Ik zou zeggen, kijk wat hij nu oplevert, zoek nu naar een 19 jarige uitstekend en kijk wat die nu oplevert (en tel daar +/- 50 tot 100k bij op omdat we al heel laat in het seizoen zitten). Kijk wat het verschil is en bedenk of je meer winst kan maken in die tijd door een andere speler aan te schaffen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Het verschil in prijs tussen een 18 en een 19 jarige.
Ik heb een speler, die moet het nu met 18 jaar levenservaring doen en ik vroeg me af of het beter voor me is om hem nu te verkopen dan als hij 19 is?
Carl Hawlitzky [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 1 100, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik train positiespel en hij popt weer net nadat hij 19 word. Is het rendabel om hem aan te houden?
Wat valt je tegen?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef The_Hives het volgende:
nog steeds 2e![]()
![]()
Joralf, Uddel, dat valt me tegen van jullie
Wel 90 topics meegemaakt. Leuk om de eerste posts terug te lezen
Iemand potje?
Leiderschap heeft geen invloed op je trainingquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:05 schreef Cart_man het volgende:
2 stijgers. Een 18-jarige van matig naar redelijk en een ander van goed naar uitstekend.
Maakt het trouwens voor de training uit wanneer de trainer in leiderschap daalt?
In het begin van het seizoen liggen de prijzen van 17/18/19 jarigen sowieso al heel hoog. Ik zou hem doortrainen tot volgend seizoen en als uitstekend 19 jaar verkopen, misschien nog met uitstekend conditie (al scheelt dat niet bar veel). Ik denk iig wel dat je hem begin volgend seizoen beter kunt verkopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Het verschil in prijs tussen een 18 en een 19 jarige.
Ik heb een speler, die moet het nu met 18 jaar levenservaring doen en ik vroeg me af of het beter voor me is om hem nu te verkopen dan als hij 19 is?
Carl Hawlitzky [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 1 100, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik train positiespel en hij popt weer net nadat hij 19 word. Is het rendabel om hem aan te houden?
Bedankt Uddel, je bent een schatquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen liggen de prijzen van 17/18/19 jarigen sowieso al heel hoog. Ik zou hem doortrainen tot volgend seizoen en als uitstekend 19 jaar verkopen, misschien nog met uitstekend conditie (al scheelt dat niet bar veel). Ik denk iig wel dat je hem begin volgend seizoen beter kunt verkopen.
Ik wil ook een guest passquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
hallo, ik heb het spel van een vriend van mij, met een guest pass.
Ik heb destijds het creditcard nummer van me pa ingoeverd, omdat je niet kon kiezen om per timecard te betalen.
Maar het scheen wel zo te zijn dat je nadehand het gewoon terug kon zetten in je account dat je met timecards wil betalen ipv creditcard.
Maar ik zie dit nergens, kan dit niet omdat ik nu een guest account heb?
* qyn wijst naar het WoW topicquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
hallo, ik heb het spel van een vriend van mij, met een guest pass.
Ik heb destijds het creditcard nummer van me pa ingoeverd, omdat je niet kon kiezen om per timecard te betalen.
Maar het scheen wel zo te zijn dat je nadehand het gewoon terug kon zetten in je account dat je met timecards wil betalen ipv creditcard.
Maar ik zie dit nergens, kan dit niet omdat ik nu een guest account heb?
die laatste 2 trainies zijn niet rendabel (zwak en matig positiespel, ook al hebben zulke leuke bijstats, het is niet slim. Koop gewoon een goed positiespel en als dat te duur is redelijk, maar echt niet lager).quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:52 schreef twisteddlogic het volgende:
Mn oefenwedstrijdje met 6-1 verloren. Aankomende woensdag tegen een team uit Frankrijk. Mn vlaggetjesverzameling groeit dnel.
Als ik thuis ben maar ff kijken voor de stijgers. Hoop op 1 stijger, maar na mn 2 van vorige week ben ik ook nog tevreden. Ik hoop wel op wat vormstijgingen, want mn vormpeil ligt een beetje laag.
Deze week ook een aantal aankopen gedaan:
- Goed keeper;
- Goed verdediger;
- Goed spits
Mijn basiselftal nu:
- Goed keeper;
- 1 goed, 2 redelijk verdedigen
- 1 uitstekend, 1 of 2 goed, 1 matig en 1 zwak positiespel. 1na laatste met redelijk vleugel en matig passen, laatste met matig vleugel en goed passen, is een trainee.
- 2 goed scoren, al ga ik zondag wat proberen met FTW. 1 met redelijk scoren en matig vleugel.
Wat vinden jullie ervan voor XI? Sta nu 2e, 1 punt achter de nummer 1, 1 voor op nummer 3, 2 voor op nummer 4. Ik moet nog tegen de nummer 1,7 en 8. 1 en 3 nog tegen elkaar, dus als ik gewoon van nummer 7 en 8 win, moet ik nog wel promoveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |