Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hoe vaak is Joralf er voor op zijn knietjes gegaan?
Er is niet echt een werkgeversvakbond in het spel, dus die vakbonden van die spelers krijgen gewoon wat ze vragen.... Het is oneerlijk....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:47 schreef Oldbie het volgende:
3 spelers hebben ruim 100% loonsverhoging![]()
Ik wou ze bij een normale loonsverhoging een lease auto geven maar daar kunnen ze mooi naar fluiten. Zelfs trainingspakken kunnen er niet meer af.
Waar is mijn vakbond??
neej, een toekomstig SP trainerquote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zie ik hier een potentiele columnist voor fokhattrick(.nl)?
Erikoistilanteet dan nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef Grumpey het volgende:
" Erikoist." voor onze fin hier...
van 4992 naar 17112...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vrees voor zijn salarisupdate...
[..]
ik verlang terug naar die tijdquote:
As usualquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Lennox het volgende:
Die Maniac had net dezelfde toekomstig coach op het oog als ik. Jammer genoeg kwam er weer zo'n kutduitser met een te hoog bod.
waar kan ik dat zien?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef komrad het volgende:
Hives op hoeveel zit je in totaal
* Hives calculator paktquote:
Spelersloon is gestegen van 29 204 naar 38286. Dat is dus maar een stijging van 9kquote:
wat zijn zijn stats?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef JJHelder het volgende:
mijn uberwinger van 5k naar 20k
totaal +19k, kom op rond de 55k loon, komt dus nog steeds helemaal goed
Wel vooruit gegaan dit seizoen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:17 schreef Robar het volgende:ik heb bijna geen loonstijging vreemd genoeg . . . .
Niet dat ik het erg vind . . .
Ja dat wel . . .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wel vooruit gegaan dit seizoen?
He, waar is trouwens je Johan Derksen avatar????????quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het is hoe dan ook een vooruitgang![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |