Of gewoon binnen wandelen en vragen of ze nog spontane, intelligente, bekwame en geinteresseerde jonge werknemers zoeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
EEN OPEN SOLLICITATIEBRIEF SCHRIJVEN
het punt is dat ze met een brief zijn kop niet zienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of gewoon binnen wandelen en vragen of ze nog spontane, intelligente, bekwame en geinteresseerde jonge werknemers zoeken.
er is wel een fotozaak in de buurtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of gewoon binnen wandelen en vragen of ze nog spontane, intelligente, bekwame en geinteresseerde jonge werknemers zoeken.
Ja, maar daar hebben ze iets voor: "proeftijd", wordt hij alsnog de zaak uit getieftquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
het punt is dat ze met een brief zijn kop niet zien
stap 1, koop de duurste camera die die lui je aansmerenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:35 schreef capibar het volgende:
[..]
er is wel een fotozaak in de buurt![]()
denk je dat ik het fijn heb op mijn celeron 333quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:19 schreef capibar het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een gratis pc (2.5 gigahertz+flatscreen) van haar werk gekregen, en het enige wat ze er op doet is patiencen en al dat soort andere spelletjes![]()
en dat terwijl ik met een 1.3 gigahertz zit opgescheept![]()
ik ga anders wel bij een cateringservice werkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze iets voor: "proeftijd", wordt hij alsnog de zaak uit getieft
sorry dat ik een athlon 64 3000+ laptop hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
denk je dat ik het fijn heb op mijn celeron 333
jullie zijn gewoon allemaal verwende nesten
eventueel zou hij in het magazijn kunnen werken, zolang daar geen klanten komenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben ze iets voor: "proeftijd", wordt hij alsnog de zaak uit getieft
yo chillen man, jij hebt een gamecube EN een xboxquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
denk je dat ik het fijn heb op mijn celeron 333
jullie zijn gewoon allemaal verwende nesten
quote:[GAM Slowchat]Waar Capibar nooit een baan vriendin zal krijgen
jullie moeten ook altijd mij hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
naam+fotoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:40 schreef HomerJ het volgende:
[..]
collega's wegjagen kan ook een reden van ontslag zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
eventueel zou hij in het magazijn kunnen werken, zolang daar geen klanten komen
ik zie het al voor me, zo'n donker stoffige zolder waar hij alles moet sorteren van voor d eoorlogquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
collega's wegjagen kan ook een reden van ontslag zijn
ik ben heel eng.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
collega's wegjagen kan ook een reden van ontslag zijn
dat weten we allang manquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben heel eng.
oeh!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, zo'n donker stoffige zolder waar hij alles moet sorteren van voor d eoorlog
En noemen ze jouw een nerdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:45 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
is dat niet zo'n donkey konga bongo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |