ik voelde me behoorlijk lullig toen ik me helemaal dood schrok en barry heel droog hem neerschootquote:maar als jill kan je tenminste nog terugrennen als een gillend schoolmeisje
DIE VAN MIJ WAS LEKKER 1 MINUUT EERDER!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:17 schreef rockstah het volgende:
hé precies tegelijk, maar de mijne heeft een afgerukte puber titel
watje, een beetje bikkel gaat nu lekker resident evil spelen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef capibar het volgende:
ik ga maar es slapen...
daarvoor is slowchat ehquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Gasten, ooit gehoord van MSN? Dit soort gezeik is fucking irritant.
Nee, slowchat hoeft zich niet te beperken tot 2 mensen. Het moet juist wat algemener zijn zodat er meer mensen aan kunnen meedoen. Jullie kunnen beter MSN gaan gebruikenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:11 schreef capibar het volgende:
[..]
daarvoor is slowchat eh
ik kan er ook niks aan doen dat er geen andere mensen reagerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, slowchat hoeft zich niet te beperken tot 2 mensen. Het moet juist wat algemener zijn zodat er meer mensen aan kunnen meedoen. Jullie kunnen beter MSN gaan gebruiken
het gaat over slowchat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar gaat dit nou over slowchatten over RE of in het algemeen?
Het is de vaste GAM slowchat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar gaat dit nou over slowchatten over RE of in het algemeen?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:24 schreef capibar het volgende:
maar weet iemand nou wtf ik bij crystal cronicles moet doen, ik loop maar wat rond met allemaal vage zooi om he heen enzo.
dat spel is echt verwarrend.
Subtiel, noot, subtiel...quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit RPG's gespeeld
![]()
Ken je uberhaupt wel engels?
JA NATUURLIJK KEN IK WEL ENGELS, en ik heb meerdere rpg's uitgespeeld zonder walktrough.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit RPG's gespeeld
![]()
Ken je uberhaupt wel engels?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:27 schreef capibar het volgende:
[..]
JA NATUURLIJK KEN IK WEL ENGELS, en ik heb meerdere rpg's uitgespeeld zonder walktrough.
alleen dit spel is heel vaag.
ze laten een introfilmpje zien waar je helemaal niks uit kan opmaken (paar gasten rijden een stukje in een huifkar)
en dan pleuren ze je in een dorp neer en niemand wil iets tegen je zeggen, ze zeggen allemaal "good luck with your journey" en dan loop ik maar een beetje rond enzo, en dan kom ik ineens op de worldmap maar daar staan alleen maar plaatsen waar ik geen hol te doen heb.
en er zitten allemaal vage dingen op mijn hoofd enzo...
zou best kunnen, is dat die gast op dat strand?quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*zucht*
Heb je Stiltzkin al gesproken?
ik mocht er wel eentje knippen en een ander kleurtje geven in die grotquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, hij legt je alles uit. EN het is geen "gast" het is een Moogle
hoe kwam ik daar ookalweer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, hij legt je alles uit. EN het is geen "gast" het is een Moogle
begin maar ff overnieuwquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:41 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe kwam ik daar ookalweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |