nee, ik ga eerst een eitje bakken.quote:Op maandag 19 april 2004 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game on!
Yep, alle GP's op novice, standard en expert uitgespeeld, Ruby Cup ook al op master... nog 3 cups te gaan en ik unlock EINDELIJK de AX Cup...quote:WOW, zit je al op expert? Ik ben nog steeds bij novice eigenlijk... Binnenkort weer meer tijd voor F Zero vrijmaken
Laat me raden, bij de Sapphire Cup lukt het aardig, tot je de laatste baan moet racen ? (Mute City : Serial Gaps)quote:Zoveel respect! Ik vind Novice al erg lastig De eerste Cup is goed te doen, maar het wordt echt heel snel moeilijk. Story Mode is trouwens bijna geen doen Ik heb 3 Chapters ofzo gedaan, en dan wordt het onmogelijk
ohja... dat heb ik 1x gespeelt, best leuk spel.quote:Op maandag 19 april 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
F-Zero GX
Heiligschennis ! F-Zero GX is HET spelquote:ohja... dat heb ik 1x gespeelt, best leuk spel.
Jij kon toch niet racen?quote:Op maandag 19 april 2004 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
HET spel is wat overdrevenMaar tis zeker een goed spel
nou.... HET spel is ook weer wat overdreven, het is gewoon een leuk spel.quote:Op maandag 19 april 2004 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heiligschennis ! F-Zero GX is HET spel
Nee, autorace games niet, maar F-Zero lukt beter, al blijft het extreem moeiljkquote:Op maandag 19 april 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij kon toch niet racen?
Niets overdreven aan IMO....quote:nou.... HET spel is ook weer wat overdreven, het is gewoon een leuk spel.
Ik vind hem ook niet super hoor, maar ja eigenlijk alle racespellen niet....quote:Op maandag 19 april 2004 18:08 schreef Arjen-sama het volgende:
Sorry voor alle F-Zero GX fans, maar ik vond die game echt zuigen. Dat komt waarschijnlijk doordat het niet mijn soort game is, maar toch... Ik vond het niet echt een boeiende game...
En ga nou niet roepen dat ik er te slecht voor ben![]()
Waarom heb je het dan gekocht en meteen alles uitgespeeld?quote:Op maandag 19 april 2004 18:08 schreef Arjen-sama het volgende:
Sorry voor alle F-Zero GX fans, maar ik vond die game echt zuigen. Dat komt waarschijnlijk doordat het niet mijn soort game is, maar toch... Ik vond het niet echt een boeiende game...
En ga nou niet roepen dat ik er te slecht voor ben![]()
Logischquote:Sorry voor alle F-Zero GX fans, maar ik vond die game echt zuigen. Dat komt waarschijnlijk doordat het niet mijn soort game is, maar toch... Ik vond het niet echt een boeiende game...
En ga nou niet roepen dat ik er te slecht voor ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |