Geen slecht woord over al die knikkerpracht en praalquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel. Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef Heintje het volgende:
Marble Blast is gaaf ja, alleen jammer dat de learderboards niet werken met friends.
Als ik naar de achievements kijk ben ik de enige die al eieren gevonden heeft.
Ik zal julie een tipje geven. In het eerste level ligt er 1 redelijk makkelijk te vinden.
Ik moet nog 2 levels en dan heb ik ze alle 60 een keer gehaald. Alleen die zijn zou moeilijk. Level 59 lijkt nog wel makkelijk maar wil me maar steeds niet lukken. En level 60 heeft niet voor niks een moeilijkheid van 11 op een schaal van 1 tot 10.
Toch van de week maar eens met wat meer Fokkers tegen elkaar spelen.
Nee, ik woon midden in de stad, maar op een wat verdekte plek.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef Ipho het volgende:
[..]
Woon je ook diep in het boos. Dan is de game wel wat voor jou, om in de sfeer te komen
![]()
Klinkt als een prima deal !!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:14 schreef pkwarts het volgende:
Vandaag mijn PGR 3 omgeruild tegen de Condemned van iemand anders. Ik heb er zin in
`Wat ik bedoel is dat er bij sommige levels bij friends alleen ik zelf sta, terwijl er gezien de achievements er meer moeten zijn uit mijn friendslist die dat level gehaald hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leaderbords werken wel met friends?! Met Y kun je switchen naar friends, of bedoel je iets anders?
Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijnquote:
Ik vind bij de 2de vergelijking het "na" plaatje mooier dan het "voor" plaatje.quote:Op maandag 30 januari 2006 07:53 schreef pkwarts het volgende:
Het schijnt dat Bethesda alle speciale shadow en lightning uit Oblivion heeft gehaald en dat alleen alle characters en bomen nog maar schaduwen hebben. Dat klinkt niet zo erg, maar als je de vergelijking shots ziet:
Voor | Na
Voor | Na
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even de Full Auto demo gedaan en dat lijkt me dus echt een gigantisch baggerspel. Dat Marble gebeuren is ook al niet leuk. Was het maar maart!!!
Ik verwacht hoge reviews van dit spel maar ik denk niet dat iedereen dit trekt. Kijk naar Morrowind,..... hoge reviews maar niet iedereen vond het cool... weet wat je doet dusquote:Op maandag 30 januari 2006 07:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik houd jou verantwoordelijk als het niks blijkt te zijnJij hebt me een beetje voor dat spel zitten hypen
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Auto's, explosies, schieten en harde muziek!
Beetje Cypress Hill bij Hexic is niet wegquote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.
Trage hiphop bij een snel spel heb ik NOOIT begrepen.
Of klassieke muziek, zoals bij GT4 en PGR3. Jezus, wat idioot. Moet dat een spel meer 'klasse' geven ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Harde muziek HOORT er gewoon bij.
Trage hiphop bij een snel spel heb ik NOOIT begrepen.
Heb de ingame muziek snel verwisseld voor mijn eigen muziekquote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
Ja, de rest is ook niet best, maar in elk geval past die muziek bij 150 km/u.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef Retuobak het volgende:
Klassieke muziek is de enige muziek bij PGR3 die iig niet afgrijselijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |