quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef komrad het volgende:
Is het een ramp om in de V te spelen,
ik ken je team wel redelijk en dat gaat idd rampzalig voor je worden. Gewoon motsen deze week
anders word je in het slechtste geval 2e
Ja, het gaat idd rampzalig wordenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:28 schreef Lortnoc het volgende:
Gewoon motsen deze week idd en daarna verliezen met PIC, is beter voor je supporters.
wat houdt effect in, en waarop en in welke mate? Oftewel, is het de moeite?quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:02 schreef Lortnoc het volgende:
Mmmm....als je erover twijfelt of je met mots van die eerste kan winnen zorg dan idd dat je niet promoveert.
Over die dokters: Dat effect gaat meteen in, niet tijdens de EU.
De eigenschap van playmaking voor wingers is met een grote sprong achteruitgegaan sinds halverwege dit seizoen. Je wing wordt niet meer zo erg geboost als je hem towards middle heb staan en andersom. De markt is altijd stug, en dit zal dan nog wel even duren voordat mensen deze verzwakking ook door hebben. Maar ik zou nu veel eerder in een winger met extreem veel passen kopen dan een met extreem veel playmaking, deze worden flink minder waard, en temeer omdat je juist een CA team bent.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik wil nog een winger erbij kopen en ik twijfel tussen een kale (brilliant/magnificent winger) of eentje met playmaking bijstats en dan een leveltje winger lager. ik speel meestal 5-3-2, met twee wingers, duidelijk op de counter duseentje met hogere winger-skill boost mn aanval lekker, maar maakt mn middenveld wel erg laag... van de andere kant heb ik dat met mn counter toch niet echt hard nodig...ik heb altijd met een kale gespeeld (brilliant) en eentje met solid pm, formidable winger (deze heb ik verkocht, formidable als hoofdstat
)
what to do...
ik vermoed Servie-montenegroquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Uddel het volgende:
Over flagchasen gesproken, ik heb vd week een stomme fout gemaakt
Ik dacht dat ik nog niet in het land (Serba nogwat dinges, Nederlandse vlag op z'n kop) geweest was, hij accepteert.. was ik dus al wel geweest..
mijn middenveld is natuurlijk teringlaag met maar 1 IM, ook al is ie brilliant. ik zit meestal rond de wretched high/low. zo'n enorm verschil zal t dus ook niet gaan maken. en vooral als grumpey zegt dat pm voor wingers minder belangrijk is geworden... dan wordt t toch eentje met wat meer winger skill denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 08:39 schreef maniack28 het volgende:
Hangt ervan af hoe hoog je middenveld nu is VK... Als je hoog genoeg haalt kan je wel een wing zonder pos halen, maar moet je hoger halen om effectief te counteren, dan zou ik er eentje met bijstats nemen...
hoeveel heb je ervoor over voor een winger?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mijn middenveld is natuurlijk teringlaag met maar 1 IM, ook al is ie brilliant. ik zit meestal rond de wretched high/low. zo'n enorm verschil zal t dus ook niet gaan maken. en vooral als grumpey zegt dat pm voor wingers minder belangrijk is geworden... dan wordt t toch eentje met wat meer winger skill denk ik
thnx guys
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:38 schreef Grumpey het volgende:
Ik dacht zelf dat het niet uitmaakt bij doktoren hoeveel je er had. In ieder geval is het mogelijk om er gewoon 50 of 100 aan te nemen zonder problemen. Er was laatst zo'n onderzoek naar. Alleen of je sponsoren of je training het fijn vinden weet ik niet, ik weet alleen dat in de regels staat dat je niet meer dan 10 assistent-trainers of woordvoerders kan hebben.
Voor het specifieke antwoord verwijs ik je door naar jonks gastenboek, spam hem vol zou ik zeggen. maar in ieder geval even het misverstand uit de wereld helpen dat meer dan 10 doktoren niet zou kunnen.
De regel van max. 50 man personeel bestaat niet. Dit is maximaal 50 spelers in je selectie, aan personeel zit geen bovengrens.
ik heb bovennatuurlijk met zwak passen, er staat nog altijd maar rond de 3 milj...quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:27 schreef komrad het volgende:
Ik zit te twijfelen, ik denk dat ik ook maar eens een winger moet aanschaffen, zo richting wonderbaarlijk of beter en idd met passen (matig-goed). Daarnaast natuurlijk met een specialty bij voorkeur snel en ander onvoorspelbaar.
Wat kost zoiets?
Wat mekker je nou??quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Waarom heb je me nog niet uitgedaagd dan
Durf je niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |