Ik ook van jouquote:Op woensdag 8 september 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP?Luie aarschvrouw...
Leuke nepnagels bij de etos, met bloemetjes en vlindertjes erop, kost iets van 9 euro, ik ben de naam vergeten, het is geen huismerkquote:Op woensdag 8 september 2004 11:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
ow, btw GinaG, ze vind huppelen leuk...
Daar houdt ze dus niet van...ze is niet het plamuur-type...quote:Op woensdag 8 september 2004 11:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Leuke nepnagels bij de etos, met bloemetjes en vlindertjes erop, kost iets van 9 euro, ik ben de naam vergeten, het is geen huismerk![]()
Een bandana met psychedelische printquote:Op woensdag 8 september 2004 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar houdt ze dus niet van...ze is niet het plamuur-type...
Ze gaat graag naar Lowlands om te springen en te huppelen...
Hmm, oke waar zou ik die moeten vindenquote:Op woensdag 8 september 2004 12:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Een bandana met psychedelische print![]()
In welke stad woon je ?quote:Op woensdag 8 september 2004 12:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, oke waar zou ik die moeten vinden
In Enschede...natuurlijk...quote:Op woensdag 8 september 2004 12:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
In welke stad woon je ?
Natuurlijk buiten de randstad..... Ga de stad in en zoek naar winkeltjes als Lipstick, The Box, en vraag of ze je kunnen helpen ....quote:Op woensdag 8 september 2004 12:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In Enschede...natuurlijk...
Dat klinkt echt als foute "vrouwen" winkels....quote:Op woensdag 8 september 2004 12:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Natuurlijk buiten de randstad..... Ga de stad in en zoek naar winkeltjes als Lipstick, The Box, en vraag of ze je kunnen helpen ....![]()
En daar is wat mis meequote:Op woensdag 8 september 2004 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als foute "vrouwen" winkels....
Zijn dat trouwens niet meer van die winkeltjes voor 16-jarige huppelkutjes?quote:Op woensdag 8 september 2004 12:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
En daar is wat mis mee![]()
ik shop niet in dat soort winkels overigens![]()
Knul ze kunnen je doorverwijzen EN soms hebben ze wel van die bandana's enzo.quote:Op woensdag 8 september 2004 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zijn dat trouwens niet meer van die winkeltjes voor 16-jarige huppelkutjes?
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 8 september 2004 16:14 schreef capibar het volgende:
ligt het aan mij of lag het forum er net uit![]()
wanneer ben je van plan die shopping spree te houden?quote:Op woensdag 8 september 2004 16:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |