Kom op gewoon spelen, hoort bij het ''man'' wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:12 schreef Rahl het volgende:
ik wil doom 3 niet spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan wacht ik nog wel een jaartje of watquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom op gewoon spelen, hoort bij het ''man'' wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M.a.w. sex laat je ook dan maar schietenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
dan wacht ik nog wel een jaartje of watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he dat zei ik niet!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
M.a.w. sex laat je ook dan maar schietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Just checkingquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:22 schreef Rahl het volgende:
[..]
he dat zei ik niet!!
Resident Evil ook goed?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Just checkingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op vakantiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef gieling het volgende:
zo zijn capibar en rockstah al weggejaagd uit dit topic?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nu een luxe situatie, mijn laptop en mijn pc kunnen doom3 draaienquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:22 schreef Cerbie het volgende:
Heb Doom 3 geprobeerd maar mn geforce 2 haalt niet meer dan 18 frames gemiddeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien tijd voor een nieuweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook meteen een nadeel van laptop en pc, ik weet niet meer op welke ik wel of niet ben ingelogdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:17 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb nu een luxe situatie, mijn laptop en mijn pc kunnen doom3 draaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:05 schreef mordradead het volgende:
nu ze weg zijn kunnen we wel een complot tegen ze gaan smedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: win xp pro installen... haakt op 37 minutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.2e partitie lukt me ook niet verwijderenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gelukkig komt er zodirect een expert bbq'enJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit 2: wie the fuck is ginggagag ozfo trouwens...
edit 3: en cerbie danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit 4: gieling is er weer, ons hooggeerde leider....
edit 5: tikfout, geen zin om te veranderen
edit 6: ja ik blijf niet bezig (zo, nu weer ff wat op de bbq flikkerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op je wilt toch een MAN zijn, geen half gekookt eitjequote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Resident Evil ook goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:05 schreef mordradead het volgende:
nu ze weg zijn kunnen we wel een complot tegen ze gaan smedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit 4: gieling is er weer, ons hooggeerde leider....
Oeh, dat is nog eens een goed idee!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:20 schreef HomerJ het volgende:
We kunnen ook 2 topic's maken: 1 voor Capibar, Rockstah en RaymanNL en 1 Scummbar voor de gezelige onder onsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:38 schreef gamecube_master het volgende:
Nu hij weg is kan ik het denk ik gerust zeggen, raymannl denkt dat hij gewild is hier en dat iedereen hem aardig vind, ik zeg altijd tegen hem, je hebt een bord voor je kop maar hij zegt dat ik dat dan heb. Ik denk nog steeds na deze reacties dat ik gelijk heb
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, eindelijk bevestigingquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:41 schreef gieling het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, als je op rayman rukt vind ik het niet zo vreemd dat je dat ook kan denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop