quote:Op zondag 27 november 2005 18:11 schreef foetre het volgende:
TEEVEEPEE *in afwachting van de wedstrijd van vanaaf.
Niet!! je gaat dik verliezenquote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 weken terug 6-0 gewonnen
vorige week 6-1 gewonnen
En vandaag tegen de nummer 1 na laatst. (nr laatst is WO)
Hoeveel ga ik scoren?
het wordt denk ik 6-2quote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 weken terug 6-0 gewonnen
vorige week 6-1 gewonnen
En vandaag tegen de nummer 1 na laatst. (nr laatst is WO)
Hoeveel ga ik scoren?
quote:Met een hemelse dribbel à la George Best soleerde Simon Nordland door het midden en maakte de 1 - 1. De toeschouwers namen er een op zijn eeuwige roem!
Ik ga zelf hoogstwaarschijnlijk winger blijven trainen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef komrad het volgende:
523 heb ik al opgegeven. Mocht ik degraderen dan sta ik wel voor een essentiele keuze aangezien ik verwacht in de VII dan toch wel goed mee te kunnen. Ga ik door met defs trainen en welk systeem kies ik daarbij.
Trouwens even ter verduidelijking, ik sta slechts 3 punten achter maar de nummer 6 heeft een veel makkelijker programma.
Ik kan ook nog voor een andere training gaan, bv spitsen met 343 of vrij systeem en SP trainen, mocht degradatie een feit zijn dan ga ik daar serieus over nadenken
Ik zat dan ook in een divisie die heel moeilijk was volgens de stats zeiden sommigen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef komrad het volgende:
@Assp, als ik de competite van Joralf en Uddel had gezeten had ik me makkelijk gehandhaafd maar ja met spelers met redelijk en goede MF is counteren een stukje lastiger
netjes, knap ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag met 0-3 gewonnen.![]()
Ik heb nu 33 punten uit 10 duels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |