De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van Helena isVoor de mensen die te ongeduldig zijn...
Gister was die nog 10x zo snel.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....
Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloadenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van Helena isVoor de mensen die te ongeduldig zijn...
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloaden
Die van Zack.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
Ok, niet dat dat nu zo veel moeite kost, maar goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
Heeft dit spel eigenlijk een xbox live optie?
Die hard singleplayer,..... verwoording +9quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.
EDIT: Die CE is wel heel vet. Maar ik houd niet zo van pre-orderen, ik ga dus als hij uit is even de winkel checken en kijken of hij er nog is, anders neem ik de normale editie wel mee naar huis.
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
Gvr wordt het nu een DOA topic, we hebben echt snel nieuwe games nodig. Wat duurt het lang tot maart zeg![]()
Liever niet als het een spel is dat mij niet interesseertquote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
Die hard singel player game
Ik ben zoizo zeker dat ik hem krijg op of net naar de launche. het is natuurlijk altijd spannend met de post
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.
Maar hoeveel mensen zullen deze game nu leuk vinden? Kan me niet voorstellen dat ik het misloop. De ervaring leert namelijk dat de post nogal moeite heeft met het vinden van dit huis.
[Xbox 360] Dead or Alive 4quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
Gvr wordt het nu een DOA topic,
Speel je dat baggerspel nou nog steeds?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Retuobak het volgende:
Woei 2 ranked races online gewonnen met PGR3
En ook nog op rij
Gelijk ook de start last finish first badge opgepikt
Tennisende etalagepoppen!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
Nieuwe Top Spin 2 screens
Allemaal @ 1280*720.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |