abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 20:39:59 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34592236
quote:
The DOA Online World: Unsurpassed online play via Xbox Live including large scale global online tournaments, increased worldwide simultaneous online play, detailed scoreboards, players can form clans, new and interactive lobby area featuring voice and text chat available, and more!

Redefining 3-D High-Definition Graphics: Utilizing the advanced technology of Xbox 360 and Team Ninja’s development expertise, Dead or Alive 4 will redefine 3-D graphics creating the most visually stunning video game to date!

New Characters and Old Favorites Back: New characters added to the DOA all-star line-up, and the return of DOA3 favorites, Christie and Brad Wong!

New Interactive Stages: Incredible new interactive stages showcasing the incredible 3-D graphics and astounding attention to detail from each strand of the character’s hair to each cherry blossom falling from the sky.

New and In-depth Story Line and Cut-Scenes: All adding up to new insight into the mysterious yet captivating world of Dead or Alive.

New Costumes: Each character will have a variety of new costumes to rock while they fight, some characters will even sport new hair dos and this latest installment.

Most Complex DOA Countering System to Date: Fighting system will be overhauled allowing even more mastery and strategy of your favorite character, including the most complex DOA countering system yet!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 29 januari 2006 @ 20:40:55 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34592285
Er was volgens mij nog geen topic over DOA 4 (als de centrale Xbox 360 topic niet wordt meegerekend ).
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_34592733
de AI is afentoe echt tyfus irritant, 1 lange combo en je bent dood soms, en soms pleuren ze je in een hoek waar je niet meer uitkomt
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:06:52 #4
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34593389
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Gamedemon het volgende:
de AI is afentoe echt tyfus irritant, 1 lange combo en je bent dood soms, en soms pleuren ze je in een hoek waar je niet meer uitkomt
Wat bij mij vooral werkt is gewoon zorgen dat je geen muur achter je krijg. Zelf juist combo's te maken, als de tegenstander klappen vangt of neer is. Er is niets verkeerds aan natrappen. Op letten dat je niet zomaar op een knop druk als je weet dat het nooit raak zal zijn (combo's moeten gericht blijven) want 9 van de 10 keer werkt dat de tegenstander in de hand.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:32:58 #5
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34630928
quote:
Itagaki serving up DOA Xtreme Beach Volleyball 2 next
Designer confirms Team Ninja's next project is the jiggle-fest sequel, hints Ninja Gaiden 2 won't be coming anytime soon.

In the latest issue of Famitsu Xbox 360, Dead or Alive series producer Tomonobu Itagaki commented about Dead or Alive 4's numerous delays for the first time.

While it's rare for Itagaki to make an apology, he told the magazine he feels sorry for the last-minute postponements of the well-reviewed fighter. Itagaki said that he never presumed to think that his games would affect the sales of a console. Now, though, he admits that the DOA4 delay caused major problems for the Xbox 360's launch in Japan. Nonetheless, he decided that he didn't want to release the game in an unpolished form and cause disappointment, as several 360 launch titles did in North America.

Despite DOA4's extended development, Itagaki confirms that there still are a few problems with playing the game on Xbox Live, and Team Ninja is working hard to fix the issues. He told the magazine that currently his team is having problems figuring out whether it's Xbox Live or the game itself that's causing the issues. He said the first update is scheduled for mid-February. Aside from bug fixes, it will also feature some minor changes to the game's interface.

Itagaki also told Famitsu Xbox 360 that plans to release new outfits for DO4 characters via Xbox Live Marketplace have been put off due to budget and staffing issues. However, Itagaki did say that fans and Team Ninja members had expressed interest in new costumes--and that if such costumes are ever made, they would not be free.

In the interview, Itagaki also confirmed that his next Xbox 360 release will be Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 2, the sequel to the risqué 2003 sports game. Itagaki said Team Ninja is already working on the opening and ending scenes for the game, and he is currently implementing some new ideas to the original design. Itagaki avoided commenting on a release period.

After DOAXBV2, Itagaki say he will release an "action game." However, he hinted that the title in question won't be a sequel to Ninja Gaiden, which means it will either be Project Progressive, Dead or Alive Code: Cronus, or another title. He says the keyword for the game will be "interactivity," which will also go for the next Ninja Gaiden. He did not elaborate.
bron gamespot
pi_34640167
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:06 schreef Sharkdoggie het volgende:

Wat bij mij vooral werkt is gewoon zorgen dat je geen muur achter je krijg. Zelf juist combo's te maken, als de tegenstander klappen vangt of neer is. Er is niets verkeerds aan natrappen. Op letten dat je niet zomaar op een knop druk als je weet dat het nooit raak zal zijn (combo's moeten gericht blijven) want 9 van de 10 keer werkt dat de tegenstander in de hand.
Hm,. dus het is minder zinloos button-bashen dan DOA op Xbox 1 was? Wie weet dan toch nog waard om zes tientjes voor neer te tellen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:23:36 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34641019
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Hm,. dus het is minder zinloos button-bashen dan DOA op Xbox 1 was? Wie weet dan toch nog waard om zes tientjes voor neer te tellen.
Met Button Bashen kom je niet zo ver als gewoon goed weten wat je doet idd..
Vooral dat blocken en counteren is wel een handigheidje.. die de AI tot perfectie onder de knie overigs.
The truth was in here.
pi_34641255
Het is inderdaad mogelijk om combo's van de tegenstander te counteren, maar dan moet je naar mijn idee nog preciezer timen dan als je een gewone stoot voor je kop krijgt. Oefening baart echt kunst, ik wordt er langzaam aan steeds beter in, al moet ik zeggen dat ik nog erg veel hard vloekend achter de TV zit

Nog drie characters in timed mode en ik heb hem met alle characters uitgespeeld!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:01:33 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34643275
Ja ik heb nu die rij gedaan.. en moet met characters die ik unlocked heb nog doen dan.
Maar dat counteren .. eerst juist blocken.. hoog, laag of midden.. en als dat lukt meteen counteren.
The truth was in here.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 20:12:32 #10
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34658319
Heb nu met alle chars storymode uitgespeeld. Nu nog Tengu zien te unlocken.
pi_34658555
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb nu met alle chars storymode uitgespeeld. Nu nog Tengu zien te unlocken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34664830
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:34 schreef zatoichi het volgende:
Het is inderdaad mogelijk om combo's van de tegenstander te counteren, maar dan moet je naar mijn idee nog preciezer timen dan als je een gewone stoot voor je kop krijgt. Oefening baart echt kunst, ik wordt er langzaam aan steeds beter in, al moet ik zeggen dat ik nog erg veel hard vloekend achter de TV zit

Nog drie characters in timed mode en ik heb hem met alle characters uitgespeeld!
dat vloeken komt idd heel veel voor Naja, morgen maar weer paar storys wegspelen, en blijven oefenen op dat verrekte counteren, want ik ga er dood aan. (gewoon verliezen van AI op counteren)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34682637
Ik moet er nog een in timed mode, en dan dus Tengu, maar mijn god timed mode is wel pittig. Vooral Alpha. Als alleen maar meppen niet werkt.... Nou ja ik wordt dus wel beter in timen en goeie moves uitvoeren... hoop ik
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:12:50 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34683276
Dat timed mode is pittig niet?
Heb gisteren geprobeerd met Masterchief om doorheen te komen maar bleef ergens steken.. soms moet je ook gewoon 2 of 3x winnen om door te gaan
The truth was in here.
pi_34684655
Damn, de filmpjes met Hayabusha en Hayate zijn vet
pi_34689491
Ik heb al aardig wat gespeeld. Om de eerste keer de Story Mode uit te spelen heb ik als een idioot op de knoppen lopen te rammen, maar nu ben ik al wat meer bedreven. Alleen counteren is erg, erg lastig.

Veel tijd in de Sparring Mode doorbrengen dus...

Online moet ik ook eens gaan bekijken, alleen trekt het feit dat er uitgebreide stats worden bijgehouden me niet zo. Dan word je voortdurend geweigerd als je te vaak verliest of te vaak wint.
pi_34692261
Eindfilmpje Helena is super, ik had gewoon kippenvel
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:19:08 #18
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34694317
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef Morthill het volgende:
Zack is tha man
pi_34696597
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zack is tha man
Idd, advies aan iedereen, laad de aftiteling gewoon aflopen, leuk extratje
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:29:47 #20
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34697374
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik even daar tegenop.
pi_34697427
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

OMG, inderdaad niet leuk. En wat krijg je als je 100 haalt in de serie?
pi_34698158
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

same
pi_34698209
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef Morthill het volgende:
Absoluut mooi filmpje. Ja, dat kunnen ze goed, die gekke Jappen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:52:37 #24
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34698425
Heb ook meer begrip waarom er geen mooie openingsfilm in zit zoals bij DOA: Ultimate. Eindfilm maakt gewoon alles meer dan goed.
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:26:32 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34706090
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Idd, advies aan iedereen, laad de aftiteling gewoon aflopen, leuk extratje
Vlgs mij kun je hem niet eens onderbreken
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties