ik ben al aan het editten....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:03 schreef Lexie het volgende:
De OP, wat doe je.
inderdaad, ga nou echt maar is naar FOT om daar lekker af te trekken op camera'squote:Op vrijdag 18 juni 2004 06:55 schreef mordradead het volgende:
kut opdie camera verpest de hele boel man
ik wil niet weten wat hij met zo'n grote zoomlens doetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:04 schreef Tain het volgende:
[..]
inderdaad, ga nou echt maar is naar FOT om daar lekker af te trekken op camera's![]()
en dan komt die kut capibar ook nog eens langsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef rockstah het volgende:
tering ik ben brak. bellen me ouders me zo mijn bed uit dat mijn zus geslaagd istzal mij een worst wezen. en dan moet ik ook nog de fokking vlag op gaan zetten. echt niet leuk gewoon. mooie eerste vakantie ochtend hoor
ik zit hier nu zeg maar een beetje starend in mijn ogen te wrijven met een loopneus en tering veel spierpijn in mijn linkerarm![]()
Krijg je hé van al die games spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:24 schreef Rahl het volgende:
ik kom er vandaag gewoon achter dat ik een whopping 10 heb op mijn eindexamen engels![]()
ja, maar ik ben nog wel genaaid ook, want ik stond een 8,9 voor mijn schoolondrezoek (alle pw's en tentamens van school enz) en dat is de helft van je eindcijfer, t eindexamen is de andere helft, dus als ik maar 0,1 hoger stond had ik een 10 op mijn eindlijst gehad, en nu heb ik maar een negenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Krijg je hé van al die games spelen![]()
Ik had ook een 9 voor een engelse text laast
[insert bezem]quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:04 schreef Lexie het volgende:
Ik wilde gaan stofzuigen want ik heb nog niet gepoetst na het NED-DUI feestje dinsdag.
Is de stofzuiger kapot.
.
we hebben jou hier ook nognooit gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef Frankeinstein het volgende:
dat mozaiek (schrijf je dat zo?) met al die usericons is cool![]()
alleen die van mij staat er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |