quote:Ff voorstellen:
Gieling, hoog geëerde leider hier
Roy: Knuffel kanon, hij houd toch van iedereen hier, toch....
Capibar: Dorpsgek
HomerJ: Vrouwen expert
Lexie: Handig als het sinterklaas is
Daggla: Altijd in conflict met roy, vooral voor de goedmaaksex daarna waarschijnlijk
Mordraded; Voetbalkenner an-sich, houdt van "fresh meat"
pkwarts: gewoon een goede gozer, die hier niet overdreven vaak post![]()
ja, volgens mij is picserver een beetje traag...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:51 schreef mordradead het volgende:
alles oke met dat plaatje maar ik zie de post van roy er dus nie tonder staanbeetje zonde he
edit: nu welklasse
picserverquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, volgens mij is picserver een beetje traag...
neequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
picserverheb je geen eigen host ofzo?
wat gaat dat laatste plaatje wordenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:53 schreef capibar het volgende:
[..]
nee![]()
kijk eens scheel (zodat je beeld vaag word)quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat gaat dat laatste plaatje worden![]()
*bril afzet*quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk eens scheel (zodat je beeld vaag word)
dan lijkt hij op deze:
[afbeelding]
yup, dat ga ik nog wel een keer regelen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
*bril afzet*
daar dacht ik eerst ook al aan ja, moeten de avatars nog wel een keer 10x zo klein worden he![]()
*mompelt iet over compressie*quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:59 schreef gieling het volgende:
wat voor een fokking slechte vid.kaart oid heeft dat bovenste screenshot van die post van roy gemaakt?De smiley is zelfs groen
hmm.. goede poging, welk programma heb je gebruikt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:00 schreef speknek het volgende:
Jammer dat het dan zo onzichtbaar klein wordt, of het plaatje juist weer gigantisch..
*ook geprobeerd heeft:
[afbeelding].
moet ook in de o phequote:Op woensdag 9 juni 2004 19:01 schreef mordradead het volgende:
dit:
[qoute]Ff voorstellen:
Gieling, hoog geëerde leider hier
Roy: Knuffel kanon, hij houd toch van iedereen hier, toch....
Capibar: Dorpsgek
HomerJ: Vrouwen expert
Lexie: Handig als het sinterklaas is
Daggla: Altijd in conflict met roy, vooral voor de goedmaaksex daarna waarschijnlijk
Mordraded; Voetbalkenner an-sich, houdt van "fresh meat"
Nog iemand vergeten?
Uitermate slecht gecompressed danquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:59 schreef capibar het volgende:
[..]
*mompelt iet over compressie*
uitermate weinig ruimtequote:Op woensdag 9 juni 2004 19:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Uitermate slecht gecompressed dan![]()
Dat is uitermate kut dan jahquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:03 schreef capibar het volgende:
[..]
uitermate weinig ruimte![]()
Ik hoop op lange, spontane, aardige en voorspoedige MSN-gesprekkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:05 schreef mordradead het volgende:
*groot nieuws heeft*
*tromgeroffel**tromgeroffel**tromgeroffel*
homerj is online![]()
![]()
lang....... ik heb een zus en een zusje en maar 1 pc aangeslotenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik hoop op lange, spontane, aardige en voorspoedige MSN-gesprekken![]()
We zouden het toch ergens anders over doen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:07 schreef gieling het volgende:
heeft ie het al tot de 4e honk geschopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |