quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef komrad het volgende:even een berichtje in dit topic, anders gaat JD me nog missen en dat kan natuurlijk niet. Joralf ga je voor minimale kosten omdat je alles verkoopt?
Ja, dat was het idee
![]()
Niet gelezen? Ik zal mn beleidsplan *kugh* nog een keer presenteren
![]()
Komende week worden alle spelers verkocht, ik zorg dat ik woensdag in de beker nog win. Enkel en alleen mijn spitsen blijven in het team zitten (met uitzondering van de 19 jarige briljant, die mag weg). Verder hou ik 3 spelers met ervaring over, die sowiezo niks opleverden in de verkoop. Dan koop ik verder nog 2 of 3 spelers met redelijk ervaring/goed leiderschap zonder enige skills. Die stel ik dan lekker iedere week op. Bovendien hoop ik wat geld te verdienen met enkele dripplers, die op een andere positie mogen spelen. Vervolgens hoop ik met behulp van economen minimaal 75k per week op te strijken (moet lukken
![]()
). Omdat mijn stadion slechts 19,5k is, is dat het minimale bedrag wat ik moet verdienen om mijn verlies in de 2e ronde van de beker te compenseren (anders is het rendabeler om niet te verliezen). Verder heb ik vanaf zondag 8 januari 10 woordvoerders in dienst, die het supportersverlies moeten beperken. Aangezien ik bijna 1700 supporters heb, kan het me eigenlijk geen flikker schelen. Met 1700 supporters zit mijn stadion zelfs 2x vol
![]()
Dat was zo'n beetje het plan. Ik blijf gewoon spitsen trainen omdat het voor passen geen zin heeft om te switchen (rendabel passen trainen kost teveel geld, de opstartkosten zijn te hoog).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.