duidelijk was je niet zegquote:Op maandag 5 december 2005 20:43 schreef komrad het volgende:
assp, mijn 11e trainee als in reservetrainee
Kheb er momenteel geen op voorraad...quote:Op maandag 5 december 2005 20:49 schreef komrad het volgende:
yep maar ik wil eigenlijk een supernatural winger en die kan ik niet betalen, voor WC wil ik ook nog wel settlen
danke ik zal dan ook zeker op passen lettenquote:Op maandag 5 december 2005 21:02 schreef komrad het volgende:
ik hoef hem ook niet perse van jou te kopen he. @MrMoon, let zeker ook op passen
dat is inderdaad veel duurder, dat was me al opgevallen. Het is nu eenmaal niet anders tegenwoordigquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
maar ja passen is ook veel duurder om in te kopen, praat eens met madkow die kan je wel vertellen wat rendabel is, JD en SW trainen ook sinds kort spitsen. En natuurlijk Lortnoc
Hehequote:Op maandag 5 december 2005 21:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Goten: jouw wanbeleid wordt niet serieus genomen
Je hebt inderdaad wel heel erg weinig XP. Behalve op de trainingsposities zorg ik dat ik overal XP heb.quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
http://img261.imageshack.us/my.php?image=opstelling2si.png
ik zat net mijn team voor het begin van volgend seizoen eens neer te zetten (defs doorgetraind en 1 nieuwe winger) en ik denk dat ik weet waarom het di seizoen zo slecht ging, XP
Ik zie dat ik gewoon heel weinig ervaring heb. Hoe groot is de invloed van ervaring op wedstrijden en kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen. Ik krijg ook wel regelmatig XP events tegen maar niet echt vaak dat daar goals door ontstaan, mss 2 tot nu toe dit seizoen
door deze opmerking krijg je een jaar lang paardenstront door je brievenbus geduwdquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
maar ja passen is ook veel duurder om in te kopen, praat eens met madkow die kan je wel vertellen wat rendabel is, JD en SW trainen ook sinds kort spitsen. En natuurlijk Lortnoc
En ik danquote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
Vind ik ook... wat een eikel he, die komradquote:Op maandag 5 december 2005 23:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
door deze opmerking krijg je een jaar lang paardenstront door je brievenbus geduwd
Ik lees het ook net, echt super.quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef foetre het volgende:
Structuurherziening![]()
![]()
![]()
Scheelt me weer wat htseizoenen.Dit seizoen nog 2 keer winnen en dan ben ik kampioen XI.
Ze zijn daar weer super bezig!!!
![]()
aan de HT Mods
kocht je ze met passen of zonder enig passen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hartstikke veel winst gemaakt met scoren trainen... en ben begonnen met redelijk maar zit nu al met briljantjes![]()
Hoeveel seizoenen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En ik dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hartstikke veel winst gemaakt met scoren trainen... en ben begonnen met redelijk maar zit nu al met briljantjes![]()
Zo rijk ben ik nou ook weer niet, maar ik koop dan eerst wel gewoon wat spitsen met passen matig..(om te beginnen)quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb er bij mijn 6 trainees (ja, ik heb er maar 6)
1 met uitstekend passen,
2 met goed passen,
3 met redelijk passen
of het rendabel is weet ik niet, maar het staat wel leuk he
Ranco van Gulick (55886200), 20 jaar, briljant scoren, goed passen, snel... is overigens te koop
[/spam]
Meestal met passenquote:Op maandag 5 december 2005 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kocht je ze met passen of zonder enig passen?
3,5quote:
Zijn dat 17-jarigenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef DaMadKow het volgende:
Ik heb er bij mijn 6 trainees (ja, ik heb er maar 6)
1 met uitstekend passen,
2 met goed passen,
3 met redelijk passen
of het rendabel is weet ik niet, maar het staat wel leuk he
Ranco van Gulick (55886200), 20 jaar, briljant scoren, goed passen, snel... is overigens te koop
[/spam]
Das wel een heel onervaren team ja. Opzich vind ik het wel wat hebben. Die spelers gaan nog super lang mee en je hoeft voorlopig geen aankopen te doen. Ik zal volgend seizoen vast en zeker te maken krijgen met zakkers (30+ ers) Mijn middenveld is voornamelijk Redelijk/Matig ervaring en voorin heb ik ook matig/zwak. Alleen defence is Waardeloos en 1 tje rampzalig.quote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
http://img261.imageshack.us/my.php?image=opstelling2si.png
ik zat net mijn team voor het begin van volgend seizoen eens neer te zetten (defs doorgetraind en 1 nieuwe winger) en ik denk dat ik weet waarom het di seizoen zo slecht ging, XP
Ik zie dat ik gewoon heel weinig ervaring heb. Hoe groot is de invloed van ervaring op wedstrijden en kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen. Ik krijg ook wel regelmatig XP events tegen maar niet echt vaak dat daar goals door ontstaan, mss 2 tot nu toe dit seizoen
quote:
snap er de ballen van op oud.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Lennox het volgende:
0-3 gewonnen van Duitse 6e divisionist (is inmiddels gepromoveer daar) Lekker counteren
Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: goed
Middenveld: waardeloos (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: goed (oud)
HatStats 97
LoddarStats 1.77
PStats 9.07
Best leuke stats voor mn b-team. (Ben 10e divisionist, dus voor mij is het heel wat)
uhm ik zou op de posities die je niet traint zorgen voor ervaringquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
is het handiger om te wachten tot de ervaring komt of om wat spelers te verkopen en met meer ervaring terug te kopen. Mijn winger gaat dus sowieso met enige ervaring aangeschaft worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |