quote:Op zondag 25 juli 2004 13:18 schreef pkwarts het volgende:
nog een keer de tut:
taart aub:
open imageready
ga naar File en dan Open
selecteer het filmpje waaruit je wil rippen (avi, mpg en mov. denk niet dat divx en xvid enz ondersteund wordt. ik deed het met een .mov)
je krijgt nu dit schermpje:(klik voor vergroting)
selecteer selected range only (je wilt namelijk maar een bepaald stukje uit het filmpje rippen) en voor het wat gebruiksvriendelijker maken van het bestandtype vink je limit to every aan. je kan dan kiezen in het dropdown boxje. hoe groter het getal, hoe meer frames er worden overgeslagen. het filmpje wordt dan meer houterig, maar de grootte van het bestand kleiner. ik heb voor 2nd gekozen.
(probeer niet op teveel frames uiteindelijk uit te komen. echt hooguit 200)
op de tijdsbalk rechts ga je naar het beginpunt van het stukje wat je wil rippen. vanaf daar houd je shift ingedrukt en ga je naar het eindpunt. het donkere gedeelte is dan het stukje wat je gaat rippen.
druk op OK
je krijgt nu het volgende scherm:
plaatje
1. pak de selection tool
2. selecteer in het options window (kan ook ergens anders staan. zie je hem echt niet? ga naar window en vink options aan) fixed aspect ratio in het dropdown boxje
3. vul 1 bij 1 in
4. selecteer nu het stukje wat je in je avatar wilt. doordat je net 1 bij 1 hebt ingevuld krijg je een mooi vierkantje.
ga nu naar Image > Crop
alleen het geselecteerde stukje is er nu nog
ga nu naar Image > Image size en vul 60 x 60 in.
nu hoef je alleen nog maar naar File > Save optimimized en op te slaan als een .gif!
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:22 schreef -Mzraki- het volgende:
wat te fuck, is doom 3 uit?!?
al een jaar, maar dat was een heel klein beetje illegaalquote:Op zondag 25 juli 2004 13:22 schreef -Mzraki- het volgende:
wat te fuck, is doom 3 uit?!?
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=news&date=2004-07-21quote:Needless to say, I'm only approaching the middle of what I have dubbed my "hell month". After Otakon, I should be on the back end of getting the book pre-orders shipped, I can stop worrying about conventions for a while, and I can just slow down a bit. I'll relax, take a break from book orders for a while, maybe play some Doom 3 and catch up on my rest. I also, believe it or not, long for the day when most of these boxes are gone, and I can actually clean my apartment again. With all of this clutter I just have no motivation to keep other things tidy, and it's beginning to get pretty sloppy in here.
*kuch* beta *kuch*quote:Op zondag 25 juli 2004 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=news&date=2004-07-21
Mwa, ik zal het wel weer verkeerd opgevat hebben
misschien heeft ie een leak gedownload ofzoquote:Op zondag 25 juli 2004 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=news&date=2004-07-21
Mwa, ik zal het wel weer verkeerd opgevat hebben
hoe heb je hem daar gekregen....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh fuck, fijn zo'n vakantie, herinner me net dat ik m'n Xbox aan een vriend heb uitgeleend
Hopelijk is hij nog heel...
Oppassen met zulke grapjesquote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe heb je hem daar gekregen....
per vrachtwagen?
daar zal je rug niet blij mee zijnquote:Op zondag 25 juli 2004 13:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb hem er persoonlijk heengedragen
zeker weten.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
wat, gaat hij winnen![]()
hoeveel geld krijg je eigenlijk als je de tour de france wint?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
zeker weten.
maar hij is gewoon zo relaxt, zo vol zelfvertrouwen. gister praatte ie al over zn 7de tourzege terwijl ie de 6de nog niet gewonnen heeft
vind ik zó mooi
ik denk dat ie zelfs vandaag, terwijl em nix meer kan gebeuren, gewoon voor de etappewinst gaat.
Fransen irriteren...zo mooi :')quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Rahl het volgende:
gister praatte ie al over zn 7de tourzege terwijl ie de 6de nog niet gewonnen heeft
hij is de grootstequote:Op zondag 25 juli 2004 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fransen irriteren...zo mooi
Respect voor Lance
Nog gefeliciteerdquote:Op zondag 25 juli 2004 13:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
edit
Hoe staat het eigenlijk met de tour, die engelsen weigeren stelselmatig ook maar een halve minuut zendtijd eraan te besteden.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
hij is de grootste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |