Ik wil foto's met jou alleen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee dat is het niet is een foto met een vage kennis van mij![]()
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:31 schreef pkwarts het volgende:
en daarna mogen ze weer verder gamen.....
Jammer andere keer beterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wil foto's met jou alleen.
maar vooruit...
kwart over 8 weg. s'ochtends douchen.... kan idd beter maar gaan slapen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk schatGa nou maar lekker slapie doen ok
![]()
I know! Ongelooflijjk. Ze kan gamen, koken, kickboxen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God, er is een vrouw in GAM en alle kindertjes slaan op hol
Hallo Roy, heb je al foto's van je tattooquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw God, er is een vrouw in GAM en alle kindertjes slaan op hol
Nope, vergetenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo Roy, heb je al foto's van je tattooEn is sword of mana een leuk spel voor de GBA
![]()
Ik ben niet zo gecharmeerd van dikke kleine gedrochten in een rood pakje met snorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, vergetenen mwah niet echt. Je kan beter voor Mario & Luig gaan
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gecharmeerd van dikke kleine gedrochten in een rood pakje met snor![]()
Ik heb nog nooit een spel van ze gespeeld, maar ik kan me een de televisie serie nog van ze herinneren voor kinderen, met echte volwassenen in de rollen. Trauma'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vind Mario niet leuk? Ook niet de oude delen van de NES en SNES? Dan kan je M&L beter later liggen... Ga dan voor Final Fantasy Tactics !
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel van ze gespeeld, maar ik kan me een de televisie serie nog van ze herinneren voor kinderen, met echte volwassenen in de rollen. Trauma's![]()
nu al?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anyway, bedtijd
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een spel van ze gespeeld, maar ik kan me een de televisie serie nog van ze herinneren voor kinderen, met echte volwassenen in de rollen. Trauma's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |