quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb bericht gehad dat Phantom Brave gisteren verzonden is
Lieverd.. -wijst naar onderschrift icon- Is Franse UiT vies?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
13.15 ga ik ook weg, afwassen en voorbereiden op het sporten
* RaymanNL heeft al drie boterhammen op![]()
Ik weet...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lieverd.. -wijst naar onderschrift icon- Is Franse UiT vies?![]()
Ga sporten dan.. luiaardquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet...
Ik ben te lui het te veranderen![]()
Niet zonder afscheid te nemen hequote:
Dag royquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zonder afscheid te nemen he
Houdoe!
Zo mag ik je toch wel noemen hehquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:18 schreef Laniboekje het volgende:
LaniKoekjeHet blijft schattig. Ik ga ook lieve jongetjes van me..
Tuurlijk mag jij me Lanikoekje noemen.. Maar ga eens snel aan de afwas jij! Dan ga ik snel aan mijn verslagen werken. Tot ooit (vanavond whatsoever)quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zo mag ik je toch wel noemen heh
Ik vind het veel cooler
KUT IK MOET AFWASSEN
Als ik de PC aanlaat staan tijdens de afwas, duurt de afwas anderhalf uur ipv 10 minuten![]()
Doei mevrouw Royquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij me Lanikoekje noemen.. Maar ga eens snel aan de afwas jij! Dan ga ik snel aan mijn verslagen werken. Tot ooit (vanavond whatsoever)![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
Kut nu zit ik toch achter de PC tijdens het afwassen![]()
Vind ik nou ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
* peristilius verandert TT in GAM SlijmChat.![]()
Dat massaal op 1 vrouw springen is echt te erg.
-2 Generalisatiequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
* peristilius verandert TT in GAM SlijmChat.![]()
Dat massaal op 1 vrouw springen is echt te erg.
Ik ga sportenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vind ik nou ookNee hoor, ik ben nu inmiddels al verloofd.. dus alleen Roy mag me... bespringen
![]()
![]()
Ik hoor hier helemaal niet te zijn.. stageverslagen moeten af! Ik heb inmiddels al wel 1 A4.
Behalve tain natuurlijk, maar ik snap sowieso al niet wat hij hier eigenlijk doet tussen de pubers.quote:
Wie wel?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Behalve tain natuurlijk, maar ik snap sowieso al niet wat hij hier eigenlijk doet tussen de pubers.
Ach, je bent wel gezellig.quote:
En ook zo vrolijk altijd.quote:
He balen zeg.quote:
Ik vind het gewoon een beetje zonde om voor een half uur naar de TU te moeten fietsenquote:
Inderdaad een kwaliteitspost van Mordra.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:59 schreef mordradead het volgende:
daar ben ik alweeren ik ga nu werken
Luie donder ben je ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje zonde om voor een half uur naar de TU te moeten fietsen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoor hier helemaal niet te zijn.. stageverslagen moeten af! Ik heb inmiddels al wel 1 A4.
Ik ben al bijna klaarquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben al bijna klaarIk ben op dreef. En je weet het he, vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk. Stageverslagen en Fokken!
Lijkt me echt helemaal niksquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En een tracklist van muziek in de game:
[afbeelding]
![]()
Iemand een apenpak te leenquote:Ubisoft komt met ludieke King Kong actie
Voor de promotie van het spel King Kong dat is gebaseerd op Peter Jacksons gelijknamige film, heeft uitgever Ubisoft een redelijk ludieke actie bedacht. Degene die het er voor over hebben, maken namelijk de kans gratis een exemplaar te bemachtigen. En wat moet je hier dan wel precies voor over hebben? Je moet zorgen dat je op de releasedate, donderdag 17 november, om 15.00 voor de deur staat van de Free Record Shopt aan de Kalverstraat in Amsterdam... in een apenpak! Je moet wel zorgen dat je bij de eerste vijftig zit. Wij zijn benieuwd hoe deze dierentuin eruit gaat zien.
Ja een heel apart genrequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaakMaar het is ook een apart game-genre hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |