quote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 17500 toeschouwers naar Judith Stadion trokken. Wurdsje speelde in een interessante 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Falker - Wielaard, Sulkakoski, Hein - Puuri, Haagen, Kuitunen, Mannersaari, Rikberg - Kilpinen, Lietz.
Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van ariebouman het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling. ...
Join the club.quote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef DeHovenier het volgende:
KutWO
Volgende week tegen de nummer 1 en dan de week erna tegen de nummer 4 (ik sta gepland 5e)
quote:In de 43e minuut dragen de mensen van het Rode Kruis BoBoss Bernd Fährberg van het veld op een brancard, terwijl hij het uitschreeuwt van de pijn.
quote:Ormes Vaino breekt door en schiet; de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en kijken ernaar zoals koeien naar een voorbijrijdende trein. 3 - 1 voor Emmen.
quote:Américo Miguel McAfee van BoBos is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn.
Wietse tochquote:Een geweldige combinatie door het midden en een niet te missen kans voor Emmen. 2 - 0. De doelpuntenmaker is Wietse Kranenbarg. Hij trekt zijn truitje over zijn hoofd en maakt wat exotische dansbewegingen aan de zijlijn, voor het vak van de thuissupporters.
Wat voor formatie speel je? 5-3-2?quote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef komrad het volgende:
zoals jullie zien blijft JD met 142 hatstats in de VI, mijn ratings:
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 164
en dan mis ik nog 3 defs vanwege een slechte vorm,VI
haha die zijn echt leuk jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef pekel het volgende:
Tip: zet je taal op Vlaams. Dan hebbie leuke zinnetjes bij de wedstrijdverslagen
[..]
[..]
[..]
[..]
Wietse toch
Toch nog maar 2 wedstrijden.quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaja, vandaag gemotst en 4-0 gewonnen van de nr 2. Ik sta nu 4 punten los dus het kampioenschap is bijna binnen![]()
Teamgeest is nu wel woedend, maar dat komt wel goed, toch?
Wel leuk dat ik toen ik mijn team kreeg, nul punten had en een doelsaldo van 2-11.
10 Wedstrijden later 26 punten en koploper.
10e divisie here we come
Vind je het gek, hij is 31..quote:Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Hawkins was hele seizoen geblesseerd (tot paar weken terug).
Ook een blessure van 2 weken veroorzaakt, die andere blessure van de tegenstander was jammer genoeg niet door mij veroorzaakt. Verder twee gele kaarten dus 5 punten voor Vinnie Jonesquote:Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van Uddel het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling.
Met stadioninkomsten tot aan de miljoen gekomen, met de laatste wedstrijd nog een thuiswedstrijd, hulde aan m'n nieuwe stadion, die overigens ook altijd vol zit (36k)quote:Kapitaal: 782 339 ¤ (1 005 515) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1580 leden
Supporters: in de wolken
M'n doelsaldo is nu de hoogste van de competitie..quote:1. Kristiansund 12 37 - 17 (+20) 27
2. FC Uddel 12 38 - 15 (+23) 25
3. Team NAC 12 33 - 25 (+8) 25
4. mengvoeders uni-ted 12 30 - 20 (+10) 22
Is toch lekker zo, 2 en 3quote:1. Patryk Wilczycki Team NAC 9
2. Carlos Escobar FC Uddel 9
3. Vladimir van Swaaij FC Uddel 8
4. Sebastiaan Kapitein Team NAC 8
5. Eitan Haviv Kristiansund 7
6. Stephan Pijls Allstars Swiftboys 5
7. Jesper Tollens FC Desesperados 5
8. Reto Tiefenauer Kristiansund 4
9. Luca Rodighiero Team NAC 4
10. Ries Bulsink mengvoeders uni-ted 4
Neuh, te slecht.quote:Op maandag 5 december 2005 09:57 schreef RiX het volgende:
Effe pimpen met m'n YP
Seth Schoppert [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: formidabel
kopen?
Duhhhhh... ik was gisteren heel blij met mijn verlies en omdat ik per ongeluk counter heb ingesteld had ik een nog lager middenveldquote:Op maandag 5 december 2005 09:23 schreef Uddel het volgende:
De laatste wedstrijd is wel heel belangrijk, dan moet ik tegen Team NAC, de nummer 3. Hij heeft volgende week een WO en Joralf heeft de week erna diezelfde WO, dus ik moet zeker alles winnen nu om nog een kans op de eerste plek te maken. Denk niet dat ik kampioen kan worden als ik alles win, want volgens mij heeft Joralf gisteren gepict (hoe kom je anders aan slecht (heel laag) middenveld he). Dit om rechtstreekse promotie te voorkomen, en om te zorgen dat z'n TS volgende week hoog genoeg is om te MOTSen. (Joralf, klopt dat? Ja hè?
)
ik ken je divisie niet helemaal, maar MOTSe tegen je directe concurrent lijkt me t beste, daarna tegen die nummer 7...quote:Op maandag 5 december 2005 09:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren 0-2 gewonnen. Sta nog steeds 1 punt achter de nummer 1. Zondag tegen de nummer 1, denk dat ik ga motsen, de week daarna tegen de nummer 7, dus moet lukken. De nummer 3 staat 3 punten achter me, maar moet nog tegen de nummer 5, die van mij heb gewonnen, en van de nummer 4. Die is goed in vorm dus. Als ik zondag win sta ik weer eerste. Als ik verlies en de nummer 3 wint, sta ik 3e op doelsaldo, en moet ik de laatste wedstrijd met grote cijfers winnen om te promoveren.
Wat denken jullie? Zonda motsen en hopen dat ik win, of hopen dat de nummer 3 punten verliest, en anders de laatste wedstrijd proberen te winnen met grote cijfers?
Foto'squote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een wo en een stuk in mijn kraag....
dat was het
Alweer?quote:Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een stuk in mijn kraag....
Dit staat op het programma voor na volgend seizoen. De herindeling van de WO plaatsen gaat op basis van een soort ranglijst op basis van volgend seizoen. Dat betekend voor de toekomst een kleinre kans op een WO in de hoogste divisies en dat is positief!quote:Na volgend seizoen (niet na het lopende seizoen) gaan we de structuur van de divisies herzien. De 8e divisie en daaronder gaan meer competities herbergen: in plaats van 1024 series per divisie worden dat er 2048 in de 8 en de 9, en vanaf de 10e divisie worden het er 4096 per divisie. In aanvulling daarop voeren we tegelijk (in april 2006) een eenmalige schoonmaak uit, waarbij eigenaarloze clubs worden verwijderd. Meer over deze herzieningen kun je lezen in een nieuwe bijdrage
Wrijf het er even in.quote:Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Zeker wel beter, ipv starten in XI, dan duurt het minimaal 5 seizoen eer je eindelijk in VI bentBen blij dat ik in IX ben begonnen en 3x gepromoveerd ben
ach, volgend seizoen kost het dus maar weer 3x promoveren. En daarnaast....de mensen die nu een XI medaille winnen hebben echt een medaille die niemand ooit meer gaat krijgen, aangezien er dan 140.000-200.000 users in Nederland moeten zijn...quote:
Met een pleister had ik hem laten spelen, kreeg hij weer een blessure. Dus in totaal 2 x 4 weken ofzo. En leeftijd... Hij was gedaald toen ik hem kocht, dus dat interesseert me niet zo. Ervaring vind ik ook altijd wel een pre. Ik heb buiten mn trainees vrij veel 30'ers rondlopen.quote:
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef komrad het volgende:
en dat is idd wel een beetje echt optimistisch
Grumpey wat voor soort wingers raad je aan voor counterteams, geen PM of een beetje, hoeveel passen en welke specialties??
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.quote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
Ik kan jouw mening alleen maar onderstrepen Grumpey... denk er sterk over om volgend seizoen of het seizoen daarna van mn winst geen winger to the middle maar een aanvallende winger te kopen. Dan steek ik gewoon iets meer geld in mn inner mid voor 1 of 2 leveltjes hoger en dat compenseert weerquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
uiteraard...maar ik neem aan dat als je een winger van enkele miljoenen koopt, je niet iemand met conditie lager dan solid koopt, tenzij je zelf nog conditie gaat trainen...quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.
11 ste verkoop in 2 wekenquote:Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef komrad het volgende:
ik heb mijn 11e trainee verkocht met 200k winst in 2 weken![]()
nu heb ik dus ongeveer 2M te besteden als ik dat wil, hoeweel gaan de prijzen de komende weken nog duiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |