Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
.
Maar ik zal zo snel mogelijk het voor je bekijken.![]()
Ziet er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef Bastard het volgende:
TestDrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor
Ja precies..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit.
Eerst ff afwachten wat de gameplay inhoud.
Misschien Sign Out.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Halle-fucking-lujaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Een FPSquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:16 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het is
Die lijkt me coolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:00 schreef Bastard het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig denk ik.
JAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien?.
Is al een vrij oude trailer hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien?.
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.
Ja, uit 2004 staat aan het eind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is al een vrij oude trailer hoorHeb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldig
Tis niet makkelijk.. maar daarom ook erg cool vind ik. Knoppen moet je even door hebben ook, tis niet niet echt een buttonbash spel. Maar grafisch ... mooiste tot nu toe denk ik.. en hooguit 3 seconden laadtijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ga vandaag maar eens kijken of ik DOA4 kan vinden ergens..
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !
Over algemeen lovende reviews, en terecht imho..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klinkt goed, B. De reviews waren ook wel lovend..
Trouwens, die Wardevil screens (en het filmpje) zijn allemaal met de nieuwe (ingame) engine gemaakt.. De RTE1080 engine...
Ieder geval een spel om in de gaten te gaan houden danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die Wardevil screens zijn ingame!
Daar komt het op neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |