Ik ga zelf hoogstwaarschijnlijk winger blijven trainen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef komrad het volgende:
523 heb ik al opgegeven. Mocht ik degraderen dan sta ik wel voor een essentiele keuze aangezien ik verwacht in de VII dan toch wel goed mee te kunnen. Ga ik door met defs trainen en welk systeem kies ik daarbij.
Trouwens even ter verduidelijking, ik sta slechts 3 punten achter maar de nummer 6 heeft een veel makkelijker programma.
Ik kan ook nog voor een andere training gaan, bv spitsen met 343 of vrij systeem en SP trainen, mocht degradatie een feit zijn dan ga ik daar serieus over nadenken
Ik zat dan ook in een divisie die heel moeilijk was volgens de stats zeiden sommigen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef komrad het volgende:
@Assp, als ik de competite van Joralf en Uddel had gezeten had ik me makkelijk gehandhaafd maar ja met spelers met redelijk en goede MF is counteren een stukje lastiger
netjes, knap ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag met 0-3 gewonnen.![]()
Ik heb nu 33 punten uit 10 duels
bedankt, hopelijk is ie over 2,5 week weer fit. Scheelt toch een trainingsweek.quote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, knap ook![]()
Enneh, over die doktoren, ik vermoed dat ie niet volgende week maar de week erop op woensdag misschien weer kan spelen, hangt een beetje af of hij dichter bij 3 weken blessure zit of dichter bij 5 weken blessure.
dit is meer dan genoeg om je te handhaven in de VI. alleen je mist wat wingers, verkoop je twee formi mf's en koop wingers terug en ga fatsoenlijk counteren, serieus. want counterploegen moeten t juist van mensen met hoog middenveld hebben (mits de rest daarbij achterblijft natuurlijk, en dat is bij jou wel t geval volgens mij).quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Nou mijn team is VI waardig al zeg ik het zelf:
keeper: uitmuntend
defs: 2x hoog wonderbaarlijk, uitmuntend, 2x formi
MF: briljant en 2x formi
aanval: bovennatuurlijk en briljant
Ik wil hier niet mee pimpen maar dit moet toch voldoende zijn voor de VI, en ja ik heb een vormcrisis en veel rode kaarten maar toch
er zit een beetje sarcasm in dit berichtjequote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, knap ook![]()
Enneh, over die doktoren, ik vermoed dat ie niet volgende week maar de week erop op woensdag misschien weer kan spelen, hangt een beetje af of hij dichter bij 3 weken blessure zit of dichter bij 5 weken blessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |