Nee inderdaad, daarom ga ik nu ook maar even het team van de tegenstander bestuderen. Zijn vleugels spelen altijd naar het midden, dus zal ik mijn vleugelverdedigers dan ook maar naar het midden zetten? Zijn dan 2.7 en 2.5. Als ik ze op verdedigend zet zijn ze 2.9 en 2.7quote:Op donderdag 8 december 2005 20:31 schreef komrad het volgende:
progjes zijn handig maar helpen je niet te anticiperen op je tegenstander
Mooiquote:Op donderdag 8 december 2005 21:22 schreef komrad het volgende:
als dit werkelijk de ratings zijn heb je een goede kans te winnen
Helaas niet .Momenteel sta ik 2e met 1 punt achterstand en ik moet nog tegen de nummer 1.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:02 schreef Daemon19 het volgende:
TSI: +980 / -300
Vorm: +4 / -5
Geen pops.
Niet een al te beste update hier.
En dan te bedenken dat ik de belangrijkste 2 wedstrijden moet gaan spelen! :|
Ik neem aan dat je 1e staat foetre?
Bij mij klopte de ratings die daar berekend werden nog geen 1 keer, vielen allemaal lager uit. Ik zou redelijk(laag) centrale verdediging hebben volgens HT ratings en in de wedstrijd had ik Zwak(heel hoog) Dat scheelt nog wel erg. Wat voor ratings had je de vorige wedstrijd?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zou dit lukken? Hij speelt altijd dus met de vleugels naar het midden en vaak AIM. Ik heb mijn vleugelverdedigers naar het midden gezet en in plaats van een verdedigende middenvelder (2 sterren), een vleugel op het middenveld naar de vleugel (2,5 ster)
Mijn vleugelaanval is wel vrij sterk nu, alleen de voorhoede is iets minder in vergelijking met zijn centrale verdediging
Als ik zondag verlies, gaat het ook waarschijnlijk op doelsaldo. Hij heb nu al 1 beter doelsaldo, en als ik verlies en hij wint, wordt dat alleen maar erger. Dan moet ik de laatste wedstrijd met wel heel grote cijfers winnen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:49 schreef qyn het volgende:
Wordt spannend zondag, strijd om de 2e plek tegen de huidige nummer 3. Ik sta 3 punten voor op dat team, dus als ik verlies is doelsaldo beetje bepalend. Maar het ziet ernaar uit dat ik 2e moet kunnen worden in V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm ja ik vond het puzzelen ook wel leuk.. maar ik wist niet hoe ik hem beter moest maken dus toch maar even uit nieuwsgierigheid zo'n programma geinstalleerd. Heb net HT Rating gedownload, is op zich ook wel interessant
Dat is op zich niet erg maar zorg er wel voor dat je minstens drie á vier seizoenen iets gaat trainen. Denk er dus even goed over na wat je nu wil gaan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Eindelijk weer iemand gepopt, daar was ik aan toe.
Is het trouwens erg als je gaat wisselen van soort training?
Weer wat landen voor een pot. u-20quote:08-12-2005 Vier nieuwe landen!
In het komende seizoen mogen we vier nieuwe landen verwelkomen bij de Hattrick-familie: Bahrayn (Bahrein) in de Perzische Golf, Barbados in de Caribische Zee, Cabo Verde (Kaapverdië) in de Atlantische Oceaan, voor de westkust van Afrika, en niet in de laatste plaats WK-deelnemer Cote d'Ivoire (Ivoorkust), uit West-Afrika zelf. Na afsluiting van dit seizoen staat de inschrijving in deze landen open.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Weer wat landen voor een pot. u-20
Btw... ik heb vannacht over Hattrick gedroomdIk droomde dat ik een goeie winger en 3 mids ging aanschaffen en niet 4 mids waarvan er eentje to the middle speelt... hoe bedoel je, Hattrick beheerst mijn leven
Voor 17 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef maniack28 het volgende:
Lorrie (of iemand anders als Lorrie alweer weg is). Hoe lang duurt passen training en hoe hoog is de kans op succes? Want het zou wel fijn zijn als bijv. mijn goed passen spitsen naar uitstekend passen gingen
![]()
Weet niet, dan verzwakt mijn centrale verdediging wel hè.. en aangezien hij alle aanvallen door het midden laat lopen.. wil ik niet riskeren. Al is mijn centrale verdediging wel lekker sterk zoquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:54 schreef Daemon19 het volgende:
Das een eitje..
Op elk niveau ben je hoger op jouw centrale aanval na..
Misschien vleugelaanval?
Op HAM voornamelijk voor de meesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar checken jullie trouwens de TU data?
Je zou toch zeggen dat hij eerder over zijn eigen ploeg zou dromenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef Robar het volgende:
[..]![]()
En je hebt niet eens gedroomd van de topper in de FOK!cup woensdag?
Laat ik het zo zeggen: Als spelers 'hoog' zijn zijn ze waarschijnlijk zowel hoog in passen als scoren. Mocht je dus hoge trainees hebben ingekocht zal die tijd wel meevallen, weekje proberen maar in tussenseizoen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:59 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 1440 (+1780/-340)
Vorm: 4 (+7/-3)
Scoren: 3 (+3/-)
Reto Tiefenauer
TSI = 2 510, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Grégoire Flüeler
TSI = 1 050, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Verder nog een mid naar slecht
Lorrie (of iemand anders als Lorrie alweer weg is). Hoe lang duurt passen training en hoe hoog is de kans op succes? Want het zou wel fijn zijn als bijv. mijn goed passen spitsen naar uitstekend passen gingen
![]()
TU == trainingsupdatequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zou iemand eens al die afkortingen uit kunnen leggen?
Aargh je was me voor, maar wel met een Vout!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Daemon19 het volgende:
Tu = Trainingsupdate (vrijdagochtend 01:30-02:00) - vorm en training worden bijgewerkt.
TSI: Total Skill Index - waarde van alle bij elkaar opgetelde skills van de speler.
PM: PositionPLAYmaking (positiespel) - trainingstype (PM: +1, betekent dat er 1 speler een level omhoog is gegaan op positiespel)
Def: Defending (Verdedigen) - trainingstype.
Exp: Experience (ervaring).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |