quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
ik zag tquote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had m'n fipo moeten editten naar sepo door jouw toedoen VK
Laten we een Nationale Fok!Feestdag houden
[2005/11/27 15:38.11] <user1> Blijft die Bonobo11 nou ieder topic lang zijn logo spammen?quote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Robar mag ik in de banner ?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef Uddel het volgende:
Je handtekening kun je best eens veranderen, of geloof je er nog steeds in?![]()
Sorry hoor ik zal het niet meer doen, ik zie Robar niet reageren, dus ik dacht idd dat hij het gemist had,quote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
[2005/11/27 15:38.11] <user1> Blijft die Bonobo11 nou ieder topic lang zijn logo spammen?
[2005/11/27 15:38.39] <user2> lijkt er idd wel op ja
En het lijkt me niet dat Robar het niet ziet, maw: wacht gewoon de eerstvolgende update af.
CENSUURquote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef REFUSED het volgende:
[..]
[2005/11/27 15:38.11] <user1> Blijft die Bonobo11 nou ieder topic lang zijn logo spammen?
[2005/11/27 15:38.39] <user2> lijkt er idd wel op ja
En het lijkt me niet dat Robar het niet ziet, maw: wacht gewoon de eerstvolgende update af.
Slap aftreksel usernaam manquote:Op zondag 27 november 2005 16:32 schreef Drumpie het volgende:
me broer en ik doen ook aan Hattrick! en wij vinden Hattrick Buddy en heel fijn programma, maar het is proeftijd 30 uploads, kan je ergens op internet geen tool downloaden om gratis te gebruiken!
Hattrick Coach Professional is gratis en ok (naar mijn mening dan).quote:Op zondag 27 november 2005 16:32 schreef Drumpie het volgende:
me broer en ik doen ook aan Hattrick! en wij vinden Hattrick Buddy en heel fijn programma, maar het is proeftijd 30 uploads, kan je ergens op internet geen tool downloaden om gratis te gebruiken!
Dit logo hoeft niet in de banner...het komt toch al op iedere eerste pagina van de laatste 5 topics voorquote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Deeltje 100
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit logo hoeft niet in de banner...het komt toch al op iedere eerste pagina van de laatste 5 topics voor
quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef ArTiC het volgende:
pfff gelukkig een vraag beantwoord... voordat men al opstapt voordat men lid van de fed is
quote:Op zondag 27 november 2005 18:11 schreef foetre het volgende:
TEEVEEPEE *in afwachting van de wedstrijd van vanaaf.
Niet!! je gaat dik verliezenquote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 weken terug 6-0 gewonnen
vorige week 6-1 gewonnen
En vandaag tegen de nummer 1 na laatst. (nr laatst is WO)
Hoeveel ga ik scoren?
het wordt denk ik 6-2quote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 weken terug 6-0 gewonnen
vorige week 6-1 gewonnen
En vandaag tegen de nummer 1 na laatst. (nr laatst is WO)
Hoeveel ga ik scoren?
quote:Met een hemelse dribbel à la George Best soleerde Simon Nordland door het midden en maakte de 1 - 1. De toeschouwers namen er een op zijn eeuwige roem!
Ik ga zelf hoogstwaarschijnlijk winger blijven trainen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef komrad het volgende:
523 heb ik al opgegeven. Mocht ik degraderen dan sta ik wel voor een essentiele keuze aangezien ik verwacht in de VII dan toch wel goed mee te kunnen. Ga ik door met defs trainen en welk systeem kies ik daarbij.
Trouwens even ter verduidelijking, ik sta slechts 3 punten achter maar de nummer 6 heeft een veel makkelijker programma.
Ik kan ook nog voor een andere training gaan, bv spitsen met 343 of vrij systeem en SP trainen, mocht degradatie een feit zijn dan ga ik daar serieus over nadenken
Ik zat dan ook in een divisie die heel moeilijk was volgens de stats zeiden sommigen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef komrad het volgende:
@Assp, als ik de competite van Joralf en Uddel had gezeten had ik me makkelijk gehandhaafd maar ja met spelers met redelijk en goede MF is counteren een stukje lastiger
netjes, knap ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag met 0-3 gewonnen.![]()
Ik heb nu 33 punten uit 10 duels
bedankt, hopelijk is ie over 2,5 week weer fit. Scheelt toch een trainingsweek.quote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, knap ook![]()
Enneh, over die doktoren, ik vermoed dat ie niet volgende week maar de week erop op woensdag misschien weer kan spelen, hangt een beetje af of hij dichter bij 3 weken blessure zit of dichter bij 5 weken blessure.
dit is meer dan genoeg om je te handhaven in de VI. alleen je mist wat wingers, verkoop je twee formi mf's en koop wingers terug en ga fatsoenlijk counteren, serieus. want counterploegen moeten t juist van mensen met hoog middenveld hebben (mits de rest daarbij achterblijft natuurlijk, en dat is bij jou wel t geval volgens mij).quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Nou mijn team is VI waardig al zeg ik het zelf:
keeper: uitmuntend
defs: 2x hoog wonderbaarlijk, uitmuntend, 2x formi
MF: briljant en 2x formi
aanval: bovennatuurlijk en briljant
Ik wil hier niet mee pimpen maar dit moet toch voldoende zijn voor de VI, en ja ik heb een vormcrisis en veel rode kaarten maar toch
er zit een beetje sarcasm in dit berichtjequote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, knap ook![]()
Enneh, over die doktoren, ik vermoed dat ie niet volgende week maar de week erop op woensdag misschien weer kan spelen, hangt een beetje af of hij dichter bij 3 weken blessure zit of dichter bij 5 weken blessure.
Voor jou is het niet interessant en voor anderen misschien ook niet maar voor de vraagsteller wel. Toch zie ik dit soort vragen van de "oudere" users wel beantwoord en door HT-newbies zie ik ze vaak genegeerd worden. Daar erger ik me al een tijdje aan. Ik heb het even aangezien en ik heb gisteren, in een ietwat beschonken bui, besloten mijn lidmaatschap op te zeggen. Daar sta ik toch vrij in? Het is toch geen verplichting om lid te blijven van een fed?quote:Op zondag 27 november 2005 15:05 schreef Lortnoc het volgende:
Pfff....als iedereen waarvan een vraag ooit eens niet beantwoord wordt uit de fed stapt houden we niemand meer over. Vond je een leuke aanwinst maar als je zo snel op je teentjes bent getrapt mag je het van mij eens bij een andere fed proberen
Sommige vragen zijn nou eenmaal niet zo interessant, waaronder 'hoeveel is deze waard vragen'.
YP was wederom bagger.
Dat jij dat triest vindt, vind ik best. Ik vind het erg triest dat je dat in mijn gastenboek op HT gaat verkondigen. Zoals ik hierboven al zei: het staat me vrij om me aan en af te melden bij welke fed ik ook wil. Nu had ik genoeg van de fokfed en ik gaf hier ook aan waarom. Ik had het ook stilzwijgend op kunnen zeggen maar zo ben ik niet. Ik geef wel een reden hier op fok. Jammer dat jij dan in HT gaat roepen dan ik triest ben. Gelukkig heb ik de optie om reacties te verwijderen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Oldbie: beetje triest.
Natuurlijk sta je vrij om te vertrekken wanneer je wil. Maar als je je oogkleppen af zou doen, zie je dat er heel veel aandacht wordt besteed aan de "newbies". Op irc wordt er veel hulp gegeven, en op het forum ook. Dat jij iets langer moet wachten op een antwoord of misschien een keer geen antwoord krijgt, is iets heel normaals. Dat kan gebeuren.quote:
Wil hier toch even op reageren als oudere user.quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor jou is het niet interessant en voor anderen misschien ook niet maar voor de vraagsteller wel. Toch zie ik dit soort vragen van de "oudere" users wel beantwoord en door HT-newbies zie ik ze vaak genegeerd worden. Daar erger ik me al een tijdje aan. Ik heb het even aangezien en ik heb gisteren, in een ietwat beschonken bui, besloten mijn lidmaatschap op te zeggen. Daar sta ik toch vrij in? Het is toch geen verplichting om lid te blijven van een fed?
Ik heb je logo al opgeslagenquote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Deeltje 100
[afbeelding]
Daarmee heb je echt een beter team dan ik hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Ik wil hier niet mee pimpen maar dit moet toch voldoende zijn voor de VI, en ja ik heb een vormcrisis en veel rode kaarten maar toch
Ik ook maar even pimpen, maar Komrad is toch wel beter dan ikquote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Dan vraag je dus om een reactie, en als je die dan krijgt is het weer niet goed? Make up your mind.quote:ik vind het erg triest dat je dat in mijn gastenboek op HT gaat verkondigen.
...
Ik had het ook stilzwijgend op kunnen zeggen maar zo ben ik niet.
quote:Gefeliciteerd!
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je nu volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma is binnenkort te bewonderen op je clubpagina.
Wie weet het?quote:
Er is een manager die jij vreselijk vervelend vindt. Mag je dat nu laten weten door iedereen op de Hattrick-forums te vertellen dat het hier om een idioot gaat?
Ja, maar alleen als je het zeker weet.
Ja.
Nee.
quote:
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je nu volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma is binnenkort te bewonderen op je clubpagina.
Als je geen antwoord krijgt, rot je dan op?quote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef Uddel het volgende:
Ik ben die opdrachten aan het doen, maar ik zit klem, kan iemand me helpen?
[..]
Wie weet het?
En ik wil binnen 24 uur antwoord
Ja, maar het is al gelukt jammer genoeg, als ik weer eens een vraag heb kom ik wel terug..quote:Op maandag 28 november 2005 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je geen antwoord krijgt, rot je dan op?
eindelijk geen uddel meer op irc![]()
Ik snap de ophef wel, aangezien jij behoorlijk moeilijk doet over een vraag die niet beantwoord wordt. Dat zulke soort vragen van gevorderde users wel beantwoord worden lijkt me vrij logisch, aangezien het daar bijna altijd om spelers gaat van een waarde ver in de miljoenen. Die spelers zijn simpelweg niet met de transfervergelijking te vinden en kun je beter hier terecht. Als je een mindere speler wil verkopen liggen de prijzen allemaal laag en dicht bij elkaar, moeilijker in te schatten en met de transfervergelijking beter te zien. Als daar de prijzen varieren van 500-700k is dat verschil heel wat kleiner dan met hogere prijzen. Bij een goedkopere speler moet je gewoon iets boven de minimumprijs gaan zitten die in de transfervergelijking staat en er wordt vanzelf hoger geboden. Dit is bij duurdere spelers een stuk minder het geval. Snap je?quote:Op maandag 28 november 2005 09:46 schreef Oldbie het volgende:
Ik snap alle ophef niet zo. Ik ben nog steeds op het forum....alleen mijn lidmaatschap bij de fed heb ik opgezegd.
Zoveel voegde de fed nou oko niet toe.
Dat is niet ontopic..dat is ons de ogen uitstekenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Goed, het laatste wat ik erover ga zeggen.
Ik ben misschien erg kort door de bocht geweest om mijn lidmaatschap op te zeggen. Zoals ik ook al eerder zei: het was in een beschonken bui. drank maakt meer kapot dan je lief is Mocht er iemand zijn die zich persoonlijk aangevallen voelt wil ik zeggen dat het niet de bedoeling was en daarvoor bied ik dan mijn excuses aan.
Verder ben ik nog steeds van mening dat een fed weinig toevoegd aan spelplezier op HT, dus een ramp is het niet.
Ik hoop de hele, achterlijke, discussie nu de wereld uit te hebben want dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Van mijn kant no hard feelings....ik hoop dat het nu andersom ook zo is
Dank U!!!quote:Op maandag 28 november 2005 08:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb je logo al opgeslagen, maar ik wacht even op het moment dat mijn hosting geregeld is.
Ik heb namelijk zelf wat ruimte gehuurd met php ondersteuning. Even geduld dus nog
quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
speciaal naar aanleiding van de TT mijn sig even aangepast
Eenschquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Goed, het laatste wat ik erover ga zeggen.
Ik ben misschien erg kort door de bocht geweest om mijn lidmaatschap op te zeggen. Zoals ik ook al eerder zei: het was in een beschonken bui. drank maakt meer kapot dan je lief is Mocht er iemand zijn die zich persoonlijk aangevallen voelt wil ik zeggen dat het niet de bedoeling was en daarvoor bied ik dan mijn excuses aan.
Verder ben ik nog steeds van mening dat een fed weinig toevoegd aan spelplezier op HT, dus een ramp is het niet.
Ik hoop de hele, achterlijke, discussie nu de wereld uit te hebben want dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
Van mijn kant no hard feelings....ik hoop dat het nu andersom ook zo is
Ruudt met dt en PSV logo en 85 als geboortejaar. Als jij niet op st.net zat weet ik het niet meer (volgens mij had je toen ook hattrick topic lopen daarquote:
Je hebt duidelijk de Hattrick Manager License Challenge gedaan.quote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef TimmyAsd het volgende:
28-11-2005 Je hebt uitdaging 19 afgewerkt en 0.0 ¤ ontvangen voor je club.
Wat is dit
Zijn die quizjes, als je ff het nieuws leestquote:Op maandag 28 november 2005 19:32 schreef TimmyAsd het volgende:
28-11-2005 Je hebt uitdaging 19 afgewerkt en 0.0 ¤ ontvangen voor je club.
Wat is dit
Wat hij zegtquote:Op maandag 28 november 2005 20:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de Hattrick Manager License Challenge gedaan.
Newbies krijgen geld als ze een opdracht goed uitvoeren. Bestaande gebruikers mogen de opdrachten ook doen maar zij krijgen geen geld.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
speciaal naar aanleiding van de TT mijn sig even aangepast
Ik zat daar op het forum ja, topic was geloof ik niet van mij (zit btw nog op theekrans)quote:Op maandag 28 november 2005 19:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ruudt met dt en PSV logo en 85 als geboortejaar. Als jij niet op st.net zat weet ik het niet meer (volgens mij had je toen ook hattrick topic lopen daar)
je mist ietsquote:
Het rijtje?quote:
neequote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef Uddel het volgende:
[..]
Het rijtje?
Enkelvoud:
1e persoon: Ik spel
2e persoon: Jij spelt
3e persoon: Hij spelt
Meervoud:
1e persoon: Wij spellen
2e persoon: Jullie spellen
3e persoon: Zij spellen (In het Uddelsch ook wel: Hun spellen)
Nee, wij is wel "wule" of "wulie"quote:Op maandag 28 november 2005 21:34 schreef komrad het volgende:
Hullie dan altijd nog he
Mijn gevoel bij trainees die dik over de M gaan is dat ze wel iets speciaal moeten hebben om rendabel te worden. Ik zit niet zo in de PM trainees maar een hoog solidje is lijkt mij niet altijd >1M waard in week 1 hoewel PL trainees nogal duur schijnen te zijnquote:Op maandag 28 november 2005 21:37 schreef Uddel het volgende:
Hm.. vraagje..
Ik ben nu aan het sparen en als het meezit (en ik dus niet de YP van SW voor 600k krijg, al zit het dan nog mee eigk) heb ik aan het begin volgend seizoen iets van 1,2M tot m'n beschikking. Ben een beetje aan het sparen, nog zonder duidelijke bestemming. Nu zat ik te denken: Hoe rendabel is het om een 17 jarige goed PM te kopen aan het begin vh seizoen voor veel geld? Is dat slim of is het geldverspilling? Ben bang dat het geldverspilling gaat worden, hoe zijn hier de ervaringen mee?
Zo denk ik erover, maar zoals gezegd denk ik dat ik wat over het hoofd zie of te kort door de bocht benquote:(21:35:20) (@Uddel) hoe rendabel is het om in het begin van het seizoen een 17 jarige met goed hoofdstat te kopen?
(21:35:30) (@SuperWeber) Niet
(21:35:40) (@SuperWeber) Ik heb a/h begin van dit seizoen ook die fout gemaakt
(21:35:52) (@SuperWeber) 3 redelijk/redelijk scoren/passen gehaald
(21:35:57) (@SuperWeber) Is eik te duur
(21:37:18) (@Uddel) dacht ik al ja
(21:39:06) (@Uddel) voor hoeveel heb je ze gekocht eigk?
(21:39:56) (@SuperWeber) 900k
(21:39:58) (@SuperWeber) elk
(21:40:45) (@Uddel) en hoeveel is een goed/redelijk op de helft vh seizoen?
(21:41:00) (@Uddel) meer dan 300k neem ik aan
(21:41:20) (@Uddel) dus volgens mij is het als lange termijn trainee dan wél rendabel
(21:41:57) (@Uddel) want op hogere niveau's is het verschil tussen bijvoorbeeld wonderbaarlijk en wereldklasse ongeveer 700k denk ik, klopt dat?
(21:42:21) (@Uddel) dus dan heb je ze goedkoper ingekocht als je het goed bekijkt
(21:42:25) (@Uddel) als je het nog snapt :p
(21:44:44) (@Uddel) denk alleen dat ik wat over het hoofd zie..
quote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
048. 0101 02 075 2004-01-28 GRUMBLER
quote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef sir_dalord het volgende:
heb je niet toevallig aantal woorden per minuut lijstje ergens? wint sw ook eens wat met overmacht
Anders maak je ff twee grappen in hetzelfde genre binnen vier minutenquote:(21:58:14) (sirdalord) man, ben brak, die kerel die ook op die kamer sliep snurkte meer en sneller dan sw praat
ja, ik heb afgelopen halfjaar 3 sw grappen gemaakt...moet even wat inhalenquote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
[..]
Anders maak je ff twee grappen in hetzelfde genre binnen vier minuten
ARCEE!!quote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
<knip>een hoop hard werk</knip>
Dan mag je nog ffquote:Op maandag 28 november 2005 22:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, ik heb afgelopen halfjaar 3 sw grappen gemaakt...moet even wat inhalen
quote:Op maandag 28 november 2005 22:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, ik heb afgelopen halfjaar 3 sw grappen gemaakt...moet even wat inhalen
Vergeet ook de Hattrick-pionierslijst niet.quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef qyn het volgende:
[..]
ARCEE!!![]()
![]()
Cool dat je dit verzameld hebt.. je verdient een trofee
![]()
Sta nog 11e met aantal posts.. had niet verwacht dat ik in top 50 zou eindigen na al die door WoW veroorzaakte inactiviteit
Arcee ftw!
Dat doe je zelf. sir_dalord heeft ook tientallen kloons rondlopen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk sta ik 2 plaatsen hoger, want vroeger postte ik onder mijn echte naam (Joralf)... dus er moeten nog 246 posts bij mn Maniack28 account worden opgeteld en daarmee kom ik boven SD en Grumpey uit
Dat was voor mn eigen bestwilquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. sir_dalord heeft ook tientallen kloons rondlopen.
eh?quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk sta ik 2 plaatsen hoger, want vroeger postte ik onder mijn echte naam (Joralf)... dus er moeten nog 246 posts bij mn Maniack28 account worden opgeteld en daarmee kom ik boven SD en Grumpey uit
wat dacht je van mij? ik heb 6 maanden niet gepost en sta nog 4equote:Op maandag 28 november 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
Omg, wat een ontzettende HT-nerds zijn wij zeg
Ik sta op positie 8 qua aantal posts![]()
Heb je geen lekkere elfje in WoW gevondenquote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat dacht je van mij? ik heb 6 maanden niet gepost en sta nog 4e
ik moet echt snel eens een vriendin vinden![]()
genoeg, maar ze bleken allemaal mannelijk te zijnquote:Op maandag 28 november 2005 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heb je geen lekkere elfje in WoW gevonden![]()
Geen kampioenschap en waarschijnlijk geen promotie. Ben gisteren afgeslacht door de nummer 1. Sta 3 punten achter op nr. 2. Zij moeten onderling nog tegen elkaar maar mijn doelsaldo is te slecht om bij gelijke stand door te gaan. Ik kan alleen maar hopen dat hij nog ergens anders punten gaat verliezen maar de kans is klein.quote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
Het einde van het seizoen komt er inmiddels aan en ik ben benieuwd hoeveel kampioenen we gaan krijgen! * vindt dat JD en Grumps sowieso even hun best moeten gaan doen om toch maar champ te worden*
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
100e topic!
gefeliciteerd everyone
Qyn kom eens pimpen met hugo hier? Ik moet het gemist hebben dat hij langs kwam maar je middenveld vind ik erg nice met 5.5 - 6.5 sterrigen!
ja wat een hosanna stemming er zijn al 3 mensen die gemeld hebben dat ze gedegradeerd zijnquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef ASSpirine het volgende:
idd, ophouden met dat geziek over oldbies' post
tis een jubileum topic, dus feesten en alleen maar hosanna stemming
Zelfs voor mij zijn er nog mogelijkheden voor kampioenschap in Vquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
100e topic!
Het einde van het seizoen komt er inmiddels aan en ik ben benieuwd hoeveel kampioenen we gaan krijgen! * vindt dat JD en Grumps sowieso even hun best moeten gaan doen om toch maar champ te worden*
ga dan maar voor et laatste, want ik heb vorig jaar ook voor die keus gestaan en de verkeerde keus gemaakt en het verhaal is bekend. Afgelopen weekend ben ik gedegradeerd uit de 6de (vrij kansloos moet ik zeggen en dat is nog zacht uitgedrukt)quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef MyImmortal het volgende:
ik kan in principe wel promoveren naar de 6e divisie, ik sta nu eerste. Maar laten we eerlijk zijn, als ik promoveer word ik afgeslacht komend seizoen. Beter nog een seizoentje 7 om geld, training en ervaring op te doen![]()
Een kleine greep uit de collectie.quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef maniack28 het volgende:
Anders weet iedereen straks mn geschiedenis aangezien ik de enige in Ned. met de naam Joralf ben
Zou kunnen maar dan zou ik niet mijn spelers voor 5 miljoen per stuk te koop aanbieden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:35 schreef Daemon19 het volgende:
@ Oldbie: Misschien wil die opnieuw beginnen?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Een kleine greep uit de collectie.
Ik heb er ook al aardig wat voor 8 topicsquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:
054. 0079 92 310 2005-10-01 twisteddlogic
Wanneer in het seizoen heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef maniack28 het volgende:
Hehe, check mijn oude spits: Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
Gekocht met goed/goed voor 1.35 mil, verkocht met formi/goed begin dit seizoen voor 3.25 mil en nu staat ie met uitmuntend te koop voor 3 milIk heb hem duidelijk op het juiste moment verkocht
halverwege, heb dit seizoen hetzelfde geprobeerd, maar degene die hoog zat is geblesseerd geweest... ik hoop dat hij deze week stijgt, dan is die misschien in week 2 of week 3 van het volgend seizoen formi en dan gaat ie er weer uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Wanneer in het seizoen heb je die gekocht?
iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
En ik wil graag 1 minuut stilte voor David di Timasso van FC Utrecht vragen . . .
R.I.P![]()
Ik vrees dat jij een van de laatsten bentquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:33 schreef Tomhoog het volgende:
en wie heeft er al de diploma gehaald?![]()
Ik ben anders wel de eerste van mijn divisie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij een van de laatsten bent
het lukt me maar niet, denk dat het faalangst is of de zenuwen ofzo...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij een van de laatsten bent
Joralf kampioen van VI.568, en mocht hij dat niet halen, is er een andere Fok!ker kampioen van VI.568quote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
100e topic!
gefeliciteerd everyone
Zag dat ik met 200 posts op een bescheiden 34e plek stond. Nog niet eens 1x voor iedere 10 posts van Komrad (omg!) kom ik hier voor..
Qyn kom eens pimpen met hugo hier? Ik moet het gemist hebben dat hij langs kwam maar je middenveld vind ik erg nice met 5.5 - 6.5 sterrigen!
Dat maakt een hoop duidelijk. Nu snap ik waarom JD je zou graag op de meet wou hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fok bevat belastend materiaal refused.... je weet toch dat ik eigenlijk een homo ben
Foei! Wat een taalgebruik!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
Dat maakt een hoop duidelijk. Nu snap ik waarom JD je zou graag op de meet wou nemen:')
kwestie van tijd, ik geef het nog 1 a 1,5 seizoen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, daar hoef je je niet echt mee te vergelijken
Dat mag alleen Grump voorlopig nog
Gebeurt wel vaak bij mensen. Waarom maakt men niet al gewoon vrijdag na update de opstelling voor de hele week?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:Een friendly in Tsjechië die gister al plaats heeft gevonden, ik denk dat is ook op woensdag dus ik zou net mijn team samenstellen. Nu heb ik niet al mijn spelers kunnen trainen, beetje jammer.
Of de woensdagopstelling na de zondagwedstrijd maken ofzo, uiterlijk maandag. Het is me ooit ook overkomen en ik baalde er zo van dat ik nooit m'n opstelling vergeetquote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak bij mensen. Waarom maakt men niet al gewoon vrijdag na update de opstelling voor de hele week?
En dan nog even aanpassen als je daar tijd voor hebt..
Idd, maar das een algemeen bekend fenomeenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef Lortnoc het volgende:
Blijkbaar moet iedereen dit eerst zelf ondervinden, leren van de tig keer dat dit al gepost is hier werkt schijnbaar niet
Inderdaad, dan zie je ook gelijk of er geen blessures zijn e.d..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef Uddel het volgende:
[..]
Of de woensdagopstelling na de zondagwedstrijd maken ofzo, uiterlijk maandag. Het is me ooit ook overkomen en ik baalde er zo van dat ik nooit m'n opstelling vergeet
quote:Wachtlijst
Op dit moment staan er in jouw land 2864 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 2 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-10-28 13:49:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht ontvangen.
Benieuwd wanneer jij aan de beurt bent? Afgaande op bovenstaande informatie kun je daar een redelijke gok naar doen. Maar stuur hierover geen e-mails naar de GameMasters, want zij kunnen je geen precieze datum geven en ook niet de wachttijd verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2004-08-08 15:43:09.
accuraat bedoel je waarschijnlijk met je opstelling enzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zie je ook gelijk of er geen blessures zijn e.d..
Ik maak hem altijd gelijk als de zondagwedstrijd erop zit, soms alleen nog aanpassen als iemand een pleistertje krijg in die 2 dagen die overblijven.
Aangezien ik het nog niet zo heel lang doe. Wat zijn jullie meningen mbt Hattrick Buddy?
Ik vind het een vrij handige tool, maar niet altijd 100% accuraat..
mja ik heb het ook al, best wel irritant. Ik dacht de eerste keer ook WTF?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:23 schreef REFUSED het volgende:
Waiting list
There are currently ... users on the waiting list for your league.
No users were activated in this league yesterday.
As soon as it is your turn to get a team, you will receive an email that tells you about this.
Curious when it's your turn? Based on the information above, you can make an educated guess. Please don't email the GameMasters and ask them about it, because they can't give you a date, and they can't speed up the process either!
You applied for a team on 2004-06-07 14:21:58.
ooo keee?
Eerste scherm bij login, meerdere mensen last van?
Middenveld en miskleunen? NOg nooit enorm opgelet. Ik vind Buddy altijd wel handig, ik maak tegenwoordig ook mijn opstelling met mijn ogen dicht, maar mocht er een vorm-crisis zijn, of spelers die geblesseerd zijn, dan kijk ik toch wel in Buddy of er nog andere mogelijkheden zijn. Maar goed, ik zit in een divisie waarin ik makkelijk 3-4-3, 3-5-2 en 4-4-2 kan spelen. Het maakt toch geen zak uit, er ik speel zelfs vaker 3-4-3 dan 3-5-2 (blijft favourite) omdat ik van die gare verdedigers-trainers heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:29 schreef Lennox het volgende:
Ja m.b.t opstelling inderdaad. Voornamelijk op het middenveld kleunt hij nogal eens mis (en ik doe die speciale orders dan ook aanvinken..)
Het is inderdaad makkelijk om te zien hoeveel weken training spelers hebben gehad en wat de stijgers van de week zijn. (Opstarten en half gaar van uit je bed nog even kunnen blijven liggen)
wat train je wel niet als je 3-4-3 en 3-5-2 kan spelen? wingers of keepers? of verlies je structureel geld?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Middenveld en miskleunen? NOg nooit enorm opgelet. Ik vind Buddy altijd wel handig, ik maak tegenwoordig ook mijn opstelling met mijn ogen dicht, maar mocht er een vorm-crisis zijn, of spelers die geblesseerd zijn, dan kijk ik toch wel in Buddy of er nog andere mogelijkheden zijn. Maar goed, ik zit in een divisie waarin ik makkelijk 3-4-3, 3-5-2 en 4-4-2 kan spelen. Het maakt toch geen zak uit, er ik speel zelfs vaker 3-4-3 dan 3-5-2 (blijft favourite) omdat ik van die gare verdedigers-trainers heb.
Iig, ik kom er wel uit, en ik bedenk wel wat leuks met Buddy erbijiedere week wat anders, en dan nog de laatste wedstrijd knallen tegen de nummer 2....... ik heb nog wel wat leuks in huis
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
...... gare verdedigers-trainers....
mwah, div 8 is niet zo zwaar. Met een middenveld van 3 inner mids kan je nog wel wat potten brekenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:35 schreef Lennox het volgende:
Ik wou net zeggen idd. Hoewel ik in competitie ook 4-4-2 speel en in Friendlies 5-3-2 (ik ben ook een gare verdedigers-trainer)
Pas in echt hoge divisies zal ik 5-3-2 counter moeten gaan spelen denk ik (vanf 7/8 ofzo)
is trainen op zulke hoge gradaties als reusachtig nog rendabel? kan me niet voorstellen. Je speelde IVe toch? Ik weet dat het in de Ve en beetje in de de IVe nog best mogelijk is op wat lagere gradaties te trainen zodat er nog wel wat rendabele winst te halen valt.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:31 schreef Game_Error het volgende:
Ik weet het, er zit al aardig wat training in mijn team, een kijken of ik deze gozer goed kan trainen...![]()
Mijn andere 2 hoofdmiddenvelders zijn trouwens Reusachtig en Bovennatuurlijk![]()
Maar als in de IVe en beter niet meer geld te verdienen valt met trainen......wat moet je dan doen om je team op peil te houden en om geld te verdienen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
is trainen op zulke hoge gradaties als reusachtig nog rendabel? kan me niet voorstellen. Je speelde IVe toch? Ik weet dat het in de Ve en beetje in de de IVe nog best mogelijk is op wat lagere gradaties te trainen zodat er nog wel wat rendabele winst te halen valt.
Zal ik die kutneuzen van je eens oprollen dan??quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef The_Hives het volgende:
nog steeds 2e![]()
![]()
Joralf, Uddel, dat valt me tegen van jullie
Wel 90 topics meegemaakt. Leuk om de eerste posts terug te lezen
Iemand potje?
Als ie nu nog geen basisplek krijgtquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:04 schreef DaMadKow het volgende:
En eindelijk, ja eindelijk (!!) Ismael Nazario Crawley 2 stappen omhoog in vorm !
Kostenreductie is een belangrijke winstpost, rente, er toch 2 gasten van 18/19 met formidabel/uitmuntend erin stoppen en trainen. Dan maak je alsnog wel aardig winst, en kan je goed meedraaien. vergeet niet, stadion en sponsorinkomsten liggen wel stuk hoger (salaris ook wel weer)quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Maar als in de IVe en beter niet meer geld te verdienen valt met trainen......wat moet je dan doen om je team op peil te houden en om geld te verdienen?
Ik zou zeggen, kijk wat hij nu oplevert, zoek nu naar een 19 jarige uitstekend en kijk wat die nu oplevert (en tel daar +/- 50 tot 100k bij op omdat we al heel laat in het seizoen zitten). Kijk wat het verschil is en bedenk of je meer winst kan maken in die tijd door een andere speler aan te schaffen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Het verschil in prijs tussen een 18 en een 19 jarige.
Ik heb een speler, die moet het nu met 18 jaar levenservaring doen en ik vroeg me af of het beter voor me is om hem nu te verkopen dan als hij 19 is?
Carl Hawlitzky [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 1 100, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik train positiespel en hij popt weer net nadat hij 19 word. Is het rendabel om hem aan te houden?
Wat valt je tegen?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:38 schreef The_Hives het volgende:
nog steeds 2e![]()
![]()
Joralf, Uddel, dat valt me tegen van jullie
Wel 90 topics meegemaakt. Leuk om de eerste posts terug te lezen
Iemand potje?
Leiderschap heeft geen invloed op je trainingquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:05 schreef Cart_man het volgende:
2 stijgers. Een 18-jarige van matig naar redelijk en een ander van goed naar uitstekend.
Maakt het trouwens voor de training uit wanneer de trainer in leiderschap daalt?
In het begin van het seizoen liggen de prijzen van 17/18/19 jarigen sowieso al heel hoog. Ik zou hem doortrainen tot volgend seizoen en als uitstekend 19 jaar verkopen, misschien nog met uitstekend conditie (al scheelt dat niet bar veel). Ik denk iig wel dat je hem begin volgend seizoen beter kunt verkopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Het verschil in prijs tussen een 18 en een 19 jarige.
Ik heb een speler, die moet het nu met 18 jaar levenservaring doen en ik vroeg me af of het beter voor me is om hem nu te verkopen dan als hij 19 is?
Carl Hawlitzky [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 1 100, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ik train positiespel en hij popt weer net nadat hij 19 word. Is het rendabel om hem aan te houden?
Bedankt Uddel, je bent een schatquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:47 schreef Uddel het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen liggen de prijzen van 17/18/19 jarigen sowieso al heel hoog. Ik zou hem doortrainen tot volgend seizoen en als uitstekend 19 jaar verkopen, misschien nog met uitstekend conditie (al scheelt dat niet bar veel). Ik denk iig wel dat je hem begin volgend seizoen beter kunt verkopen.
Ik wil ook een guest passquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
hallo, ik heb het spel van een vriend van mij, met een guest pass.
Ik heb destijds het creditcard nummer van me pa ingoeverd, omdat je niet kon kiezen om per timecard te betalen.
Maar het scheen wel zo te zijn dat je nadehand het gewoon terug kon zetten in je account dat je met timecards wil betalen ipv creditcard.
Maar ik zie dit nergens, kan dit niet omdat ik nu een guest account heb?
* qyn wijst naar het WoW topicquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
hallo, ik heb het spel van een vriend van mij, met een guest pass.
Ik heb destijds het creditcard nummer van me pa ingoeverd, omdat je niet kon kiezen om per timecard te betalen.
Maar het scheen wel zo te zijn dat je nadehand het gewoon terug kon zetten in je account dat je met timecards wil betalen ipv creditcard.
Maar ik zie dit nergens, kan dit niet omdat ik nu een guest account heb?
die laatste 2 trainies zijn niet rendabel (zwak en matig positiespel, ook al hebben zulke leuke bijstats, het is niet slim. Koop gewoon een goed positiespel en als dat te duur is redelijk, maar echt niet lager).quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:52 schreef twisteddlogic het volgende:
Mn oefenwedstrijdje met 6-1 verloren. Aankomende woensdag tegen een team uit Frankrijk. Mn vlaggetjesverzameling groeit dnel.
Als ik thuis ben maar ff kijken voor de stijgers. Hoop op 1 stijger, maar na mn 2 van vorige week ben ik ook nog tevreden. Ik hoop wel op wat vormstijgingen, want mn vormpeil ligt een beetje laag.
Deze week ook een aantal aankopen gedaan:
- Goed keeper;
- Goed verdediger;
- Goed spits
Mijn basiselftal nu:
- Goed keeper;
- 1 goed, 2 redelijk verdedigen
- 1 uitstekend, 1 of 2 goed, 1 matig en 1 zwak positiespel. 1na laatste met redelijk vleugel en matig passen, laatste met matig vleugel en goed passen, is een trainee.
- 2 goed scoren, al ga ik zondag wat proberen met FTW. 1 met redelijk scoren en matig vleugel.
Wat vinden jullie ervan voor XI? Sta nu 2e, 1 punt achter de nummer 1, 1 voor op nummer 3, 2 voor op nummer 4. Ik moet nog tegen de nummer 1,7 en 8. 1 en 3 nog tegen elkaar, dus als ik gewoon van nummer 7 en 8 win, moet ik nog wel promoveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |