Foto'squote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een wo en een stuk in mijn kraag....
dat was het
Alweer?quote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een stuk in mijn kraag....
Dit staat op het programma voor na volgend seizoen. De herindeling van de WO plaatsen gaat op basis van een soort ranglijst op basis van volgend seizoen. Dat betekend voor de toekomst een kleinre kans op een WO in de hoogste divisies en dat is positief!quote:Na volgend seizoen (niet na het lopende seizoen) gaan we de structuur van de divisies herzien. De 8e divisie en daaronder gaan meer competities herbergen: in plaats van 1024 series per divisie worden dat er 2048 in de 8 en de 9, en vanaf de 10e divisie worden het er 4096 per divisie. In aanvulling daarop voeren we tegelijk (in april 2006) een eenmalige schoonmaak uit, waarbij eigenaarloze clubs worden verwijderd. Meer over deze herzieningen kun je lezen in een nieuwe bijdrage
Wrijf het er even in.quote:Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Zeker wel beter, ipv starten in XI, dan duurt het minimaal 5 seizoen eer je eindelijk in VI bentBen blij dat ik in IX ben begonnen en 3x gepromoveerd ben
ach, volgend seizoen kost het dus maar weer 3x promoveren. En daarnaast....de mensen die nu een XI medaille winnen hebben echt een medaille die niemand ooit meer gaat krijgen, aangezien er dan 140.000-200.000 users in Nederland moeten zijn...quote:
Met een pleister had ik hem laten spelen, kreeg hij weer een blessure. Dus in totaal 2 x 4 weken ofzo. En leeftijd... Hij was gedaald toen ik hem kocht, dus dat interesseert me niet zo. Ervaring vind ik ook altijd wel een pre. Ik heb buiten mn trainees vrij veel 30'ers rondlopen.quote:
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef komrad het volgende:
en dat is idd wel een beetje echt optimistisch
Grumpey wat voor soort wingers raad je aan voor counterteams, geen PM of een beetje, hoeveel passen en welke specialties??
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.quote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
Ik kan jouw mening alleen maar onderstrepen Grumpey... denk er sterk over om volgend seizoen of het seizoen daarna van mn winst geen winger to the middle maar een aanvallende winger te kopen. Dan steek ik gewoon iets meer geld in mn inner mid voor 1 of 2 leveltjes hoger en dat compenseert weerquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
uiteraard...maar ik neem aan dat als je een winger van enkele miljoenen koopt, je niet iemand met conditie lager dan solid koopt, tenzij je zelf nog conditie gaat trainen...quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.
11 ste verkoop in 2 wekenquote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef komrad het volgende:
ik heb mijn 11e trainee verkocht met 200k winst in 2 weken![]()
nu heb ik dus ongeveer 2M te besteden als ik dat wil, hoeweel gaan de prijzen de komende weken nog duiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |