* RaymanNL wacht voor de deurquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik doe verder geen uitspraken hoor, jullie krijgen vanzelf je uitnodiging
is het al 4 uurquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Kut, ik zit met een dilemma
Welke Cup a soup moet ik nemen?
-Kerrie
-Franse Ui
-Chinese tomaten
-Champignon
?
Unox, soep uit blik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Kut, ik zit met een dilemma
Welke Cup a soup moet ik nemen?
-Kerrie
-Franse Ui
-Chinese tomaten
-Champignon
?
Franse Uiquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Naja, ik pak wel wat
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een Sint icon proberen te maken
[afbeelding]
Ik suck alleen in Photoshop
Tofquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook een Sint icon proberen te maken
[afbeelding]
Ik suck alleen in Photoshop
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NIET TE ZUIPEN GADVERRE DAMME
* RaymanNL gooit het in de wc![]()
Had je op zich kunnen weten he... Tis Fransquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
NIET TE ZUIPEN GADVERRE DAMME
* RaymanNL gooit het in de wc![]()
quote:
Maar franse mosterd is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je op zich kunnen weten he... Tis Frans
Kippensoepquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gewone tomatensoep
Gewone groentensoep
soep
Wacht nog maar een half uurtje. Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo!!
Jongens, ik moet inspiratie zoeken om iets aan mijn stageverslagen + presentatie te gaan doen.. Dilemma, dilemma![]()
Vind ik een goed planquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht nog maar een half uurtje. Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)
Ik om 14.00 uur (lees sportief doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht nog maar een half uurtje. Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb zo het idee dat als ik vanavond thuis kom we al in het volgende topic zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik om 14.00 uur (lees sportief doen)
Roy
Is Mario DDR nog steeds leuk?
Ik kan echt niet wachten tot ik er geld voor heb![]()
Nee hoor.. want ik ben zo ook weg (denk ik)quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb zo het idee dat als ik vanavond thuis kom we al in het volgende topic zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Ik ga om 13:15u ook pas wat nuttigs doen (lees naar college)
quote:Vind ik een goed plan
quote:Ik om 14.00 uur (lees sportief doen )
Doe eens een tracklist gevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het enige nadeel is dat ik elke keer mn kamer moet opruimen van te voren. Er staat immers duidelijk vermeld dat je de ruimte moet hebbenDe liedjes zijn over het algemeen echt geniaal, en zelfs mn huisgenootje van 18 herkent de oude Mario deuntjes en weet bij welk deel ze horen
Dan kan ik het spel dus niet op mijn kamer spelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Het enige nadeel is dat ik elke keer mn kamer moet opruimen van te voren. Er staat immers duidelijk vermeld dat je de ruimte moet hebben![]()
Mario Theme #1quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mario Theme #1
Mario Theme #2
Mario Theme #3
Mario Theme #4
Mario Theme #5
Mario Theme #6
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Mario Theme #1
Mario Theme #2
Mario Theme #3
Mario Theme #4
Mario Theme #5
Mario Theme #6
Kan m niet vinden. En ik heb geen zin om de tracklist handmatig over te tikkenquote:
Nee, heb het te druk met andere game reviewsquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan kan ik het spel dus niet op mijn kamer spelen
Beneden voor het raam![]()
![]()
Zet je er ook nog een review van online![]()
Ach, wat maken de liedjes ook uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan m niet vinden. En ik heb geen zin om de tracklist handmatig over te tikken
Dus er komt nooit een review van Mario DDR op fokgamesquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, heb het te druk met andere game reviews
HEB JE NOU JE ZIN, NU ZIT IK DE REVIEW OP CUBEZONE TE LEZENquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus er komt nooit een review van Mario DDR op fokgames
Ik ben niet de enige reviewer hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus er komt nooit een review van Mario DDR op fokgames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |