gaat gewoon eerst practice spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.![]()
Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
Kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van die shots, tis wel erg vol met jaggies allemaal.
Die ga ik zo maar even bestellenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?
Maar heb eeecht geen tijd voor dit spel. Ga Oblivion spelen tegen die tijdNieuwe en oude gameplay beelden van deze FPA (First Person Adventure)... wat een RPG !!
Filmpje is een must see voor mensen die dit willen gaan kopen.....
http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGNma5c&search=oblivion
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die ga ik zo maar even bestellenWel die speciale editie denk ik kost niet zo gek veel meer.
2 bout spellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:00 schreef =HellFire= het volgende:
Wanna hear something funny? Heb nu sinds vrijdag de retail van Ridge Racer 6.......
...... en ik vind de Full Auto demo, ondanks haar gebreken, stuk leuker..
Waarvan Full Auto de betere. Come on, zo slecht was die niet! Ik ga er blind vanuit dat die framerate probleempjes bij de Full Version van Full Auto (:')) opgelost zijn en dan wint deze het geheid van Ridge Racer 6 met z'n overenthousiaste negert als commentator, die al AWESOME roept wanneer je auto'tje zich één meter boven de grond bevindt.quote:
Soms begrijp ik jou nietquote:
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soms begrijp ik jou nietDat spel lijkt me nu werkelijk helemaal niks.
![]()
Helemaal eens met deze post, behalve het Eurogamer stukje. Ik vind ze briljant, al zijn inderdaad de 360 reviews wat aan de lage kant. Ik kan alleen oordelen over Kameo en die verdient zeker meer dan de 5 die zij gaven.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben. Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is
. Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:
Is inmiddels de Collectors Edition te pre-orderen?
Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezienJa je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik wel Gijs.....quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting.Dat trok ik toentertijd met Eye of the Beholder op de Amiga al niet.
![]()
Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:
Is inmiddels de Collectors Edition te pre-orderen?
En over het counteren in DoA4, oefenen is waar het om draait. De Story mode kun je gelijk uitspelen, maar zeker een chara als Alpha 152 is heel moeilijk te verslaan, en dan moet je gewoon goed weten hoe je blokt en countert, en ik kan als ervaren DoA3 speler zeggen dat, hoewel je in het begin veel moet oefenen, als je het eenmaal kan, is counteren puur een kwestie van moves herkennen. En of je het gelooft of niet, dat leer je.
Gniffel, en ik maar kicks gebruiken, dat klere mens ramde altijd dwars door mijn aanvallen heen, al merkte ik inderdaad dat gewoon punch idd vrij makkelijk erdoorheen kwam, maar ik dacht dat het nooit zo makkelijk kon zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.
Verschillen in smaak moeten er zijn Gijsquote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik wel Gijs.....Ik kan echt niet wachten totdat ik die grote wereld in kan trekken. Diverse presentaties hebben me overgehaald. Ga het gewoon proberen.
Waar heb jij hem besteld?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
Zo wat een vette Collectors Edition, besteld en dat voor 55 euro :0
Sorry 55,99. Mag ik dat hier posten?quote:
Die CE moet ik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezienJa je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RTFM en ga de practise mode is bekijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.![]()
Precies, bij DoA2 schoot je er in een zucht doorheen en dan had je het eindfilmpje gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb sinds gister DOA4 (en meteen 6x op normal uitgespeeld) en het is zeker niet zo dat het onmogelijk is geworden. Zou het eerder uitdagend noemen. Heb nu ook meer het idee dat je iets moet presteren om een eindfilmpje te zien ipv ff snel met alle characters door het spel heen te gaan.
Vind alleen de eindbaas (Alpha) niet zo goed uitgewerkt. Naar haar richting blijven meppen en dat is het dan.
Oh, verrek, begin je standaard op normal of zoquote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
RTFM en ga de practise mode is bekijken
[..]
Precies, bij DoA2 schoot je er in een zucht doorheen en dan had je het eindfilmpje gezien.
in het begin had ik ook zoiets van : Tyfus wat moeilijk staat die op hard ofzo.
Maar aan de andere kant ben je er nu wel langer mee bezig wat dan wel weer gunstig is
oefenenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef zatoichi het volgende:
Meppen helpt wel bij Alpha, je moet het alleen wel goed timen. Verder begin ik standaard met een counter, lukt niet altijd, maar als ie lukt ben je al aardig op weg. Ik blijf het spel behoorlijk puittig vinden, zeker als ik timed mode doe of survival, volgens mij heb ik nog niet eens tien tegenstanders neergemept, hoe moet ik er nou honderd halen
dacht ik al, maar er zou ook ergens een site moeten zijn waarbij je het bestandje op een cd kon fikken ofzo toch en dan overzetten?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kan dat niet. Voor BC moet je echt een harde schijf hebben.
Je kon toch die CD aanvragen bij Microsoft ofzo :xquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dacht ik al, maar er zou ook ergens een site moeten zijn waarbij je het bestandje op een cd kon fikken ofzo toch en dan overzetten?
Mediamarkt zwolle heeft er nog genoeg, was gister enminste zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef H.Flick het volgende:
Nu je het zegt staat me ook iets bij van CD's. Maar daar weet ik verder ook niks van. Beste oplossing is een HD kopen, maar die zijn waarschijnlijk nergens te krijgen.
tsja tis een core tard dus of die een HDD gaat kopen betwijfel ikquote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef H.Flick het volgende:
Nu je het zegt staat me ook iets bij van CD's. Maar daar weet ik verder ook niks van. Beste oplossing is een HD kopen, maar die zijn waarschijnlijk nergens te krijgen.
Die moet ik nog halen. Gaan we zo maar eens doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Gamedemon het volgende:
Die cut scene van Lei Fang als je de story mode met haar uitspeelt is echt te flauw
*besteld*quote:Op zondag 29 januari 2006 11:50 schreef Ipho het volgende:
Reclame ofzo weet ik veel. Hier heb je je link:
http://zuiderpark-computers.nl/advanced_search_result.php?keywords=Oblivion&x=0&y=0
quote:
De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van Helena isVoor de mensen die te ongeduldig zijn...
Gister was die nog 10x zo snel.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....
Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloadenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van Helena isVoor de mensen die te ongeduldig zijn...
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloaden
Die van Zack.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
Ok, niet dat dat nu zo veel moeite kost, maar goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
Heeft dit spel eigenlijk een xbox live optie?
Die hard singleplayer,..... verwoording +9quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.
EDIT: Die CE is wel heel vet. Maar ik houd niet zo van pre-orderen, ik ga dus als hij uit is even de winkel checken en kijken of hij er nog is, anders neem ik de normale editie wel mee naar huis.
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
Gvr wordt het nu een DOA topic, we hebben echt snel nieuwe games nodig. Wat duurt het lang tot maart zeg![]()
Liever niet als het een spel is dat mij niet interesseertquote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
Die hard singel player game
Ik ben zoizo zeker dat ik hem krijg op of net naar de launche. het is natuurlijk altijd spannend met de post
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.
Maar hoeveel mensen zullen deze game nu leuk vinden? Kan me niet voorstellen dat ik het misloop. De ervaring leert namelijk dat de post nogal moeite heeft met het vinden van dit huis.
[Xbox 360] Dead or Alive 4quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
Gvr wordt het nu een DOA topic,
Speel je dat baggerspel nou nog steeds?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Retuobak het volgende:
Woei 2 ranked races online gewonnen met PGR3
En ook nog op rij
Gelijk ook de start last finish first badge opgepikt
Tennisende etalagepoppen!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
Nieuwe Top Spin 2 screens
Allemaal @ 1280*720.
Geen slecht woord over al die knikkerpracht en praalquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel. Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Heintje het volgende:
Marble Blast is gaaf ja, alleen jammer dat de learderboards niet werken met friends.
Als ik naar de achievements kijk ben ik de enige die al eieren gevonden heeft.
Ik zal julie een tipje geven. In het eerste level ligt er 1 redelijk makkelijk te vinden.
Ik moet nog 2 levels en dan heb ik ze alle 60 een keer gehaald. Alleen die zijn zou moeilijk. Level 59 lijkt nog wel makkelijk maar wil me maar steeds niet lukken. En level 60 heeft niet voor niks een moeilijkheid van 11 op een schaal van 1 tot 10.
Toch van de week maar eens met wat meer Fokkers tegen elkaar spelen.
Nee, ik woon midden in de stad, maar op een wat verdekte plek.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Woon je ook diep in het boos. Dan is de game wel wat voor jou, om in de sfeer te komen
![]()
Klinkt als een prima deal !!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:14 schreef pkwarts het volgende:
Vandaag mijn PGR 3 omgeruild tegen de Condemned van iemand anders. Ik heb er zin in
`Wat ik bedoel is dat er bij sommige levels bij friends alleen ik zelf sta, terwijl er gezien de achievements er meer moeten zijn uit mijn friendslist die dat level gehaald hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?
Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijnquote:
Ik vind bij de 2de vergelijking het "na" plaatje mooier dan het "voor" plaatje.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:53 schreef pkwarts het volgende:
Het schijnt dat Bethesda alle speciale shadow en lightning uit Oblivion heeft gehaald en dat alleen alle characters en bomen nog maar schaduwen hebben. Dat klinkt niet zo erg, maar als je de vergelijking shots ziet:
Voor | Na
Voor | Na
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel. Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
Ik verwacht hoge reviews van dit spel maar ik denk niet dat iedereen dit trekt. Kijk naar Morrowind,..... hoge reviews maar niet iedereen vond het cool... weet wat je doet dusquote:Op maandag 30 januari 2006 07:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijnJij hebt me een beetje voor dat spel zitten hypen
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Auto's, explosies, schieten en harde muziek!
Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet wegquote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.
Trage hiphop bij een snel spel heb ik NOOIT begrepen.
Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb de ingame muziek snel verwisseld voor mijn eigen muziekquote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
Ja, de rest is ook niet best, maar in elk geval past die muziek bij 150 km/u.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
Games met gewapende auto's speelde ik al op mijn MSX.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Games met draakjes enzo had je toen ook al, over dat soort dingen hoor ik je nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Games met gewapende auto's speelde ik al op mijn MSX.
True. Maar dat is niet de hiphop die ik bedoelde.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet weg
Liever klassieke muziek dan misplaatste hiphop I'd say!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?
To be honest heb ik de retail versie nog niet aangeraakt. De debugversie wel eventjes, verwacht de gameplay van de demo, maar dan vooral meer, uitgebreider etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef pmponer het volgende:
Hellfire, heb je die fight night al bekeken, en kun je daar al iets over loslaten?
Is de gameplay nog aangepast?
Er is niks mis mee (hiphop is nog ergerquote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
vanavond live proberen? ben er nog niet online mee geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
Zo dat DOA4
Die KLAPPEN die er vallen ... die gfx.. die countermoves.. dat schelden en kwaad worden![]()
Nog 1 mannetje dan heb ik vlgs mij storymode uitgespeeld..had er ff geen kracht meer voor
Maar inderdaad.. als je goed kan blocken.. kom je wel verder dan puur alleen in de aanval gaan.
Maar tis zo fucking knap om te counteren,.. dat lukt me echt weinig.. of ik douw de verkeerde knoppen in door de stress
Nee ik ook niet, ik zal vanaaf es checken of ik tijd er voor hebquote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanavond live proberen? ben er nog niet online mee geweest
Hehequote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Er is niks mis mee (hiphop is nog erger), maar ik heb liever games met wat meer klasse en verhaal.
Die grote update kwam vandaag toch uit? Ligt het daar wellicht aan...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef =HellFire= het volgende:
Doet Xbox Live het wel? Alles werkt weer maar bij Xbox Live houdt ie bij de tests er mee op...........
ZO FRUSTREREND!
Yep, die is erg vet!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef Mister_T het volgende:
Condemned een leuke game?, vond de sfeer in de demo namelijk al erg vet
Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe, lomp racen en schieten moet je van houden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef peristilius het volgende:
Gamercards zijn ge-update, was het weekend weg.
Dat heeft hij toch allang beantwoordt?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?
he psssst, heb je m'n tijden op de Nurburgring al verslagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:52 schreef masterdave het volgende:
he psssst, iemand al mijn 3 mil met geometry wars verslagen?:)
Wat doet de update?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Vandaag zou die update van de 360 toch komen? Is ie al binnen?
He psssst, heb jij mijn highscore in Bejeweld 2 al verslagenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
he psssst, heb je m'n tijden op de Nurburgring al verslagen?
Nee hoor !quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
Ik ben er niet eens aan begonnenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
Je bent echt niet alleenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Tekken --> Doaquote:Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
Zeiken is my middle name.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
Fighter Warquote:
Welke games vind je wel wat aan dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zeiken is my middle name.![]()
Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
PGR3 wel uiteraard en PDZ verder kijk ik uit naar Blazing Angels, Full auto, Chrome Hounds (of eigenlijk alles met mech's/robots) en tsja ik moet even naar een lijstje kijken van wat er nog uit moet komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke games vind je wel wat aan dan?
Dat is so far vrijwel elke zo niet gewoon elke 360 game.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef piet_pelle het volgende:
Beetje de pick up and play games dus.
Condemned nietquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is so far vrijwel elke zo niet gewoon elke 360 game.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?
quote:To be honest heb ik de retail versie nog niet aangeraakt. De debugversie wel eventjes, verwacht de gameplay van de demo, maar dan vooral meer, uitgebreider etc.Vond je de demo moddertjevet, dan zit het ook wel snor met de retail. Op de retailversie zit trouwens een embargo op van 21 februari dus veel kan en mag ik nog niet zeggen.
je weet dat condemned van sega is???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
dat maakte de 3d-sonics ook niet goedquote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet dat condemned van sega is???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, makkelijk is anders.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Morthill het volgende:
Inmiddels 9 story lines doorgespeeld met DoA4, nog 11 te gaan.
Heb ook ff geprobeerd op survial, koelere, dat is toch wel wat pittiger dan het was in DoA3. Hoe die gasten aan 100 wins komen
Erg, ja ik wordt ook gek, af en toe wordt alles wat ik doe gecountered. En soms ram ik er kei hard doorheen. Moet zelf eens gaan oefenen op counteren.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja, makkelijk is anders.
Was ff met de story mode begonnen, alleen maar combo's.
Dacht zet hem wel ff op een makkelijker graad, maar die was er niet.
Ik vond het wel leuk, maar ik heb na uren spelen nog steeds niet de 100,000 bereikt.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
DUDE!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
condemned niet leuk vinden?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
DUDE!!!!
Condemned niet cool vinden getuigt van... nou ja. WTF are you thinking?
Zo'n mooie game... en dan niet waarderen..... Hou je ook alleen maar van pick up and see movies?
Dat zijn toch gewoon bugs?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef pkwarts het volgende:
Met de nieuwe update kan je nog steeds niet in de achtergrond downloaden terwijl jij iets anders gaat doen. Ook kan je niet een optie aanzetten dat je 360 bij opstarten altijd je dashboard laat zien ipv je game opstart. De update is dus gewoon bugfixes.
Hahaha, m'n gezeik hebben ze aangehoord.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef pkwarts het volgende:
De update is:Improvements to the Xbox Guide. Option to retain your saved games when you delete a profile. Increased accuracy of "last time played." Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands. More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
Nee, die komt morgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef devv05 het volgende:
Zit die CoD2 patch erin verwerkt dan?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Waar is mijn online professional achievement MS? Hierrrrrrrrrr
Kutsupport
heb jij die knipperdingen dan nog aan staan?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon bugs?
Ik zou toch echt graag een optie hebben om in te loggen als "Appear offline". Soms zet ik m'n Xbox gewoon even aan om een DVD'tje te testen, iets te proberen met Media Center of gewoon even een paar minuutjes een arcade-gamepje te doen terwijl ik op iets wacht. Dan beginnen er gelijk invites te blingen. Om nou elke keer uit te gaan leggen aan mensen wat ik aan het doen ben heb ik dan echt geen zin in, maar het negeren is ook zo lullig. Nee Retuobak, het is niks persoonlijks
erm iedereen die online wilt gamen heeft ze aanstaan? hoe kan je anders invites makkelijk zien?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
heb jij die knipperdingen dan nog aan staan?
Internetkabel d'ruit roppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Dat vind ik wel de belangrijkste idd.. ik wil gewoon eerst mn dashboard zien en daarna kiezen om een spel te starten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef Heintje het volgende:
Net als het meteen naar je dashboard booten. Zijn dat toch wel de grootste verbeterpunten.
Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
.
Maar ik zal zo snel mogelijk het voor je bekijken.![]()
Ziet er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef Bastard het volgende:
TestDrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor
Ja precies..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit.
Eerst ff afwachten wat de gameplay inhoud.
Misschien Sign Out.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Halle-fucking-lujaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Een FPSquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:16 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het is
Die lijkt me coolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:00 schreef Bastard het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig denk ik.
JAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien?.
Is al een vrij oude trailer hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien?.
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.
Ja, uit 2004 staat aan het eind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is al een vrij oude trailer hoorHeb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldig
Tis niet makkelijk.. maar daarom ook erg cool vind ik. Knoppen moet je even door hebben ook, tis niet niet echt een buttonbash spel. Maar grafisch ... mooiste tot nu toe denk ik.. en hooguit 3 seconden laadtijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ga vandaag maar eens kijken of ik DOA4 kan vinden ergens..
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !
Over algemeen lovende reviews, en terecht imho..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klinkt goed, B. De reviews waren ook wel lovend..
Trouwens, die Wardevil screens (en het filmpje) zijn allemaal met de nieuwe (ingame) engine gemaakt.. De RTE1080 engine...
Ieder geval een spel om in de gaten te gaan houden danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die Wardevil screens zijn ingame!
Daar komt het op neer.
Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Die ingame shot van Far East of Eden
Dat menen ze niet
My point exactlyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweest.
Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of Warquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?
Toch ziet BF2 er beter uit naar mijn idee..
Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of War
Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.quote:
Nou, wat ik er grafisch van heb gezien was echt briljant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.
Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!
quote:360 Resident Evil 5 far off, Chromehounds coming along
Japanese publishers talk Xbox 360 development: Konami targeting US audiences, AQ Interactive considering 2-3 more titles, Capcom cautious.
While the Xbox 360 may be off to a slow start in Japan, publishers in the country aren't about to abandon the console. The latest issue of Famitsu Xbox 360 magazine interviews developers at top companies, and they've revealed what's in store for the console for 2006--and beyond.
One of the first Japanese publishers that announced Xbox 360 support was Capcom. Producer Keiji Inafune, best known as the creator of Mega Man, is currently working on Dead Rising for the Xbox 360. He revealed to Famitsu Xbox 360 that the project's development has entered its final stages and that his staff is currently fine-tuning the game. Inafune also commented that the basic components have been completed for Capcom's second Xbox 360 title, Lost Planet: Extreme Condition. Both games are scheduled for release during 2006 in Japan, and Dead Rising is set to hit the US in May.
When asked about Resident Evil 5, Inafune revealed that development on the game still hasn't begun in earnest. He explained that his developers are working on the game's graphics and going through a lot of trial and error to come up with ideas to make it play as an all-new game. Inafune hinted that RE5 wouldn't be coming out anytime soon, commenting that Capcom has no plans to release it until it's satisfied.
When asked about other Xbox 360 projects at Capcom, Inafune commented that the company is waiting to see how the Xbox 360 fares at retail before it makes its next move. He commented that making a next-generation game costs a lot, especially in terms of human resources. Inafune explained that Capcom currently has four next-generation games in development, and each requires a team of at least 50 staffers, or 200 total employees--nearly half the company's designers. Inafune thinks that the game industry may be entering into a new stage where it has to turn to outside investors to fund ballooning next-gen budgets, much like the film industry does.
Konami also feels the need to prepare for the changing game market, and it's starting to reorganize. Konami game software company president Michihiro Ishizuka told Famitsu Xbox 360 that Konami will be establishing development studios in four regions of the world in an effort to shift from a primarily Japanese company to a global enterprise. Up until now, Konami created all its games in Japan, but Ishizuka told the magazine that times have changed, and the markets in various regions have different demands and business practices.
Ishizuka admitted that 360 sales in Japan have been slow, but he hopes to release games that will help the console penetrate the traditionally Xbox-resistant market. However, he also commented that strong demand for the next-gen machine in North America and Europe means that Konami's Xbox 360 games will be fundamentally catered toward consumers in those two regions.
In terms of global expansion, Square Enix has been the first Japanese publisher to offer a massively multiplayer online role-playing game for the Xbox 360. The publisher has begun a beta of Final Fantasy XI in Japan, America, and Europe. In particular, Europe has been a major target for Square Enix since FFXI hasn't been previously released in the region. FFXI producer Hiromichi Tanaka revealed to Famitsu Xbox 360 that official services for FFXI will be announced soon, and gamers can expect it to launch within the next few months.
Tanaka also talked a bit about Square Enix's next MMORPG project, which is about to go into full-scale development. While Tanaka didn't reveal details, he confirmed that it will take advantage of the technologies shown in Square Enix's demo trailer during Microsoft's Pre-E3 conference last year. When asked about its release period, Tanaka hinted that it might take at least another year and a half..
There's no doubt that many Japanese publishers will be announcing new Xbox 360 games at this year's E3, and one company that's already confirmed it is Sega. Sega consumer division sub-chief Hiroyuki Miyazaki commented to Famitsu Xbox 360 that his company will be announcing a number of new titles at E3 2006 targeted toward the European and North American market. Miyazaki also said that development on Chromehounds is going well, and it should come out before Mistwalker's Blue Dragon.
When asked whether Virtua Fighter 5 and House of the Dead 4 would come out for the Xbox 360, Miyazaki commented that both are currently under consideration, given their popularity in arcades worldwide.
Famitsu Xbox 360 also spoke with Naohiko Hoshino, vice president of AQ Interactive. AQ Interactive has been getting a lot of attention as an Xbox 360 game publisher, ever since it announced its three big titles at the end of 2005. The company is currently working with Mistwalker's Hironobu Sakaguchi on a new role-playing game named Cry On, and it's also developing two other games: Bullet Witch and Vampire's Rain.
Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain are all large-scale projects, and Hoshino confirmed to Famitsu Xbox 360 that there's a lot of money being invested into each of them. Although it's a huge risk to throw a great deal of cash into original games that aren't sequels, Hoshino said he feels people are getting tired of the same old titles. He thinks that the launch of a new console provides the biggest opportunity to start a new franchise from scratch..
Hoshino said his aim is to expand Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain into successful series. Aside from making sequels, he also hopes to expand them into arcades, mobile phones, and online content if possible.
Hoshino also revealed that AQ Interactive is considering two to three other midsized Xbox 360 projects. Whether the projects will be accepted will depend on the console's success in Japan, he said.
En een MP er bij doen.. BF2 danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOP
[afbeelding]
Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.
Ja dat is het geval in de demo, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik weet wat ik doe wanneer het om fight night games gaat. En ik vond het heel erg slecht dat een jab zo makkelijk te counteren was. Ik bedoel je parreert een jab en kan dan meteen linker hoek rechter hoek linker uppercut geven...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.
Wat een toffe game gekquote:
Nog niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
Je weet dat dit een andere Miyamoto is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |