Kom jij net weer uit bed rollenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je OP.... mên
Tuurlijk niet, ik ben net de stad ingegaan en ik ga weer terug denk ik... Sims 2, Splinter Cell: Pandora tomorrow en nog een spel...maar ik weet niet wat...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom jij net weer uit bed rollen![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben net de stad ingegaan en ik ga weer terug denk ik... Sims 2, Splinter Cell: Pandora tomorrow en nog een spel...maar ik weet niet wat...
Ja maar ik heb geen Xbox, heb al een PC weet je...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
HALO 2
![]()
Je hebt GEEN XBOXquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Xbox, heb al een PC weet je...
Misschien nog een leuk PC spel of GCspel?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen Xbox, heb al een PC weet je...
Misschien nog een leuk PC spel of GCspel?
Ik heb al genoeg van Microsoft, m'n PC is er al genoeg mee vervuild...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt GEEN XBOX![]()
A shame, a bloody shame
![]()
Ja maar jij bent apartquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
So? Ik heb helemaal geen consoles.
Je hoeft geen MS op je pc te installeren hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg van Microsoft, m'n PC is er al genoeg mee vervuild...
23 sept pas.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Burn Out 3 voor de PS2 al uit? misschien dat ik die wel haal ofzo, vorige week hadden ze em nog niet bij de FRS, alleen maar voor de Xbox...
GVD, nu moet ik gewoon gaan zoeken naar een 3e spel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
23 sept pas.
Aah, hou je nu niet meer van me?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je hebt GEEN XBOX![]()
A shame, a bloody shame
![]()
Heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aah, hou je nu niet meer van me?
En anders dat Rayman-snotaapje wel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Exit the camera, please.
Geen idee nog, Kepler en ik hebben toen we Burnout kochten die erbij genomen als gratis game. Maar ik hem hem nog niet gespeeld. Ik denk het wel aangezien hij overal best aardig scoortquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Second Sight z'n 60 euro waard?
gewoon dat hele plaatjequote:Op dinsdag 14 september 2004 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En anders dat Rayman-snotaapje wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |