Ja. Je moet je stappen dus wel goed uit calculeren.. voor je het weet komen alle enemies op 1 character af en dan ben je dus nergens.. frustrerend af en toequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja een heel apart genreSoort tactische rpg toch?
quote:
nou nou, beterschap dan maar hequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
Godverredomme, ben ik ziek vandaag,
wat een luilak!!!!!quote:kom ik maar eens zelf naar beneden om 16:00 uur (want mijn moeder nam de moeite niet eens om mij een kop thee te brengen)
kun je van haar niet zeggen onder voorbehoud natuurlijkquote:en gelijk allemaal commentaar van mijn zus naar me hoofd geslingerd ("WAT DOET ZIJ HIER?!?!" 'Ze voelde zich niet lekker.' "OOH NOU ZE ZIET ER GOED UIT HOOR")
met medion boxen vraag je er ook om he.... en Take That? dan moet ze maar het huis uit, koop eens een goede koptelefoon ofzo, overal mee naar toe nemen om je even van sommige mensen af te sluitenquote:en nu zijn m'n Medion boxen ook nog dood en gaat dat wijf keihard meeblèren met fokking Take That
Schop zequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
Godverredomme, ben ik ziek vandaag, kom ik maar eens zelf naar beneden om 16:00 uur (want mijn moeder nam de moeite niet eens om mij een kop thee te brengen) en gelijk allemaal commentaar van mijn zus naar me hoofd geslingerd ("WAT DOET ZIJ HIER?!?!" 'Ze voelde zich niet lekker.' "OOH NOU ZE ZIET ER GOED UIT HOOR") en nu zijn m'n Medion boxen ook nog dood en gaat dat wijf keihard meeblèren met fokking Take That
![]()
Oh, dan van: 'Ze ziet er goed uit hoooorrr!' zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
Godverredomme, ben ik ziek vandaag, kom ik maar eens zelf naar beneden om 16:00 uur (want mijn moeder nam de moeite niet eens om mij een kop thee te brengen) en gelijk allemaal commentaar van mijn zus naar me hoofd geslingerd ("WAT DOET ZIJ HIER?!?!" 'Ze voelde zich niet lekker.' "OOH NOU ZE ZIET ER GOED UIT HOOR") en nu zijn m'n Medion boxen ook nog dood en gaat dat wijf keihard meeblèren met fokking Take That
![]()
Incl muziek cd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En een tracklist van muziek in de game:
[afbeelding]
![]()
Vechten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Aaaaw.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Incl muziek cd?![]()
Dat zouden meer games meoten doen!
Ik niet, maar ik kan de actie nergens vinden op de ubisoft site of de FRS site..quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat een geweldige actie, beetje jammer dat ik dan op school zit.
of gewoon standaard zoiets:quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Incl muziek cd?![]()
Dat zouden meer games meoten doen!
Het zou wel een goede grap zijn van games.fok.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik kan de actie nergens vinden op de ubisoft site of de FRS site,
En dat dan voor 30 euro.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
of gewoon standaard zoiets:
[afbeelding]
Mierennueckert, ik moest de telefoon opnemen, had haast.quote:
Daar ben ik bang voor jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zou wel een goede grap zijn van games.fok.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:55 schreef Tain het volgende:
pauper
bierquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begint al bijna op het niveau van de gemiddelde slowchatter hier te komen.
ja, ik geef het toe... Tain is mijn baggerkloonquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begint al bijna op het niveau van de gemiddelde slowchatter hier te komen.
edit: is Tain dan toch stiekem een kloon van mordra?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
hier een foto van de verloederde speknek:
[afbeelding]
Hoezo verloederd? Ik wou dat ik hem was.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
hier een foto van de verloederde speknek:
[afbeelding]
Ik ook weerquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
eindelijke weer gesport heik ga morgenavond weer...
doe je dan ook mijn werk voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, ik geef het toe... Tain is mijn baggerkloon
Werk jij ook, ik zie je altijd alleen maar op Fok! rondhangen?quote:
nee, op die dag ben je vrij (ja echt waar!)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donderdag ben ik de hele dag op school![]()
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etcquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Werk jij ook, ik zie je altijd alleen maar op Fok! rondhangen?
Sorryquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etc
waarom sla jij peri?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:30 schreef Tain het volgende:
[..]
slaat peri. was vandaag gewoon een kutdag. 2 laptops waarvan data gered moest worden, nieuw werkstation ophalen en installeren, verhuizingsshit voorbereiden, helpdesk spelen, etc
Coolquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, op die dag ben je vrij (ja echt waar!)
Plaatje gast?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef Roi het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Sony Walkmans ?
quote:
Lolquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Roi het volgende:
Ja hoor ik ben weer vereeuwigd op het internet!
http://www.firebox.com/index.html?dir=firebox&action=product&pid=1108
Onderaan, in het filmpje!
Jij hebt mij als enige in het echt gezien dus jij weet wel welke ik benquote:
die 2e van linksquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij hebt mij als enige in het echt gezien dus jij weet wel welke ik ben![]()
Dit is geen bagger, dit is slowchat, maar dan snel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:19 schreef Tomasso het volgende:
Stop allemaal eens met dat gebagger. Ik wil het ook nog normaal kunnen volgen, dus 1 topic per 3 dagen aub...
Ja en?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef Tain het volgende:
Zo thuis
Dat je lekker naar je pauper nintendo topics moet gaanquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:47 schreef Roi het volgende:
Iemand ervaring met de nieuwe Sony Walkmans ?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat je lekker naar je pauper nintendo topics moet gaan
En hij is niet eens Rev style.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m'n postbankpas eindelijk ontvangen![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:56 schreef capibar het volgende:
baggertopicslotje.
quote:
quote:Favored platform: PC
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:41 schreef mordradead het volgende:
spinazie
M'n moeder heeft deze avond 10 minutengesprekken (ze is lerares) en m'n pa belde om half 7 op dat hij kwart voor thuis zou zijn.... dus ik moest van hem patat halen
Ik daar dus heen (m'n pa had doorgegeven wat ik moest halen) dus ik zeg zo, 4 euro patat, 1 portie raspatat, 3 kroketten, 1 frikadel, 1 f-speciaal en 1 slaatje (he, die vent kan goed eten oke) dus dat laagbegaafde mens zegt... dat word dan 8 euro.... oke
Alweer spinazie gegeten ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:31 schreef Laniboekje het volgende:
En heren.. het avondeten alweer achter de kiezen? Wat heeft iedereen gegeten? Ik lekker spinazie![]()
Ik niet alweer hoor.. gisteren ging volgens mij iedereen spinazie eten, ik niet. Maar vandaag welquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alweer spinazie gegeten ?
Ik heb kip gegeten
patatzaak aldlan, friettent aldlan, frituur aldlan ofzo... dat is de pauperwijk waar ik woonquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waar is die patatzaak wel niet?! Daar ga ik ook mijn bestellingen doen, haha.
Hmm.. als je ma nu fulltime gaat werken en je pa kan alleen patat/chinees/pizza halen. Wordt het dan niet eens tijd om zelf te leren koken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef mordradead het volgende:
alweer patat? ja, m'n moeder die normaal 2 dagen per week werkt werkt nu een tijd fulltime en mijn vader kan alleen patat/chinees/pizza halen
Dan ben je toch niet mij, want dat zit hier nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
patatzaak aldlan, friettent aldlan, frituur aldlan ofzo... dat is de pauperwijk waar ik woon
ik kan wel koken maar alleen van die simpele "hollandsche pot" je begrijpt natuurlijk wel dat ik naast kwaliteitsuser ook nog eens kwaliteitsluilak ben... en daarbij, mijn moeder kookt lekker indisch en dat kan ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. als je ma nu fulltime gaat werken en je pa kan alleen patat/chinees/pizza halen. Wordt het dan niet eens tijd om zelf te leren koken?![]()
ik ben jou ook niet, jij bent mijquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet mij, want dat zit hier niet
Hutspotquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef mordradead het volgende:
hutspotik mag hopen dat er niet van die vieze stukken ui in zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |