Sorry 55,99. Mag ik dat hier posten?quote:
Die CE moet ik hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begrijp je mij niet? Gijs,... je weet toch dat ik een RPG'er ben? Je hebt zeker de 20 minute presentation niet gezienJa je trekt het of niet.... mij lijkt dit geweeeeldig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RTFM en ga de practise mode is bekijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prachtig als het in de praktijk ook gewoon werkte en dat doet het dus niet.![]()
Precies, bij DoA2 schoot je er in een zucht doorheen en dan had je het eindfilmpje gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb sinds gister DOA4 (en meteen 6x op normal uitgespeeld) en het is zeker niet zo dat het onmogelijk is geworden. Zou het eerder uitdagend noemen. Heb nu ook meer het idee dat je iets moet presteren om een eindfilmpje te zien ipv ff snel met alle characters door het spel heen te gaan.
Vind alleen de eindbaas (Alpha) niet zo goed uitgewerkt. Naar haar richting blijven meppen en dat is het dan.
Oh, verrek, begin je standaard op normal of zoquote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
RTFM en ga de practise mode is bekijken
[..]
Precies, bij DoA2 schoot je er in een zucht doorheen en dan had je het eindfilmpje gezien.
in het begin had ik ook zoiets van : Tyfus wat moeilijk staat die op hard ofzo.
Maar aan de andere kant ben je er nu wel langer mee bezig wat dan wel weer gunstig is
oefenenquote:Op zondag 29 januari 2006 13:16 schreef zatoichi het volgende:
Meppen helpt wel bij Alpha, je moet het alleen wel goed timen. Verder begin ik standaard met een counter, lukt niet altijd, maar als ie lukt ben je al aardig op weg. Ik blijf het spel behoorlijk puittig vinden, zeker als ik timed mode doe of survival, volgens mij heb ik nog niet eens tien tegenstanders neergemept, hoe moet ik er nou honderd halen
dacht ik al, maar er zou ook ergens een site moeten zijn waarbij je het bestandje op een cd kon fikken ofzo toch en dan overzetten?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kan dat niet. Voor BC moet je echt een harde schijf hebben.
Je kon toch die CD aanvragen bij Microsoft ofzo :xquote:Op zondag 29 januari 2006 13:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dacht ik al, maar er zou ook ergens een site moeten zijn waarbij je het bestandje op een cd kon fikken ofzo toch en dan overzetten?
Mediamarkt zwolle heeft er nog genoeg, was gister enminste zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef H.Flick het volgende:
Nu je het zegt staat me ook iets bij van CD's. Maar daar weet ik verder ook niks van. Beste oplossing is een HD kopen, maar die zijn waarschijnlijk nergens te krijgen.
tsja tis een core tard dus of die een HDD gaat kopen betwijfel ikquote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef H.Flick het volgende:
Nu je het zegt staat me ook iets bij van CD's. Maar daar weet ik verder ook niks van. Beste oplossing is een HD kopen, maar die zijn waarschijnlijk nergens te krijgen.
Die moet ik nog halen. Gaan we zo maar eens doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Gamedemon het volgende:
Die cut scene van Lei Fang als je de story mode met haar uitspeelt is echt te flauw
*besteld*quote:Op zondag 29 januari 2006 11:50 schreef Ipho het volgende:
Reclame ofzo weet ik veel. Hier heb je je link:
http://zuiderpark-computers.nl/advanced_search_result.php?keywords=Oblivion&x=0&y=0
quote:
De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van Helena isVoor de mensen die te ongeduldig zijn...
Gister was die nog 10x zo snel.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mensen die ongeduldig zijn doen er ook niet goed aan om van die mirror te downen, met 20kB/sec.....
Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloadenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindfilmpje van Helena isVoor de mensen die te ongeduldig zijn...
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb inmiddels 7 uitgespeeld, Helena is dan de volgende. Gaat sneller dan downloaden
Die van Zack.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
Ok, niet dat dat nu zo veel moeite kost, maar goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
helena unlock je pas als je het met alle 16 begin mannetjes uitgespeelt hebt.
heb ik net gedaan, de filmpjes van Ryu Hayabusa en hayate zijn het vetste
Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
Heeft dit spel eigenlijk een xbox live optie?
Die hard singleplayer,..... verwoording +9quote:Op zondag 29 januari 2006 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Live Aware denk ik alleen. Dus wat extra content en Achievements. Verder is het die-hard single player, zo wordt het ook gepromoot.
EDIT: Die CE is wel heel vet. Maar ik houd niet zo van pre-orderen, ik ga dus als hij uit is even de winkel checken en kijken of hij er nog is, anders neem ik de normale editie wel mee naar huis.
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
Gvr wordt het nu een DOA topic, we hebben echt snel nieuwe games nodig. Wat duurt het lang tot maart zeg![]()
Liever niet als het een spel is dat mij niet interesseertquote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast zeik niet , komt er een keer een nieuw spel uit en dan mag er niet over gelult worden?
Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef Ipho het volgende:
Die hard singel player game
Ik ben zoizo zeker dat ik hem krijg op of net naar de launche. het is natuurlijk altijd spannend met de post
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Argh...Nu ik iedereen de CE zie per-orderen ben ik bang dat ik soweiso achter het net vis.
Maar hoeveel mensen zullen deze game nu leuk vinden? Kan me niet voorstellen dat ik het misloop. De ervaring leert namelijk dat de post nogal moeite heeft met het vinden van dit huis.
[Xbox 360] Dead or Alive 4quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef piet_pelle het volgende:
Gvr wordt het nu een DOA topic,
Speel je dat baggerspel nou nog steeds?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Retuobak het volgende:
Woei 2 ranked races online gewonnen met PGR3
En ook nog op rij
Gelijk ook de start last finish first badge opgepikt
Tennisende etalagepoppen!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef EvilWasp het volgende:
Nieuwe Top Spin 2 screens
Allemaal @ 1280*720.
Geen slecht woord over al die knikkerpracht en praalquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel. Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Heintje het volgende:
Marble Blast is gaaf ja, alleen jammer dat de learderboards niet werken met friends.
Als ik naar de achievements kijk ben ik de enige die al eieren gevonden heeft.
Ik zal julie een tipje geven. In het eerste level ligt er 1 redelijk makkelijk te vinden.
Ik moet nog 2 levels en dan heb ik ze alle 60 een keer gehaald. Alleen die zijn zou moeilijk. Level 59 lijkt nog wel makkelijk maar wil me maar steeds niet lukken. En level 60 heeft niet voor niks een moeilijkheid van 11 op een schaal van 1 tot 10.
Toch van de week maar eens met wat meer Fokkers tegen elkaar spelen.
Nee, ik woon midden in de stad, maar op een wat verdekte plek.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Woon je ook diep in het boos. Dan is de game wel wat voor jou, om in de sfeer te komen
![]()
Klinkt als een prima deal !!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:14 schreef pkwarts het volgende:
Vandaag mijn PGR 3 omgeruild tegen de Condemned van iemand anders. Ik heb er zin in
`Wat ik bedoel is dat er bij sommige levels bij friends alleen ik zelf sta, terwijl er gezien de achievements er meer moeten zijn uit mijn friendslist die dat level gehaald hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?
Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijnquote:
Ik vind bij de 2de vergelijking het "na" plaatje mooier dan het "voor" plaatje.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:53 schreef pkwarts het volgende:
Het schijnt dat Bethesda alle speciale shadow en lightning uit Oblivion heeft gehaald en dat alleen alle characters en bomen nog maar schaduwen hebben. Dat klinkt niet zo erg, maar als je de vergelijking shots ziet:
Voor | Na
Voor | Na
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel. Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
Ik verwacht hoge reviews van dit spel maar ik denk niet dat iedereen dit trekt. Kijk naar Morrowind,..... hoge reviews maar niet iedereen vond het cool... weet wat je doet dusquote:Op maandag 30 januari 2006 07:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijnJij hebt me een beetje voor dat spel zitten hypen
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Auto's, explosies, schieten en harde muziek!
Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet wegquote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.
Trage hiphop bij een snel spel heb ik NOOIT begrepen.
Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb de ingame muziek snel verwisseld voor mijn eigen muziekquote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
Ja, de rest is ook niet best, maar in elk geval past die muziek bij 150 km/u.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
Games met gewapende auto's speelde ik al op mijn MSX.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Games met draakjes enzo had je toen ook al, over dat soort dingen hoor ik je nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Games met gewapende auto's speelde ik al op mijn MSX.
True. Maar dat is niet de hiphop die ik bedoelde.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet weg
Liever klassieke muziek dan misplaatste hiphop I'd say!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?
To be honest heb ik de retail versie nog niet aangeraakt. De debugversie wel eventjes, verwacht de gameplay van de demo, maar dan vooral meer, uitgebreider etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef pmponer het volgende:
Hellfire, heb je die fight night al bekeken, en kun je daar al iets over loslaten?
Is de gameplay nog aangepast?
Er is niks mis mee (hiphop is nog ergerquote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
vanavond live proberen? ben er nog niet online mee geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
Zo dat DOA4
Die KLAPPEN die er vallen ... die gfx.. die countermoves.. dat schelden en kwaad worden![]()
Nog 1 mannetje dan heb ik vlgs mij storymode uitgespeeld..had er ff geen kracht meer voor
Maar inderdaad.. als je goed kan blocken.. kom je wel verder dan puur alleen in de aanval gaan.
Maar tis zo fucking knap om te counteren,.. dat lukt me echt weinig.. of ik douw de verkeerde knoppen in door de stress
Nee ik ook niet, ik zal vanaaf es checken of ik tijd er voor hebquote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanavond live proberen? ben er nog niet online mee geweest
Hehequote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Er is niks mis mee (hiphop is nog erger), maar ik heb liever games met wat meer klasse en verhaal.
Die grote update kwam vandaag toch uit? Ligt het daar wellicht aan...quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef =HellFire= het volgende:
Doet Xbox Live het wel? Alles werkt weer maar bij Xbox Live houdt ie bij de tests er mee op...........
ZO FRUSTREREND!
Yep, die is erg vet!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef Mister_T het volgende:
Condemned een leuke game?, vond de sfeer in de demo namelijk al erg vet
Kan je nog wat over fight night round 3 vertellen? Of de gameplay is aangepast e.d. ?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe, lomp racen en schieten moet je van houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |