ja, ik geef het toe... Tain is mijn baggerkloonquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begint al bijna op het niveau van de gemiddelde slowchatter hier te komen.
edit: is Tain dan toch stiekem een kloon van mordra?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
hier een foto van de verloederde speknek:
[afbeelding]
Hoezo verloederd? Ik wou dat ik hem was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
hier een foto van de verloederde speknek:
[afbeelding]
Ik ook weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
eindelijke weer gesport heik ga morgenavond weer...
doe je dan ook mijn werk voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, ik geef het toe... Tain is mijn baggerkloon
Werk jij ook, ik zie je altijd alleen maar op Fok! rondhangen?quote:
nee, op die dag ben je vrij (ja echt waar!)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donderdag ben ik de hele dag op school![]()
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etcquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Werk jij ook, ik zie je altijd alleen maar op Fok! rondhangen?
Sorryquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etc
waarom sla jij peri?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etc
Coolquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, op die dag ben je vrij (ja echt waar!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |