abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32821806
KutWO

Volgende week tegen de nummer 1 en dan de week erna tegen de nummer 4 (ik sta gepland 5e )
Children of the night. What music they make.
pi_32822367
1-0 Walker Hawkins (5)
2-0 Walker Hawkins (26)
3-0 Walker Hawkins (38)
4-0 Juan Manuel Passapera (45)
5-0 Juan Carlos Rodríguez (79)
6-0 Walker Hawkins (80)
7-0 Walker Hawkins (84)
8-0 Enrique Águila (88)
9-0 Walker Hawkins (89)

Die Hawkins was hele seizoen geblesseerd (tot paar weken terug). Nu weer in redelijk vorm en scoort er gelijk 6 . 9-0 gewonnen, alleen 1 trainee er voor 4 weken af. Wel jammer omdat hij nu net niet formidabel wordt dit seizoen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_32822498
Ze zijn wel mooi bij de tijd zeg
quote:
Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 17500 toeschouwers naar Judith Stadion trokken. Wurdsje speelde in een interessante 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Falker - Wielaard, Sulkakoski, Hein - Puuri, Haagen, Kuitunen, Mannersaari, Rikberg - Kilpinen, Lietz.

Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van ariebouman het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling. ...

Overigens met 1 - 1 gelijkgespeeld
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_32822838
feli sportfreak!!
ik had een comfy 3-1 overwinning, niks aan t handje, 2e plaats veilig gesteld
  maandag 5 december 2005 @ 00:30:44 #105
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_32824708
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef DeHovenier het volgende:
KutWO

Volgende week tegen de nummer 1 en dan de week erna tegen de nummer 4 (ik sta gepland 5e )
Join the club.
Ik moet zondag ook tegen de nr 1 en dan de week erna tegen de nr 3 (die gelijk staat met mij - ik sta dus 2e).
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_32824785
Tip: zet je taal op Vlaams. Dan hebbie leuke zinnetjes bij de wedstrijdverslagen
quote:
In de 43e minuut dragen de mensen van het Rode Kruis BoBoss Bernd Fährberg van het veld op een brancard, terwijl hij het uitschreeuwt van de pijn.
quote:
Ormes Vaino breekt door en schiet; de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en kijken ernaar zoals koeien naar een voorbijrijdende trein. 3 - 1 voor Emmen.
quote:
Américo Miguel McAfee van BoBos is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn.
quote:
Een geweldige combinatie door het midden en een niet te missen kans voor Emmen. 2 - 0. De doelpuntenmaker is Wietse Kranenbarg. Hij trekt zijn truitje over zijn hoofd en maakt wat exotische dansbewegingen aan de zijlijn, voor het vak van de thuissupporters.
Wietse toch
Hoi.
  maandag 5 december 2005 @ 00:35:16 #107
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_32824812
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef komrad het volgende:
zoals jullie zien blijft JD met 142 hatstats in de VI, mijn ratings:

Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
HatStats 164

en dan mis ik nog 3 defs vanwege een slechte vorm, VI
Wat voor formatie speel je? 5-3-2?
pi_32824878
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef pekel het volgende:
Tip: zet je taal op Vlaams. Dan hebbie leuke zinnetjes bij de wedstrijdverslagen
[..]

[..]

[..]

[..]

Wietse toch
haha die zijn echt leuk ja
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 5 december 2005 @ 00:49:24 #109
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32825081
Jaja, vandaag gemotst en 4-0 gewonnen van de nr 2. Ik sta nu 4 punten los dus het kampioenschap is bijna binnen
Teamgeest is nu wel woedend, maar dat komt wel goed, toch?
Wel leuk dat ik toen ik mijn team kreeg, nul punten had en een doelsaldo van 2-11.
10 Wedstrijden later 26 punten en koploper.

10e divisie here we come
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 5 december 2005 @ 01:01:54 #110
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_32825284
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaja, vandaag gemotst en 4-0 gewonnen van de nr 2. Ik sta nu 4 punten los dus het kampioenschap is bijna binnen
Teamgeest is nu wel woedend, maar dat komt wel goed, toch?
Wel leuk dat ik toen ik mijn team kreeg, nul punten had en een doelsaldo van 2-11.
10 Wedstrijden later 26 punten en koploper.

10e divisie here we come
Toch nog maar 2 wedstrijden.
Ik weet niet of er nog belangrijke matches aan komen?
Maar anders kan je de volgende piccen (als die makkelijk is), zodat je teamgeest weer redelijk is voor je laatste wedstrijd.
Daarna word ie toch gereset..
  maandag 5 december 2005 @ 01:03:45 #111
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_32825318
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Hawkins was hele seizoen geblesseerd (tot paar weken terug).
Vind je het gek, hij is 31..
pi_32827529
3-2 verloren tegen mijn angstgegner
Wordt weer een keer derde in mijn divisie
Dat is gelukkig pas 4 keer eerder gebeurt
Dan maar Raffie vernederen in de FOK!cup
Worden jullie net zo moe van me als ik nu van mezelf?
Ik haat -smileys
pi_32827762
Gisteren 0-2 gewonnen. Sta nog steeds 1 punt achter de nummer 1. Zondag tegen de nummer 1, denk dat ik ga motsen, de week daarna tegen de nummer 7, dus moet lukken. De nummer 3 staat 3 punten achter me, maar moet nog tegen de nummer 5, die van mij heb gewonnen, en van de nummer 4. Die is goed in vorm dus. Als ik zondag win sta ik weer eerste. Als ik verlies en de nummer 3 wint, sta ik 3e op doelsaldo, en moet ik de laatste wedstrijd met grote cijfers winnen om te promoveren.

Wat denken jullie? Zonda motsen en hopen dat ik win, of hopen dat de nummer 3 punten verliest, en anders de laatste wedstrijd proberen te winnen met grote cijfers?
pi_32828049
Zie m'n wedstrijd nu pas, was er gisteren niet. Het is goed meegevallen. Ik had eigenlijk een verlies verwacht ivm die enorme vormdip de laatste twee weken, maar na een 0-2 achterstand maakte m'n topspitsje er even 4, met een goal van m'n andere spits ertussen. M'n stadion zat helemaal vol en heb dus met 5-2 gewonnen. De ratings vallen erg tegen, wat ik dus te danken heb aan de vormdip én een schorsing.

Deze vond ik ook wel leuk trouwens (weet niet of het al genoemd is )
quote:
Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van Uddel het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling.
Ook een blessure van 2 weken veroorzaakt, die andere blessure van de tegenstander was jammer genoeg niet door mij veroorzaakt. Verder twee gele kaarten dus 5 punten voor Vinnie Jones

Dit staat ook wel leuk:
quote:
Kapitaal: 782 339 ¤ (1 005 515) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1580 leden
Supporters: in de wolken
Met stadioninkomsten tot aan de miljoen gekomen, met de laatste wedstrijd nog een thuiswedstrijd, hulde aan m'n nieuwe stadion, die overigens ook altijd vol zit (36k)

Aan het eind vh seizoen zit ik over de 1600 leden Volgende week wedstrijd tegen de nr 5, uit. Dat wordt een lastige pot, aangezien het een counterhufter betreft en ik in een vormdip zit. De laatste wedstrijd is wel heel belangrijk, dan moet ik tegen Team NAC, de nummer 3. Hij heeft volgende week een WO en Joralf heeft de week erna diezelfde WO, dus ik moet zeker alles winnen nu om nog een kans op de eerste plek te maken. Denk niet dat ik kampioen kan worden als ik alles win, want volgens mij heeft Joralf gisteren gepict (hoe kom je anders aan slecht (heel laag) middenveld he ). Dit om rechtstreekse promotie te voorkomen, en om te zorgen dat z'n TS volgende week hoog genoeg is om te MOTSen. (Joralf, klopt dat? Ja hè? )

[ Bericht 20% gewijzigd door Uddel op 05-12-2005 09:36:24 ]
pi_32828117
quote:
1. Kristiansund 12 37 - 17 (+20) 27
2. FC Uddel 12 38 - 15 (+23) 25
3. Team NAC 12 33 - 25 (+8) 25
4. mengvoeders uni-ted 12 30 - 20 (+10) 22
M'n doelsaldo is nu de hoogste van de competitie..

Hier de topscorers van de competitie, flink veranderd na gisteren (+4 voor Vladimir)
quote:
1. Patryk Wilczycki Team NAC 9
2. Carlos Escobar FC Uddel 9
3. Vladimir van Swaaij FC Uddel 8
4. Sebastiaan Kapitein Team NAC 8
5. Eitan Haviv Kristiansund 7
6. Stephan Pijls Allstars Swiftboys 5
7. Jesper Tollens FC Desesperados 5
8. Reto Tiefenauer Kristiansund 4
9. Luca Rodighiero Team NAC 4
10. Ries Bulsink mengvoeders uni-ted 4
Is toch lekker zo, 2 en 3
pi_32828557
Effe pimpen met m'n YP

Seth Schoppert [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: formidabel

kopen?
pi_32828860
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:57 schreef RiX het volgende:
Effe pimpen met m'n YP

Seth Schoppert [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: formidabel

kopen?
Neuh, te slecht.
pi_32829133
Ik heb ook mijn tweede plaats veilig gesteld. Volgend jaar dus weer in VIII!

Vanavond 5-0 gewonnen uit bij de nummer 4 van de competitie. Volgende week een WO en dan alweer de laatste wedstrijd van het seizoen. Ik hoop voor het nieuwe seizoen nog wel een formi mid en een uitstekend verdediger te kopen en dan ben ik klaar voor het nieuwe seizoen!
pi_32829302
Theoretisch gezien kan ik nog promoveren. Mocht dat gebeuren, heb ik al een scenario voor handen:
2 goede trainees helaas verkopen: daarmee 3,5 miljoen verdienen.
Daarvan koop ik een centrale verdediger en een middenvelder (of) vleugelspeler.
Hoi.
  maandag 5 december 2005 @ 11:17:06 #120
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32830035
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:23 schreef Uddel het volgende:
De laatste wedstrijd is wel heel belangrijk, dan moet ik tegen Team NAC, de nummer 3. Hij heeft volgende week een WO en Joralf heeft de week erna diezelfde WO, dus ik moet zeker alles winnen nu om nog een kans op de eerste plek te maken. Denk niet dat ik kampioen kan worden als ik alles win, want volgens mij heeft Joralf gisteren gepict (hoe kom je anders aan slecht (heel laag) middenveld he ). Dit om rechtstreekse promotie te voorkomen, en om te zorgen dat z'n TS volgende week hoog genoeg is om te MOTSen. (Joralf, klopt dat? Ja hè? )
Duhhhhh... ik was gisteren heel blij met mijn verlies en omdat ik per ongeluk counter heb ingesteld had ik een nog lager middenveld Maar dat geeft niet, dat maak ik komende zondag goed met een dikke mots En dan ben ik dus gewoon kampioens (tenzij de hattrick-gm's enzo opeens besluiten van Groningen United een niet-wo te maken )
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32830311
Zozo, met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik 7 punten voor op de nummer 5 dus ik kan niet meer degraderen. Was door de spanning rond Sinterklaas wel vergeten mijn opstelling up-te-daten maar de goedheiligman heeft me toch nog verrast met een overwinning.

Die joefpoel waar ik om vroeg heb ik trouwens niet gekregen
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_32831550
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren 0-2 gewonnen. Sta nog steeds 1 punt achter de nummer 1. Zondag tegen de nummer 1, denk dat ik ga motsen, de week daarna tegen de nummer 7, dus moet lukken. De nummer 3 staat 3 punten achter me, maar moet nog tegen de nummer 5, die van mij heb gewonnen, en van de nummer 4. Die is goed in vorm dus. Als ik zondag win sta ik weer eerste. Als ik verlies en de nummer 3 wint, sta ik 3e op doelsaldo, en moet ik de laatste wedstrijd met grote cijfers winnen om te promoveren.

Wat denken jullie? Zonda motsen en hopen dat ik win, of hopen dat de nummer 3 punten verliest, en anders de laatste wedstrijd proberen te winnen met grote cijfers?
ik ken je divisie niet helemaal, maar MOTSe tegen je directe concurrent lijkt me t beste, daarna tegen die nummer 7...

Cash funds: 1 800 396 ¤ (2 016 269) ¤
Sponsors: dancing in the streets
Supporters Club: 1790 members
Supporters: high on life

geld voor een leuke wingert
bijna 1800 supporters
sponsors en supporters heppie
en nee Robar, ik wordt nooit moe van deze smilie
pi_32831795
XI. 722
Als je niks te doen hebt
  maandag 5 december 2005 @ 12:47:35 #124
136137 Japiejooo
Vette shit ouwe!
pi_32832214
Kansloos met 3-0 verloren van de koploper ondanks MOTS
Sta wel veilig op de 5e plaats, maar daar is ook alles mee gezegd. Kan niet meer promoveren of degraderen
  maandag 5 december 2005 @ 12:47:52 #125
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32832222
Ik zie net dat ik volgende week waarschijnlijk een WO heb,
ik ben dus kampioen.
Feyenoord!!! * Barça
pi_32832965
Met 4-0 gewonnen (hattrick van mij 37e jarige spits van de no 5 of zo. Nog steeds in punten gelijk met de no 2, maar op doelsaldo eerste. Volgende week weer een makkelijke overwinning om dan in de laatste competitiewedstrijd te motsen tegen de no 2. Ik ga die wedstrijd 3-5-2 spelen. Jammer van de gemiste training, maar de eerste plek gaat even voor.

Op de topscorer lijst nemen 2 spitsen van me de 2e en 3e plek in met beide 9 goals. De no 1 staat op 10 doelpuinten. Uiteraard wil ik die eer ook hebben.

VIII here I come
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_32834884
Ik had een wo en een stuk in mijn kraag....

dat was het
pi_32836548
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een wo en een stuk in mijn kraag....

dat was het
Foto's
pi_32836781
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
Ik had een stuk in mijn kraag....
Alweer?
Stoppen met WoW is niet goed voor je
Signature?
pi_32837007
quote:
Na volgend seizoen (niet na het lopende seizoen) gaan we de structuur van de divisies herzien. De 8e divisie en daaronder gaan meer competities herbergen: in plaats van 1024 series per divisie worden dat er 2048 in de 8 en de 9, en vanaf de 10e divisie worden het er 4096 per divisie. In aanvulling daarop voeren we tegelijk (in april 2006) een eenmalige schoonmaak uit, waarbij eigenaarloze clubs worden verwijderd. Meer over deze herzieningen kun je lezen in een nieuwe bijdrage
Dit staat op het programma voor na volgend seizoen. De herindeling van de WO plaatsen gaat op basis van een soort ranglijst op basis van volgend seizoen. Dat betekend voor de toekomst een kleinre kans op een WO in de hoogste divisies en dat is positief!

Promoveren wordt moelijker en degraderen makkelijk (omdat er geen WO meer in de divisie zitten) dus dat betekend dat ik alleen volgend seizoen heb om een divisie 8 waardige ploeg samen te stellen! Want het seizoen daarna wordt waarschijnlijk zwaar. Stress!!

Al met al positieve veranderingen!
pi_32837043
Gaan X en XI dan weg?
  maandag 5 december 2005 @ 16:18:26 #132
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32838002
yup, X en XI zullen deze verandering niet overleven.

Zie het positief, want het hele niveau van de VIII zal ook flink gaan dalen door de grote instroom van XI, X en IX teams die wel een eigenaar hebben.

Er is een tweedeling in de voordelen van iedereen:

Voor iedereen uit VI en hoger --> soms als je 5e wordt en PD verliest en voor VI als je 7e wordt met heel veel punten dan zal je toch niet degraderen, aangezien er +/- 50 WO's in VI en hoger zitten waardoor dit ongeveer 50x gebeurt (Voor kleine groep dus). Niemand zal hier als een nummer 2 zijnde opeens hoger spelen dus.

Voor iedereen uit VII --> Relatief weinig veranderingen, zelfs niet in de league (nrs 1 en 2 blijven gewoon promoveren dus). Degraderen wordt volgend seizoen door iets meer teams die 7e zijn geworden in de VII niet gedaan. Dus 7e worden is iets veiliger dan normaal.

Voor iedereen uit VIII en lager --> Hier komen wat meer veranderingen. Niet meer minder degradatiekansen (die zijn al laag door WO's) maar veel meer promotie kansen. Hoe lagere divisie, hoe meer er gepromoveerd gaat worden aangezien er meer WO's boven die teams zitten. Aangezien ik nu geen rekenmachine heb, heb ik de berekening nog niet gemaakt, maar volgens mij moet het mogelijk zijn om te berekenen hoeveelste je minimaal moet worden in de ranglijst zodat je nog in de vernieuwde VIIie komt op basis van het aantal WO's wat er nu is. Voor de rest die deze grens niet haalt, zal iedereen in de IX komen. Zijn er plaatsen over, worden deze opgevuld met WO's die nu ergens in de II/IIIe en IVe rondzweven, als bot zijnde.

Even een uiteenzetting van mijn denken erover
  maandag 5 december 2005 @ 17:20:37 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32839571
Zeker wel beter, ipv starten in XI, dan duurt het minimaal 5 seizoen eer je eindelijk in VI bent Ben blij dat ik in IX ben begonnen en 3x gepromoveerd ben
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32840030
ja ik ook, maar minder blij dat ik er nu weeer uit ga
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_32840038
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Zeker wel beter, ipv starten in XI, dan duurt het minimaal 5 seizoen eer je eindelijk in VI bent Ben blij dat ik in IX ben begonnen en 3x gepromoveerd ben
Wrijf het er even in.
  maandag 5 december 2005 @ 17:45:34 #136
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32840238
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:38 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Wrijf het er even in.
ach, volgend seizoen kost het dus maar weer 3x promoveren. En daarnaast....de mensen die nu een XI medaille winnen hebben echt een medaille die niemand ooit meer gaat krijgen, aangezien er dan 140.000-200.000 users in Nederland moeten zijn...
pi_32840309
en dat is idd wel een beetje echt optimistisch

Grumpey wat voor soort wingers raad je aan voor counterteams, geen PM of een beetje, hoeveel passen en welke specialties??
pi_32840363
quote:
Op maandag 5 december 2005 01:03 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Vind je het gek, hij is 31..
Met een pleister had ik hem laten spelen, kreeg hij weer een blessure. Dus in totaal 2 x 4 weken ofzo. En leeftijd... Hij was gedaald toen ik hem kocht, dus dat interesseert me niet zo. Ervaring vind ik ook altijd wel een pre. Ik heb buiten mn trainees vrij veel 30'ers rondlopen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 5 december 2005 @ 18:18:38 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32841098
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef komrad het volgende:
en dat is idd wel een beetje echt optimistisch

Grumpey wat voor soort wingers raad je aan voor counterteams, geen PM of een beetje, hoeveel passen en welke specialties??
Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
  maandag 5 december 2005 @ 18:39:37 #140
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_32841698
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik raad aan zoveel mogelijk winger (aangezien salarissen te betalen zijn voor deze beestjes) en veel passen (redelijk of hoger). Daarnaast is quick een goede specialiteit. ik zou er wel een ton meer voor betalen. En PM vind ik niet boeiend, te weinig toevoeging na veranderingen, zeker in verhouding tot de prijs die er nog vastgeroest inzit.
Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.
  maandag 5 december 2005 @ 18:41:01 #141
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32841735
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik kan jouw mening alleen maar onderstrepen Grumpey... denk er sterk over om volgend seizoen of het seizoen daarna van mn winst geen winger to the middle maar een aanvallende winger te kopen. Dan steek ik gewoon iets meer geld in mn inner mid voor 1 of 2 leveltjes hoger en dat compenseert weer
pi_32841861
ik kijk voor NU he, maar alles hangt af van of ik mijn 11e trainee kan verkopen straks
  maandag 5 december 2005 @ 18:51:12 #143
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32842003
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Daemon19 het volgende:

[..]

Ook conditie, anders heb je kans op negatieve snel se's.
uiteraard...maar ik neem aan dat als je een winger van enkele miljoenen koopt, je niet iemand met conditie lager dan solid koopt, tenzij je zelf nog conditie gaat trainen...
pi_32842211
Grumps, ik heb nu een kleine 1,6M en nog wat inkomsten uit transfers

Ik kan nu dus voor max 2M een winger kopen (voor heel kleine kans op handhaving) of hut opgeven en een betere winger over 2-3 weken kopen

Situatie is toch al erg slecht
  maandag 5 december 2005 @ 19:02:09 #145
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_32842286
heb je winger nog steeds nodig als je degradeert? oftewel, wordt je volgend jaar kampioen zonder winger? zo moet je kijken...

als je echt een kans hebt, had je die eerder moeten pakken denk ik.
pi_32842349
grumpey kans ik erg klein, volgend jaar heb ik wil ik met iig 1 winger gaan spelen, maar dan wel WC of beter. Verder zal veel afhangen van de VII waar ik in beland, wellicht verkoop ik wel bijna mijn hele team als ik tegen prutsers moet
pi_32842972
Jaaaaaaaaa
Promotie
pi_32843073
Wow, het woord winger valt nogal vaak in dit topic
Dat is wel een goede vooruitgang
Nu maar hopen dat ze meer in trek zijn en dat mijn winsten ook hoger komen te liggen
pi_32844686
ik heb mijn 11e trainee verkocht met 200k winst in 2 weken

nu heb ik dus ongeveer 2M te besteden als ik dat wil, hoeweel gaan de prijzen de komende weken nog duiken?
pi_32845155
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:23 schreef komrad het volgende:
ik heb mijn 11e trainee verkocht met 200k winst in 2 weken

nu heb ik dus ongeveer 2M te besteden als ik dat wil, hoeweel gaan de prijzen de komende weken nog duiken?
11 ste verkoop in 2 weken
en dan nog maar alleen trainees...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')