Ik spaar alles wat ik beetje mooi vind voor mijn muren.quote:Spaar je nog specifieke kaarten of niet ik verzamel ze ook
Ja, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:03 schreef mordradead het volgende:
roy: halo 2 kaarten??
Ja, ben gematigd positief. De uitslag is wel ok, maar het 2e en 3e doelpunt van Rode Sterquote:trouwens psv gekeken?
Wat is dat nu weer, pablo is gewoon een echt knuffeltje ja zonder batterijen, dat ik hem aan jou wilde uitlenenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:01 schreef pkwarts het volgende:
batterijen niet inbegrepen
Ziet er leuk uit, ik heb ook een passie voor mooie plaatjes, ik heb nog tijdschriften van 10 jaar geleden omdat er een mooi plaatje in staat ik ben niet zo netjes als jijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik spaar alles wat ik beetje mooi vind voor mijn muren.
Mijn kast zit alleen nog in de weg...![]()
bedankt voor het aanbodquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer, pablo is gewoon een echt knuffeltje ja zonder batterijen, dat ik hem aan jou wilde uitlenen![]()
Ik vond je zielig omdat je op de grond moest slapen, nu mag je wat mij betreft creperenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod![]()
moet? het is mijn bed, je komt er geeneens meer inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vond je zielig omdat je op de grond moest slapen, nu mag je wat mij betreft creperen![]()
Ken jij sites waar ik postcards kan bestellen? Enige site die ik kon vinden was www.funquest.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, ik heb ook een passie voor mooie plaatjes, ik heb nog tijdschriften van 10 jaar geleden omdat er een mooi plaatje in staat ik ben niet zo netjes als jijOmdat moment verzamel ik het werk van Jack Vettriano (postkaarten he) en Irving Penn...
Dank jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat Capibar een eigen topic heeft zeg, we hebben helemaal geen last van hem
Wat een ventquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moet? het is mijn bed, je komt er geeneens meer innu mag je wat mij betreft creperen
![]()
Hij heeft een eigen topic?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben blij dat Capibar een eigen topic heeft zeg, we hebben helemaal geen last van hem
Ik koop ze, vraag ze voor mijn verjaardag, en de leuke Boomerang kaarten neem ik mee. Dus helaas nee ik kan je niet helpenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ken jij sites waar ik postcards kan bestellen? Enige site die ik kon vinden was www.funquest.nl
eentje die zich niet laten uitbuitenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een vent![]()
jij hebt mijn post weggehaalt, undercover modquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar gaaaaaaaaaaaaaan we weerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef capibar het volgende:
[..]
jij hebt mijn post weggehaalt, undercover mod![]()
Wie zegt dat ik je uitbuit, ik ben zo liefquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eentje die zich niet laten uitbuiten
[Capibar, Rockstah & RaymanNL Slowchat] The beginningquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen topic?![]()
oh ja? wat krijg ik er voor terug dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je uitbuit, ik ben zo lief![]()
Het lieve, zachte en altijd begrijpende gezelschap van Pabloquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
oh ja? wat krijg ik er voor terug dan?![]()
ik mot dat stinkdier nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het lieve, zachte en altijd begrijpende gezelschap van Pablo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |