Volgens mij was het een aangepaste naar 11 november, als ik me niet vergis had Gimeone2 daarvoor gezorgdquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef pkwarts het volgende:
jeeej! maar heeft iemand nou al uitgerekend naar welke datum die teller aftelt?
11 nov. (heb het uitgerekend)quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef pkwarts het volgende:
jeeej! maar heeft iemand nou al uitgerekend naar welke datum die teller aftelt?
Inderdaad, meesterlijke headphonesquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hiermee zou ik Halo 2 willen spelen:
[afbeelding]
![]()
Dat zou splitscreen ook een stuk aangenamer maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke headphones
En dan als scherm:
[afbeelding]
Idd, zelfs in vieren zou het nog groter zijn dan mijn tv, en die is nog behoorlijk grootquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zou splitscreen ook een stuk aangenamer maken.
het viel me op omdat laatst iemand vroeg hoe lang het nog duurde en ik toen aan die teller zag dat het 94 dagen en nog wat duurde. en gisteren duurde het nog steeds 94 dagen en nog watquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:05 schreef twi het volgende:
pkwarts, sneaky bastard bij wie ook alles opvalt.
Hij stond eerst op 92 dagen, toen ineens op 94 dagen. Moet jij zeggen wat je denkt dat ik tot mijn schaamte vanmiddag heb veranderd?
slecht hoorquote:Zou jij toevallig voor mij nog zo'n phpscriptje kunnen maken zoals je voor de topbanner van het xbox topic hebt?
Hier gaat het alleen niet om een titelplaatje, maar een countdown plaatje. Het moet aftellen naar 11 november (europese release halo 2)
Ok weten we dat ook weer als je vragen hebt over de game dan beantwoord ik ze nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:33 schreef Gimeone2 het volgende:
foutje baas moet kunnen.
*leest even in deel 2......nee ik ga denk ik niet de boeken halen ginag
Brotha why would u want to playahate on me [foute bling bling smiley]quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:00 schreef Gimeone2 het volgende:
DE HAAT! :|
Oh Nigga.....dont be such a Playa hatR.....youi know I get down wit my boys so I dont curr.....move ya ass over thurr cause. girl......you ass just swallowing in that thong. ( bling blingt back )quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Brotha why would u want to playahate on me [foute bling bling smiley]
Je offert een unieke extra en vooral heerlijke ervaring op zodat je meer ándere spellen kunt kopen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:44 schreef Baris het volgende:
Ik ben een Halo fan, maar toch koop ik gewoon de normale versie. Dat omdat ik simpelweg een kleine budget heb. Wil ook nog andere games kunnen kopen.
Maar ik ben wel een echte Halo fan. Dus ik wil niet dat andere mensen denken van: "Baris koopt de gewone versie, dus is hij geen Halo fan."
Ik ben en blijf voor altijd een echte Halo fan.
Dat is juist hartstikke sociaal van hem. Des te meer kans dat andere Halo fans wel aan de L.E. komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je offert een unieke extra en vooral heerlijke ervaring op zodat je meer ándere spellen kunt kopen.
Nee, je bent geen echte Halo fan.
![]()
Dat is juist mijn hele punt. Als je wél een echte Halo fan zou zijn zou je daar dus absoluut geen tijd aan besteden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is juist hartstikke sociaal van hem. Des te meer kans dat andere Halo fans wel aan de L.E. komen.
Precies, al was het 20 euro meer had ik het nog gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:20 schreef twi het volgende:
Ik snap het niet hoor. Je zegt dat je een klein budget hebt. Het verschil is 6 euro. Dan heb je geen klein budget, dan heb je een minuscuul budget. Twee biertjes laten staan en je hebt een ontzettend coole tin case en extra DVD.
Ik gebruik een beamer voor mijn x-box, ook niet vervelend...quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke headphones
En dan als scherm:
[afbeelding]
foto's!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:40 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik gebruik een beamer voor mijn x-box, ook niet vervelend...
Zal vanavond eens kijken. Trouwens ook in combi met een Dobly Surround set en mijn (2 persoons) bed staat zo dat ik daar vanaf kan spelen. Niet slecht inderdaad....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
foto's!
Dat lijkt me echt uber
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:26 schreef Libris het volgende:
[..]
Zal vanavond eens kijken. Trouwens ook in combi met een Dobly Surround set en mijn (2 persoons) bed staat zo dat ik daar vanaf kan spelen. Niet slecht inderdaad....
Ik deze:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:28 schreef -Mzraki- het volgende:
Gratis kaart met eigen ontwerp laten bezorgen
Het werkt, ik heb dit plaatje gebruikt
vetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik deze:
http://www.mijnfotoboek.net/tdl/kaart.jpg
http://www.mijnfotoboek.net/tdl/kaart2.jpg
http://www.mijnfotoboek.net/tdl/kaart3.jpg
Maar ik spaar ook postcards. Heb iets van 150 ingelijst in glazenlijst van 13x18. Hele muur is daarmee betegeld.
Ook in een Gameshop? en dan bedoel ik niet via Internet. Maar vandaag is er een wonder gebeurd. Ik heb na smeken ¤50,- gekregen van mijn opa an oma. Dus wordt het toch nog de limited edition. Ik ga de komende dagen pre-orderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:20 schreef twi het volgende:
Ik snap het niet hoor. Je zegt dat je een klein budget hebt. Het verschil is 6 euro. Dan heb je geen klein budget, dan heb je een minuscuul budget. Twee biertjes laten staan en je hebt een ontzettend coole tin case en extra DVD.
Ik ben een echte Halo fan, maar als mijn budget het niet toelaat, dan houd het op.quote:Dat is juist mijn hele punt. Als je wél een echte Halo fan zou zijn zou je daar dus absoluut geen tijd aan besteden.
Waar slaat dat nou weer op? De limited edition versie bied qua game echt niks extra's. Je krijgt alleen een extra dvd met intervieuws en making of enz. Dat allemaal in een fraai doosje.quote:Je offert een unieke extra en vooral heerlijke ervaring op zodat je meer ándere spellen kunt kopen.
Nee, je bent geen echte Halo fan
Het wordt tijd dat jij eens wat werk gaat zoeken mannetje, zeuren om geld is nót done.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ook in een Gameshop? en dan bedoel ik niet via Internet. Maar vandaag is er een wonder gebeurd. Ik heb na smeken ¤50,- gekregen van mijn opa an oma. Dus wordt het toch nog de limited edition. Ik ga de komende dagen pre-orderen.
Oplossing hierbovenquote:Ik ben een echte Halo fan, maar als mijn budget het niet toelaat, dan houd het op.
Alléén maar? Dude, wtf?quote:Waar slaat dat nou weer op? De limited edition versie bied qua game echt niks extra's. Je krijgt alleen een extra dvd met intervieuws en making of enz. Dat allemaal in een fraai doosje.
En dat noemt zich een echte Halo fanquote:En trouwens, alleen van Halo kun je niet leven. Ik wil ook nog andere games kunnen kopen.
Damn'd, wist geneens dat je Halo 2 kon pre orderen daar... Had me weer verzendkosten gescheelt bij de Dimension Plus Online winkel (ofzoiets)... Maar-uhm, waar hebben jullie eigenlijk halo 2 ge-pre-ordert?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef Baris het volgende:
[..]
Ook in een Gameshop? en dan bedoel ik niet via Internet. Maar vandaag is er een wonder gebeurd. Ik heb na smeken ¤50,- gekregen van mijn opa an oma. Dus wordt het toch nog de limited edition. Ik ga de komende dagen pre-orderen.
[..]
De paus ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:27 schreef Fuxl het volgende:
Raad eens we de SE heeft gepreordered?
www.gcshop.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:42 schreef Rag het volgende:
[..]
Damn'd, wist geneens dat je Halo 2 kon pre orderen daar... Had me weer verzendkosten gescheelt bij de Dimension Plus Online winkel (ofzoiets)... Maar-uhm, waar hebben jullie eigenlijk halo 2 ge-pre-ordert?
Dimensionplus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:42 schreef Rag het volgende:
[..]
Maar-uhm, waar hebben jullie eigenlijk halo 2 ge-pre-ordert?
Same story here, krijg jij hem opgestuurd of ga je hem op halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dimensionplus.
Nicequote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:51 schreef pkwarts het volgende:
ik heb ook die kaartenservice van de tpg gebruikt en dit naar me toe laten sturen:
[http://home.planet.nl/~kwart032/halokaarten/1.jpg
[]http://home.planet.nl/~kwart032/halokaarten/2.jpg
[http://home.planet.nl/~kwart032/halokaarten/3.jpg
[http://home.planet.nl/~kwart032/halokaarten/4.jpg
Ik ga gewoon naar mijn lokale gameshop en ga het dus daar pre-orderen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:42 schreef Rag het volgende:
[..]
Damn'd, wist geneens dat je Halo 2 kon pre orderen daar... Had me weer verzendkosten gescheelt bij de Dimension Plus Online winkel (ofzoiets)... Maar-uhm, waar hebben jullie eigenlijk halo 2 ge-pre-ordert?
Lokale gameshop.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:42 schreef Rag het volgende:
[..]
Maar-uhm, waar hebben jullie eigenlijk halo 2 ge-pre-ordert?
Ja gaaf hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:13 schreef StrikeAnywhere het volgende:
iemand ooit wel eens de volgende link gezien
http://www.halobabies.net
ja idd, moest wel ff lachen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja gaaf he![]()
Wat ben ik toch een goede bron van ideëen, niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:44 schreef pkwarts het volgende:
hier ff wat kaarten die je naar jezelf toe kan laten sturen, gratis, via de tpgpost kaartendienst:
Heel goed, echte halo fanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef Baris het volgende:
Ik ga morgen de Limited Edition Pre-Orderen.
heel goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goede bron van ideëen, niet?
Ik ben benieuwd of ik zaterdag aan mijn HALO boeken kan beginnenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
heel goed.![]()
Ik wil die ook, maar eens online bestellenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik zaterdag aan mijn HALO boeken kan beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |