Virtua Tennis en Virtua Fighter!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
Nogmaals voor Morthill:
28.01.06 - Sega hat in der Famitsu Xbox 360 gesagt, dass man untersucht, Spiele der Virtua-Serie möglicherweise auf die Xbox 360 umzusetzen.
Der Grund ist die Beliebtheit der Titel in den westlichen Märkten, wodurch sich Umsetzungen lohnen würden.
9.0 Presentationquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
Ik wil zo DOA4 gaan halen? Is ie het een beetje waard?
Xbox 360 FTW. Sega is vanaf nu mijn God. Virtua Tennis en Virtua Fighter op de 360, wat wil een mens nog meer. Laat ze aub komen Sega.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:54 schreef pkwarts het volgende:
Nogmaals voor Morthill:
28.01.06 - Sega hat in der Famitsu Xbox 360 gesagt, dass man untersucht, Spiele der Virtua-Serie möglicherweise auf die Xbox 360 umzusetzen.
Der Grund ist die Beliebtheit der Titel in den westlichen Märkten, wodurch sich Umsetzungen lohnen würden.
Had ondertussen al wat reviews gelezen en over het algemeen zeer positief. Dus ik ga zo maar even naar de stad om 'm te halenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
9.0 Presentation
Very nicely done. A ton of modes and the online set-up is especially well done.
9.0 Graphics
Everything looks excellent, the characters, the backgrounds, the special effects -- everything.
8.5 Sound
Kicking guitar riffs and rocking tunes are complemented by high action sound effects and nicely separated sound.
9.0 Gameplay
Subtlety is the name of this game, which, for this series, is a big change. DOA3 fans will need to re-adjust their fighting style a bit.
9.0 Lasting Appeal
There are tons of unlockables in DOA4, from fourth and fifth costumes to weird hats and face masks. The online mode is rich with options and it's technically sound, making for a great experience.
Lijkt me toch wel een leuk spel dan!
Lijkt me nogal een persoonlijke vraag. Grafisch zit ie goed in elkaar maar hij kon mij nog geen 5 minuten boeien omdat ik niet van fightgames hou.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
Als je hem al op normal ofzo hebt uitgespeeld moet het al een stukje makkelijker zijn als je die checkpoints nog een beetje weet tenminste. Vond het echt zo ontzettend frustrerend dat je om het checkpoint heen kon lopen op sommige stukken en zo dus dat hele checkpoint misttequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect hoorDaar begin ik niet aan.
Ik moet bekennen, de vrouwtjes zien er ditmaal weer beter uit. Zitten heerlijke filmpjes bij haha.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:56 schreef Morthill het volgende:
DoA 4 is binnen, tijd om te gamen
Ik wacht al sinds de release op deze gamequote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik moet bekennen, de vrouwtjes zien er ditmaal weer beter uit. Zitten heerlijke filmpjes bij haha.Gotta luv it.
Die gekke Jap van Team NINJA kan weer trots op zichzelf zijn.
Hopen dat ie dan niet tegenvalt he.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds de release op deze game
whahaha, met dit soort eindfilmpjes en verhaallijnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hopen dat ie dan niet tegenvalt he.
Niet meer als het waar is dat Virtua Fighter 5 naar de 360 gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
Al komt VF5 naar de 360, dan duurt dat nog 1.5 jaar of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet meer als het waar is dat Virtua Fighter 5 naar de 360 gaat.
Virtua series![]()
De game is er al in de arcade, ik neem aan dat porten niet zo lang duurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Al komt VF5 naar de 360, dan duurt dat nog 1.5 jaar of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
Er zit een frisbee bij je Xbox live Abo!! Hoe vet is dat...wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
van de nieuwe games nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef devv05 het volgende:
Marble Ultra Blast en Bejeweled 2 gekocht voor tussendoorGewoon vermakelijk games. Die gratis arcade game is trouwens ook best aardig als je het een beetje doorhebt. Hopen dat er nog wat leuke nieuwe games in de planning zitten, is daar niet ergens een overzicht van ofzo?
Sommige hebben wel met het verhaal te maken (als het gaat om die kloon bedoel je). De ninja's en Helena bijvoorbeeld. Anderen zoals Zack zijn alleen maar hilarisch!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:00 schreef Morthill het volgende:
Weet iemand wat de eindfilmpjes van DoA4 daadwerkelijk met het spel te maken hebben
Niet dat ik het erg vind, vind het wel leuk, sexy filmpjes die totaal nergens toe doelen, net als in DoAX, maar dit gaat wel heel vre
Naja, als je dat vergelijkt met ALLE andere reviews op het net kan je je serieus af gaan vragen in hoeverre deze review klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van DOA4...auch...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625
Huidige games op gamer.nl had ik gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef =HellFire= het volgende:
Heb wel een oud overzicht (met de huidige games) voor je in de aanbieding though.
Ze zijn wel erg kritisch moet ik zeggen. Ja, online is het wat laggy en het is het zelfde trucje als DOA3 allleen dan nog weer mooier en iets uitgebreider, maar damn, I love it.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, als je dat vergelijkt met ALLE andere reviews op het net kan je je serieus af gaan vragen in hoeverre deze review klopt.
Sowieso, Eurogamer is Eurogamer allang niet meer imo.
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef Retuobak het volgende:
En Quake IV voor de 360 verdient gemiddeld veel lager.
No way dat je een game met dergelijke performanceproblemen een voldoende kunt geven.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
"The amount of detail and objects displayed on the screen at one time is just amazing, especially since there never seems to be a frame rate hit."
Ik bedoel eigenlijk iets andersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Sommige hebben wel met het verhaal te maken (als het gaat om die kloon bedoel je). De ninja's en Helena bijvoorbeeld. Anderen zoals Zack zijn alleen maar hilarisch!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Als het mee zit staat die deze zomer ook bij mij in huis.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef Frasier het volgende:
Woohoo vandeweek ga ik waarschijnlijk deze TV halen. Dat moet er pas echt mooi uit gaan zien.
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp
Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen'quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
Wat een kut-spel dat DOA4. Nu weet ik weer waarom ik vechtspellen niet leuk vind. Pure frustratie wekken die bij me op.
Je kan op reviews afgaan of op gametypes... voor een vechtspel is dit het mooiste spel wat ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Agh, ik ben geloof ik 15-20 minuten bezig geweest met Alpha 152. Godsonmogelijk zo'n beetje. Telkens als ik bijna had gewonnen was ik 2 klappen later dood >_<quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of misschien heet 't wel 'niet tegen je verlies kunnen'.
Dit spel gaat me echt controllers kosten vrees ik.
eensch. Ik heb games gespeeld die volledig werden afgekraakt maar waarmee ik me zeker zeer vermaakt heb. (Anna Kournikova's Smash Court Tennis op de PS1 was een van die gamesquote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben. Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is
. Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
Die Eurogamer review was inderdaad nogal... ernstig ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:
DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!
Ja maar nu is het zo moeilijk dat je praktisch altijd geraakt wordt en dan is het gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet. Je moet voorspellen en dat houdt het spannend. Als je het van te voren zou weten dan is er geen hol aan natuurlijk.
jaja je bent sega fanboy, nou weten we et welquote:Op zondag 29 januari 2006 02:40 schreef piet_pelle het volgende:
DOA is gewoon veel te moeilijk met verdedigen. Hoe kun je nou in hemelsnaam in een fractie van een seconde beslissen of je nou hoog, midden of laag moet repellen en het nog uitvoeren ook?!
Dit spel ga ik echt nooit te nimmer spelen, vond de vorige delen ook al kut. ik wacht wel op een echte fighter, VF5![]()
Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja je bent sega fanboy, nou weten we et wel
verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ga je mij vertellen dat jij DOA wel leuk vind? Als verdedigen onmogelijk is dan kunnen de toeters en bellen nog zo leuk zijn dan blijft het een rukspel.
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
de games spelen net iets anders, DOA wint het voor mij door het online gamen, zodra soul caliber online gaat word het lastigquote:Op zondag 29 januari 2006 03:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind het dan ook erg moeilijk om een "beste" te kiezen tussen deze twee.
Het probleem is dat ik altijd met/tegen noobs speel. En dan kun je met een dergelijk ingewikkeld verdedigings systeem niets doen tegen random combinaties van alles wat ze maar in kunnen drukken.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
verdedigen is niet onmogelijk, verdedigen voor gevordeden lijkt onmogelijk, je hebt normaal blocken dat doe je met X, en je kan het wat verder brengen door er counters van te maken, als jij je vijand door hebt dan kan je alles counterren, als je weet hoe een combo verder gaat dan ga je counterren, ik vind DOA samen met soul caliber de beste fighting games die er zijn.
Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?quote:Op zondag 29 januari 2006 03:56 schreef Gamedemon het volgende:
Gast je kan ook gewoon blocken, als je niet kan counterren moet je het laten zitten.
Counterren is voor mensen die meer kunnen dan button bashen
gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar blocken werkt niet tegen elke move die anders is dan simpelweg x of y indrukken. Man, moet ik je nog de basics van de game uit gaan leggen terwijl je wel het gevorderde werk zegt te weten?
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast ga slapen ofzo , tering je kent de game geeneens.
Je hebt grabs, daar werkt counterren ook niet tegen, alleen op hetzelfde moment op Grab drukken.
en de andere is de flying kick van jan lee, daar moet je voor bukken, voor de rest kan je ALLES normaal blocken.
Alleen als iemand laag aanvalt moet je laag blocken , en als iemand midden/hoog aanvalt hoog blocken.
En je kan ALLES op die manier blocken behalve grabs en uitzonderlijke attacks (die vrijwel niemand heeft).
Counterren kan wel op 3 manieren, Hoog counterren, midden counterren, laag counterren maar daar moet je de game voor kennen en niet 15 minuten ingestoken hebben.
Je moet zien welke combo iemand start, of wat voor gedrag iemand online vertoont.
Als ik zie dat iemand na Combo 1 , move 2 altijd doet dan block ik combo 1 en counter ik move 1.
Dat is het mooie aan button bashers, die rammen constant dezelfde knop in , dat is voor mij : Counter counter counter counter
Thanks agent Mulder that will be all !quote:Op zondag 29 januari 2006 01:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eurogamer word betaald door sony om slechte reviews te geven, ze geven voor ELK spel echt absurd lage cijfers, mooie randdebiele daar
Of je gaat gewoon eerst practice spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.![]()
Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
Kan niet zeggen dat ik erg enthousiast wordt van die shots, tis wel erg vol met jaggies allemaal.
Die ga ik zo maar even bestellenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet echt onder de indruk maar om nou te zeggen lelijk?
Maar heb eeecht geen tijd voor dit spel. Ga Oblivion spelen tegen die tijdNieuwe en oude gameplay beelden van deze FPA (First Person Adventure)... wat een RPG !!
Filmpje is een must see voor mensen die dit willen gaan kopen.....
http://youtube.com/w/Oblivion?v=7srHUGNma5c&search=oblivion
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die ga ik zo maar even bestellenWel die speciale editie denk ik kost niet zo gek veel meer.
2 bout spellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:00 schreef =HellFire= het volgende:
Wanna hear something funny? Heb nu sinds vrijdag de retail van Ridge Racer 6.......
...... en ik vind de Full Auto demo, ondanks haar gebreken, stuk leuker..
Waarvan Full Auto de betere. Come on, zo slecht was die niet! Ik ga er blind vanuit dat die framerate probleempjes bij de Full Version van Full Auto (:')) opgelost zijn en dan wint deze het geheid van Ridge Racer 6 met z'n overenthousiaste negert als commentator, die al AWESOME roept wanneer je auto'tje zich één meter boven de grond bevindt.quote:
Soms begrijp ik jou nietquote:
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soms begrijp ik jou nietDat spel lijkt me nu werkelijk helemaal niks.
![]()
Helemaal eens met deze post, behalve het Eurogamer stukje. Ik vind ze briljant, al zijn inderdaad de 360 reviews wat aan de lage kant. Ik kan alleen oordelen over Kameo en die verdient zeker meer dan de 5 die zij gaven.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Retuobak het volgende:
Eurogamer is toch een verzameling bijeengeraapte pretentieuze losers die denken verstand van games te hebben. Maar goed, ik heb sowieso weinig vertrouwen in reviews, dat heb ik grotendeels verloren toen ik erachter kwam dat volgens gamerankings Half-Life 2 de beste PC game ooit is
. Ik oordeel dan ook gewoon het liefst zelf of ik ga uit op gebruikerservaringen. Maar inmiddels kan ik sowieso wel beoordelen wat ik ongeveer leuk ga vinden en wat niet, dus reviews zijn lang niet zo essentieel meer voor mijn koopbeslissingen als vroeger.
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:
Is inmiddels de Collectors Edition te pre-orderen?
Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezienJa je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik wel Gijs.....quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel...maar het is first-person en heeft zo'n klassieke RPG setting.Dat trok ik toentertijd met Eye of the Beholder op de Amiga al niet.
![]()
Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef Morthill het volgende:
Is inmiddels de Collectors Edition te pre-orderen?
En over het counteren in DoA4, oefenen is waar het om draait. De Story mode kun je gelijk uitspelen, maar zeker een chara als Alpha 152 is heel moeilijk te verslaan, en dan moet je gewoon goed weten hoe je blokt en countert, en ik kan als ervaren DoA3 speler zeggen dat, hoewel je in het begin veel moet oefenen, als je het eenmaal kan, is counteren puur een kwestie van moves herkennen. En of je het gelooft of niet, dat leer je.
Gniffel, en ik maar kicks gebruiken, dat klere mens ramde altijd dwars door mijn aanvallen heen, al merkte ik inderdaad dat gewoon punch idd vrij makkelijk erdoorheen kwam, maar ik dacht dat het nooit zo makkelijk kon zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Tegen Alpha hoef je niet eens te blokken. Hele tijd punch doen omdat ze of in een aanval loopt of ergens heen teleport waar je gewoon door kan blijven punchen. Het is echt de enige character in de hele game waar je gewoon bijna kan buttonsmashen.
Verschillen in smaak moeten er zijn Gijsquote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik wel Gijs.....Ik kan echt niet wachten totdat ik die grote wereld in kan trekken. Diverse presentaties hebben me overgehaald. Ga het gewoon proberen.
Waar heb jij hem besteld?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef Ipho het volgende:
Zo wat een vette Collectors Edition, besteld en dat voor 55 euro :0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |