http://www.microsoft.com/games/Halo/default.asp
New to Halo for the PC: Halo allows you to take the battle online with gamers from all over the world in a variety of customizable individual and team based games. Experience the all new multiplayer with the addition of new maps, weapons and vehicles. Halo's been enhanced for play on the PC with the precision offered by the mouse and keyboard and the support of high-end hardware allowing up to 1600x1200 resolution!
Optimized for the PC.With the precision of mouse and keyboard support, playing Halo is like never before. Gamers can take advantage of their high-end graphic cards and see Halo in superhigh 1,600x1,200 resolution.
Zullen dus ook extra dingen worden toegevoegd die niet in de de Xbox versie zaten.
quote:ff checken
Op dinsdag 13 mei 2003 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
www.gamespy.com heeft een uitgebreide preview van deze game.
Hier ff een screenshot van Unreal II om te vergelijken :
Halo..
quote:Ik ga daarom ook voor Halo 2. Check de screenshots op [Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics Dat is pas indrukwekkend
Op dinsdag 13 mei 2003 09:11 schreef roobje het volgende:
Wou net zeggen, ziet er niet bijzonder uit die screenies! Unreal II ziet er stukken indrukwekkender uit.
(wel op klikken natuurlijk
)
Unreal II
Helaas dankzij Micro$oft.
quote:Alleen mensen met trage PC configuraties vragen dat.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de systeemeisen?
quote:Dit is kul, developers gaan er echt wel op vooruit hoor qua programmeren.
Op dinsdag 13 mei 2003 09:17 schreef roobje het volgende:
Halo 2, draait op de Xbox, zelfde hardware dus echt veel vooruitgang verwacht ik eigenlijk niet qua graphics ?
Edit: Foei !
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 22-05-2003 21:02]
quote:Emm, snap je het zelf nog?
Op donderdag 22 mei 2003 20:53 schreef speknek het volgende:
Mooi, vanmiddag GTA:VC gedownload, Splinter Cell komt over een maand voor de NGC, deze ook even downen en ik ben als GameCube bezitter lachende derde, met als enige exclusieve titels.
quote:Ik geef je wel gelijk wat betreft Nintendo
Op donderdag 22 mei 2003 21:10 schreef speknek het volgende:
Bite me, Roy.
Weet iemand trouwens al wat voor PC je nodig hebt voor Halo?
quote:een xbox...nee denk wel een 1,5 gigje met minimaal gforce 3
Op donderdag 22 mei 2003 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Weet iemand trouwens al wat voor PC je nodig hebt voor Halo?
Ook de graphics waren 3 jaar gelden zeer stoer.... maar nu is het standaard geworden.
Jammer maar helaas, HALO had een hit kunnen worden als het een titel zou zijn geweest die tegelijk op alle platvormen zou zijn uitgebracht.
Helaas door de verkrachting van MS is dit de mist in gegaan en zal er voor de PC alleen maar een afgezwakte port uitkomen... want als we de denkwijze volgen van MS zal deze HALO voor de PC never nooit niet beter maken dan de HALO voor de Xbox, want stel je voor HALO op de PC die beter is dan die van de XBox, slechte reclame voor je eigen console.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |