quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef peristilius het volgende:
Gamercards zijn ge-update, was het weekend weg.
Dat heeft hij toch allang beantwoordt?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?
he psssst, heb je m'n tijden op de Nurburgring al verslagen?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:52 schreef masterdave het volgende:
he psssst, iemand al mijn 3 mil met geometry wars verslagen?:)
Wat doet de update?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef zatoichi het volgende:
Vandaag zou die update van de 360 toch komen? Is ie al binnen?
He psssst, heb jij mijn highscore in Bejeweld 2 al verslagenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
he psssst, heb je m'n tijden op de Nurburgring al verslagen?
Nee hoor !quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
Ik ben er niet eens aan begonnenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
Je bent echt niet alleenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
Tekken --> Doaquote:Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
Zeiken is my middle name.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
Fighter Warquote:
Welke games vind je wel wat aan dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zeiken is my middle name.![]()
Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
PGR3 wel uiteraard en PDZ verder kijk ik uit naar Blazing Angels, Full auto, Chrome Hounds (of eigenlijk alles met mech's/robots) en tsja ik moet even naar een lijstje kijken van wat er nog uit moet komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welke games vind je wel wat aan dan?
Dat is so far vrijwel elke zo niet gewoon elke 360 game.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef piet_pelle het volgende:
Beetje de pick up and play games dus.
Condemned nietquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat is so far vrijwel elke zo niet gewoon elke 360 game.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?
quote:To be honest heb ik de retail versie nog niet aangeraakt. De debugversie wel eventjes, verwacht de gameplay van de demo, maar dan vooral meer, uitgebreider etc.Vond je de demo moddertjevet, dan zit het ook wel snor met de retail. Op de retailversie zit trouwens een embargo op van 21 februari dus veel kan en mag ik nog niet zeggen.
je weet dat condemned van sega is???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zeiken is my middle name.![]()
Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
dat maakte de 3d-sonics ook niet goedquote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je weet dat condemned van sega is???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, makkelijk is anders.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Morthill het volgende:
Inmiddels 9 story lines doorgespeeld met DoA4, nog 11 te gaan.
Heb ook ff geprobeerd op survial, koelere, dat is toch wel wat pittiger dan het was in DoA3. Hoe die gasten aan 100 wins komen
Erg, ja ik wordt ook gek, af en toe wordt alles wat ik doe gecountered. En soms ram ik er kei hard doorheen. Moet zelf eens gaan oefenen op counteren.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja, makkelijk is anders.
Was ff met de story mode begonnen, alleen maar combo's.
Dacht zet hem wel ff op een makkelijker graad, maar die was er niet.
Ik vond het wel leuk, maar ik heb na uren spelen nog steeds niet de 100,000 bereikt.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:49 schreef devv05 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die geometry wars een ongelooflijk saai kut spel vind...
DUDE!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zeiken is my middle name.![]()
Jullie kopen altijd allemaal games die ik niets vind en vervolgens zit ik een heel topic door te spitten over games die ik weiing aan vind. Condemned ook, echt geen reet aan.
condemned niet leuk vinden?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
DUDE!!!!
Condemned niet cool vinden getuigt van... nou ja. WTF are you thinking?
Zo'n mooie game... en dan niet waarderen..... Hou je ook alleen maar van pick up and see movies?
Dat zijn toch gewoon bugs?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef pkwarts het volgende:
Met de nieuwe update kan je nog steeds niet in de achtergrond downloaden terwijl jij iets anders gaat doen. Ook kan je niet een optie aanzetten dat je 360 bij opstarten altijd je dashboard laat zien ipv je game opstart. De update is dus gewoon bugfixes.
Hahaha, m'n gezeik hebben ze aangehoord.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef pkwarts het volgende:
De update is:Improvements to the Xbox Guide. Option to retain your saved games when you delete a profile. Increased accuracy of "last time played." Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands. More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
Nee, die komt morgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef devv05 het volgende:
Zit die CoD2 patch erin verwerkt dan?
Waar heb je het over?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Waar is mijn online professional achievement MS? Hierrrrrrrrrr
Kutsupport
heb jij die knipperdingen dan nog aan staan?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon bugs?
Ik zou toch echt graag een optie hebben om in te loggen als "Appear offline". Soms zet ik m'n Xbox gewoon even aan om een DVD'tje te testen, iets te proberen met Media Center of gewoon even een paar minuutjes een arcade-gamepje te doen terwijl ik op iets wacht. Dan beginnen er gelijk invites te blingen. Om nou elke keer uit te gaan leggen aan mensen wat ik aan het doen ben heb ik dan echt geen zin in, maar het negeren is ook zo lullig. Nee Retuobak, het is niks persoonlijks
erm iedereen die online wilt gamen heeft ze aanstaan? hoe kan je anders invites makkelijk zien?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
heb jij die knipperdingen dan nog aan staan?
Internetkabel d'ruit roppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Dat vind ik wel de belangrijkste idd.. ik wil gewoon eerst mn dashboard zien en daarna kiezen om een spel te starten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef Heintje het volgende:
Net als het meteen naar je dashboard booten. Zijn dat toch wel de grootste verbeterpunten.
Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
.
Maar ik zal zo snel mogelijk het voor je bekijken.![]()
Ziet er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef Bastard het volgende:
TestDrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor
Ja precies..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit.
Eerst ff afwachten wat de gameplay inhoud.
Misschien Sign Out.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Halle-fucking-lujaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Een FPSquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:16 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het is
Die lijkt me coolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:00 schreef Bastard het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig denk ik.
JAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien?.
Is al een vrij oude trailer hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien?.
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.
Ja, uit 2004 staat aan het eind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is al een vrij oude trailer hoorHeb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldig
Tis niet makkelijk.. maar daarom ook erg cool vind ik. Knoppen moet je even door hebben ook, tis niet niet echt een buttonbash spel. Maar grafisch ... mooiste tot nu toe denk ik.. en hooguit 3 seconden laadtijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ga vandaag maar eens kijken of ik DOA4 kan vinden ergens..
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !
Over algemeen lovende reviews, en terecht imho..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klinkt goed, B. De reviews waren ook wel lovend..
Trouwens, die Wardevil screens (en het filmpje) zijn allemaal met de nieuwe (ingame) engine gemaakt.. De RTE1080 engine...
Ieder geval een spel om in de gaten te gaan houden danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die Wardevil screens zijn ingame!
Daar komt het op neer.
Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Die ingame shot van Far East of Eden
Dat menen ze niet
My point exactlyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweest.
Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of Warquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?
Toch ziet BF2 er beter uit naar mijn idee..
Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of War
Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.quote:
Nou, wat ik er grafisch van heb gezien was echt briljant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.
Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!
quote:360 Resident Evil 5 far off, Chromehounds coming along
Japanese publishers talk Xbox 360 development: Konami targeting US audiences, AQ Interactive considering 2-3 more titles, Capcom cautious.
While the Xbox 360 may be off to a slow start in Japan, publishers in the country aren't about to abandon the console. The latest issue of Famitsu Xbox 360 magazine interviews developers at top companies, and they've revealed what's in store for the console for 2006--and beyond.
One of the first Japanese publishers that announced Xbox 360 support was Capcom. Producer Keiji Inafune, best known as the creator of Mega Man, is currently working on Dead Rising for the Xbox 360. He revealed to Famitsu Xbox 360 that the project's development has entered its final stages and that his staff is currently fine-tuning the game. Inafune also commented that the basic components have been completed for Capcom's second Xbox 360 title, Lost Planet: Extreme Condition. Both games are scheduled for release during 2006 in Japan, and Dead Rising is set to hit the US in May.
When asked about Resident Evil 5, Inafune revealed that development on the game still hasn't begun in earnest. He explained that his developers are working on the game's graphics and going through a lot of trial and error to come up with ideas to make it play as an all-new game. Inafune hinted that RE5 wouldn't be coming out anytime soon, commenting that Capcom has no plans to release it until it's satisfied.
When asked about other Xbox 360 projects at Capcom, Inafune commented that the company is waiting to see how the Xbox 360 fares at retail before it makes its next move. He commented that making a next-generation game costs a lot, especially in terms of human resources. Inafune explained that Capcom currently has four next-generation games in development, and each requires a team of at least 50 staffers, or 200 total employees--nearly half the company's designers. Inafune thinks that the game industry may be entering into a new stage where it has to turn to outside investors to fund ballooning next-gen budgets, much like the film industry does.
Konami also feels the need to prepare for the changing game market, and it's starting to reorganize. Konami game software company president Michihiro Ishizuka told Famitsu Xbox 360 that Konami will be establishing development studios in four regions of the world in an effort to shift from a primarily Japanese company to a global enterprise. Up until now, Konami created all its games in Japan, but Ishizuka told the magazine that times have changed, and the markets in various regions have different demands and business practices.
Ishizuka admitted that 360 sales in Japan have been slow, but he hopes to release games that will help the console penetrate the traditionally Xbox-resistant market. However, he also commented that strong demand for the next-gen machine in North America and Europe means that Konami's Xbox 360 games will be fundamentally catered toward consumers in those two regions.
In terms of global expansion, Square Enix has been the first Japanese publisher to offer a massively multiplayer online role-playing game for the Xbox 360. The publisher has begun a beta of Final Fantasy XI in Japan, America, and Europe. In particular, Europe has been a major target for Square Enix since FFXI hasn't been previously released in the region. FFXI producer Hiromichi Tanaka revealed to Famitsu Xbox 360 that official services for FFXI will be announced soon, and gamers can expect it to launch within the next few months.
Tanaka also talked a bit about Square Enix's next MMORPG project, which is about to go into full-scale development. While Tanaka didn't reveal details, he confirmed that it will take advantage of the technologies shown in Square Enix's demo trailer during Microsoft's Pre-E3 conference last year. When asked about its release period, Tanaka hinted that it might take at least another year and a half..
There's no doubt that many Japanese publishers will be announcing new Xbox 360 games at this year's E3, and one company that's already confirmed it is Sega. Sega consumer division sub-chief Hiroyuki Miyazaki commented to Famitsu Xbox 360 that his company will be announcing a number of new titles at E3 2006 targeted toward the European and North American market. Miyazaki also said that development on Chromehounds is going well, and it should come out before Mistwalker's Blue Dragon.
When asked whether Virtua Fighter 5 and House of the Dead 4 would come out for the Xbox 360, Miyazaki commented that both are currently under consideration, given their popularity in arcades worldwide.
Famitsu Xbox 360 also spoke with Naohiko Hoshino, vice president of AQ Interactive. AQ Interactive has been getting a lot of attention as an Xbox 360 game publisher, ever since it announced its three big titles at the end of 2005. The company is currently working with Mistwalker's Hironobu Sakaguchi on a new role-playing game named Cry On, and it's also developing two other games: Bullet Witch and Vampire's Rain.
Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain are all large-scale projects, and Hoshino confirmed to Famitsu Xbox 360 that there's a lot of money being invested into each of them. Although it's a huge risk to throw a great deal of cash into original games that aren't sequels, Hoshino said he feels people are getting tired of the same old titles. He thinks that the launch of a new console provides the biggest opportunity to start a new franchise from scratch..
Hoshino said his aim is to expand Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain into successful series. Aside from making sequels, he also hopes to expand them into arcades, mobile phones, and online content if possible.
Hoshino also revealed that AQ Interactive is considering two to three other midsized Xbox 360 projects. Whether the projects will be accepted will depend on the console's success in Japan, he said.
En een MP er bij doen.. BF2 danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOP
[afbeelding]
Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.
Ja dat is het geval in de demo, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik weet wat ik doe wanneer het om fight night games gaat. En ik vond het heel erg slecht dat een jab zo makkelijk te counteren was. Ik bedoel je parreert een jab en kan dan meteen linker hoek rechter hoek linker uppercut geven...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.
Wat een toffe game gekquote:
Nog niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
Je weet dat dit een andere Miyamoto is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |