* RaymanNL wacht voor de deurquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik doe verder geen uitspraken hoor, jullie krijgen vanzelf je uitnodiging
is het al 4 uurquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Kut, ik zit met een dilemma
Welke Cup a soup moet ik nemen?
-Kerrie
-Franse Ui
-Chinese tomaten
-Champignon
?
Unox, soep uit blik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Kut, ik zit met een dilemma
Welke Cup a soup moet ik nemen?
-Kerrie
-Franse Ui
-Chinese tomaten
-Champignon
?
Franse Uiquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Naja, ik pak wel wat
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een Sint icon proberen te maken
[afbeelding]
Ik suck alleen in Photoshop
Tofquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een Sint icon proberen te maken
[afbeelding]
Ik suck alleen in Photoshop
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NIET TE ZUIPEN GADVERRE DAMME
* RaymanNL gooit het in de wc![]()
Had je op zich kunnen weten he... Tis Fransquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NIET TE ZUIPEN GADVERRE DAMME
* RaymanNL gooit het in de wc![]()
quote:
Maar franse mosterd is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je op zich kunnen weten he... Tis Frans
Kippensoepquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gewone tomatensoep
Gewone groentensoep
soep
Wacht nog maar een half uurtje. Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo!!
Jongens, ik moet inspiratie zoeken om iets aan mijn stageverslagen + presentatie te gaan doen.. Dilemma, dilemma![]()
Vind ik een goed planquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht nog maar een half uurtje. Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)
Ik om 14.00 uur (lees sportief doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht nog maar een half uurtje. Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb zo het idee dat als ik vanavond thuis kom we al in het volgende topic zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik om 14.00 uur (lees sportief doen)
Roy
Is Mario DDR nog steeds leuk?
Ik kan echt niet wachten tot ik er geld voor heb![]()
Nee hoor.. want ik ben zo ook weg (denk ik)quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb zo het idee dat als ik vanavond thuis kom we al in het volgende topic zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)
quote:Vind ik een goed plan
quote:Ik om 14.00 uur (lees sportief doen )
Doe eens een tracklist gevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het enige nadeel is dat ik elke keer mn kamer moet opruimen van te voren. Er staat immers duidelijk vermeld dat je de ruimte moet hebbenDe liedjes zijn over het algemeen echt geniaal, en zelfs mn huisgenootje van 18 herkent de oude Mario deuntjes en weet bij welk deel ze horen
Dan kan ik het spel dus niet op mijn kamer spelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het enige nadeel is dat ik elke keer mn kamer moet opruimen van te voren. Er staat immers duidelijk vermeld dat je de ruimte moet hebben![]()
Mario Theme #1quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mario Theme #1
Mario Theme #2
Mario Theme #3
Mario Theme #4
Mario Theme #5
Mario Theme #6
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mario Theme #1
Mario Theme #2
Mario Theme #3
Mario Theme #4
Mario Theme #5
Mario Theme #6
Kan m niet vinden. En ik heb geen zin om de tracklist handmatig over te tikkenquote:
Nee, heb het te druk met andere game reviewsquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan kan ik het spel dus niet op mijn kamer spelen
Beneden voor het raam![]()
![]()
Zet je er ook nog een review van online![]()
Ach, wat maken de liedjes ook uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan m niet vinden. En ik heb geen zin om de tracklist handmatig over te tikken
Dus er komt nooit een review van Mario DDR op fokgamesquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, heb het te druk met andere game reviews
HEB JE NOU JE ZIN, NU ZIT IK DE REVIEW OP CUBEZONE TE LEZENquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus er komt nooit een review van Mario DDR op fokgames
Ik ben niet de enige reviewer hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus er komt nooit een review van Mario DDR op fokgames
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb bericht gehad dat Phantom Brave gisteren verzonden is
Lieverd.. -wijst naar onderschrift icon- Is Franse UiT vies?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
13.15 ga ik ook weg, afwassen en voorbereiden op het sporten
* RaymanNL heeft al drie boterhammen op![]()
Ik weet...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lieverd.. -wijst naar onderschrift icon- Is Franse UiT vies?![]()
Ga sporten dan.. luiaardquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet...
Ik ben te lui het te veranderen![]()
Niet zonder afscheid te nemen hequote:
Dag royquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zonder afscheid te nemen he
Houdoe!
Zo mag ik je toch wel noemen hehquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
LaniKoekjeHet blijft schattig. Ik ga ook lieve jongetjes van me..
Tuurlijk mag jij me Lanikoekje noemen.. Maar ga eens snel aan de afwas jij! Dan ga ik snel aan mijn verslagen werken. Tot ooit (vanavond whatsoever)quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo mag ik je toch wel noemen heh
Ik vind het veel cooler
KUT IK MOET AFWASSEN
Als ik de PC aanlaat staan tijdens de afwas, duurt de afwas anderhalf uur ipv 10 minuten![]()
Doei mevrouw Royquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij me Lanikoekje noemen.. Maar ga eens snel aan de afwas jij! Dan ga ik snel aan mijn verslagen werken. Tot ooit (vanavond whatsoever)![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
Kut nu zit ik toch achter de PC tijdens het afwassen![]()
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
* peristilius verandert TT in GAM SlijmChat.![]()
Dat massaal op 1 vrouw springen is echt te erg.
-2 Generalisatiequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
* peristilius verandert TT in GAM SlijmChat.![]()
Dat massaal op 1 vrouw springen is echt te erg.
Ik ga sportenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vind ik nou ookNee hoor, ik ben nu inmiddels al verloofd.. dus alleen Roy mag me... bespringen
![]()
![]()
Ik hoor hier helemaal niet te zijn.. stageverslagen moeten af! Ik heb inmiddels al wel 1 A4.
Behalve tain natuurlijk, maar ik snap sowieso al niet wat hij hier eigenlijk doet tussen de pubers.quote:
Wie wel?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Behalve tain natuurlijk, maar ik snap sowieso al niet wat hij hier eigenlijk doet tussen de pubers.
Ach, je bent wel gezellig.quote:
En ook zo vrolijk altijd.quote:
He balen zeg.quote:
Ik vind het gewoon een beetje zonde om voor een half uur naar de TU te moeten fietsenquote:
Inderdaad een kwaliteitspost van Mordra.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef mordradead het volgende:
daar ben ik alweeren ik ga nu werken
Luie donder ben je ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje zonde om voor een half uur naar de TU te moeten fietsen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoor hier helemaal niet te zijn.. stageverslagen moeten af! Ik heb inmiddels al wel 1 A4.
Ik ben al bijna klaarquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaarIk ben op dreef. En je weet het he, vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk. Stageverslagen en Fokken!
Lijkt me echt helemaal niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En een tracklist van muziek in de game:
[afbeelding]
![]()
Iemand een apenpak te leenquote:Ubisoft komt met ludieke King Kong actie
Voor de promotie van het spel King Kong dat is gebaseerd op Peter Jacksons gelijknamige film, heeft uitgever Ubisoft een redelijk ludieke actie bedacht. Degene die het er voor over hebben, maken namelijk de kans gratis een exemplaar te bemachtigen. En wat moet je hier dan wel precies voor over hebben? Je moet zorgen dat je op de releasedate, donderdag 17 november, om 15.00 voor de deur staat van de Free Record Shopt aan de Kalverstraat in Amsterdam... in een apenpak! Je moet wel zorgen dat je bij de eerste vijftig zit. Wij zijn benieuwd hoe deze dierentuin eruit gaat zien.
Ja een heel apart genrequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaakMaar het is ook een apart game-genre hoor.
Ja. Je moet je stappen dus wel goed uit calculeren.. voor je het weet komen alle enemies op 1 character af en dan ben je dus nergens.. frustrerend af en toequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja een heel apart genreSoort tactische rpg toch?
quote:
nou nou, beterschap dan maar hequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
Godverredomme, ben ik ziek vandaag,
wat een luilak!!!!!quote:kom ik maar eens zelf naar beneden om 16:00 uur (want mijn moeder nam de moeite niet eens om mij een kop thee te brengen)
kun je van haar niet zeggen onder voorbehoud natuurlijkquote:en gelijk allemaal commentaar van mijn zus naar me hoofd geslingerd ("WAT DOET ZIJ HIER?!?!" 'Ze voelde zich niet lekker.' "OOH NOU ZE ZIET ER GOED UIT HOOR")
met medion boxen vraag je er ook om he.... en Take That? dan moet ze maar het huis uit, koop eens een goede koptelefoon ofzo, overal mee naar toe nemen om je even van sommige mensen af te sluitenquote:en nu zijn m'n Medion boxen ook nog dood en gaat dat wijf keihard meeblèren met fokking Take That
Schop zequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
Godverredomme, ben ik ziek vandaag, kom ik maar eens zelf naar beneden om 16:00 uur (want mijn moeder nam de moeite niet eens om mij een kop thee te brengen) en gelijk allemaal commentaar van mijn zus naar me hoofd geslingerd ("WAT DOET ZIJ HIER?!?!" 'Ze voelde zich niet lekker.' "OOH NOU ZE ZIET ER GOED UIT HOOR") en nu zijn m'n Medion boxen ook nog dood en gaat dat wijf keihard meeblèren met fokking Take That
![]()
Oh, dan van: 'Ze ziet er goed uit hoooorrr!' zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
Godverredomme, ben ik ziek vandaag, kom ik maar eens zelf naar beneden om 16:00 uur (want mijn moeder nam de moeite niet eens om mij een kop thee te brengen) en gelijk allemaal commentaar van mijn zus naar me hoofd geslingerd ("WAT DOET ZIJ HIER?!?!" 'Ze voelde zich niet lekker.' "OOH NOU ZE ZIET ER GOED UIT HOOR") en nu zijn m'n Medion boxen ook nog dood en gaat dat wijf keihard meeblèren met fokking Take That
![]()
Incl muziek cd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En een tracklist van muziek in de game:
[afbeelding]
![]()
Vechten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Aaaaw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Incl muziek cd?![]()
Dat zouden meer games meoten doen!
Ik niet, maar ik kan de actie nergens vinden op de ubisoft site of de FRS site..quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, beetje jammer dat ik dan op school zit.
of gewoon standaard zoiets:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Incl muziek cd?![]()
Dat zouden meer games meoten doen!
Het zou wel een goede grap zijn van games.fok.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik kan de actie nergens vinden op de ubisoft site of de FRS site,
En dat dan voor 30 euro.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
of gewoon standaard zoiets:
[afbeelding]
Mierennueckert, ik moest de telefoon opnemen, had haast.quote:
Daar ben ik bang voor jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zou wel een goede grap zijn van games.fok.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:55 schreef Tain het volgende:
pauper
bierquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begint al bijna op het niveau van de gemiddelde slowchatter hier te komen.
ja, ik geef het toe... Tain is mijn baggerkloonquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begint al bijna op het niveau van de gemiddelde slowchatter hier te komen.
edit: is Tain dan toch stiekem een kloon van mordra?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
hier een foto van de verloederde speknek:
[afbeelding]
Hoezo verloederd? Ik wou dat ik hem was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
hier een foto van de verloederde speknek:
[afbeelding]
Ik ook weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
eindelijke weer gesport heik ga morgenavond weer...
doe je dan ook mijn werk voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, ik geef het toe... Tain is mijn baggerkloon
Werk jij ook, ik zie je altijd alleen maar op Fok! rondhangen?quote:
nee, op die dag ben je vrij (ja echt waar!)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donderdag ben ik de hele dag op school![]()
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etcquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Werk jij ook, ik zie je altijd alleen maar op Fok! rondhangen?
Sorryquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etc
waarom sla jij peri?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etc
Coolquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, op die dag ben je vrij (ja echt waar!)
Plaatje gast?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef Roi het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Sony Walkmans ?
quote:
Lolquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Roi het volgende:
Ja hoor ik ben weer vereeuwigd op het internet!
http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=1108
Onderaan, in het filmpje!
Jij hebt mij als enige in het echt gezien dus jij weet wel welke ik benquote:
die 2e van linksquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij hebt mij als enige in het echt gezien dus jij weet wel welke ik ben![]()
Dit is geen bagger, dit is slowchat, maar dan snel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:19 schreef Tomasso het volgende:
Stop allemaal eens met dat gebagger. Ik wil het ook nog normaal kunnen volgen, dus 1 topic per 3 dagen aub...
Ja en?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef Tain het volgende:
Zo thuis
Dat je lekker naar je pauper nintendo topics moet gaanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef Roi het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Sony Walkmans ?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat je lekker naar je pauper nintendo topics moet gaan
En hij is niet eens Rev style.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m'n postbankpas eindelijk ontvangen![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef capibar het volgende:
baggertopicslotje.
quote:
quote:Favored platform: PC
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:41 schreef mordradead het volgende:
spinazie
M'n moeder heeft deze avond 10 minutengesprekken (ze is lerares) en m'n pa belde om half 7 op dat hij kwart voor thuis zou zijn.... dus ik moest van hem patat halen
Ik daar dus heen (m'n pa had doorgegeven wat ik moest halen) dus ik zeg zo, 4 euro patat, 1 portie raspatat, 3 kroketten, 1 frikadel, 1 f-speciaal en 1 slaatje (he, die vent kan goed eten oke) dus dat laagbegaafde mens zegt... dat word dan 8 euro.... oke
Alweer spinazie gegeten ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
En heren.. het avondeten alweer achter de kiezen? Wat heeft iedereen gegeten? Ik lekker spinazie![]()
Ik niet alweer hoor.. gisteren ging volgens mij iedereen spinazie eten, ik niet. Maar vandaag welquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alweer spinazie gegeten ?
Ik heb kip gegeten
patatzaak aldlan, friettent aldlan, frituur aldlan ofzo... dat is de pauperwijk waar ik woonquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar is die patatzaak wel niet?! Daar ga ik ook mijn bestellingen doen, haha.
Hmm.. als je ma nu fulltime gaat werken en je pa kan alleen patat/chinees/pizza halen. Wordt het dan niet eens tijd om zelf te leren koken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef mordradead het volgende:
alweer patat? ja, m'n moeder die normaal 2 dagen per week werkt werkt nu een tijd fulltime en mijn vader kan alleen patat/chinees/pizza halen
Dan ben je toch niet mij, want dat zit hier nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
patatzaak aldlan, friettent aldlan, frituur aldlan ofzo... dat is de pauperwijk waar ik woon
ik kan wel koken maar alleen van die simpele "hollandsche pot" je begrijpt natuurlijk wel dat ik naast kwaliteitsuser ook nog eens kwaliteitsluilak ben... en daarbij, mijn moeder kookt lekker indisch en dat kan ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. als je ma nu fulltime gaat werken en je pa kan alleen patat/chinees/pizza halen. Wordt het dan niet eens tijd om zelf te leren koken?![]()
ik ben jou ook niet, jij bent mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet mij, want dat zit hier niet
Hutspotquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
hutspotik mag hopen dat er niet van die vieze stukken ui in zaten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef mordradead het volgende:
ja, volgens de mod is het Gamedemons schuld omdat hij geen kwaliteitstopics kan openen... terecht natuurlijk
anders krijg je patsenquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:28 schreef mordradead het volgende:
ik open morgen wel een topic voor je... of in het weekend, eerst natuurlijk er hard over nadenken en brainstormen want ja... het moet gewoon een puur kwaliteitstopic worden, uit de hoogste regionen van het topickwaliteitsbestek
I knooowquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:27 schreef Thomper het volgende:
Mordra = kwaliteitstopics..
Hallo Chanty, ik ben diegene met de opvallendste avatar in de OP
Ok.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moet me er trouwens wel even aan herinneren he
Zal 'k doen. Als ik het zelf niet vergeetquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moet me er trouwens wel even aan herinneren he
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef mordradead het volgende:
was Chanty overigens 2 november jarig? zo ja, nog gefeliciteerd
Dankjeweeelquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef mordradead het volgende:
was Chanty overigens 2 november jarig? zo ja, nog gefeliciteerd
Die zit binnen een dag vol anders is ie niet echt succesvol...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mordra, een topic van jou blijft uiteraard minstens weken open, zo niet maanden. De kwaliteit spat eraf!
binnen een dag heb ik een reeks van 300 topics volquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zit binnen een dag vol anders is ie niet echt succesvol...
Moet je m'n exen maar eens vragenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef Tain het volgende:
jullie zijn echt erg met vrouwen/meisjes/dames in de buurt
ja, met al die opgewonde mannen om me heen voel ik me altijd maar een beetje alleenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:59 schreef Tain het volgende:
jullie zijn echt erg met vrouwen/meisjes/dames in de buurt
Langzame hoed?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:03 schreef mordradead het volgende:
DE GAM SLOWHAT
vroeger, ik de koele warme jaren van de GAM SC had mordra, een fantastisch mooie kwaliteitsop gemaakt.... TOTDAT er nieuwe boze baggermoderators aan het roer kwamen (no offence) zij banden mordra zijn fantastische op uit de SC en de SC ging bijna ten onder, gelukkige konden kwaliteitsusers als Bernie, Capibar, Rocktsah, Mordra, MMarSu en andere illustere namen de ondergang van dit topic voorkomen. Inmiddels is MMarSu moderator en hebben we weer bestaansrecht verkregen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef Chanty87 het volgende:
Wanneer krijgen we es een GAM SC met een mooie OP?
Als je zin hebt om je te schminken;quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Moet je een klap hebben?
[afbeelding]
quote:
Op een gegeven moment zeg ik je: "Houd je klep dicht, anders krijg je patsen"quote:
ik was zo in de stad.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef mordradead het volgende:
ik was ook zo in de stad, liep ik tegen schoenen aan in de kleuren van m'n favo voetbalclub... meteen gekocht uiteraard
aha dus je vind zelda een kwaliteitsspel maar je haat nintendo en zelda nu omdat ze sony neigingen krijgen?quote:
ik liep er tegenaan he... maar ik struikelde net nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef capibar het volgende:
[..]
ik was zo in de stad.
.
.
nee, vandaag niet.
Kwaliteitquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zeg ik je: "Houd je klep dicht, anders krijg je patsen"
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
aha dus je vind zelda een kwaliteitsspel maar je haat nintendo en zelda nu omdat ze sony neigingen krijgen?
Teveel om te lezenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:33 schreef GoStop het volgende:
[..]
![]()
Zelda...
'tis me wat.
Het begon ooit in een ver veleden met de beide Nes-versies..
Als klein kleutertje helemaal verliefd op die games.
Toen we wat groter waren kwam hij eindelijk;
de Snes.
Link was terug.
Doodgespeeld.![]()
Vanaf daar ging het mis.
Met mij dan.
Sony fanboy geworden,
en nintendo links laten liggen.
Tot TWW uitkwam.
Wat een nostalgie.
Wat een gameplay.
![]()
Voelde me net weer dat schattig kleine, nes-verslaafde ventje...
Maar dan nu;
Link wordt weer 'cool'.![]()
Zelda wordt realistischer![]()
Waarom??
De WindWaker stijl is geniaal.
't Is toch spijtig dat Nintendo zwicht
voor het puberaal publiek..
word er zowaar droevig van![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:38 schreef mordradead het volgende:
ik heb het net heel kort samengevat
ah joh, als ze die roy ziet word hij meteen gedumptquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
Waar is mijn lanikoekje
ohwneej, lanikoekje is al verlooft met Roy![]()
deze hadden we vroeger maar mocht niet meer van ome tainquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef Chanty87 het volgende:
Wanneer krijgen we es een GAM SC met een mooie OP?
Niet zo roy pestenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
ah joh, als ze die roy ziet word hij meteen gedumpt
Schaam je dat je OoT niet hebt gespeeldquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:33 schreef GoStop het volgende:
[..]
![]()
Zelda...
'tis me wat.
Als klein kleutertje helemaal verliefd op die games.
Toen we wat groter waren kwam hij eindelijk;
de Snes.
Link was terug.
Doodgespeeld.![]()
Vanaf daar ging het mis.
Met mij dan.
Sony fanboy geworden,
en nintendo links laten liggen.
Tot TWW uitkwam.
Wat een nostalgie.
Wat een gameplay.
![]()
Voelde me net weer dat schattig kleine, nes-verslaafde ventje...
Maar dan nu;
Link wordt weer 'cool'.![]()
Zelda wordt realistischer![]()
Waarom??
De WindWaker stijl is geniaal.
't Is toch spijtig dat Nintendo zwicht
voor het puberaal publiek..
word er zowaar droevig van![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
Kwaliteits OP.
Berichten in deze slowchat mogen niet meer dan drie regels lang zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:33 schreef GoStop het volgende:
Zelda...
'tis me wat.
Mja, dat heb ik half ingehaald..quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Schaam je dat je OoT niet hebt gespeeld
idd, geruzie, i kdie een plank voor de kop had, kwaliteits loze posts en het niet over rayman mogen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:51 schreef mordradead het volgende:
103 [GAM] Slowchat: Noobies, be gone!
104 [GAM] de noob-loze Slowchat
112 [GAM SC] [no n00b, no lame] "hoezee, hoezee, hoezaren"wat een tijd was dat
quote:
exquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:03 schreef mordradead het volgende:
vanaf nu noemen we tubgirl: "hete stoot" als codenaam oke?
Wat bezielde me.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:45 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]Sharkdoggie
Komt altijd maar weer terug met zijn kut tvp's en is te lui om even normaal te reageren, heeft wel alle slowchat's uit gam bij elkaar gezocht
consoles in bezit: Xbox, Gamecube, PS1, Dreamcast, GBA, SNES, GB, GBC
En voor de mensen die echt geen leven hebben,of gewoon alles willen weten hier alle slowchat topics die we terug hebben kunnen vinden :
001 The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.
002 The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 2
003 The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 3!!!
004 The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 4!!!
005 The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 5!!!
006 [GAM Slowchat] Het Gamecube Bouwpakket
007 [GAM Slowchat] "The Scumm Bar" Deel 6
008 [GAM Slowchat] De hell with the Scumm Bar
009 De Scumm (Game) Bar. Heropend!
010 De Scumm Bar. Het krot waar gamers lam raken.
011 [SlowChat]Gamers heersen eigenlijk wel, Deel 6
012 [Slowchat]The Gamers are going on in 2004
013 [Slow-Slowchat] De GAM arcadehal
014 [Slowchat] Continue? Press Start!
015 [Slow-Slowchat] Insert Coin to Play
016 [GAM Slow-Slowchat]To continue, insert coin...
017 [Gam Slowchat] Continue? 9.8.7.6.5.4.3.2.1 Yes.
018 [slow-slowchat]De Scumm Bar (Gamers Bar)
019 [slowchat] *insert orginele titel*
020 [slowchat]resident evil dining room
021 [G&C Slowchat] Post hier een foto van je huisdier.
022 [G&C slowchat] onderschriften ruleren
023 [SLOWCHAT] Thanks for Playing!
024 [SLOWCHAT] Game never over!
025 [SLOWCHAT] Nu met TT goed gespelT
026 [SC] Het Grote Griekenland topic van GAM
027 [GAM SC] Doen jullie mee aan het paardenspel?
028 [GAM SC] zonder OP!
029 [GAM SC] Flex United
030 [GAM Slowchat] Continue? 10 ... 9 ... 8 ...
031 [CAM slowchat] met het vernieuwde OP plaatje!!
032 [CAM slowchat] waar slowchatten centraal staat
033 [CAM slowchat] the OC: original capibar, of orange county
034 [GAM SlowChat] protest editie
035 [GAM SlowChat] EK editie: GO GRIEKENLAND!
036 [GAM SLOWCHAT] GAMEN UBER ALLES
037 [GAM SLOWCHAT] Bruderlich zusammenhalt
038 [GAM slowchat] mja....
039 [GAM slowchat] Return of the evil capibar
040 {GAM Slowchat]Waar men geen slaap nodig heeft
041 [GAM slowchat] waar men een goed slaapritme nodig heeft...
042 [GAM slowchat] hallo
043 slowchat
044 [GAM slowchat] attack of the newbies
045 [GAM Slowchat]Waar Capibar nooit een baan zal krijgen
046 [GAM slowchat] ZOMERVAKANTIE!!!!!!!!!!
047 [GAM Slowchat]Waar we nog wél van oranje houden!
048 [GAM slowchat] videobeeldopnamer®
049 [GAM slowchat] gitaarbox® , de nieuwe capibar uitvinding
050 [GAM Slowchat]no roy, no joy
051 [slowchat]ijsselmuiden zuigt
052 [GAM slowchat] wij zijn trotste walktrough gebruikers!
053 [SlowChat] de enige echte Scummbar!
054 [GAM slowchat] gamers onder elkaar
055 [GAM slowchat] de skrumbar ofzo
056 [GAM slowchat] idols lookalike contest
057 [GAM slowchat] Grog me, barkeep!
058 [GAM Slowchat] Waar alle etters op vakantie zijn
059 [Slowchat GAM] Maakt niet uit waar je woont...
060 [SlowChat] Verzamelplaats van kooplustige
061 [slowchat] Waar we iedereens lengte bespreken...
062 [slowchat] Waar we met de fiets en trein naar Utrecht gaan !
063 [Slowchat GAM] Maakt niet uit waar je woont...
064 [Capibar, Rockstah & RaymanNL Slowchat] The beginning
065 [GAM SlowChat] te koop: teddybeer "Pablo"
066 [GAM SlowChat] vrouwen maken roti!
067 [GAM SlowChat] show hier je huisdier off!
068 [NEXT GEN GAM SC] braking the outter shell
069 [GAM Slowchat] Rockstah kan niet typen
070 [GAM SlowChat] rockstah kan niet typen - part 2
071 [GAM Slowchat] Rockstah kan niet typen - Part 2
072 [GAM SlowChat]Waar de kwaliteiten van de krantenbezorging in
073 [gam slowchat] 8,675% cameradichtheid
074 [GAM SlowChat] just games
075 [GAM SlowChat] Rockstah kan waarschijnlijk nog niet typen...
076 [GAM slowchat] help hier rockstah aan een nieuwe monitor!
077 [GAM slowchat] Ouderwets gezellig!
078 [GAM Slowchat] Waar men levend galgje een k*tspel vinden
079 [GAM SC] anders opent niemand er een ofzo
080 [GAM Slowchat] Niet zeiken maar posten
081 [GAM slowchat] Een schone lei :)
082 [GAM SC]Bivak mutsen zijn lekker warm
083 [GAM SC]Waar Rayman in de prullenbal beland...
084 [GAM slowchat] De Scummbar: Bewonder hier tiepvauten
085 [GAM SC] Waar Rayman niet gewaardeerd word
086 [GAM SC] [nerd] [schokkend] [18+] [teveel tags] [boeien]
087 [GAM SC] hamsterweken!!!!!
088 SLOWCHAT!
089 *O*GAM SLOWCHAT *O* Hawaii pizza's zijn lekker :D
090 [GAM slowchat] de zondag editie.
091 [GAM slowchat] de maandag editie
092 [GAM SC] Kan Rockstah al typen?
093 [GAM] Slowchat: De sluiter opent
094 [GAM slowchat] show je gamescollectie!
095 [GAM slowchat] appeltaart.....
096 [GAM Slowchat] Lekker gezellig!
097 [GAM slowchat] waarschijnlijk gezellig
098 [GAM SlowChat] superrrrrr slowchat!
099 [GAM SlowChat] SLoooooooooooowwwchat!
100 [Gam slowchat] silent slowchat
101 [GAM SlowChat] Opticients zijn vaag :)
102 [GAM Slowchat] Waar het voorlopig droog is
103 [GAM] Slowchat: Noobies, be gone!
104 [GAM] de noob-loze Slowchat
105 [gam slowchat] ja.
106 [GAM SLOWCHAT]waar alle topics bij elkaar worden geschraapt.
107 [GAM SLOWCHAT]waar alle topics bij elkaar worden geschraapt.
108 [FPS Slowchat]Hoeveel headshots maak jij per uur?
109 [gam slowchat] gewoon slowchat.
110 [gam slowchat] hier kan je slowchatten.
111 [GAM slowchat] hier praten we over games.
112 [GAM SC] [no n00b, no lame] "hoezee, hoezee, hoezaren"
113 [GAM slowchat] hoezee, voor den console onder den tv !!!!
114 [GAM slowchat] ik ben veel te lui om een TT te verzinnen
115 [GAM slowchat] Rechts of links?
116 [gam slowchat] games roeleren!
117 [gam slowchat] click and point, ieders favoriete genre!!!!
118 [GAM slowchat] herfsteditie: boerenkool met worst en jus
119 [GAM slowchat] het is weer herfst!
120 [GAM slowchat] all your base are belong to us!
121 [GAM Slowchat] : Schat hier de cup van GinaG!
122 [GAM Slowchat] : Waar iedereen schattig tegen elkaar doet
123 [GAM slowchat] Waarom was er nog geen slowchat topic?
124 [GAM Scummbar©] Omdat het bijna maandag is
125 [GAM SC] poging 3
126 [GAM Slowchat] : Waar ik de 1337 TS ben!
127 [GAM SC] Waar we wweer vrolijk verder gaan
128 [GAM SC] Ruziën om TT is OK
129 [GAM SC] de avonturen van tain en thomper
130 [Gam Slowchat] Zonder boeiende TT
131 [Gam SC] Show hier je kapsel
132 [Gam SC] Goedemorgen.
133 [GAM slowchat] goedenacht
De Bron van deze hoogst 1337 OP is *hier* te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |