kan zelf niet gratis smsen sorry. Als het je kampioenswedstrijd of belangrijke comp. wedstrijd was geweest had ik het zeker wel gedaan, maar voor oefenwedstrijdjes heb ik helaas geen geld op voorraad als arme student.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:25 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik moet om 3 uur een wedstrijd, maar kan het vanaf stage niet zien. Iemand zin om me op de hoogte te houden?
Het zijn gewoon dezelfde rating als spelers hebben. Rampzalig is het slechts/Goddelijk het hoogst. Elke rating beter is een niveau hoger. Ik vind persoonlijk dit prettig om te bekijken... Wat bedoel je eigenlijk met 50% meer zicht op je ratings (slecht -- / ++ ofzo?) daar snap ik dus weinig van. Hoog slecht of laag slecht zal het wel inhouden, maar ik ben dit sinds het begin gewendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
snap er de ballen van op oud.
ik zou overschakelen op nieuw, aangezien dat 50% meer zicht geeft op je ratings.
ik bedoel dat 1 level bij jou, 2 levels bij ons is. oftewel, wij zien veel specifieker (2x zoveel) hoe de sterkte verdeelt is.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dezelfde rating als spelers hebben. Rampzalig is het slechts/Goddelijk het hoogst. Elke rating beter is een niveau hoger. Ik vind persoonlijk dit prettig om te bekijken... Wat bedoel je eigenlijk met 50% meer zicht op je ratings (slecht -- / ++ ofzo?) daar snap ik dus weinig van. Hoog slecht of laag slecht zal het wel inhouden, maar ik ben dit sinds het begin gewend
SMG Krew - nicker100 [HT Live] hattriX-Ray live! [Add this match to your bookmarks]quote:Op woensdag 7 december 2005 15:30 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat mij betreft mag het ook gewoon via het topic.
Iig als iemand zin heb, mn teamnaam is Nicker100
Lulligquote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
![]()
mn potentiele macedonische U20 4 weken dr uitgeschopt, nog wel IN macedonië
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zou ik nog een friendly kunnen spelen denken jullie?
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
La ma
Kan toch tot een kwartier voor de wedstrijdquote:Op woensdag 7 december 2005 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Heb er wel 1 weten te regelen,. maar kan nog geen orders instellen
Bedanktquote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Grumpey het volgende:
[Wedstrijd]
speciaal voor Twistedlogic![]()
Are you tokking to me ?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
Dat blijkt maar weer
Waar is je Frodo-avatar gebleven
ja zo redeneerde ik ook, maar ja. zou zonde zijn om training te verliezen door zoietss.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Daemon19 het volgende:
Je mag maximaal 3 spelers op een centrale positie hebben.
Dus als je 1 centrale verdediger doorschuift als extra centrale middenvelder kan je 2 vleugels opstellen als extra centrale verdediger..
Zodat je 5-3-2 speelt met 3 innerdefenders, 3 innermids en 2 innerforwards.
En ik neem aan dat je counteraanval speelt?
ik kan max 2,3M uitgeven en kan niets vinden wat daar enigzins in de buurt komtquote:Op donderdag 8 december 2005 08:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
WC winger met passable exp / inadeq. passen binnen![]()
voor t luttele bedrag van 2.6 miljoen
........quote:Op donderdag 8 december 2005 17:21 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...na zondag voor het eerst 10 miljoen op de bank. Blijf de komende tijd geen grote uitgaven meer doen, denk ook niet dat ik er nog een trainee voor terug ga kopen. Komend seizoen nog scoren trainen en daarna maar de grote switch naar........
Hey halloquote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik doe sinds dit seizoen ook mee met Hattrick. Vind het wel een geinig spelletje en het gaat best redelijk nu. Zit in divisie 10 op de 3e plaats. Volgende wedstrijd is tegen de nr 2 en dat moet ik wel winnen, dus dan promoveer ik gewoon (Competitie: X.839 (95898))
Gebruiken jullie trouwens een 'best team calculator'? Ik wist nooit dat ze er waren, maar er werd me eergister verteld dat ze er zijn en legaal waren. Dus even 2 gedownload: Hattrick Team Optimizer en Hattrick Coach Professional. Alleen die krengen geven beide een andere 'beste' opstelling aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |