*plop*
Proost!
quote:Je (oa ONZ) collega's waren toch juist een mede oorzaak voor de bagger?
Op vrijdag 13 februari 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baggeren mag ook in ONZ niet. Dit even om mijn ONZ collega's te vriend te houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.*plop*
Proost!
Die mindfuck momenten zijn trouwens ERRUG bizar
quote:dat was toch met een onverstaanbare bratt pitt?
Op vrijdag 13 februari 2004 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb net eindelijk voor het eerst Fight Club gezien. VOnd het een erg bizarre film. Wel heel cool.Die mindfuck momenten zijn trouwens ERRUG bizar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Oja, shit, die haal ik altijd door elkaar. Fight Club heb ik dus nog niet gezien.
Op vrijdag 13 februari 2004 01:07 schreef defpaul het volgende:
Nee das snatch.
Wat is dat trouwens met dat bier drinken? Gadver, geef mij maar een Grog.
Wat zijn jullie favo series? Mijne Simpsons en malcom in the middle
quote:kijk jij dat op bbc of niet
Op vrijdag 13 februari 2004 08:45 schreef HomerJ het volgende:
Fight club is ook vaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Wat zijn jullie favo series? Mijne Simpsons en malcom in the middle
quote:Momenteel Farscape op Yourin. Verder zijn er geen series meer die ik echt volg op TV.
Wat zijn jullie favo series?
quote:StarTrek Enterprise, 24 en eventuele anime op mijn harddisk. Ik kijk eigenlijk niets via de schotel.
Fight club is ook vaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Wat zijn jullie favo series? Mijne Simpsons en malcom in the middle
quote:love hina is geweldig!
Op vrijdag 13 februari 2004 11:02 schreef Khadgar het volgende:[..]
StarTrek Enterprise, 24 en eventuele anime op mijn harddisk. Ik kijk eigenlijk niets via de schotel.
quote:Ik heb al betaald bij Dim Plus, en meestal betekent dat het spel binnen 2 dagen op de deurmat ligt
Op vrijdag 13 februari 2004 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh, nog een weekje en dan kunnen we FFX-2enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Simpsons, SouthPark, Futurama, Transformers, Thundercats, Friends, CSI: Las Vegas, GTST
En ik kijk echt zelden TV
quote:Helemaal gezien, inclusief de films die er bij horen. Net zoals:
Op vrijdag 13 februari 2004 11:09 schreef capibar het volgende:[..]
love hina is geweldig!
kijk/ken je dat?
jammer dat mijn afleveringen op zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neon Genesis Evangelion, Full Metal Panic, Full Metal Panic 2, Martian Successor Nadesico, Hellsing, Witch Hunter Robin, .Hack//Sign, Serial Experiments Lain, Gundam Wing, Gundam X, Gundam 8th MS team en nog wel meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 13-02-2004 11:25]
quote:Ik vind politieseries altijd wel gaaf. Zo volg ik al jaren NYPD en Law & Order. ER is ook erg goed.
Wat zijn jullie favo series? Mijne Simpsons en malcom in the middle
DVD Boxsets heb ik van Fawlty Towers, Blackadder, The Shield, Futurama en 24.
quote:OMG, strollie omg omg omg
Op vrijdag 13 februari 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
DVD Boxsets heb ik van Fawlty Towers en 24.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:hoe bedoel je de films die er bij horen
Op vrijdag 13 februari 2004 11:23 schreef Khadgar het volgende:[..]
Helemaal gezien, inclusief de films die er bij horen. Net zoals:
Neon Genesis Evangelion, Full Metal Panic, Full Metal Panic 2, Martian Successor Nadesico, Hellsing, Witch Hunter Robin, .Hack//Sign, Serial Experiments Lain, Gundam Wing, Gundam X, Gundam 8th MS team en nog wel meer.
quote:idd, ik heb de video's (
Op vrijdag 13 februari 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Fawlty Towers is zo goed! Die blijven gewoon leuk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ze zijn echt zó geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop