Ik heb het geinstalleerd en eens gekeken wat voor waardes mijn spelers hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef Oldbie het volgende:
Zijn er Firefox gebruikers die de plugin "PsicoTSI" kennen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Klopt het een beetje?
Voor de niet Firefox gebruikers (en voor eventueel geinteresseerden): PsicoTSI kijkt hoe ver een speler is in zijn hoogste stat. Stijgt hij bijna of moet je hem nog tig weken trainen.
Als dit een beetje nauwkeurig is kan het natuurlijk erg helpen met daytraden....
Ik ga het nu ook gebruiken en de boel een beetje in de gaten houden. Ook ben ik nu bezig een speler aan te trekken die volgens PsicoTSI op .68 staat. Hij is (morgen) 19 dus een paar trainingen en hij moet stijgen. Dan lekker weer de deur uitquote:Op zondag 1 januari 2006 15:17 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik heb het geinstalleerd en eens gekeken wat voor waardes mijn spelers hebben.Een aantal van mijn spelers zijn recent gestegen en krijgen van de plugin ook een waarde die een heel klein beetje boven een geheel getal ligt. Een speler die al een paar volle trainingen heeft gehad nadat hij gestegen is, krijgt toch maar een 8.1 Een andere speler krijgt maar een 7.5 voor positiespel, terwijl ik eigenlijk verwacht dat hij heel binnenkort toch wel gaat stijgen. Misschien zit ik er echter naast omdat hij meestal maar halve trainingen heeft gehad.
Als het inderdaad vrij goed klopt, dan kunnen twee van mijn nieuwste trainees met 1 a 2 trainingen stijgen in hun positiespel en een ander heeft bijna uitstekend vleugelspel. Ik ben benieuwd of die voorspellingen uit gaan komen.
Denk je eens in, middenvelders zonder uitstekend conditie zijn vaak minder populair: lagere prijs. train ze vervolgens tot excellent en er zit een winstmarge op. Doe dat maal 40 en je hebt een aardige opbrengst.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef Ruudt het volgende:
Las net ergens op hattrick dat je met conditie trainen heel veel geld kan verdienen![]()
Was een kerel die komend seizoen in een divisie met 6 bots zit dus promoveren doet hij sowieso..
Ik ben gek op grafiekjes en statistieken enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef Ruudt het volgende:
Ik gebruik trouwens helemaal geen programmatjes, alleen mybestteam.org voor een opstelling![]()
Ja dat snapte ik ook wel, alleen de vorm zakt toch ook enorm..quote:Op zondag 1 januari 2006 15:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Denk je eens in, middenvelders zonder uitstekend conditie zijn vaak minder populair: lagere prijs. train ze vervolgens tot excellent en er zit een winstmarge op. Doe dat maal 40 en je hebt een aardige opbrengst.
Maar om het spel goed te kunnen spelen heb je het niet nodig toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben gek op grafiekjes en statistieken enzo![]()
Vast niet, maar ik kan het spel ook niet goed spelenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar om het spel goed te kunnen spelen heb je het niet nodig toch?![]()
Waarom post je er dan eenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:40 schreef Ruudt het volgende:
Ja dat snapte ik ook wel, alleen de vorm zakt toch ook enorm..
Jammerquote:Dick Hartkamp (89919785) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Speler met ID 89923186 is voor het laatst gezien jaloers kijkend naar de golfers vanop zijn grasmaaier. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Tsja... als je het geld niet nodig hebt zou ik hem houden... kost veel tijd en soms geld om een clown te kopen.. je hebt er nu eentje voor bijna niksquote:Op zondag 1 januari 2006 19:58 schreef JJHelder het volgende:
ik heb een clown gepulld, verder kan ie nix, had nog geen populair persoon met goed leiderschap, is het raadzaam hem te houden of toch mar voor een clown prijs verkopen?
Gelukkig nieuwjaar nog iedereen![]()
Vast bedrag hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 20:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... als je het geld niet nodig hebt zou ik hem houden... kost veel tijd en soms geld om een clown te kopen.. je hebt er nu eentje voor bijna niks
Krijg hier hopelijk nog een leuk bedragje voorquote:Remmelt Gover (89933872)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Didier Gerkens (89934504) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 540 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
In het begin van het seizoen is er geen pijl op te trekken...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Krijg hier hopelijk nog een leuk bedragje voor
alleen bij transfervgl zijn alle transfers voor 1k weggegaan...
allemaal op 01-01-06 dat wel
iemand een idee?
hij blijft 19 jaquote:Op zondag 1 januari 2006 21:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar die zijn in feite 19 jaar, toch?
Daarom maar zo'n laag bedrag...
Verrek! Dat is de oudere mongolide broer van mijn speler Lajos Langelaan (89184339)quote:
Wil je mn handtekening?quote:
quote:Emil Perelman (55934690)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 28 580
Loon: 4 992 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
BIj mij iets meer dan 20 k verminderd, dat merk ik toch wel...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
mijn sponsorgeld is ook 30k teruggevallen, dat is niet grappig. Meteen maar een extra woordvoerder erbij genomen
Als je er niet teveel geld voor vraagtquote:
Omdat jij het bent, gratisquote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Als je er niet teveel geld voor vraagt![]()
Mijn sponsorinkomen is met 10k gedaald ofzo, niet dat ik veel kreeg ofzo![]()
ok top, dan hou ik em gewoon, geld zeker niet nodig, bedanktquote:Op zondag 1 januari 2006 20:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Vast bedrag hoor
Als ie niet hoeft te kunnen voetballen.
79,5 k
Ik vrees voor jou economie!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vrees voor zijn salarisupdate...
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:55 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik vrees voor jou economie de toekomst van die speler in jouw selectie!
Hoogstwaarschijnlijk verkoop ik em wanneer die stijgtquote:
M'n YP, jammer van z'n leeftijd, verder ben ik er tevreden meequote:Epke van Valkengoeds (89941599) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
mooie naamquote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
M'n YP, jammer van z'n leeftijd, verder ben ik er tevreden mee
Mijne 5kquote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef komrad het volgende:
mijn sponsorgeld is ook 30k teruggevallen, dat is niet grappig. Meteen maar een extra woordvoerder erbij genomen
Even oude koeien ophalen...quote:Op zondag 1 januari 2006 12:20 schreef Oldbie het volgende:
Zijn er Firefox gebruikers die de plugin "PsicoTSI" kennen? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Klopt het een beetje?
Voor de niet Firefox gebruikers (en voor eventueel geinteresseerden): PsicoTSI kijkt hoe ver een speler is in zijn hoogste stat. Stijgt hij bijna of moet je hem nog tig weken trainen.
Als dit een beetje nauwkeurig is kan het natuurlijk erg helpen met daytraden....
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef JJHelder het volgende:
mijn winger van 40k28k tsi zal ook wel aardig wat meer salaris eisen ben ik bang, gelukkig heb ik nog een buffer van 1 miljoen
Daar doe je het voor!quote:02-01-2006 Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
quote:
Nog erger!quote:Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
quote:
Nog erger!quote:02-01-2006 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.
2.1.2006 1 supporters left the club.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nog erger!
JDquote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef REFUSED het volgende:
[..]
2.1.2006 1 supporters left the club.
...
.....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:17 schreef Daemon19 het volgende:
Wie gaat er over de awards en wanneer worden ze weer uitgereikt?
Ik ben benieuwd!
Nou, dan kappen we er toch gewoon meequote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Leuk om het uit te stellen?
Ik durf te wedden dat het dan ook niets wordt.
Ik ben ook niet voor niets gestopt met de awards. Het leeft amper.
Gelijk heb je!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nou, dan kappen we er toch gewoon meeI dont care
Overigens... ik organiseer wel met jou de Fok!Cup, maar ik denk dat ik niet meedoe.. Mn team wordt dermate prutserig dat ik niet eens van het b-team van een XIér kan winnen... bovendien haal ik in het buitenland 2x zoveel ervaring met friendly en dat helpt dan weer bij het stijgen van ervaring van mijn zojuist aangekochte ervaringsrijke maar goedkope prutsspelers...
htmail mij de voorstellen die je hebt qua awards en hoe we ze gaan uitreiken... er is geen tijd meer om 2x een week lang te stemmen, hou daar rekening mee.quote:
msn zuigt... htmail ze nou maarquote:
De awards van dit jaar staan in het topic, die van vorig seizoen staan nog op fokhattrick.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef pekel het volgende:Ik heb nog niks verzonnen
![]()
Vind het alleen jammer dat er anders gaan Awards komen, ze hebben toch wel ietsDaarom wil ik wel meehelpen
Ik ga ff ideeen bedenken en dan ht-mailen enzo
Verandering is het sleutelwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De awards van dit jaar staan in het topic, die van vorig seizoen staan nog op fokhattrick.nl
Het was alleen maar om te laten zien wat we al hebben (gedaan)quote:
Oke.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het was alleen maar om te laten zien wat we al hebben (gedaan)
Hoe vaak is Joralf er voor op zijn knietjes gegaan?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben ook niet voor niets gestopt met de awards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |