quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Waarom heb je me nog niet uitgedaagd danquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zal ik die kutneuzen van je eens oprollen dan??
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
hallo, ik heb het spel van een vriend van mij, met een guest pass.
Ik heb destijds het creditcard nummer van me pa ingoeverd, omdat je niet kon kiezen om per timecard te betalen.
Maar het scheen wel zo te zijn dat je nadehand het gewoon terug kon zetten in je account dat je met timecards wil betalen ipv creditcard.
Maar ik zie dit nergens, kan dit niet omdat ik nu een guest account heb?
TUquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
die laatste 2 trainies zijn niet rendabel (zwak en matig positiespel, ook al hebben zulke leuke bijstats, het is niet slim. Koop gewoon een goed positiespel en als dat te duur is redelijk, maar echt niet lager).
Dat is een beetje erg jammer, zit in hattrickbuddy een mooie tool om te bereken hoelang het duurd voor die speler beter word maar kom dan wel ver boven die 10 man personeel uit. en die max van 10 is dat dan tijdens de economische update?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef maniack28 het volgende:
Nee, dan gaan ze met elkaar in conflict en dan duurt het weer langer, altijd max 10 per personeel en keeper + assistenttrainer bij elkaar ook 10
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef komrad het volgende:
Is het een ramp om in de V te spelen,
ik ken je team wel redelijk en dat gaat idd rampzalig voor je worden. Gewoon motsen deze week
anders word je in het slechtste geval 2e
Ja, het gaat idd rampzalig wordenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef Lortnoc het volgende:
Gewoon motsen deze week idd en daarna verliezen met PIC, is beter voor je supporters.
wat houdt effect in, en waarop en in welke mate? Oftewel, is het de moeite?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:02 schreef Lortnoc het volgende:
Mmmm....als je erover twijfelt of je met mots van die eerste kan winnen zorg dan idd dat je niet promoveert.
Over die dokters: Dat effect gaat meteen in, niet tijdens de EU.
De eigenschap van playmaking voor wingers is met een grote sprong achteruitgegaan sinds halverwege dit seizoen. Je wing wordt niet meer zo erg geboost als je hem towards middle heb staan en andersom. De markt is altijd stug, en dit zal dan nog wel even duren voordat mensen deze verzwakking ook door hebben. Maar ik zou nu veel eerder in een winger met extreem veel passen kopen dan een met extreem veel playmaking, deze worden flink minder waard, en temeer omdat je juist een CA team bent.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik wil nog een winger erbij kopen en ik twijfel tussen een kale (brilliant/magnificent winger) of eentje met playmaking bijstats en dan een leveltje winger lager. ik speel meestal 5-3-2, met twee wingers, duidelijk op de counter duseentje met hogere winger-skill boost mn aanval lekker, maar maakt mn middenveld wel erg laag... van de andere kant heb ik dat met mn counter toch niet echt hard nodig...ik heb altijd met een kale gespeeld (brilliant) en eentje met solid pm, formidable winger (deze heb ik verkocht, formidable als hoofdstat
)
what to do...
ik vermoed Servie-montenegroquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Uddel het volgende:
Over flagchasen gesproken, ik heb vd week een stomme fout gemaakt
Ik dacht dat ik nog niet in het land (Serba nogwat dinges, Nederlandse vlag op z'n kop) geweest was, hij accepteert.. was ik dus al wel geweest..
mijn middenveld is natuurlijk teringlaag met maar 1 IM, ook al is ie brilliant. ik zit meestal rond de wretched high/low. zo'n enorm verschil zal t dus ook niet gaan maken. en vooral als grumpey zegt dat pm voor wingers minder belangrijk is geworden... dan wordt t toch eentje met wat meer winger skill denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:39 schreef maniack28 het volgende:
Hangt ervan af hoe hoog je middenveld nu is VK... Als je hoog genoeg haalt kan je wel een wing zonder pos halen, maar moet je hoger halen om effectief te counteren, dan zou ik er eentje met bijstats nemen...
hoeveel heb je ervoor over voor een winger?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mijn middenveld is natuurlijk teringlaag met maar 1 IM, ook al is ie brilliant. ik zit meestal rond de wretched high/low. zo'n enorm verschil zal t dus ook niet gaan maken. en vooral als grumpey zegt dat pm voor wingers minder belangrijk is geworden... dan wordt t toch eentje met wat meer winger skill denk ik
thnx guys
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:38 schreef Grumpey het volgende:
Ik dacht zelf dat het niet uitmaakt bij doktoren hoeveel je er had. In ieder geval is het mogelijk om er gewoon 50 of 100 aan te nemen zonder problemen. Er was laatst zo'n onderzoek naar. Alleen of je sponsoren of je training het fijn vinden weet ik niet, ik weet alleen dat in de regels staat dat je niet meer dan 10 assistent-trainers of woordvoerders kan hebben.
Voor het specifieke antwoord verwijs ik je door naar jonks gastenboek, spam hem vol zou ik zeggen. maar in ieder geval even het misverstand uit de wereld helpen dat meer dan 10 doktoren niet zou kunnen.
De regel van max. 50 man personeel bestaat niet. Dit is maximaal 50 spelers in je selectie, aan personeel zit geen bovengrens.
ik heb bovennatuurlijk met zwak passen, er staat nog altijd maar rond de 3 milj...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:27 schreef komrad het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik denk dat ik ook maar eens een winger moet aanschaffen, zo richting wonderbaarlijk of beter en idd met passen (matig-goed). Daarnaast natuurlijk met een specialty bij voorkeur snel en ander onvoorspelbaar.
Wat kost zoiets?
Wat mekker je nou??quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom heb je me nog niet uitgedaagd dan
Durf je niet![]()
Denk dat je met 2,5 wel een wereldklasse kan halen, ik vind de transfersommen van wingers nogal laag voor spelers met zo'n statquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat heb je te bieden ASSpirine? ik heb een max van 2.5 miljoen, vanaf maandagavond. kan ik daarmee aan n wereldklasse winger komen?
ik kan me moeilijk inhouden nu een opmerking te maken...quote:Op zondag 4 december 2005 00:06 schreef Jonks het volgende:
Helaas kan ik de reacties op mijn forum post niet lezen
jonks, verrader! zal je nog eens keer op start helpenquote:Op zondag 4 december 2005 00:06 schreef Jonks het volgende:
ik geloof dat ik een beetje uitgekotst wordt ineens?
quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik kan me moeilijk inhouden nu een opmerking te maken...
[..]
jonks, verrader! zal je nog eens keer op start helpen
jonks, verrader!
Ik heb mijn supporterschap al opgezegd.
wat een homo, een Oldbie wannabe.
was hij maar als Oldbie, die had tenminste nog 'reden' de fed te verlaten.
Dood aan *****!
en zo gaat het nog een goede 50 posts door.
Je bent en blijft de held van Grumpey, SD, MK, qyn en vele anderen!quote:Op zondag 4 december 2005 00:06 schreef Jonks het volgende:
maar ik geloof dat ik een beetje uitgekotst wordt ineens? :x
quote:Kazimir Hagestijn (83690323) [Voeg deze speler toe aan jouw lijst met prutsers]]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
voor 1 k op de TL, hoop er toch iets meer voor te krijgenquote:Marlon Caris (83612776)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 590 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Die naamquote:Bashir El-Ismail
TSI = 3 750, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
idd... de waailappenquote:Op zondag 4 december 2005 15:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
En er bestaan wat noobs die verliezen in de Fok!-cup en doen dan alsof het belangrijk is om zoveel mogelijk vlaggetjes te verzamelen
quote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 17500 toeschouwers naar Judith Stadion trokken. Wurdsje speelde in een interessante 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Falker - Wielaard, Sulkakoski, Hein - Puuri, Haagen, Kuitunen, Mannersaari, Rikberg - Kilpinen, Lietz.
Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van ariebouman het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling. ...
Join the club.quote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef DeHovenier het volgende:
KutWO
Volgende week tegen de nummer 1 en dan de week erna tegen de nummer 4 (ik sta gepland 5e)
quote:In de 43e minuut dragen de mensen van het Rode Kruis BoBoss Bernd Fährberg van het veld op een brancard, terwijl hij het uitschreeuwt van de pijn.
quote:Ormes Vaino breekt door en schiet; de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en kijken ernaar zoals koeien naar een voorbijrijdende trein. 3 - 1 voor Emmen.
quote:Américo Miguel McAfee van BoBos is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn.
Wietse tochquote:Een geweldige combinatie door het midden en een niet te missen kans voor Emmen. 2 - 0. De doelpuntenmaker is Wietse Kranenbarg. Hij trekt zijn truitje over zijn hoofd en maakt wat exotische dansbewegingen aan de zijlijn, voor het vak van de thuissupporters.
Wat voor formatie speel je? 5-3-2?quote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef komrad het volgende:
zoals jullie zien blijft JD met 142 hatstats in de VI, mijn ratings:
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 164
en dan mis ik nog 3 defs vanwege een slechte vorm,VI
haha die zijn echt leuk jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef pekel het volgende:
Tip: zet je taal op Vlaams. Dan hebbie leuke zinnetjes bij de wedstrijdverslagen
[..]
[..]
[..]
[..]
Wietse toch
Toch nog maar 2 wedstrijden.quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaja, vandaag gemotst en 4-0 gewonnen van de nr 2. Ik sta nu 4 punten los dus het kampioenschap is bijna binnen![]()
Teamgeest is nu wel woedend, maar dat komt wel goed, toch?
Wel leuk dat ik toen ik mijn team kreeg, nul punten had en een doelsaldo van 2-11.
10 Wedstrijden later 26 punten en koploper.
10e divisie here we come
Vind je het gek, hij is 31..quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Hawkins was hele seizoen geblesseerd (tot paar weken terug).
Ook een blessure van 2 weken veroorzaakt, die andere blessure van de tegenstander was jammer genoeg niet door mij veroorzaakt. Verder twee gele kaarten dus 5 punten voor Vinnie Jonesquote:Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van Uddel het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling.
Met stadioninkomsten tot aan de miljoen gekomen, met de laatste wedstrijd nog een thuiswedstrijd, hulde aan m'n nieuwe stadion, die overigens ook altijd vol zit (36k)quote:Kapitaal: 782 339 ¤ (1 005 515) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1580 leden
Supporters: in de wolken
M'n doelsaldo is nu de hoogste van de competitie..quote:1. Kristiansund 12 37 - 17 (+20) 27
2. FC Uddel 12 38 - 15 (+23) 25
3. Team NAC 12 33 - 25 (+8) 25
4. mengvoeders uni-ted 12 30 - 20 (+10) 22
Is toch lekker zo, 2 en 3quote:1. Patryk Wilczycki Team NAC 9
2. Carlos Escobar FC Uddel 9
3. Vladimir van Swaaij FC Uddel 8
4. Sebastiaan Kapitein Team NAC 8
5. Eitan Haviv Kristiansund 7
6. Stephan Pijls Allstars Swiftboys 5
7. Jesper Tollens FC Desesperados 5
8. Reto Tiefenauer Kristiansund 4
9. Luca Rodighiero Team NAC 4
10. Ries Bulsink mengvoeders uni-ted 4
Neuh, te slecht.quote:Op maandag 5 december 2005 09:57 schreef RiX het volgende:
Effe pimpen met m'n YP
Seth Schoppert [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: formidabel
kopen?
Duhhhhh... ik was gisteren heel blij met mijn verlies en omdat ik per ongeluk counter heb ingesteld had ik een nog lager middenveldquote:Op maandag 5 december 2005 09:23 schreef Uddel het volgende:
De laatste wedstrijd is wel heel belangrijk, dan moet ik tegen Team NAC, de nummer 3. Hij heeft volgende week een WO en Joralf heeft de week erna diezelfde WO, dus ik moet zeker alles winnen nu om nog een kans op de eerste plek te maken. Denk niet dat ik kampioen kan worden als ik alles win, want volgens mij heeft Joralf gisteren gepict (hoe kom je anders aan slecht (heel laag) middenveld he). Dit om rechtstreekse promotie te voorkomen, en om te zorgen dat z'n TS volgende week hoog genoeg is om te MOTSen. (Joralf, klopt dat? Ja hè?
)
ik ken je divisie niet helemaal, maar MOTSe tegen je directe concurrent lijkt me t beste, daarna tegen die nummer 7...quote:Op maandag 5 december 2005 09:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren 0-2 gewonnen. Sta nog steeds 1 punt achter de nummer 1. Zondag tegen de nummer 1, denk dat ik ga motsen, de week daarna tegen de nummer 7, dus moet lukken. De nummer 3 staat 3 punten achter me, maar moet nog tegen de nummer 5, die van mij heb gewonnen, en van de nummer 4. Die is goed in vorm dus. Als ik zondag win sta ik weer eerste. Als ik verlies en de nummer 3 wint, sta ik 3e op doelsaldo, en moet ik de laatste wedstrijd met grote cijfers winnen om te promoveren.
Wat denken jullie? Zonda motsen en hopen dat ik win, of hopen dat de nummer 3 punten verliest, en anders de laatste wedstrijd proberen te winnen met grote cijfers?
Foto'squote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een wo en een stuk in mijn kraag....
dat was het
Alweer?quote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een stuk in mijn kraag....
Dit staat op het programma voor na volgend seizoen. De herindeling van de WO plaatsen gaat op basis van een soort ranglijst op basis van volgend seizoen. Dat betekend voor de toekomst een kleinre kans op een WO in de hoogste divisies en dat is positief!quote:Na volgend seizoen (niet na het lopende seizoen) gaan we de structuur van de divisies herzien. De 8e divisie en daaronder gaan meer competities herbergen: in plaats van 1024 series per divisie worden dat er 2048 in de 8 en de 9, en vanaf de 10e divisie worden het er 4096 per divisie. In aanvulling daarop voeren we tegelijk (in april 2006) een eenmalige schoonmaak uit, waarbij eigenaarloze clubs worden verwijderd. Meer over deze herzieningen kun je lezen in een nieuwe bijdrage
Wrijf het er even in.quote:Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Zeker wel beter, ipv starten in XI, dan duurt het minimaal 5 seizoen eer je eindelijk in VI bentBen blij dat ik in IX ben begonnen en 3x gepromoveerd ben
ach, volgend seizoen kost het dus maar weer 3x promoveren. En daarnaast....de mensen die nu een XI medaille winnen hebben echt een medaille die niemand ooit meer gaat krijgen, aangezien er dan 140.000-200.000 users in Nederland moeten zijn...quote:
Met een pleister had ik hem laten spelen, kreeg hij weer een blessure. Dus in totaal 2 x 4 weken ofzo. En leeftijd... Hij was gedaald toen ik hem kocht, dus dat interesseert me niet zo. Ervaring vind ik ook altijd wel een pre. Ik heb buiten mn trainees vrij veel 30'ers rondlopen.quote:
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef komrad het volgende:
en dat is idd wel een beetje echt optimistisch
Grumpey wat voor soort wingers raad je aan voor counterteams, geen PM of een beetje, hoeveel passen en welke specialties??
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.quote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
Ik kan jouw mening alleen maar onderstrepen Grumpey... denk er sterk over om volgend seizoen of het seizoen daarna van mn winst geen winger to the middle maar een aanvallende winger te kopen. Dan steek ik gewoon iets meer geld in mn inner mid voor 1 of 2 leveltjes hoger en dat compenseert weerquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
uiteraard...maar ik neem aan dat als je een winger van enkele miljoenen koopt, je niet iemand met conditie lager dan solid koopt, tenzij je zelf nog conditie gaat trainen...quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.
11 ste verkoop in 2 wekenquote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef komrad het volgende:
ik heb mijn 11e trainee verkocht met 200k winst in 2 weken![]()
nu heb ik dus ongeveer 2M te besteden als ik dat wil, hoeweel gaan de prijzen de komende weken nog duiken?
duidelijk was je niet zegquote:Op maandag 5 december 2005 20:43 schreef komrad het volgende:
assp, mijn 11e trainee als in reservetrainee
Kheb er momenteel geen op voorraad...quote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef komrad het volgende:
yep maar ik wil eigenlijk een supernatural winger en die kan ik niet betalen, voor WC wil ik ook nog wel settlen
danke ik zal dan ook zeker op passen lettenquote:Op maandag 5 december 2005 21:02 schreef komrad het volgende:
ik hoef hem ook niet perse van jou te kopen he. @MrMoon, let zeker ook op passen
dat is inderdaad veel duurder, dat was me al opgevallen. Het is nu eenmaal niet anders tegenwoordigquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
maar ja passen is ook veel duurder om in te kopen, praat eens met madkow die kan je wel vertellen wat rendabel is, JD en SW trainen ook sinds kort spitsen. En natuurlijk Lortnoc
Hehequote:Op maandag 5 december 2005 21:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Goten: jouw wanbeleid wordt niet serieus genomen
Je hebt inderdaad wel heel erg weinig XP. Behalve op de trainingsposities zorg ik dat ik overal XP heb.quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
http://img261.imageshack.us/my.php?image=opstelling2si.png
ik zat net mijn team voor het begin van volgend seizoen eens neer te zetten (defs doorgetraind en 1 nieuwe winger) en ik denk dat ik weet waarom het di seizoen zo slecht ging, XP
Ik zie dat ik gewoon heel weinig ervaring heb. Hoe groot is de invloed van ervaring op wedstrijden en kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen. Ik krijg ook wel regelmatig XP events tegen maar niet echt vaak dat daar goals door ontstaan, mss 2 tot nu toe dit seizoen
door deze opmerking krijg je een jaar lang paardenstront door je brievenbus geduwdquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
maar ja passen is ook veel duurder om in te kopen, praat eens met madkow die kan je wel vertellen wat rendabel is, JD en SW trainen ook sinds kort spitsen. En natuurlijk Lortnoc
En ik danquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
Vind ik ook... wat een eikel he, die komradquote:Op maandag 5 december 2005 23:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
door deze opmerking krijg je een jaar lang paardenstront door je brievenbus geduwd
Ik lees het ook net, echt super.quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef foetre het volgende:
Structuurherziening![]()
![]()
![]()
Scheelt me weer wat htseizoenen.Dit seizoen nog 2 keer winnen en dan ben ik kampioen XI.
Ze zijn daar weer super bezig!!!
![]()
aan de HT Mods
kocht je ze met passen of zonder enig passen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hartstikke veel winst gemaakt met scoren trainen... en ben begonnen met redelijk maar zit nu al met briljantjes![]()
Hoeveel seizoenen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hartstikke veel winst gemaakt met scoren trainen... en ben begonnen met redelijk maar zit nu al met briljantjes![]()
Zo rijk ben ik nou ook weer niet, maar ik koop dan eerst wel gewoon wat spitsen met passen matig..(om te beginnen)quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb er bij mijn 6 trainees (ja, ik heb er maar 6)
1 met uitstekend passen,
2 met goed passen,
3 met redelijk passen
of het rendabel is weet ik niet, maar het staat wel leuk he
Ranco van Gulick (55886200), 20 jaar, briljant scoren, goed passen, snel... is overigens te koop
[/spam]
Meestal met passenquote:Op maandag 5 december 2005 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kocht je ze met passen of zonder enig passen?
3,5quote:
Zijn dat 17-jarigenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb er bij mijn 6 trainees (ja, ik heb er maar 6)
1 met uitstekend passen,
2 met goed passen,
3 met redelijk passen
of het rendabel is weet ik niet, maar het staat wel leuk he
Ranco van Gulick (55886200), 20 jaar, briljant scoren, goed passen, snel... is overigens te koop
[/spam]
Das wel een heel onervaren team ja. Opzich vind ik het wel wat hebben. Die spelers gaan nog super lang mee en je hoeft voorlopig geen aankopen te doen. Ik zal volgend seizoen vast en zeker te maken krijgen met zakkers (30+ ers) Mijn middenveld is voornamelijk Redelijk/Matig ervaring en voorin heb ik ook matig/zwak. Alleen defence is Waardeloos en 1 tje rampzalig.quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
http://img261.imageshack.us/my.php?image=opstelling2si.png
ik zat net mijn team voor het begin van volgend seizoen eens neer te zetten (defs doorgetraind en 1 nieuwe winger) en ik denk dat ik weet waarom het di seizoen zo slecht ging, XP
Ik zie dat ik gewoon heel weinig ervaring heb. Hoe groot is de invloed van ervaring op wedstrijden en kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen. Ik krijg ook wel regelmatig XP events tegen maar niet echt vaak dat daar goals door ontstaan, mss 2 tot nu toe dit seizoen
quote:
snap er de ballen van op oud.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Lennox het volgende:
0-3 gewonnen van Duitse 6e divisionist (is inmiddels gepromoveer daar) Lekker counteren
Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: waardeloos (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
HatStats 97
LoddarStats 1.77
PStats 9.07
Best leuke stats voor mn b-team. (Ben 10e divisionist, dus voor mij is het heel wat)
uhm ik zou op de posities die je niet traint zorgen voor ervaringquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
is het handiger om te wachten tot de ervaring komt of om wat spelers te verkopen en met meer ervaring terug te kopen. Mijn winger gaat dus sowieso met enige ervaring aangeschaft worden
quote:
kan zelf niet gratis smsen sorry. Als het je kampioenswedstrijd of belangrijke comp. wedstrijd was geweest had ik het zeker wel gedaan, maar voor oefenwedstrijdjes heb ik helaas geen geld op voorraad als arme student.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik moet om 3 uur een wedstrijd, maar kan het vanaf stage niet zien. Iemand zin om me op de hoogte te houden?
Het zijn gewoon dezelfde rating als spelers hebben. Rampzalig is het slechts/Goddelijk het hoogst. Elke rating beter is een niveau hoger. Ik vind persoonlijk dit prettig om te bekijken... Wat bedoel je eigenlijk met 50% meer zicht op je ratings (slecht -- / ++ ofzo?) daar snap ik dus weinig van. Hoog slecht of laag slecht zal het wel inhouden, maar ik ben dit sinds het begin gewendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
snap er de ballen van op oud.
ik zou overschakelen op nieuw, aangezien dat 50% meer zicht geeft op je ratings.
ik bedoel dat 1 level bij jou, 2 levels bij ons is. oftewel, wij zien veel specifieker (2x zoveel) hoe de sterkte verdeelt is.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dezelfde rating als spelers hebben. Rampzalig is het slechts/Goddelijk het hoogst. Elke rating beter is een niveau hoger. Ik vind persoonlijk dit prettig om te bekijken... Wat bedoel je eigenlijk met 50% meer zicht op je ratings (slecht -- / ++ ofzo?) daar snap ik dus weinig van. Hoog slecht of laag slecht zal het wel inhouden, maar ik ben dit sinds het begin gewend
SMG Krew - nicker100 [HT Live] hattriX-Ray live! [Add this match to your bookmarks]quote:Op woensdag 7 december 2005 15:30 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat mij betreft mag het ook gewoon via het topic.
Iig als iemand zin heb, mn teamnaam is Nicker100
Lulligquote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
![]()
mn potentiele macedonische U20 4 weken dr uitgeschopt, nog wel IN macedonië
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zou ik nog een friendly kunnen spelen denken jullie?
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
La ma
Kan toch tot een kwartier voor de wedstrijdquote:Op woensdag 7 december 2005 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb er wel 1 weten te regelen,. maar kan nog geen orders instellen
Bedanktquote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Grumpey het volgende:
[Wedstrijd]
speciaal voor Twistedlogic![]()
Are you tokking to me ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
Dat blijkt maar weer
Waar is je Frodo-avatar gebleven
ja zo redeneerde ik ook, maar ja. zou zonde zijn om training te verliezen door zoietss.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Daemon19 het volgende:
Je mag maximaal 3 spelers op een centrale positie hebben.
Dus als je 1 centrale verdediger doorschuift als extra centrale middenvelder kan je 2 vleugels opstellen als extra centrale verdediger..
Zodat je 5-3-2 speelt met 3 innerdefenders, 3 innermids en 2 innerforwards.
En ik neem aan dat je counteraanval speelt?
ik kan max 2,3M uitgeven en kan niets vinden wat daar enigzins in de buurt komtquote:Op donderdag 8 december 2005 08:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
WC winger met passable exp / inadeq. passen binnen![]()
voor t luttele bedrag van 2.6 miljoen
........quote:Op donderdag 8 december 2005 17:21 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...na zondag voor het eerst 10 miljoen op de bank. Blijf de komende tijd geen grote uitgaven meer doen, denk ook niet dat ik er nog een trainee voor terug ga kopen. Komend seizoen nog scoren trainen en daarna maar de grote switch naar........
Hey halloquote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik doe sinds dit seizoen ook mee met Hattrick. Vind het wel een geinig spelletje en het gaat best redelijk nu. Zit in divisie 10 op de 3e plaats. Volgende wedstrijd is tegen de nr 2 en dat moet ik wel winnen, dus dan promoveer ik gewoon (Competitie: X.839 (95898))
Gebruiken jullie trouwens een 'best team calculator'? Ik wist nooit dat ze er waren, maar er werd me eergister verteld dat ze er zijn en legaal waren. Dus even 2 gedownload: Hattrick Team Optimizer en Hattrick Coach Professional. Alleen die krengen geven beide een andere 'beste' opstelling aan
Nee inderdaad, daarom ga ik nu ook maar even het team van de tegenstander bestuderen. Zijn vleugels spelen altijd naar het midden, dus zal ik mijn vleugelverdedigers dan ook maar naar het midden zetten? Zijn dan 2.7 en 2.5. Als ik ze op verdedigend zet zijn ze 2.9 en 2.7quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef komrad het volgende:
progjes zijn handig maar helpen je niet te anticiperen op je tegenstander
Mooiquote:Op donderdag 8 december 2005 21:22 schreef komrad het volgende:
als dit werkelijk de ratings zijn heb je een goede kans te winnen
Helaas niet .Momenteel sta ik 2e met 1 punt achterstand en ik moet nog tegen de nummer 1.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:02 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: +980 / -300
Vorm: +4 / -5
Geen pops.
Niet een al te beste update hier.
En dan te bedenken dat ik de belangrijkste 2 wedstrijden moet gaan spelen! :|
Ik neem aan dat je 1e staat foetre?
Bij mij klopte de ratings die daar berekend werden nog geen 1 keer, vielen allemaal lager uit. Ik zou redelijk(laag) centrale verdediging hebben volgens HT ratings en in de wedstrijd had ik Zwak(heel hoog) Dat scheelt nog wel erg. Wat voor ratings had je de vorige wedstrijd?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zou dit lukken? Hij speelt altijd dus met de vleugels naar het midden en vaak AIM. Ik heb mijn vleugelverdedigers naar het midden gezet en in plaats van een verdedigende middenvelder (2 sterren), een vleugel op het middenveld naar de vleugel (2,5 ster)
Mijn vleugelaanval is wel vrij sterk nu, alleen de voorhoede is iets minder in vergelijking met zijn centrale verdediging
Als ik zondag verlies, gaat het ook waarschijnlijk op doelsaldo. Hij heb nu al 1 beter doelsaldo, en als ik verlies en hij wint, wordt dat alleen maar erger. Dan moet ik de laatste wedstrijd met wel heel grote cijfers winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:49 schreef qyn het volgende:
Wordt spannend zondag, strijd om de 2e plek tegen de huidige nummer 3. Ik sta 3 punten voor op dat team, dus als ik verlies is doelsaldo beetje bepalend. Maar het ziet ernaar uit dat ik 2e moet kunnen worden in V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm ja ik vond het puzzelen ook wel leuk.. maar ik wist niet hoe ik hem beter moest maken dus toch maar even uit nieuwsgierigheid zo'n programma geinstalleerd. Heb net HT Rating gedownload, is op zich ook wel interessant
Dat is op zich niet erg maar zorg er wel voor dat je minstens drie á vier seizoenen iets gaat trainen. Denk er dus even goed over na wat je nu wil gaan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Eindelijk weer iemand gepopt, daar was ik aan toe.
Is het trouwens erg als je gaat wisselen van soort training?
Weer wat landen voor een pot. u-20quote:08-12-2005 Vier nieuwe landen!
In het komende seizoen mogen we vier nieuwe landen verwelkomen bij de Hattrick-familie: Bahrayn (Bahrein) in de Perzische Golf, Barbados in de Caribische Zee, Cabo Verde (Kaapverdië) in de Atlantische Oceaan, voor de westkust van Afrika, en niet in de laatste plaats WK-deelnemer Cote d'Ivoire (Ivoorkust), uit West-Afrika zelf. Na afsluiting van dit seizoen staat de inschrijving in deze landen open.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weer wat landen voor een pot. u-20
Btw... ik heb vannacht over Hattrick gedroomdIk droomde dat ik een goeie winger en 3 mids ging aanschaffen en niet 4 mids waarvan er eentje to the middle speelt... hoe bedoel je, Hattrick beheerst mijn leven
Voor 17 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef maniack28 het volgende:
Lorrie (of iemand anders als Lorrie alweer weg is). Hoe lang duurt passen training en hoe hoog is de kans op succes? Want het zou wel fijn zijn als bijv. mijn goed passen spitsen naar uitstekend passen gingen
![]()
Weet niet, dan verzwakt mijn centrale verdediging wel hè.. en aangezien hij alle aanvallen door het midden laat lopen.. wil ik niet riskeren. Al is mijn centrale verdediging wel lekker sterk zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:54 schreef Daemon19 het volgende:
Das een eitje..
Op elk niveau ben je hoger op jouw centrale aanval na..
Misschien vleugelaanval?
Op HAM voornamelijk voor de meesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar checken jullie trouwens de TU data?
Je zou toch zeggen dat hij eerder over zijn eigen ploeg zou dromenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef Robar het volgende:
[..]![]()
En je hebt niet eens gedroomd van de topper in de FOK!cup woensdag?
Laat ik het zo zeggen: Als spelers 'hoog' zijn zijn ze waarschijnlijk zowel hoog in passen als scoren. Mocht je dus hoge trainees hebben ingekocht zal die tijd wel meevallen, weekje proberen maar in tussenseizoen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 1440 (+1780/-340)
Vorm: 4 (+7/-3)
Scoren: 3 (+3/-)
Reto Tiefenauer
TSI = 2 510, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Grégoire Flüeler
TSI = 1 050, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Verder nog een mid naar slecht
Lorrie (of iemand anders als Lorrie alweer weg is). Hoe lang duurt passen training en hoe hoog is de kans op succes? Want het zou wel fijn zijn als bijv. mijn goed passen spitsen naar uitstekend passen gingen
![]()
TU == trainingsupdatequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zou iemand eens al die afkortingen uit kunnen leggen?
Aargh je was me voor, maar wel met een Vout!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Daemon19 het volgende:
Tu = Trainingsupdate (vrijdagochtend 01:30-02:00) - vorm en training worden bijgewerkt.
TSI: Total Skill Index - waarde van alle bij elkaar opgetelde skills van de speler.
PM: PositionPLAYmaking (positiespel) - trainingstype (PM: +1, betekent dat er 1 speler een level omhoog is gegaan op positiespel)
Def: Defending (Verdedigen) - trainingstype.
Exp: Experience (ervaring).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |