quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Inderdaad!quote:
Nee hoor, gewoon pekel uitlachenquote:
zijn al je belangrijke mids uitstekend in conditie? En je trainies hoger of gelijk aan goed? Dan kan je beter inderdaad iets anders trainen weekje. passen trainen is hele goede optie, je traint dan 7 man volledig (al je middenvelders en aanvallers). Je kan ook beslissen gewoon playmaking te trainen, scheelt toch weer weekje wachten later. Het zijn sowieso ruk-weken, voor iedereen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn spelers hebben genoeg conditie.
Kan ik nu beter overgaan op mijn oude training, of even een week wat anders trainen. Er is maar één wedstrijd dus ik kan maar 3 vol en 2voor de helft positiespel trainen. Is even een andere opstelling en dan bijvoorbeeld passen trainen een hint?
Hoger dan goed.. Dat is toch uitstekend?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef Grumpey het volgende:
zijn al je belangrijke mids uitstekend in conditie? En je trainies hoger dan goed?
ik weet niet waar je dat gelezen hebt hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hoger dan goed.. Dat is toch uitstekend?![]()
Slijm, slijm, je mag zeker z'n TeamSpeak server lenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef maniack28 het volgende:
Goed idee Kaheemmoet zeggen dat je erg goed bezig bent de laatste tijd!
Is niet van hemquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Slijm, slijm, je mag zeker z'n TeamSpeak server lenen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
even een berichtje in dit topic, anders gaat JD me nog missen en dat kan natuurlijk niet. Joralf ga je voor minimale kosten omdat je alles verkoopt?
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
even een berichtje in dit topic, anders gaat JD me nog missen en dat kan natuurlijk niet. Joralf ga je voor minimale kosten omdat je alles verkoopt?
Ik heb zelfs m'n avatar aangepast. Stoer hé.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef Daemon19 het volgende:
Openingsbanner moet trouwens veranderd worden..
hangt er vanaf wat het betekendquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs m'n avatar aangepast. Stoer hé.
Ja, dat was het ideequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
quote:De laatste van hen had zich ingeschreven op 2005-12-13 16:08:00.
quote:Op 2005-12-18 21:59:34 heb je een team aangevraagd.
Ik vind dat jij je usericon moet aanpassenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik vind dat jij je usericon moet aanpassen![]()
Heb je al ingelezen? In alle sites/guides en whatever er allemaal beschikbaar is? Ik geef je 1 tip... op de dag dat je je team krijgt, post het hier en vraag om hulp op IRC als je hulp nodigt hebt. Dat helpt een hoopquote:
niet genoeg geldquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef komrad het volgende:
eerst bod van formi def met redelijk passen van 17 is al binnen, 1,3M loopt 2 januari af voor de liefhebbers hier
Ja gelukkig welquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef komrad het volgende:
he SW, he's alive haha
Nog niet knurftquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef komrad het volgende:
Maniack jij had toch geld genoeg he, spam mijn speler een beetje
Thank you JD, ik denk miss zijn er wat problemen dat ik teweinig defenders heb of iets dergelijks en dat de training dan niet geteld word.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
2-5-3 is DE manier om passen te trainen.
Dus het kan zeker goed, KS
Wat een advies, dat is inderdaad een beter idee, thank you. De opstelling is gewijzigt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef komrad het volgende:
kareem waarom laat je niet 2 inners staat en herpositioneer je 1 van je CD als spits?
Je hebt nooit te weinig spelers ergens staan, je kan er wel teveel hebben. Maximaal 3 verdedigers, maximaal 3 inner midfielders en maximaal 3 spitsen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Thank you JD, ik denk miss zijn er wat problemen dat ik teweinig defenders heb of iets dergelijks en dat de training dan niet geteld word.
Wat houdt dat in, openingen trainen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef komrad het volgende:
KS dat maakt niet uit maar je mag NOOIT meer dat 3 spelers op een bepaalde positie hebben, dit gaat dus over centrale verdedigers, centrale midddenvelders en spitsen. Je kan trouwens ook 550 spelen en dan openingen trainen geloof ik als je passen wil trainen.
Ik train positiespel gewoonlijk, dus zonder counteren. Mijn defs hoeven er dan ook niet persé op getrained te worden, neem ik aan. Dat zijn ook allemaal oude lullen, dus trainen schiet sowieso niet echt op.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:37 schreef komrad het volgende:
dat is een passingtrainingsvorm voor def trainers, je traint je spelers iets minder snel op passen maar je traint er wel 10 tegelijk. ideaal in het tussenseizoen voor met name de counterende deftrainers
Gaat opstellingservaring naar beneden als je één keer anders speelt? Hij is nu uitstekend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:42 schreef komrad het volgende:
dan kan je beter 352 blijven spelen en dan normaal passen trainen. Is ook handig ivm de opstellingservaring
Sorry, maar al die bijstats..quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef komrad het volgende:
nee man dat is een waailap
Voornaam Achternaam
TSI = 22 990, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Koppen]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Als ik deze pull dan blijf ik nog minimaal 3 seizoenen defs trainen
Tot volgend jaar Joralf
tja, dit seizoen is mn jeugdopleiding redelijk winstgevend geweest. Er zijn ook seizoenen geweest dat ik alleen maar paupers als YP's had. In het begin is het verstandig er niet te veel geld in te stoppen, maar als je het je kan veroorloven vind ik het wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik doe ook nog niet aan Youth Poul, heb nog nooit geld in de jeugdopleiding gestoken. Of doe ik dan iets fout?
Ik hoop dit siezoen eindelijk zonder verlies te draaien, dus nee ik kan het niet veroorloven en ik heb ook nog niet zo'n grote fanclub dus een redding als bij Cambuur zit er bij mij ook niet in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, dit seizoen is mn jeugdopleiding redelijk winstgevend geweest. Er zijn ook seizoenen geweest dat ik alleen maar paupers als YP's had. In het begin is het verstandig er niet te veel geld in te stoppen, maar als je het je kan veroorloven vind ik het wel de moeite waard.
Hartverwarmendquote:Fijn pasen namens heel fok hattrick. Groeten Johan Derksen
Ach wat lief.....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:33 schreef pekel het volgende:
Het is 0.21 op nieuwjaarsdag. Na het grotendeels knallen van vuurwerk besluit je je behoefte te gaan doen. Eenmaal op de wc hoor je 3 piepjes. Een sms-bericht! Wie zal als eerste zijn? Een vriendin? Een goeie vriend? Nee...
[..]
Hartverwarmend
Jij ook al?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:33 schreef pekel het volgende:
Het is 0.21 op nieuwjaarsdag. Na het grotendeels knallen van vuurwerk besluit je je behoefte te gaan doen. Eenmaal op de wc hoor je 3 piepjes. Een sms-bericht! Wie zal als eerste zijn? Een vriendin? Een goeie vriend? Nee...
[..]
Hartverwarmend
Bij mij kwam het er uit om die tijd, als je begrijpt wat ik bedoel.....quote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef SuperWeber het volgende:
Oy oy... Gelukkig nieuwjaar blablabla....
Ook ik was om 11 uur!! al wakker nadat ik vanmorgen om half 9 was thuis gekomen... Ik heb het gevoel dat ik nog steeds dronken ben...
Whehehehe, dat is mij vorig jaar overkomen... (Ik ben dus door schade en schande wijs gewordenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Bij mij kwam het er uit om die tijd, als je begrijpt wat ik bedoel.....![]()
Agossiequote:Op zondag 1 januari 2006 11:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Jij ook al?
Liep dr over straat.. bzzzt bzzzt.. ik kijk.. en inderdaad.. die sms kreeg ik ook. Na de sms gelezen te hebben.. en gemerkt te hebben dat een sms terugsturen in mijn toestand wel erg lang zou duren, heb ik terug gebeld. De meneer aan de andere kant van de lijn - tuurlijk niet we belden mobiel - begon mij even uit te leggen dat ik zo gauw mogelijk en YP moest doen als ik thuis kwam. Mede hierdoor was ik om half 7 al thuis, waarop ik Hattrick open (ging best moeilijk moet ik zeggen). Staat er dat die YP pas vanavond gedaan kan worden. Ik voelde me zo lullig. De hele nacht verheugd op die YP doen, kan het niet eens. M'n hele nacht was toen opeens verpest. Gelukkig was de nacht al zo ongeveer voorbij. Ik ben in m'n bed gaan liggen, om drie uur later wakker te worden en te wachten op de familie die hier zou komen. Drie keer raden met wat voor een hoofd ik daar zat. Helemaal chagrijnig over die YP, al m'n beste wensen richting een goeie YP gedaan, krijg je dit.
Ik heb het geinstalleerd en eens gekeken wat voor waardes mijn spelers hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef Oldbie het volgende:
Zijn er Firefox gebruikers die de plugin "PsicoTSI" kennen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Klopt het een beetje?
Voor de niet Firefox gebruikers (en voor eventueel geinteresseerden): PsicoTSI kijkt hoe ver een speler is in zijn hoogste stat. Stijgt hij bijna of moet je hem nog tig weken trainen.
Als dit een beetje nauwkeurig is kan het natuurlijk erg helpen met daytraden....
Ik ga het nu ook gebruiken en de boel een beetje in de gaten houden. Ook ben ik nu bezig een speler aan te trekken die volgens PsicoTSI op .68 staat. Hij is (morgen) 19 dus een paar trainingen en hij moet stijgen. Dan lekker weer de deur uitquote:Op zondag 1 januari 2006 15:17 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik heb het geinstalleerd en eens gekeken wat voor waardes mijn spelers hebben.Een aantal van mijn spelers zijn recent gestegen en krijgen van de plugin ook een waarde die een heel klein beetje boven een geheel getal ligt. Een speler die al een paar volle trainingen heeft gehad nadat hij gestegen is, krijgt toch maar een 8.1 Een andere speler krijgt maar een 7.5 voor positiespel, terwijl ik eigenlijk verwacht dat hij heel binnenkort toch wel gaat stijgen. Misschien zit ik er echter naast omdat hij meestal maar halve trainingen heeft gehad.
Als het inderdaad vrij goed klopt, dan kunnen twee van mijn nieuwste trainees met 1 a 2 trainingen stijgen in hun positiespel en een ander heeft bijna uitstekend vleugelspel. Ik ben benieuwd of die voorspellingen uit gaan komen.
Denk je eens in, middenvelders zonder uitstekend conditie zijn vaak minder populair: lagere prijs. train ze vervolgens tot excellent en er zit een winstmarge op. Doe dat maal 40 en je hebt een aardige opbrengst.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef Ruudt het volgende:
Las net ergens op hattrick dat je met conditie trainen heel veel geld kan verdienen![]()
Was een kerel die komend seizoen in een divisie met 6 bots zit dus promoveren doet hij sowieso..
Ik ben gek op grafiekjes en statistieken enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef Ruudt het volgende:
Ik gebruik trouwens helemaal geen programmatjes, alleen mybestteam.org voor een opstelling![]()
Ja dat snapte ik ook wel, alleen de vorm zakt toch ook enorm..quote:Op zondag 1 januari 2006 15:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Denk je eens in, middenvelders zonder uitstekend conditie zijn vaak minder populair: lagere prijs. train ze vervolgens tot excellent en er zit een winstmarge op. Doe dat maal 40 en je hebt een aardige opbrengst.
Maar om het spel goed te kunnen spelen heb je het niet nodig toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben gek op grafiekjes en statistieken enzo![]()
Vast niet, maar ik kan het spel ook niet goed spelenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar om het spel goed te kunnen spelen heb je het niet nodig toch?![]()
Waarom post je er dan eenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:40 schreef Ruudt het volgende:
Ja dat snapte ik ook wel, alleen de vorm zakt toch ook enorm..
Jammerquote:Dick Hartkamp (89919785) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Speler met ID 89923186 is voor het laatst gezien jaloers kijkend naar de golfers vanop zijn grasmaaier. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Tsja... als je het geld niet nodig hebt zou ik hem houden... kost veel tijd en soms geld om een clown te kopen.. je hebt er nu eentje voor bijna niksquote:Op zondag 1 januari 2006 19:58 schreef JJHelder het volgende:
ik heb een clown gepulld, verder kan ie nix, had nog geen populair persoon met goed leiderschap, is het raadzaam hem te houden of toch mar voor een clown prijs verkopen?
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen![]()
Vast bedrag hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 20:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... als je het geld niet nodig hebt zou ik hem houden... kost veel tijd en soms geld om een clown te kopen.. je hebt er nu eentje voor bijna niks
Krijg hier hopelijk nog een leuk bedragje voorquote:Remmelt Gover (89933872)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Didier Gerkens (89934504) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
In het begin van het seizoen is er geen pijl op te trekken...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Krijg hier hopelijk nog een leuk bedragje voor
alleen bij transfervgl zijn alle transfers voor 1k weggegaan...
allemaal op 01-01-06 dat wel
iemand een idee?
hij blijft 19 jaquote:Op zondag 1 januari 2006 21:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar die zijn in feite 19 jaar, toch?
Daarom maar zo'n laag bedrag...
Verrek! Dat is de oudere mongolide broer van mijn speler Lajos Langelaan (89184339)quote:
Wil je mn handtekening?quote:
quote:Emil Perelman (55934690)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 28 580
Loon: 4 992 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
BIj mij iets meer dan 20 k verminderd, dat merk ik toch wel...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
mijn sponsorgeld is ook 30k teruggevallen, dat is niet grappig. Meteen maar een extra woordvoerder erbij genomen
Als je er niet teveel geld voor vraagtquote:
Omdat jij het bent, gratisquote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Als je er niet teveel geld voor vraagt![]()
Mijn sponsorinkomen is met 10k gedaald ofzo, niet dat ik veel kreeg ofzo![]()
ok top, dan hou ik em gewoon, geld zeker niet nodig, bedanktquote:Op zondag 1 januari 2006 20:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Vast bedrag hoor
Als ie niet hoeft te kunnen voetballen.
79,5 k
Ik vrees voor jou economie!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vrees voor zijn salarisupdate...
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:55 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik vrees voor jou economie de toekomst van die speler in jouw selectie!
Hoogstwaarschijnlijk verkoop ik em wanneer die stijgtquote:
M'n YP, jammer van z'n leeftijd, verder ben ik er tevreden meequote:Epke van Valkengoeds (89941599) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
mooie naamquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
M'n YP, jammer van z'n leeftijd, verder ben ik er tevreden mee
Mijne 5kquote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
mijn sponsorgeld is ook 30k teruggevallen, dat is niet grappig. Meteen maar een extra woordvoerder erbij genomen
Even oude koeien ophalen...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef Oldbie het volgende:
Zijn er Firefox gebruikers die de plugin "PsicoTSI" kennen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Klopt het een beetje?
Voor de niet Firefox gebruikers (en voor eventueel geinteresseerden): PsicoTSI kijkt hoe ver een speler is in zijn hoogste stat. Stijgt hij bijna of moet je hem nog tig weken trainen.
Als dit een beetje nauwkeurig is kan het natuurlijk erg helpen met daytraden....
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef JJHelder het volgende:
mijn winger van 40k28k tsi zal ook wel aardig wat meer salaris eisen ben ik bang, gelukkig heb ik nog een buffer van 1 miljoen
Daar doe je het voor!quote:02-01-2006 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
quote:
Nog erger!quote:Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
quote:
Nog erger!quote:02-01-2006 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
2.1.2006 1 supporters left the club.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nog erger!
JDquote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef REFUSED het volgende:
[..]
2.1.2006 1 supporters left the club.
...
.....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:17 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gaat er over de awards en wanneer worden ze weer uitgereikt?
Ik ben benieuwd!
Nou, dan kappen we er toch gewoon meequote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Leuk om het uit te stellen?
Ik durf te wedden dat het dan ook niets wordt.
Ik ben ook niet voor niets gestopt met de awards. Het leeft amper.
Gelijk heb je!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nou, dan kappen we er toch gewoon meeI dont care
Overigens... ik organiseer wel met jou de Fok!Cup, maar ik denk dat ik niet meedoe.. Mn team wordt dermate prutserig dat ik niet eens van het b-team van een XIér kan winnen... bovendien haal ik in het buitenland 2x zoveel ervaring met friendly en dat helpt dan weer bij het stijgen van ervaring van mijn zojuist aangekochte ervaringsrijke maar goedkope prutsspelers...
htmail mij de voorstellen die je hebt qua awards en hoe we ze gaan uitreiken... er is geen tijd meer om 2x een week lang te stemmen, hou daar rekening mee.quote:
msn zuigt... htmail ze nou maarquote:
De awards van dit jaar staan in het topic, die van vorig seizoen staan nog op fokhattrick.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef pekel het volgende:Ik heb nog niks verzonnen
![]()
Vind het alleen jammer dat er anders gaan Awards komen, ze hebben toch wel ietsDaarom wil ik wel meehelpen
Ik ga ff ideeen bedenken en dan ht-mailen enzo
Verandering is het sleutelwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De awards van dit jaar staan in het topic, die van vorig seizoen staan nog op fokhattrick.nl
Het was alleen maar om te laten zien wat we al hebben (gedaan)quote:
Oke.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het was alleen maar om te laten zien wat we al hebben (gedaan)
Hoe vaak is Joralf er voor op zijn knietjes gegaan?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben ook niet voor niets gestopt met de awards.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoe vaak is Joralf er voor op zijn knietjes gegaan?
Er is niet echt een werkgeversvakbond in het spel, dus die vakbonden van die spelers krijgen gewoon wat ze vragen.... Het is oneerlijk....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:47 schreef Oldbie het volgende:
3 spelers hebben ruim 100% loonsverhoging![]()
Ik wou ze bij een normale loonsverhoging een lease auto geven maar daar kunnen ze mooi naar fluiten. Zelfs trainingspakken kunnen er niet meer af.
Waar is mijn vakbond??
neej, een toekomstig SP trainerquote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zie ik hier een potentiele columnist voor fokhattrick(.nl)?
Erikoistilanteet dan nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef Grumpey het volgende:
" Erikoist." voor onze fin hier...
van 4992 naar 17112...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vrees voor zijn salarisupdate...
[..]
ik verlang terug naar die tijdquote:
As usualquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Lennox het volgende:
Die Maniac had net dezelfde toekomstig coach op het oog als ik. Jammer genoeg kwam er weer zo'n kutduitser met een te hoog bod.
waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef komrad het volgende:
Hives op hoeveel zit je in totaal
* Hives calculator paktquote:
Spelersloon is gestegen van 29 204 naar 38286. Dat is dus maar een stijging van 9kquote:
wat zijn zijn stats?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef JJHelder het volgende:
mijn uberwinger van 5k naar 20k
totaal +19k, kom op rond de 55k loon, komt dus nog steeds helemaal goed
Wel vooruit gegaan dit seizoen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:17 schreef Robar het volgende:ik heb bijna geen loonstijging vreemd genoeg . . . .
Niet dat ik het erg vind . . .
Ja dat wel . . .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wel vooruit gegaan dit seizoen?
He, waar is trouwens je Johan Derksen avatar????????quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het is hoe dan ook een vooruitgang![]()
Bij mij is ook bijna iedereen jong, maar evengoed 50% omhoog ongeveer, en dat in komend seizoen Xquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Ja dat wel . . .
Maar ik heb op dit moment niet zo een heel erg grote selectie en ongeveer 50% van mijn selectie is jonger dan 20. Daar zal het wel mee te maken hebben.
Hij is er qua avatar iig niet op vooruit gegaan.. pixelavatarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:30 schreef Robar het volgende:
[..]
He, waar is trouwens je Johan Derksen avatar????????
Hee Hoolieganzen, tijd niet gezien!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Hoolieganzen het volgende:
Kijk nou!
Gewoon na de eerste wedstrijd ff hun ratings kijken, ik denk dat de ratings per wedstrijd niet veel zullen veranderen bij BOT teamsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:09 schreef Lennox het volgende:
Ik begin tegen mede promovendi, moet makkie zijn. Speel voor de zekerheid maar normaal. Daarna een zooi BOT's (zitten er 4 in mijn competitie)
Ik geloof dat die gasten alleen met die slechte spelers spelen toch? Dus dan stel ik mooi future coach op. Alleen weet ik niet of ik 5-3-2 kan spelen. Normaal gesproken zou je dan counteren tegen een goede tegenstander, maar het zit er zeker dik in dat die gasten op het middenveld ook geen deuk in een pakje boter schoppen?
Bovennatuurlijk vleugelspel, goed passen, matig verdedigen, matig conditie ,moest afgelopen vrijdag poppen naar reusachtig waarna ik em zou verkopen maar deed dat niet wardoor ik volgend tussenseizoen nog 1 weekje vleugel train en hem dan pas verkoop, aangezien ik het geld nog niet nodig hebquote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat zijn zijn stats?
scheelt 12k met de mijne en is maar 3 k duurder in loon...
Ik zou gewoon kijken naar zijn spelers (die heeft hij al wel gekregen) en dan zorgen dat je beter middenveld hebt dan hij heeft. Als je met 5-3-2 het middelveld al bezit, heb je (als je geen kneuzenaanval hebt) eigenlijk in 90% van de gevallen al gewonnen. Is een veel veiligere optie dan de CA optie, waarbij de randomfactor stuk groter is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:09 schreef Lennox het volgende:
Ik begin tegen mede promovendi, moet makkie zijn. Speel voor de zekerheid maar normaal. Daarna een zooi BOT's (zitten er 4 in mijn competitie)
Ik geloof dat die gasten alleen met die slechte spelers spelen toch? Dus dan stel ik mooi future coach op. Alleen weet ik niet of ik 5-3-2 kan spelen. Normaal gesproken zou je dan counteren tegen een goede tegenstander, maar het zit er zeker dik in dat die gasten op het middenveld ook geen deuk in een pakje boter schoppen?
Ze spelen dus alleen met de "gekregen spelers"? Er zitten nl. ook teams bij die vrij hoog hebben gespeeld en aardige spelers hebben uit de tijd dat ze fanatiek speelden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kijken naar zijn spelers (die heeft hij al wel gekregen) en dan zorgen dat je beter middenveld hebt dan hij heeft. Als je met 5-3-2 het middelveld al bezit, heb je (als je geen kneuzenaanval hebt) eigenlijk in 90% van de gevallen al gewonnen. Is een veel veiligere optie dan de CA optie, waarbij de randomfactor stuk groter is.
tip: speel pic, dan is het allemaal net ietsjes minder. Misschien pressing goede taktiek, zorg in ieder geval voor zo min mogelijk tegendoelpuntenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik word morgen ontmaagd in de beker maar ik maak me zorgen: doet het pijn?
Nee, ik maak me zorgen om mijn teamgeest, zelfvertrouwen, sponsoren en supporters. Ik zal waarschijnlijk verliezen en hoeveel invloed gaat dit hebben? Ik heb geen zin in vertrekkende supporters en een laag zelfvertrouwen van mijn team. Ik kan er niets aan veranderen natuurlijk maar toch.....
Yup, volgens mij werkt het zo. Het feit dat de spelers bewaard worden is omdat op die manier ze nog steeds geselecteerd kunnen worden (dit was vroeger wel eens heel irritant voor bondscoaches), maar ze spelen niet meer. Dacht ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ze spelen dus alleen met de "gekregen spelers"? Er zitten nl. ook teams bij die vrij hoog hebben gespeeld en aardige spelers hebben uit de tijd dat ze fanatiek speelden.
Slechts ¤450.000 en de deadline loopt over een klein uur af.quote:Maximilien Rialland (64250866)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 2 050
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Het geld maak ik me dus absoluut geen zorgen om. Jammer dat ik thuis moetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tip: speel pic, dan is het allemaal net ietsjes minder. Misschien pressing goede taktiek, zorg in ieder geval voor zo min mogelijk tegendoelpunten
ach, en kijk vooral naar die veredelde inkomsten, die voor jouw doen waarschijnlijk best leuk zijn voor een woensdag...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef maniack28 het volgende:
Vraagje, worden alle 17 jarigen tegelijk gepulled op zondag? Dus is die deadline ook in bijv. China of Peru hetzelfde? Of zijn die tijden verschillend? Er staan namelijk nog 17 jarigen op de lijst, maar het kan natuurlijk zijn dat die eigenlijk al 18 zijn maar dat het nog niet veranderd is (net als met blessures en tsi die niet wijzigen als ze op de lijst zijn gezet).
Ok, dan heb ik 3 potentiele U-20gers op het oogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
Joralf, pulls zijn niet tegelijk, heeft te maken met de wekelijkse updates, daarna kan je pullen. Feit is wel dat spelers die nu nog 17 zijn dat blijven omdat er vandaag al wedstrijden gespeeld zijn en dat een harde grens is omdat al die specifieke updates gelijk lopen
Volgens mij kan je vanaf za en zo pullen, verder mag je het natuurlijk zelf weten
Jij ook al? Dat zijn tenminste echte waaghalzenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik juich altijd mensen toe die hun naam veranderen
Volgens mij heeft iedereen last van vormverlies in tussenseizoen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef ScudRaket het volgende:
Blergh, net bij het begin van de competitie een vormcrisis....
Gelukkig maakt het deze week nog niet uit in de beker tegen een bot
4-4-2 counter vind ik zelf niet voor de hand liggen. Ik zou gewoon trainingsprogramma aan houden (bij pos. spel gewoon 5 middenvelders) Maakt het uit dat je verliest, ik zou de inkomsten alleen maar toejuichenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef Oldbie het volgende:
Nou, morgen dus mijn eerste bekerervaring tegen een team uit VI (matchid 59333225)
Ik ga maar met een 4-4-2 opstelling PIC en counter spelen. Al mijn middenvelders op aanvallend om meer aanvalsratings te krijgen. Mijn verdediging moet overal wel matige ratings halen.
Heeft iemand misschien een beter idee? Ik zou wel een stuntje lusten
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Jij ook al? Dat zijn tenminste echte waaghalzen![]()
Je zou idd geen 4-4-2 verwachten icm counter maar ik train PM. Mijn standaard (en enige) opstelling is 3-5-2. Dan is counter helemaal niet slim. Nu mis ik 1 trainingsplaats en met repositioneren verzwak ik mijn middenveld heel erg en kan ik mijn verdediging en aanval versterken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
4-4-2 counter vind ik zelf niet voor de hand liggen. Ik zou gewoon trainingsprogramma aan houden (bij pos. spel gewoon 5 middenvelders) Maakt het uit dat je verliest, ik zou de inkomsten alleen maar toejuichen
Counter werkt toch alleen lekker bij 5-3-2 / 4-3-3 / 5-2-3 ? (Wingers aanvallend en je midfield zo slecht mogelijk krijgen..) In int, friendlies speel ik het vaak. Afgelopen week tegen VI klasser gespeeld (dorpsgenoot). Beide sterkste team en toen won ik ook dmv counter (i train verdedigen en ben nu IX klasser)
Ik heb geen ervaring met 5-3-2. Dat zal dus zeker verwarring brengen en dan ben ik verder van huis. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
oldbie, 4-4-2 is een nixopstelling, tenzij je wingers/keepers of SP traint...niet doen dus.. je ben toch middenveldtrainer? that is... als je training boven alles stelt.. als je wilt stunten, counter dan ook goed en speel 5-3-2, met maar 1 IM. maar daar moet je wel wat passing voor in je team hebben (bij defs) suc6!
Ach je kan toch gewoon maximale trainings opstelling spelen 3-5-2 dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met 5-3-2. Dat zal dus zeker verwarring brengen en dan ben ik verder van huis. Of zie ik dat verkeerd?
de eerste die mag pullen elke week zijn de engelsen op vrijdagavond 20 uur (toch qyn? oude tijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef maniack28 het volgende:
Vraagje, worden alle 17 jarigen tegelijk gepulled op zondag? Dus is die deadline ook in bijv. China of Peru hetzelfde? Of zijn die tijden verschillend? Er staan namelijk nog 17 jarigen op de lijst, maar het kan natuurlijk zijn dat die eigenlijk al 18 zijn maar dat het nog niet veranderd is (net als met blessures en tsi die niet wijzigen als ze op de lijst zijn gezet).
Ik mis vooral de onderbouwing van het 2e standpunt dat je hier maaktquote:Omdat hij de enigste is, die z'n standpunten onderbouwd (de juistheid daarvan, is dan weer een ander verhaal..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |