abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 23:31:12 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34565414
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van DOA4...auch...

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625

Je kan op reviews afgaan of op gametypes... voor een vechtspel is dit het mooiste spel wat ik ooit heb gezien
The truth was in here.
pi_34565567
Wil wil mijn vriendje zijn op xbox live?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_34566621
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen' .

Dit spel gaat me echt controllers kosten vrees ik .
Agh, ik ben geloof ik 15-20 minuten bezig geweest met Alpha 152. Godsonmogelijk zo'n beetje. Telkens als ik bijna had gewonnen was ik 2 klappen later dood >_<

MAar het eindfilmpje maakt alles weer goed.

En die Eurogamer review, Eurogamer is de site die ik absoluut niet vertrouw als het op reviews aan komt, ben het nog vaker eens met IGN of Power Unlimited
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34566683
Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben . Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is . Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
pi_34566743
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben . Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is . Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
eensch. Ik heb games gespeeld die volledig werden afgekraakt maar waarmee ik me zeker zeer vermaakt heb. (Anna Kournikova's Smash Court Tennis op de PS1 was een van die games )

DoA4 wist ik van dat het gewoon een goede game zou worden als elke DoA op deel 1 na. Dat met de graphics (die zelfs op mijn gewone tv erg strak zijn). Zeker een zeer toffe game. F*ck Eurogamer
  zondag 29 januari 2006 @ 01:26:08 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34569016
Eurogamer is op zich erg goed maar het valt me op dat ze de 360 niet echt waarderen.... vreemde reviews !!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_34569241
quote:

Die Eurogamer review was inderdaad nogal... ernstig ja. Toch zou ik DOA4 wel willen spelen. Dit is het enige spel waarvoor ik een xbox 360 zou kopen! En de in game beelden die ik in de reclame zag zagen er zeker niet verkeerd uit!
  zondag 29 januari 2006 @ 01:59:52 #58
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34569626
quote:

eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daar
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_34570284
DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!

Dit spel ga ik echt nooit te nimmer spelen, vond de vorige delen ook al kut. ik wacht wel op een echte fighter, VF5
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34570387
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:
DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!
Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.
pi_34570486
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.
Ja maar nu is het zo moeilijk dat je praktisch altijd geraakt wordt en dan is het gewoon niet leuk meer.
Mooie graphics, mooie chicks, en zeker een mooie online mode maar daar houdt het ook mee op.
  zondag 29 januari 2006 @ 03:23:42 #62
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34570942
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:

Dit spel ga ik echt nooit te nimmer spelen, vond de vorige delen ook al kut. ik wacht wel op een echte fighter, VF5
jaja je bent sega fanboy, nou weten we et wel
pi_34571191
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jaja je bent sega fanboy, nou weten we et wel
Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.
  zondag 29 januari 2006 @ 03:46:35 #64
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34571238
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.
verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
pi_34571265
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
  zondag 29 januari 2006 @ 03:54:52 #66
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34571302
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
de games spelen net iets anders, DOA wint het voor mij door het online gamen, zodra soul caliber online gaat word het lastig
pi_34571306
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
Het probleem is dat ik altijd met/tegen noobs speel. En dan kun je met een dergelijk ingewikkeld verdedigings systeem niets doen tegen random combinaties van alles wat ze maar in kunnen drukken.
En dat leidt tot verschrikkelijke frustratie en uiteindelijk 'het in de prullenbak flikkeren van een game.' Met Soul calibur ging het net zo.
  zondag 29 januari 2006 @ 03:56:32 #68
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34571315
Gast je kan ook gewoon blocken, als je niet kan counterren moet je het laten zitten.
Counterren is voor mensen die meer kunnen dan button bashen
pi_34571340
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:56 schreef Gamedemon het volgende:
Gast je kan ook gewoon blocken, als je niet kan counterren moet je het laten zitten.
Counterren is voor mensen die meer kunnen dan button bashen
Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?
  zondag 29 januari 2006 @ 04:04:29 #70
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_34571389
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?
gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.
Je hebt grabs, daar werkt counterren ook niet tegen, alleen op hetzelfde moment op Grab drukken.
en de andere is de flying kick van jan lee, daar moet je voor bukken, voor de rest kan je ALLES normaal blocken.
Alleen als iemand laag aanvalt moet je laag blocken , en als iemand midden/hoog aanvalt hoog blocken.
En je kan ALLES op die manier blocken behalve grabs en uitzonderlijke attacks (die vrijwel niemand heeft).

Counterren kan wel op 3 manieren, Hoog counterren, midden counterren, laag counterren maar daar moet je de game voor kennen en niet 15 minuten ingestoken hebben.
Je moet zien welke combo iemand start, of wat voor gedrag iemand online vertoont.
Als ik zie dat iemand na Combo 1 , move 2 altijd doet dan block ik combo 1 en counter ik move 1.
Dat is het mooie aan button bashers, die rammen constant dezelfde knop in , dat is voor mij : Counter counter counter counter
pi_34571477
quote:
Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.
Je hebt grabs, daar werkt counterren ook niet tegen, alleen op hetzelfde moment op Grab drukken.
en de andere is de flying kick van jan lee, daar moet je voor bukken, voor de rest kan je ALLES normaal blocken.
Alleen als iemand laag aanvalt moet je laag blocken , en als iemand midden/hoog aanvalt hoog blocken.
En je kan ALLES op die manier blocken behalve grabs en uitzonderlijke attacks (die vrijwel niemand heeft).

Counterren kan wel op 3 manieren, Hoog counterren, midden counterren, laag counterren maar daar moet je de game voor kennen en niet 15 minuten ingestoken hebben.
Je moet zien welke combo iemand start, of wat voor gedrag iemand online vertoont.
Als ik zie dat iemand na Combo 1 , move 2 altijd doet dan block ik combo 1 en counter ik move 1.
Dat is het mooie aan button bashers, die rammen constant dezelfde knop in , dat is voor mij : Counter counter counter counter
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.
pi_34571525
M.a.w. ik zuig dus heel hard in deze game. Maar aangezien het in andere fighters wel meevalt vind ik deze game dus slecht aangezien het hier allemaal zo lastig gaat.
  zondag 29 januari 2006 @ 08:20:36 #73
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34572436
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daar
Thanks agent Mulder that will be all !
pi_34572441
Bah, als ze nu ff komen met een DOA demo dan kan ik het checken. Wil het op zich graag hebben, maar als het echt zo ruk is als sommigen van jullie zeggen dan is het een beetje zodne om mijn 60 Euro door te plee te spoelen
  zondag 29 januari 2006 @ 08:41:48 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34572468
quote:
Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.
Of je gaat gewoon eerst practice spelen
The truth was in here.
  zondag 29 januari 2006 @ 08:43:20 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34572473
Die eindfilmpjes zeg!
Maar sommige zijn moeilijk te verslaan.. als je eenmaal in een combo van je tegenstander komt, ben je zo je halve balk kwijt.
Maar ze lekker als je dat terug doet... dat beeld dan wat ff flitst.. KO
The truth was in here.
  zondag 29 januari 2006 @ 10:08:24 #77
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34572837
BF2 screens !

pi_34572854
Kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van die shots, tis wel erg vol met jaggies allemaal.
  zondag 29 januari 2006 @ 10:17:22 #79
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34572952
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
Kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van die shots, tis wel erg vol met jaggies allemaal.
Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?

Maar heb eeecht geen tijd voor dit spel. Ga Oblivion spelen tegen die tijd Nieuwe en oude gameplay beelden van deze FPA (First Person Adventure)... wat een RPG !! Filmpje is een must see voor mensen die dit willen gaan kopen.....

http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGNma5c&search=oblivion

zondag 29 januari 2006 @ 10:29:50 #80
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34573072
Heb sinds gister DOA4 (en meteen 6x op normal uitgespeeld) en het is zeker niet zo dat het onmogelijk is geworden. Zou het eerder uitdagend noemen. Heb nu ook meer het idee dat je iets moet presteren om een eindfilmpje te zien ipv ff snel met alle characters door het spel heen te gaan.

Vind alleen de eindbaas (Alpha) niet zo goed uitgewerkt. Naar haar richting blijven meppen en dat is het dan.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_34573481
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?

Maar heb eeecht geen tijd voor dit spel. Ga Oblivion spelen tegen die tijd Nieuwe en oude gameplay beelden van deze FPA (First Person Adventure)... wat een RPG !! Filmpje is een must see voor mensen die dit willen gaan kopen.....

http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGNma5c&search=oblivion

[afbeelding]
Die ga ik zo maar even bestellen Wel die speciale editie denk ik kost niet zo gek veel meer.
pi_34573548
Wanna hear something funny? Heb nu sinds vrijdag de retail van Ridge Racer 6.......

...... en ik vind de Full Auto demo, ondanks haar gebreken, stuk leuker.

.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:02:16 #83
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34573577
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:

[..]

Die ga ik zo maar even bestellen Wel die speciale editie denk ik kost niet zo gek veel meer.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:02:39 #84
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34573582
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:00 schreef =HellFire= het volgende:
Wanna hear something funny? Heb nu sinds vrijdag de retail van Ridge Racer 6.......

...... en ik vind de Full Auto demo, ondanks haar gebreken, stuk leuker.

.
2 bout spellen.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_34573656
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:02 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

2 bout spellen.
Waarvan Full Auto de betere. Come on, zo slecht was die niet! Ik ga er blind vanuit dat die framerate probleempjes bij de Full Version van Full Auto (:')) opgelost zijn en dan wint deze het geheid van Ridge Racer 6 met z'n overenthousiaste negert als commentator, die al AWESOME roept wanneer je auto'tje zich één meter boven de grond bevindt.

Dat noem ik, mijn waarde gijsje79, pas bout.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:11:37 #86
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34573748
Ik heb Oblivion ook maar besteld
pi_34573834
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Oblivion ook maar besteld
Soms begrijp ik jou niet Dat spel lijkt me nu werkelijk helemaal niks.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 29 januari 2006 @ 11:15:40 #88
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34573850
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Soms begrijp ik jou niet Dat spel lijkt me nu werkelijk helemaal niks.
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezien Ja je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig

zondag 29 januari 2006 @ 11:15:47 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34573856
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
Helemaal eens met deze post, behalve het Eurogamer stukje. Ik vind ze briljant, al zijn inderdaad de 360 reviews wat aan de lage kant. Ik kan alleen oordelen over Kameo en die verdient zeker meer dan de 5 die zij gaven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34573875
Is inmiddels de Collectors Edition te pre-orderen?

En over het counteren in DoA4, oefenen is waar het om draait. De Story mode kun je gelijk uitspelen, maar zeker een chara als Alpha 152 is heel moeilijk te verslaan, en dan moet je gewoon goed weten hoe je blokt en countert, en ik kan als ervaren DoA3 speler zeggen dat, hoewel je in het begin veel moet oefenen, als je het eenmaal kan, is counteren puur een kwestie van moves herkennen. En of je het gelooft of niet, dat leer je.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:16:47 #91
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_34573882
RR heeft me eigenlijk nooit echt geboeid.
Vond de demo van Full auto wel wat tegen vallen. Niet echt mijn soort game.
Dan vond ik Vigilante 8 (PSX)wel wat beter.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:17:03 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34573890
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:
pi_34573957
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezien Ja je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting. Dat trok ik toentertijd met Eye of the Beholder op de Amiga al niet.
  zondag 29 januari 2006 @ 11:21:12 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34573989
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting. Dat trok ik toentertijd met Eye of the Beholder op de Amiga al niet.
Ja ik wel Gijs..... Ik kan echt niet wachten totdat ik die grote wereld in kan trekken. Diverse presentaties hebben me overgehaald. Ga het gewoon proberen.
pi_34574017
Ik ben inmiddels in lvl 54 met marble blast en heb lvl 1-40 onder par time gehaald
Who knew?
  zondag 29 januari 2006 @ 11:23:22 #96
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_34574040
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:

En over het counteren in DoA4, oefenen is waar het om draait. De Story mode kun je gelijk uitspelen, maar zeker een chara als Alpha 152 is heel moeilijk te verslaan, en dan moet je gewoon goed weten hoe je blokt en countert, en ik kan als ervaren DoA3 speler zeggen dat, hoewel je in het begin veel moet oefenen, als je het eenmaal kan, is counteren puur een kwestie van moves herkennen. En of je het gelooft of niet, dat leer je.
Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_34574066
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:23 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.
Gniffel, en ik maar kicks gebruiken, dat klere mens ramde altijd dwars door mijn aanvallen heen, al merkte ik inderdaad dat gewoon punch idd vrij makkelijk erdoorheen kwam, maar ik dacht dat het nooit zo makkelijk kon zijn.
pi_34574195
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik wel Gijs..... Ik kan echt niet wachten totdat ik die grote wereld in kan trekken. Diverse presentaties hebben me overgehaald. Ga het gewoon proberen.
Verschillen in smaak moeten er zijn Gijs
pi_34574266
Zo wat een vette Collectors Edition, besteld en dat voor 55 euro :0
  zondag 29 januari 2006 @ 11:35:37 #100
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_34574307
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
Zo wat een vette Collectors Edition, besteld en dat voor 55 euro :0
Waar heb jij hem besteld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')