Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Ik zeg wel dat ik rayman haat op Fok maar ik bied altijd netjes met excuses aan op msn aan hem
Of je bent te noob, of te oudquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:02 schreef Rodie83 het volgende:
Hee gamedemon, how come dat ik niet in de OP sta?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geen n00bquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of je bent te noob, of te oudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou graftak, dan lijkt het antwoord me duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:04 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik ben geen n00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
21quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou graftak, dan lijkt het antwoord me duidelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is dat ook 10 dvd's met ook animatrix erbijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:05 schreef Gamedemon het volgende:
kan gefixt worden rodie...
maar ik lees hier net wat over de matrix box...
ik was 2 weken terug in de mediamarkt toen hadden ze matrix boxen liggen van 30 euro...alle 3 de delen voor 30 euro dus...
Coolnessquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:05 schreef Gamedemon het volgende:
kan gefixt worden rodie...
maar ik lees hier net wat over de matrix box...
ik was 2 weken terug in de mediamarkt toen hadden ze matrix boxen liggen van 30 euro...alle 3 de delen voor 30 euro dus...
nee maar dat boeit niet...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat ook 10 dvd's met ook animatrix erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
10 dvd's,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef Tain het volgende:
[..]
is dat ook 10 dvd's met ook animatrix erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
16quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
21om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfde eigenlijk met die lotr collector's edition met beeldje, ken eigenlijk niemand die zo'n box heeft gekochtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee maar dat boeit niet...
animatrix heb je voor...10 a 15 euro...dan zit je op 40 of 45 euro...scheelt nog een teringzooi geld
Dan ben je ook een n00bquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
16om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dan ben je ook een n00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop